Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen donderdag was het weer een heerlijke avond!
Niet al te druk, de bios was bij voorbeeld erg leeg deze avond maar.. wel met genoeg geile bezoekers.. Het was dus weer ouderwets genieten, vooral het kletsnatte geneuk met een oude bekende van mij op de 'neukstoel' zoals zij het noemde. Wow.. Heftig!
Daarna nog twee keer met 2 leuke stellen bezig geweest om de dames flink te verwennen, heerlijk..
Donderdagen hebben echt hun eigen karakter, zijn anders dan andere dagen, maar toch zeer de moeite waard! Amai is en blijft dan ook Uniek..

Volgende week bij de mega gangbang ben ik er ook weer bij.
 
Hallo rakkers,
De amai club was echt geweldig toen ik daar lang geleden was. Goede ervaring.
Ik zou deze donderdag 6/10 ook graag willen bezoeken. Helaas geen auto's meer.
Is er iemand voor een carpool naar Amai vanuit Antwerpen alstublieft? We konden het aan.
Ik ben een erg aardige en respectvolle man.
Danku
 
Ik ben er ook wel eens geweest en bij mij liep iedereen gans de avond met masker en cape rond. Alleen in actie verdwenen wel wat attributen. Maar ook weer niet altijd.
Been there, done that. Misschien doe ik het later nog wel eens opnieuw.
Eroxx heeft ook zo iets, maar dat is er maar een zeer flauw afkooksel van.
 
Ik ben gisteren geweest, ik vond vooral de sfeer zalig. Het begin met een mini ceremonie met geile sletten in een kooi een blonde en een bruine. Voor ieder wat wils dus. Na de ceremonie barste het feest heel heel hevig los in het begin daarna minderde het wat. De koppels waar zeer actief. En iedereen hield zijn masker mooi. Na wat pijpbeurtje toch bij die blonde geraakt. Ik denk dat die letterlijk de hele club heeft gedaan wat een geweldig slet en haar ventje gewoon kijken. Love it. Als iemand haar kent wil gerust haar contact lol. Blonde Hollandse met tepelpiercing en hartje op de borst.
De avond gesloten met een bruine kleine meid fuck wat kon die diep zuigen zeg. Toppertje ook.
Conclusie tot volgende maand hoop ik.
 
Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk genoten in Amai.

Heerlijke uitspattingen aan de bar in het begin en halverwege de avond waar ze meerdere keren heerlijk achterlangs geneukt werd terwijl er meerdere harde grote pikken rondom haar kwamen die ze gulzig heeft gezogen en getrokken.
Dit was zo ongelooflijk geil om te zien hoe ze om en om die harde pikken trok en zoog en zag dat ze steeds geiler werd 😛

Ook in de traliekamer één op één lekker genomen en bovenop een harde pik gaan zitten waar de Fishnet-panty met open kruis maar uit is gegaan voor nog meer "geile vrijheid"🤣

Bij de matrassen bij de bar zat er ook nog een korte pijp en lapdance in met een man die daar uitgebreid met z'n harde pik aan het spelen was, terwijl ik op afstand naar hen keek.

In de ruimte in de lange gang ook een " cooling down " met een leuke jonge dame gehad (was nl. lang geleden om met een vrouw te spelen gaf ze aan dus.....) waarna ze daar ook nog doggy-style door twee mannen geneukt werd en ondertussen door de tralies heen nog een geile pik heeft gezogen.

Daarna de cinema in gegaan waar vrij snel een stel naast ons kwam met een mooie dame met kort blond haar en mooie grote ronde borsten.
Eerst de man even gepijpt en daarna rustig maar zeker niet minder geil met de mooie blonde dame gesext.

Al met al een leuke, geile en actieve avond.
En bedankt voor de complimenten dat ze er zo mooi uitzag !

Misschien herken je jezelf in dit verhaal ?
 
Hoeveel bbw zijn er gemiddeld aanwezig tijdens een bbw avond? En valt de wachtrij een beetje mee tegen openingstijd? Of is het al snel een (half) uurtje aanschuiven? En ook niet onbelangrijk? Moet men zelf voor een corona sneltest voorzien zijn en welke kledingcode is voorzien om de club te mogen betreden?
 
Maandag 17/10 nog eens een bezoek gebracht aan mijn favoriete club.
De eerste keer op een maandag die door vele mij is aangeraden.

Ik was daar om 13h05 en moest 40 min. wachten eer ik binnen mocht. Er stonden ongeveer 15 mannen voor mij en Ian houd zich strikt aan zijn deurpolicy. 1 koppel binnen, 2 single mannen binnen. Niet genoeg koppels, dan moeten de single mannen maar wat buiten wachten.

