Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij waren er wel! Zij zat een hele tijd in haar uppie bij de kachel, maar geen enkele man heeft haar benaderd vertelde ze mij.
Wij zijn daarna lekker in de jacuzzi geweest….
Ik denk eerder dat de stellen/vrouwen die aan de kachel of de zeteltjes zitten daar even bijkomen van het gebeuren, en dan iets drinken terwijl. Nadien als glaasje leeg is dan terug naar achter voor de actie. Zo doen wij het toch. ( en ja wij hebben ook al wel bezig geweest aan zeteltjes, maar is even op rust komen voor de meeste)
 
Ik denk eerder dat de stellen/vrouwen die aan de kachel of de zeteltjes zitten daar even bijkomen van het gebeuren, en dan iets drinken terwijl. Nadien als glaasje leeg is dan terug naar achter voor de actie. Zo doen wij het toch. ( en ja wij hebben ook al wel bezig geweest aan zeteltjes, maar is even op rust komen voor de meeste)
Mmm heb daar toch hele andere ervaringen mee blijkt maar weer dat een club niet te voorspellen is. Misschien is dat nou juist ook het leukste😁
 
Wat is wijsheid?
Aankomen op een zaterdagavond ruimschoots op voorhand voor de befaamde wachtrij.
Of wat later aankomen rond 22:00u? Zou deze dan al "weggewerkt" zijn? 🙈
 
Och, niet dat de actie op minuut 1 begint, of dat de toppers na 20 minuten weg zijn. Om 22u komen is misschien geen slecht idee. Kom je te vroeg, dan sta je misschien een half uur bij de eersten voor een gesloten deur te wachten. Kom je aan om 21u dan schuif je 30 minuten aan. Natuurlijk, als iedereen vanaf nu zo redeneert... 😁
 
Hey!
Hoogstwaarschijnlijk word dit mijn laatste recensie over Club Amai.
Ik ben eenmaal langsgekomen op een maandag en nu op zaterdag. Wie weet was deze zaterdag slecht uitgekozen omwille van TML, vakanties, …
Kortom:
De uitbating is enorm goed! De uitbater (Ian) houd een strikte policy ivm allochtone bezoekers en zeker als ze van hun neus maken, laat staan onderling in het arabisch werden ze DIRECT geweigerd. Dus qua club, personeel, setting. Niks om op aan te merken tenzij 1 klein puntje van "kritiek" maar slechts 2 warme schotels (rijst en nog iets anders). Uiteraard gaan we niet voor het uitgebreide buffet maar Eroxx of andere clubs heeft toch wel wat anders te bieden.

Nu qua "publiek", ik had mij laten vertellen dat dit op een zaterdagavond totaal anders was dan op een maandag. Wel dit kan ik niet beamen. 1 jongere NL dame die haar volledig gaf maar voor het overige deel waren het ook toch andere "modellen". Wie weet ben ik te kieskeurig, wie weet. 🤷🏻‍♂️
Ik heb geen probleem met Afrikanen maar een liep daar een trio rond. Als een treintje volgenden ze elkaar op zoek naar een prooi.
Dan was er nog een dame die zoveel reclame maakte op het gastenboek van Amai ivm sperma van hier en van daar. Maar uiteindelijk heeft ze enkel een nieuweling in deze wereld de avond van zijn leven bezorgd (wat ik hem gunde 15-20min lang nb.). Hij had namelijk wat stress naar toekijkende mannen oa mezelf die netjes hun "beurt" aan het afwachten waren. Maar helaas werd er geen vervolg aan mij en mede-collega's gegeven nadien. Dus in my of point of view, maak eerst geen reclame aub van hoe meer hoe liever om dan nadien een 1 on 1 show te doen en nadien gedaan met de pret.

Verder liep er nog een heel jong koppeltje (azia,… maar perfect NL sprekend) rond van mijn leeftijd ongeveer 30j+- en wellicht was het hun eerste bezoek. Die waren zeer op hun ongemak maar zochten wel een plekje om even hun ding te doen. Maar uit "schrik" van de horde mannen is er niet veel van gebeurd.

