Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, de meesten doen een boxershort aan, maar ik heb er ook al gezien in een soort kilt of "Romeinse gladiator" lederen rokje. En sommigen gaan gewoon helemaal naakt. Maar tenzij je echt uitzonderlijk goed gebouwd bent, is die laatste optie niet voor iedereen aan te raden;
 
Hoi, is er iemand die op de zaterdag naar Amai gaat vanuit Rotterdam en ook weer terug moet naar Rotterdam? Ik zou graag ergens in januari willen gaan.

Ben een slanke goed verzorgde jonge vrijgezelle vrouw die voor het eerst gaat. Wel een x in de fun4two geweest, maar net niet de match kunnen vinden die paste van beide kanten. Helaas. Ga deze x voor de vrijgezelle mannen 😊

Ben erg benieuwd en zou ook een keer naar Eroxx willen!

Stuur me maar een PM 🤗
Hey Cloudwalker, wil ook graag eens langsgaan in januari, kan je zeker wel even oppikken. Misschien 7e?
 
Ik was er gisteren, op het nieuwjaarsfeestje. En ik vond het persoonlijk te tam. Ik lees zelf niks anders dan goede reviews, maar voor mij was het te tam. Ik heb maximum een trio gezien. Het was natuurlijk niet aangekondigd als een orgie, maar toch. Ik zal later twee voorbeelden geven waarom ik het te tam vond.


Zelf arriveerde ik veel te laat door logistieke problemen, met dank aan NMBS en De Lijn. Tegen 22 h kon ik toch mijn eerste wandelronde beginnen. Maar er was eigenlijk nog niet echt actie. Was normaal dacht ik, zal pas voor na middernacht zijn dacht ik. Geen probleem, ik had eigenlijk nog niks gegeten die dag dus ik zat al snel in het restaurant. Op de menu: hert. Best lekker. Saus op basis van rode wijn. Ik ben geen wijnliefhebber maar in m'n eten kan ik dat wel verdragen.


Een beetje later was er dan toch wat actie, vroeger dan ik dan uiteindelijk had verwacht. Maar eigenlijk nog niks dat me echt aansprak. Heel lang in het bubbelbad gezeten. Iets wat ik nog meerdere keren die avond zou doen. In het bubbelbad was de actie eigenlijk altijd 1 op 1 en was het vooral dames met een maatje meer die zich amuseerde zeg maar.


De aftelling begon volgens mijn horloge een halve minuut te laat, maar ik vermoed dat mijn horloge gewoon voorloopt. Er werden wat partypoppers geknald (was ik even blij dat ik op de opkuis niet moest doen, op het einde van de avond lagen die blaadjes tot in de douches). En het is hier dat veel potentieel naar mijn gevoel gemist was. Normaal vier ik geen kerst en nieuwjaar, het spreekt mij gewoon niet aan. Maar ik vond het nu wel een mooie gelegenheid om een leuke dame in het midden te zetten, af te tellen en dan allemaal tegelijk (of vlak na elkaar) op haar gezicht te spuiten. Niet dus.


De darkroom werd die avond verdacht weinig gebruikt en ook de cinema werd eigenlijk niet gebruikt. De kooi was ook verdacht rustig. Alles zat vooral had ik het gevoel in de nieuwe ruimte. Nieuwe ruimte? Jawel, er is een nieuwe ruimte in Amai! Ik beschrijf ze even: een rechthoekige ruimte (ik schat 8 meter op 14 meter) met twee grote hoge vierkantige bedden naast elkaar van ik schat 4 meter op iets meer dan vier meter op 4 meter. Al kan het ook zijn 5 op 6 ofzo en dus geen vierkant maar maakt nu niet uit. Het is maar om een idee te geven.