Eens binnen heel wat BBW vrouwen en ook een wat ouder publiek. Niet echt mijn ding.
Ook 2 echt jonge koppels gezien die middag (lees -30) waarvan ik met 1 heb kunnen spelen.
Verder enkele lekkere milfs (of eigenlijk cougers) knappe dames van rond de 50 (mijn leeftijd) die genieten van de sex met meerdere mannen. En genieten van elk aspect. Men het hen is het leuk om te spelen. Niet enkele neuken en klaar, maar een half uur of langer genieten van elkaar.

De club is open tot 20h, maar rond 19h was er niet veel actie meer.
Eten was aanwezig, maar ook tegen 18h werd het niet meer aangevuld en zoals we weten moet je bij Amai niet zijn voor het uitgebreid buffet. Maar daarvoor ga ik natuurlijk niet naar een club. Alhoewel, als je daar kan eten moet je thuis niets meer klaarmaken.

Wel een leuke middag.
Er is herhalingsgevaar en dan zorg ik er voor dat ik een kwartier voor aanvang daar sta zodat ik vanaf de start binnen geraak.
 
afgelopen maandag 17-10 ook maar eens wezen kijken in Amai. Ik wilde eerst eigenlijk naar de Roxx maar ik las dat Amai echt een parenclub is waar single mannen zeer welkom zijn. Inderdaad bij aankomst moest er een tijd gewacht worden eer ik naar binnen kon. Eenmaal binnen betalen en dan wordt nog wel verteld waar jevje kan omkleden en de rest zoek je zelf maar uit. uiteindelijk mij zelf door de club heen gewandeld op ontdekkings tocht.
Het is een prima club waar veel spannende ruimtes zijn waar van alles kan gebeuren. Toch is het helaas niets voor mij, ik ben niet zo contactueel sterk en dan ben je toch een beetje verloren zonder 'professionele' dames. Ook vond ik het bbw gehalte erg veel. Er lag wel bijna de hele middag een dame op de gynaecologen stoel met enorme heerlijke borsten , waar je praktisch gewoon je gang op kon gaan. uiteindelijk haar snoetje ondergespoten en als ik er nu nog aan denk, komt pielemans al weer vier overeind ( weet iemand toevallig wie dat is?) .

Ja ik heb mij redelijk vermaakt maar zal hier helaas niet naar terug keren. Ligt niet aan de club met al die leuke kamers en plekken.
 
Maandag 17/10 nog eens een bezoek gebracht aan mijn favoriete club.
De eerste keer op een maandag die door vele mij is aangeraden.

Ik was daar om 13h05 en moest 40 min. wachten eer ik binnen mocht. Er stonden ongeveer 15 mannen voor mij en Ian houd zich strikt aan zijn deurpolicy. 1 koppel binnen, 2 single mannen binnen. Niet genoeg koppels, dan moeten de single mannen maar wat buiten wachten.

Eens binnen heel wat BBW vrouwen en ook een wat ouder publiek. Niet echt mijn ding.
Ook 2 echt jonge koppels gezien die middag (lees -30) waarvan ik met 1 heb kunnen spelen.
Verder enkele lekkere milfs (of eigenlijk cougers) knappe dames van rond de 50 (mijn leeftijd) die genieten van de sex met meerdere mannen. En genieten van elk aspect. Men het hen is het leuk om te spelen. Niet enkele neuken en klaar, maar een half uur of langer genieten van elkaar.

De club is open tot 20h, maar rond 19h was er niet veel actie meer.
Eten was aanwezig, maar ook tegen 18h werd het niet meer aangevuld en zoals we weten moet je bij Amai niet zijn voor het uitgebreid buffet. Maar daarvoor ga ik natuurlijk niet naar een club. Alhoewel, als je daar kan eten moet je thuis niets meer klaarmaken.

Wel een leuke middag.
Er is herhalingsgevaar en dan zorg ik er voor dat ik een kwartier voor aanvang daar sta zodat ik vanaf de start binnen geraak.
Kwillem waren er ongeveer evenveel bbw als tijdens een bbw gangbang?
 
Je weet het nooit he, dames zijn niet in dienst van de club dus altijd spannend.
Leeftijdscategorieën doen ze niet aan, er geen geen hoekjes met bordjes van 18 tot 25 en 25 tot 35 etc etc, als je dat wil kan je beter naar de ramen gaan.
 