Kortom: de 230km heen en terug reis zowel op maandag of deze zaterdag is het mij niet meer waard. 🫤 Dan is denk de Hookergames van Eroxx iets amusanter.

Zozie mijn ongezouten mening & neem het mij niet kwalijk aub.
 
In Amai zijn er geen "huisdames" zoals in Eroxx of The Climax of (soms) Divine. Of je dus aan je trekken komt hangt daarom altijd af van de aanwezige koppels en single dames.

Dat gezegd zijnde, ben ik toch nooit huiswaarts gekeerd zonder eenmaal of tweemaal mijn donatie te hebben kunnen doen. En ik zie er echt niet uit als een jonge Brad Pitt. Maar succes in het verleden is uiteraard geen garantie voor de toekomst.
 
Hey!
Hoogstwaarschijnlijk word dit mijn laatste recensie over Club Amai.
Ik ben eenmaal langsgekomen op een maandag en nu op zaterdag. Wie weet was deze zaterdag slecht uitgekozen omwille van TML, vakanties, …
Kortom:
De uitbating is enorm goed! De uitbater (Ian) houd een strikte policy ivm allochtone bezoekers en zeker als ze van hun neus maken, laat staan onderling in het arabisch werden ze DIRECT geweigerd. Dus qua club, personeel, setting. Niks om op aan te merken tenzij 1 klein puntje van "kritiek" maar slechts 2 warme schotels (rijst en nog iets anders). Uiteraard gaan we niet voor het uitgebreide buffet maar Eroxx of andere clubs heeft toch wel wat anders te bieden.

Nu qua "publiek", ik had mij laten vertellen dat dit op een zaterdagavond totaal anders was dan op een maandag. Wel dit kan ik niet beamen. 1 jongere NL dame die haar volledig gaf maar voor het overige deel waren het ook toch andere "modellen". Wie weet ben ik te kieskeurig, wie weet. 🤷🏻‍♂️
Ik heb geen probleem met Afrikanen maar een liep daar een trio rond. Als een treintje volgenden ze elkaar op zoek naar een prooi.
Dan was er nog een dame die zoveel reclame maakte op het gastenboek van Amai ivm sperma van hier en van daar. Maar uiteindelijk heeft ze enkel een nieuweling in deze wereld de avond van zijn leven bezorgd (wat ik hem gunde 15-20min lang nb.). Hij had namelijk wat stress naar toekijkende mannen oa mezelf die netjes hun "beurt" aan het afwachten waren. Maar helaas werd er geen vervolg aan mij en mede-collega's gegeven nadien. Dus in my of point of view, maak eerst geen reclame aub van hoe meer hoe liever om dan nadien een 1 on 1 show te doen en nadien gedaan met de pret.

Verder liep er nog een heel jong koppeltje (azia,… maar perfect NL sprekend) rond van mijn leeftijd ongeveer 30j+- en wellicht was het hun eerste bezoek. Die waren zeer op hun ongemak maar zochten wel een plekje om even hun ding te doen. Maar uit "schrik" van de horde mannen is er niet veel van gebeurd.

Kortom: de 230km heen en terug reis zowel op maandag of deze zaterdag is het mij niet meer waard. 🫤 Dan is denk de Hookergames van Eroxx iets amusanter.

Zozie mijn ongezouten mening & neem het mij niet kwalijk aub.
Leuk dan heb je ons dus gespot😁
 
In Amai zijn er geen "huisdames" zoals in Eroxx of The Climax of (soms) Divine. Of je dus aan je trekken komt hangt daarom altijd af van de aanwezige koppels en single dames.

Dat gezegd zijnde, ben ik toch nooit huiswaarts gekeerd zonder eenmaal of tweemaal mijn donatie te hebben kunnen doen. En ik zie er echt niet uit als een jonge Brad Pitt. Maar succes in het verleden is uiteraard geen garantie voor de toekomst.
Neen neen zeker en vast niet. Wil hier ook geen discussie ontketenen. Maar vrijheid van meningsuiting mag toch hé. 😊
 
Ik zeg altijd tegen mensen dat als je in amai niks te neuken hebt dan ligt het aan jouw.
Niet iedereen is fotomodel of strakke figuurtjes, het zijn gewoon mensen die daar komen voor een gezellige tijd.
Er is in geen enkele club altijd zoveel actie als in amai.
Dat er mischien niks van jouw smaak tussenzit kan je demclub dus niet kwalijk nemen, jouw eisen liggen gewoon te hoog, een oplossing is lekker naar een dvp gaan die wel aan jouw eisen voldoet.
Maar om daar amai nou een ietwat slechte recensie voor te geven vind ik nogal vreemd.
 