Ik zei dus: tamme actie. Ja, sorry. Tegen 3 h had ik nog steeds niks gezien dat me aansprek. Opeens in de sm ruimte zag ik een dame die precies een bukkake aan het ondergaan was, ik voegde me bij, mijn collega's konden toch niet klaarkomen. Ik had het wel gekunnen, maar alles werd afgebroken. "er zou toch niks meer van komen" dacht dat het koppel en met ongeveer die woorden hoorde ik ze dat ook zeggen. Ze hadden mij ongetwijfeld wel klaar zien staan, maar goed, ik snap ook, ik ben niet de magerste man en ik heb een baard, dus ze zullen geen interesse hebben gehad. Ik heb het er dan ook maar bij gelaten en er van uit gegaan dat het aan mij lag. Maar dan wat later, (10 minuten ofzo, want ik zit eigenlijk al in het laatste uur van de avond): in die nieuwe ruimte zie ik een dame op haar knieën gaan. Ik heb de ruimte juist beschreven: rechthoekig. Dus veel plek is daar niet om een cirkel te vormen rond een dame. We zaten tegen de langste muur van achter trouwens. Die dame zit dus op haar knie en mannen kunnen enkel in rij achter haar. Prima. Die man spuit op haar gezicht. En gedaan. Bam. De mannen die voor mij stonden met hun erectie in de hand: go fuck yourself. Ja oké dan ... hier lag het althans zeker niet aan dat ik een verkeerde aanpak had (bij de vorige dame zou het kunnen van wel).


Zodus een tamme avond. sorry. Maar geen ramp. So be it. All okey. Wat me nog opviel: de dark room was deze keer vele properder dan de laatste keer bij afsluit, maar zoals ik ook al zei: heel de avond geen actie. Het personeel is zeker vriendelijk, de catering simpel maar goed en tja dat ik vol naar huis moest kan natuurlijk al eens gebeuren. Ik heb eigenlijk ook van heel de avond slechts 2 keer ergens willen aanshuiven (in het laatste uur van de avond) en tja een maal lag het aan mezelf of aan m'n uiterlijk (of beiden) en een maal werd het gewoon al af gebroken nog voor ik zelfs was doorgeschoven. Maar het is oké.
 
Op de donderdagen hangt er normaal een rustige sfeer en kan je een fijne babbel verwachten aan de bar.
Natuurlijk ook veel gespeel in de kamers en ook in de jaccuzie waar niemand de handen onderwater ziet :D
Het zal vooral afhangen van hoe jullie zelf jullie opstellen.
Indien je nog iets wilt weten vraag maar ik ben een regelmatige bezoeker daar
 
Alle ruimtes zijn open maar er zijn er wel die iets minder makkelijk toegankelijk zijn.
De koppel en vrouwen mogen normaal ook al een 15min voor opening binnen dat ze toch effe rustig iets kunnen drinken voordat de mannen binnen mogen
 
We staan hier met 10 man in het gangetje te wachten. 6 man binnen, buiten onder t afdak nog 4 mannen. Sommigen toch 3 kwartier al, denk ik De Volhouders ..🙂
Club Amai-d'er-is-veel-volk..Of ...te weinig eigenlijk. Het hangt er maar vanaf hoe je t bekijkt; Niet genoeg stellen, single mannen komen er dus niet meer in. Tenzij er zo dadelijk een koppel of 2, 3 komt binnenwaaien ... iemand ? 😄
Net al iemand die het na een half uurtje al voor bekeken hield.

Wel fijn voor de kerels die wél zijn binnengeraakt, dat bewaken van de verhoudingen. Dirty Donderdag? Drummendrukke Donderdag, vandaag ja🤭
 
Dat was dus terug naar huis. Zoiets kan dus ook.
Toch maar eens kijken of ik volgende keer niet na, maar VOOR de files de Antwerpse ring trotseer. Want als het feestje in 20u begint, dan is het - amai - ook om acht uur. ;)

Laten we het positief bekijken: toch weer €70 gespaard.
Hopelijk mag ik die volgende week bij de gangbang van Lisa en co. uitgeven 🙃
 
Misschien ietsie meer on topic : Ik hoorde dat volgende week de parking verder wordt aangelegd. En dan gaat de zaak zelf worden uitgebreid. Na de nieuwe Twin-room ruimte (ref. beetje zoals het Ronde bed in Eroxx) in Club Amai, wordt er ook bijgebouwd, gaan ruimtes verschuiven, soit: de zaak wordt groter als ik het goed begrepen heb.
Logisch. Buiten op parking2, aan de voetbal 43 (for the review's sake) voertuigen geteld. Sjokvolle parking (nee, niet meer geteld, il y a des limites). Het is bijbouwen, of buiten aan de inkom een bar bijbouwen. Met erotisch getinte flipperkasten, zodat iedereen in blije verwachting blijft tot de nodige koppels arriveren 🥳🤤
 
Ik ben gisteren wel binnen geraakt. In het verleden ook al eens 3 kwartier buiten moeten staan wachten.
Binnen was het top. Knappe dames, dames met veel "goesting". Heel veel actie. Een goede verhouding mannen/vrouwen en geen haantjesgedrag.
Ik was wel verast door deze toeloop. Met de maandelijkse gangbang in de andere club een kwartiertje verder had ik minder volk verwacht.
Dus ze doen het goed bij Amai met het in het oog houden van de verhouding. Mij zien ze er zeker terug.
 