Een beetje een laat verslag. Niet van mijn gewoonte.
Op zondag 30/10 nog eens een bezoek gebracht aan deze topclub.
Deze keer een kwartier voor het aanvangsuur al maar aan de ingang gaan staan. Beter een kwartier voor de start wachten dan een half uur na het aanvangsuur was mijn moto.
Het was deze keer niet nodig. Er waren meer dan genoeg koppels om alle heren dadelijk binnen te laten, maar dat weet je natuurlijk nooit. Bij het wachten zag ik heel wat dames doorwandelen die niet dadelijk maar interesse hadden. Maar gelukkig ook enkele die zeker mijn aandacht konden trekken.
Glory Hole Zondag. En er stond een metalen constructie die kon dienen om op die manier tot actie te komen. Daar heb ik eigenlijk weinig actie gezien. In de achterliggende ruimtes daarentegen was er wel bijna altijd actie.
Kwa dames voor iedereen wat wils, zelfs enkele zeer jonge dames die zich voornamelijk bezig hielden met hun even jonge partner, maar wel leuk om te zien. Verder Alle leeftijden en formaten en ik heb weer een topmiddag gahad. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik ben zaterdag 12/11 hier nog eens beland. Na een paar dagen edgen (dat ik er buikkrampen van kreeg) vond ik de tijd rijp om nog eens langs te gaan.


Er waren, best wel tot mijn grote verbazing, veel BW's en enkele BBW's (maar die enkele BBW's waren wel in grotere getallen dan ik zou hebben verwacht) aanwezig. Want ja, niet elke dame met een maatje meer verdient, vind ik, die tweede b. Niet dat ik zo'n adonis ben maar soit.


Er was veel volk aanwezig maar heel de avond weinig actie. Normaal ben ik zelf meer iemand van orale seks (want condooms gebruik ik niet graag, ja er wordt wel in die club hier en daar aan bare gedaan maar ik doe bare enkel met mensen die ik ken. En er zijn nog redenen dat ik anti-condoom ben). En dus voor mij is er altijd teveel geneuk en te weinig bukakke toestanden en dergelijke. Nu was er naar zelfs mijn aanvoelen weinig geneuk. Iedereen was zo braaf. In de cinema ook een dame die in het heetst van de strijd vroeg aan een man die z'n pik door de glorehole stak of ze haar kende, want mensen die ze niet kende wou ze de pik niet van vast nemen. Zo'n tamme avond was het dus eigenlijk basically.


Ik zelf heb me bezig gehoud met een bbw , eerst in de sm kamer. Terwijl ze langs achter werd genomen was ze verschillende pikken aan het afzuigen en aftrekken. De mijne kreeg ze niet hard, omdat ik ongemakkelijk stond (die poef was net iets te hoog voor mij). Later in de cinema kwam ik haar terug tegen, ze begon haar man te verwennen en ik voegde me er voorzichtig bij. Voor ik het wist had ze m'n pik al vast. Ik heb haar gevingerd en gebeft en voelde haar vagina nog kletser nat worden, heerlijk pulserend kutje had ze. De vagina begon gevoelig te worden, en ook ik zelf moest haar even doen stoppen of ik spoot alles op haar tieten terwijl dat , denk ik, even ongewenst nog was.


Even naar de bar om wat te drinken om dan even verder te kijken naar de dame en haar vriend (ik denk toch dat het een koppel was) hoe ver het spel gevorderd was. Intussen ontstond er een kleine mini bukakke, dus heb ik mij gezellig bijgevoegd. Toen ik voelde dat ik ging spuiten en zij het maar al te goed door had, nam ze gulzig mijn pik in haar mond. Wat er toen gebeurde weet ik niet. Ik kwam heerlijk klaar. Maar daarna bleef ze me aftrekken en schoot ik een straal maar ze was gigantisch. Ik voelde ze maar zag ze niet door het donker. Ze was toen ook een andere man aan het pijpen dus waar het zaad naar toe ging: geen enkel idee, maar volgens mij in een derde dimensie of iets dergelijk. Mevrouw is er tussen in geslaagd mij twee maal te laten spuiten in zeer korte tijd.


Vanaf dan eigenlijk zo goed als geen actie meer. In heel de club niet. Ik heb nog een lange tijd in de jacuzzie gezeten, een paar uur denk ik een dutje gedaan in een van de chesterfield zetels, wat gedronken en voor de rest rond een uur of 3 vertrokken met de fiets voor nog een fietstocht naar huis van 45 km.