Ik zeg altijd tegen mensen dat als je in amai niks te neuken hebt dan ligt het aan jouw.
Niet iedereen is fotomodel of strakke figuurtjes, het zijn gewoon mensen die daar komen voor een gezellige tijd.
Er is in geen enkele club altijd zoveel actie als in amai.
Dat er mischien niks van jouw smaak tussenzit kan je demclub dus niet kwalijk nemen, jouw eisen liggen gewoon te hoog, een oplossing is lekker naar een dvp gaan die wel aan jouw eisen voldoet.
Maar om daar amai nou een ietwat slechte recensie voor te geven vind ik nogal vreemd.
"Slechte" recensie 🤔
 
Gisteren op de mega gangbang geweest en het was mega. Lang geleden dat ik nog zo veel actieve knappe koppels bij elkaar heb gezien.
Actie vanaf minuut 1 tot het licht aanging. En met minuut 1 bedoel ik ook minuut 1.
Om 7h30 mogen de koppels acclimatiseren en om 20h worden de mannen binnengelaten.
Ik liep om 8h05 de bar binnen en links in de kooi waren ze al met een leuke vrouw bezig. Dus dat acclimatiseren van de koppels ging vlot.
En als ik een rondje liep zag ik ook op andere plaatsen al beginnende actie.
Me geen moment verveeld.
 
Ik twijfel morgen avond of zaterdag avond nog eens te gaan. Beiden is ook een optie al heb ik schrik dat als ik morgen verschiet ik er zaterdag niet veel meer uit krijg. En dan is er ook nog Bo Cremer morgenavond, ook lang geleden dat ik daar was. Ideale combinatie zou zijn morgen avond Bo en zaterdag avond Amai maar ik twijfel want dan moet ik in minder dan 24 h opnieuw voldoende opladen om aan een krachtig cumshot te geraken.
 
Mijn ervaring is dat ik op zaterdagavond weinig aan de beurt kom omdat er dan een groot overschot aan jonge mannen is. De vrijdag is het doenbaar, maar dan zijn er minder mooie vrouwen. Difficult choice.
 
Eind vijftiger zonder bierbuik... maar als er dertigers zijn is de keuze duidelijk. ;);)
Maar deze vrijdag ga ik naar Eroxx. Daar speelt de muziek, dansen, restaurant, een grotere rol. Ook de mooie dames.
 
Gisteren nog eens bij Club Amai binnen gevallen. Ik heb er eerlijk gezegd al betere avonden beleefd. Geef mij maar zaterdagavonden. Dan is er meer volk en is er ook meer afwisseling.
Het blijft wel een top-club met gezellige sfeer, vriendelijk personeel en proper onderhouden.
Volgens Ian zijn Kinky-avonden een allegaartje van allerlei seksuele voorkeuren. Moeilijk te voorspellen hoe de avond zal lopen. De ene avond overheerst travestie, de andere avond bdsm, of leder en latex,...
Eén ding is zeker; iedereen is welkom en voor ieder wat wils. 😉
 
Geil verwend worden….
Hoe?
Lekker in haar uppie op de chesterfield bank… een lekkere manneke die naast haar komt zitten… lekker gedouched … zijn arm om haar heen slaat en dan geile dingen in haar oor fluistert en onderwijl met zijn andere hand haar lekkere joekels geil masseert… en niet eraan trekt…de joekel ontbloot en lekker eraan likt….haar hand naar zijn paal brengt en die begint te masseren om die op sterkte te brengen….haar lekkere kut lekker vingert ……dan voor haar op de bank tussen haar benen knielend haar jurkje oplift en dan haar sliploze kut ziet….met zijn nu ontblote pik tegen haar natte kut aanduwt .. onderwijl haar joekels likkend….en zijn pik naar binnen duwt en haar hard neukt….en op het moment van spuiten … lekker tegen haar kut of haar joekels spuiten…..
Zo wil zij verwend worden….
Wie durft het aan…( uitsluitend westerse caucasianmannen)
Zij zal op de bank zitten en wachten….
In club amai donderdagavond 1 sept
 