Ik ben gisteren wel binnen geraakt. In het verleden ook al eens 3 kwartier buiten moeten staan wachten.
Binnen was het top. Knappe dames, dames met veel "goesting". Heel veel actie. Een goede verhouding mannen/vrouwen en geen haantjesgedrag.
Ik was wel verast door deze toeloop. Met de maandelijkse gangbang in de andere club een kwartiertje verder had ik minder volk verwacht.
Dus ze doen het goed bij Amai met het in het oog houden van de verhouding. Mij zien ze er zeker terug.
Ik twijfelde nog gisteren ook te gaan. Benieuwd wat vandaag gaat worden.
 
We zijn 26dec voor 't eerst in Amai geweest...
We kwamen later op de middag aan, eerste indruk was best wel ok. Publiek was een vreemde mix... De mannen zaten ergens tussen 'vergadering van de okra' en gastjes die precies niet goed wisten wat waarin moest...
Al bij al wel gespeeld, maar niet wat we verwacht hadden.
 
Ik verwacht nog een review… 😇🧐
Awel graag, door de drukke dagen heen nog geen tijd gehad maar ik ben idd afgelopen vrijdag afgezakt naar de Amai. Zoals voorgaande keren ook weer een zeer positieve ervaring gehad. Zeer leuke koppels aanwezig waarbij ik ook bij een 3tal gedurende de avond heb kunnen aansluiten. Er waren mannen aanwezig maar het echte haantjes gedrag bleef uit, dit valt me in deze club telkens weer op!
Voor 80e geen haantjes en lekkere geile ervaringen gehad. Zoals eerder herhalingsgevaar zeer groot!
 
De maandagmiddag is niet leuk druk. Dan kun je nog beter naar de mega-GB in Mystique gaan. 20 minuten voor opening al naar P2 gedirigeerd en al een hele rij heren in de wacht buiten. Kostte vervolgens 45 minuten om binnen te komen. Ook binnen treintjes mannen als er een dame (veelal 50+) aanstalten maakt naar een ruimte te gaan. Hoezo verhoudingscontrole!?
Spetterslet maakte mijn middag nog goed, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Gaan er vanavond nog heren naar Ian's Birthday Gangbang ? Veel aankondigingen van koppels op het gastenboek. Er zullen wellicht veel vrouwen zijn, meer dan gewoonlijk in ieder geval.
 
Net terug na een vrijdag in Amai. Het was een tijd geleden dat ik er nog eens was. Een goed gevulde (vergrote) parkeerplaats...dus mijn auto maar langs de weg gezet. Binnen zeker een gezellige sfeer, de muziek stond iets harder als anders en er stond deze keer een bardame. Best veel koppels aanwezig, wel uiteenlopende leeftijden en figuren. Opzich lekker en meermaals aangesloten bij een paar koppels dus zakje meermaals leeg gemaakt. Trouwens ook mooie speelruimte bijgemaakt, en of die gebruikt werd! Mannen waren er ook veel, ook verschillende types maar het moet gezegd geen haantjes gedrag opgemerkt! Ik ga hier zeker vaker terugkomen, de schade was 80e, ik keerde tevreden terug👌😜
 
Hi, I have been to this club twice, I wanted to visit it because of the beautiful stories in the guest book. in both cases I was denied access, I don't know the reason, although I asked for an explanation. I went to another place where he was treated with respect. In my list of clubs he is blacked out
 
Hi, I have been to this club twice, I wanted to visit it because of the beautiful stories in the guest book. in both cases I was denied access, I don't know the reason, although I asked for an explanation. I went to another place where he was treated with respect. In my list of clubs he is blacked out
those times when you visited that club did something happen? that he refused you the entrance? was the same person who refused you who also let you in?
 
Terug
Bovenaan Onderaan