Een gezellige avond maar volgende keer mag het wel wat actiever (ook qua neuken) van mij. Vriendelijk personeel. Propere club, behalve de darkroom dan, die heb ik om 02 h 45 gezien in het licht en ik moet zeggen ... bende varkens! Overal gebruikte condooms op de grond! Dat ge de vuilbak niet ziet staan snap ik, maar neem dan uw act mee naar buiten en smijt uwen act daar in een vuilbak maar clean vooral uw eigen act op! Eten simpel maar lekker.
 
Ik ben zaterdag 12/11 hier nog eens beland. Na een paar dagen edgen (dat ik er buikkrampen van kreeg) vond ik de tijd rijp om nog eens langs te gaan.


Er waren, best wel tot mijn grote verbazing, veel BW's en enkele BBW's (maar die enkele BBW's waren wel in grotere getallen dan ik zou hebben verwacht) aanwezig. Want ja, niet elke dame met een maatje meer verdient, vind ik, die tweede b. Niet dat ik zo'n adonis ben maar soit.


Er was veel volk aanwezig maar heel de avond weinig actie. Normaal ben ik zelf meer iemand van orale seks (want condooms gebruik ik niet graag, ja er wordt wel in die club hier en daar aan bare gedaan maar ik doe bare enkel met mensen die ik ken. En er zijn nog redenen dat ik anti-condoom ben). En dus voor mij is er altijd teveel geneuk en te weinig bukakke toestanden en dergelijke. Nu was er naar zelfs mijn aanvoelen weinig geneuk. Iedereen was zo braaf. In de cinema ook een dame die in het heetst van de strijd vroeg aan een man die z'n pik door de glorehole stak of ze haar kende, want mensen die ze niet kende wou ze de pik niet van vast nemen. Zo'n tamme avond was het dus eigenlijk basically.


Ik zelf heb me bezig gehoud met een bbw , eerst in de sm kamer. Terwijl ze langs achter werd genomen was ze verschillende pikken aan het afzuigen en aftrekken. De mijne kreeg ze niet hard, omdat ik ongemakkelijk stond (die poef was net iets te hoog voor mij). Later in de cinema kwam ik haar terug tegen, ze begon haar man te verwennen en ik voegde me er voorzichtig bij. Voor ik het wist had ze m'n pik al vast. Ik heb haar gevingerd en gebeft en voelde haar vagina nog kletser nat worden, heerlijk pulserend kutje had ze. De vagina begon gevoelig te worden, en ook ik zelf moest haar even doen stoppen of ik spoot alles op haar tieten terwijl dat , denk ik, even ongewenst nog was.


Even naar de bar om wat te drinken om dan even verder te kijken naar de dame en haar vriend (ik denk toch dat het een koppel was) hoe ver het spel gevorderd was. Intussen ontstond er een kleine mini bukakke, dus heb ik mij gezellig bijgevoegd. Toen ik voelde dat ik ging spuiten en zij het maar al te goed door had, nam ze gulzig mijn pik in haar mond. Wat er toen gebeurde weet ik niet. Ik kwam heerlijk klaar. Maar daarna bleef ze me aftrekken en schoot ik een straal maar ze was gigantisch. Ik voelde ze maar zag ze niet door het donker. Ze was toen ook een andere man aan het pijpen dus waar het zaad naar toe ging: geen enkel idee, maar volgens mij in een derde dimensie of iets dergelijk. Mevrouw is er tussen in geslaagd mij twee maal te laten spuiten in zeer korte tijd.


Vanaf dan eigenlijk zo goed als geen actie meer. In heel de club niet. Ik heb nog een lange tijd in de jacuzzie gezeten, een paar uur denk ik een dutje gedaan in een van de chesterfield zetels, wat gedronken en voor de rest rond een uur of 3 vertrokken met de fiets voor nog een fietstocht naar huis van 45 km.


Een gezellige avond maar volgende keer mag het wel wat actiever (ook qua neuken) van mij. Vriendelijk personeel. Propere club, behalve de darkroom dan, die heb ik om 02 h 45 gezien in het licht en ik moet zeggen ... bende varkens! Overal gebruikte condooms op de grond! Dat ge de vuilbak niet ziet staan snap ik, maar neem dan uw act mee naar buiten en smijt uwen act daar in een vuilbak maar clean vooral uw eigen act op! Eten simpel maar lekker.
Pedro, en dan nog met de Fiets naar huis! Respéct ! 👍🦵
 
Ik lees hier vooral goede ervaringen met BBW's.
Totaal niet mijn type vrouw, zijn er ook mannen die positieve ervaringen hebben met slanke dames?
En bij die vrouwen ook geen last van een mannenoverschot?
 
Terug
Bovenaan Onderaan