Geil verwend worden….
Hoe?
Lekker in haar uppie op de chesterfield bank… een lekkere manneke die naast haar komt zitten… lekker gedouched … zijn arm om haar heen slaat en dan geile dingen in haar oor fluistert en onderwijl met zijn andere hand haar lekkere joekels geil masseert… en niet eraan trekt…de joekel ontbloot en lekker eraan likt….haar hand naar zijn paal brengt en die begint te masseren om die op sterkte te brengen….haar lekkere kut lekker vingert ……dan voor haar op de bank tussen haar benen knielend haar jurkje oplift en dan haar sliploze kut ziet….met zijn nu ontblote pik tegen haar natte kut aanduwt .. onderwijl haar joekels likkend….en zijn pik naar binnen duwt en haar hard neukt….en op het moment van spuiten … lekker tegen haar kut of haar joekels spuiten…..
Zo wil zij verwend worden….
Wie durft het aan…( uitsluitend westerse caucasianmannen)
Zij zal op de bank zitten en wachten….
In club amai donderdagavond 1 sept
Zitten wij hier nu op de bank... te wachten hoe dat verder gelopen is...
 
Gisteravond nog eens een bezoek gebracht aan amai op een donderdagavond.
Bij openingstijd een wat ouder publiek (+55). En niet echt veel wat mij kon bekoren.
Dus eerst maar wat gegeten. En zoals we allemaal weten, moet je voor te eten niet in amai zijn.
De soep was goed. Verder wat broodjes en beleg, groenten, aardappelsla en paste, geen warme gerechten op de soep na.
Later op de avond kwamen wat jongere koppels binnen (+45 en enkele +30,35).
Ik heb enkele bekenden terug tegengekomen en heb mij wel geamuseerd.
Geen topavond, maar ik ga waarschijnlijk nog wel eens terug.
 
Gisteravond nog eens een bezoek gebracht aan amai op een donderdagavond.
Bij openingstijd een wat ouder publiek (+55). En niet echt veel wat mij kon bekoren.
Dus eerst maar wat gegeten. En zoals we allemaal weten, moet je voor te eten niet in amai zijn.
De soep was goed. Verder wat broodjes en beleg, groenten, aardappelsla en paste, geen warme gerechten op de soep na.
Later op de avond kwamen wat jongere koppels binnen (+45 en enkele +30,35).
Ik heb enkele bekenden terug tegengekomen en heb mij wel geamuseerd.
Geen topavond, maar ik ga waarschijnlijk nog wel eens terug.
Ik was er gisteren ook. Was tegen 21u daar en de parkeerplaats was vol, moest parkeren aan de overkant bij het tankstation in het zijstraatje en het regende behoorlijk dus uiteindelijk was ik een 20 minuten later binnen. Eenmaal binnen was er al overal actie en de drukte zag je binnen wel. Opzich veelal ouder publiek maar toch hier en daar 30ers/40ers ook. Het buffet heb ik nog niet ontdekt 😁, maar was geen behoefte aan. Opvallend weinig echt haantjes gedrag gezien terwijl er veel mannen binnen waren. Qua publiek niet echt mijn ding maar ik heb toch mijn plezier gehad. Eigenaardig vond ik wel de dame die helamaal vanachter lag op de tafel met de benen in de teugels....ze liet zich door iedereen zonder condoom neuken en volspuiten. De heren die een condoom namen mochten niet. Je zag mannen weggaan en je zag mannen twijfelen en dan toch erop gaan. Ik heb het vaak bekeken maar vriendelijk voor gepast.
Al bij al voor mijn eerste keer daar niet slecht, ik kom zeker weer terug het was de 70e waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan