Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren onverwacht nog eens binnengesprongen. Gewone date gehad en dat is niets geworden, dus gaan aansluiten in Amai. Het was redelijk druk. Vrouwen van alle mogelijke leeftijden en formaten. Allemaal nieuwe gezichten. Ik denk dat ik maar 1 vrouw eerder gezien had. Ook allemaal actief tot zeer actief. Dus de avond goed afgesloten. De jongste en knapste vrouwen hadden wel gigantische aantrek en werden bijna belaagd wat volgens mij niet voor alle vrouwen even leuk is.
Ook wel wat haantjesgedrag. Iets wat ik normaal in Amai niet gewend ben.
 
Gisteren naar de kinky avond geweest en het viel me eigenlijk tegen. Veel volk maar weinig actie. Veel volk zorgde voor veel opstropingen bij in- en uitgangen. Maar niks vertaalde zich zodus in veel orgiegeweld. Bijna alles was 1 op 1, ik heb eigenlijk zelfs nergens een trio gezien.

Ook veel travestieten en shemales en dergelijke wat de sfeer voor mij wat naar beneden haalde. En bi-acties ook veel gezien (1 op 1 uiteraard). Ik ben absoluut niet anti-shemale of anti-bi, integendeel ik heb zelfs ooit zelf voor 1 op 1 een shemale bezocht (8 jaar geleden ofzo) en ben zelfs een klein beetje lichtelijk bi (wel enkel mannen pijpen en zelf gepijpt worden enkel door een vrouw en absoluut nooit geen relatie met een vent). Ik heb zelfs één maal in Amai een bi avond bezocht. Dus nee ik ben niet anti-bi of anti-shemale of whatever. Maar op een feestje gericht op vooral vrouwen hoeven er niet teveel shemales te zijn voor mij, en zeker niet als ze er te mannelijk uit zien.


Ook qua sm aan de lichte kant maar. Eigenlijk allemaal heel braaf. Het enige klein beetje extreme dat ik gezien heb was iemand die kaarsvet over haar borsten kreeg. Ik ben zelf niet zo hard into sm, maar kijk er wel eens graag naar. Maar dat is dan meer vanuit mijn sadistische karakter.
 
Donderdag nog een in Amai geweest.
Ik kon eens op een een donderdagavond en mij laten verleiden door de lagere prijs op donderdagavond.
En zoals zo dikwijls. Een lagere prijs betekend al zeker niet een leukere avond.
Mij viel het wat tegen (het publiek dan toch). Maar dat is eerder een persoonlijke voorkeur.
Eerder een BBW avond en daar val ik nu eenmaal niet op.
Eric en Debbie gezocht, maar niet gevonden.
In de bar een koppel aangesproken die ook wel eens in divine kwamen. Dus dacht. Ja gevonden. maar zij waren het blijkbaar niet. Die vrouw ging ook tijdens ons gesprek even roken en toen ze terug kwam nam ze wat meer afstand van mij. Dus duidelijk geen klik. Verder heb ik hen ook niet meer gezien.

In de dark room (gangetje achter de cinema ging het er wel geil aan toe. 2 vrouwen die zich rechtopstaand lekker langs achter lieten nemen met veel lawaai.
Daar heb ik wat meegespeeld.

Op de lange matras in de "zolder" naast de zitruimte achteraan werd de leukste dame verwend door 2 heren terwijl een 3de (waarschijnlijk haar man) aan het toekijken was. Toen er 1 plaats maakte zag ik mijn kans schoon om mee te helpen en haar eerst lekker te likken en daarna .... Na mijn beurt kwam ook de 2de man in actie. Dit was een leuk spel.

Er liep ook een jong nederlands koppel rond met een zeer knappe slanke dame. Zij hebben zich 2 maar verschuild in het donkere pijpkotje waar ze bijna gans de tijd met elkaar bezig waren. Ik heb 2x het geluk gehad dat ze mijn pik ook wel zagen zitten. Die vrouw kon lekker aftrekken en wist blijkbaar ook perfect wanneer ze moest stoppen. tot 2x toe bijna mijn lading verschoten, maar ze stopte net op tijd. Toen ik na de 2de keer de dame ging bedanken kon haar wederhelft dat niet echt appreciëren. Ik raakte haar aan in de zij en zij bedankt, maar haar wederhelft vond dat ik de aanraking had moeten vragen. Waar hij misschien wel een punt heeft. De aanraking was in mijn ogen onschuldig op een neutrale plaats, maar iemand anders kan dat natuurlijk anders aanvoelen.

Bij mij in elk geval geen topavond. En dat wil niet zeggen dat elke donderdagavond zo is. Dus waarschijnlijk ga ik nog wel eens op een donderdag kijken.
 
Donderdag nog een in Amai geweest.
Ik kon eens op een een donderdagavond en mij laten verleiden door de lagere prijs op donderdagavond.
En zoals zo dikwijls. Een lagere prijs betekend al zeker niet een leukere avond.
Mij viel het wat tegen (het publiek dan toch). Maar dat is eerder een persoonlijke voorkeur.
Eerder een BBW avond en daar val ik nu eenmaal niet op.
Eric en Debbie gezocht, maar niet gevonden.
In de bar een koppel aangesproken die ook wel eens in divine kwamen. Dus dacht. Ja gevonden. maar zij waren het blijkbaar niet. Die vrouw ging ook tijdens ons gesprek even roken en toen ze terug kwam nam ze wat meer afstand van mij. Dus duidelijk geen klik. Verder heb ik hen ook niet meer gezien.

In de dark room (gangetje achter de cinema ging het er wel geil aan toe. 2 vrouwen die zich rechtopstaand lekker langs achter lieten nemen met veel lawaai.
Daar heb ik wat meegespeeld.

Op de lange matras in de "zolder" naast de zitruimte achteraan werd de leukste dame verwend door 2 heren terwijl een 3de (waarschijnlijk haar man) aan het toekijken was. Toen er 1 plaats maakte zag ik mijn kans schoon om mee te helpen en haar eerst lekker te likken en daarna .... Na mijn beurt kwam ook de 2de man in actie. Dit was een leuk spel.

Er liep ook een jong nederlands koppel rond met een zeer knappe slanke dame. Zij hebben zich 2 maar verschuild in het donkere pijpkotje waar ze bijna gans de tijd met elkaar bezig waren. Ik heb 2x het geluk gehad dat ze mijn pik ook wel zagen zitten. Die vrouw kon lekker aftrekken en wist blijkbaar ook perfect wanneer ze moest stoppen. tot 2x toe bijna mijn lading verschoten, maar ze stopte net op tijd. Toen ik na de 2de keer de dame ging bedanken kon haar wederhelft dat niet echt appreciëren. Ik raakte haar aan in de zij en zij bedankt, maar haar wederhelft vond dat ik de aanraking had moeten vragen. Waar hij misschien wel een punt heeft. De aanraking was in mijn ogen onschuldig op een neutrale plaats, maar iemand anders kan dat natuurlijk anders aanvoelen.

Bij mij in elk geval geen topavond. En dat wil niet zeggen dat elke donderdagavond zo is. Dus waarschijnlijk ga ik nog wel eens op een donderdag kijken.
Wij waren er wel! Zij zat een hele tijd in haar uppie bij de kachel, maar geen enkele man heeft haar benaderd vertelde ze mij.
Wij zijn daarna lekker in de jacuzzi geweest….
 
Wij waren er wel! Zij zat een hele tijd in haar uppie bij de kachel, maar geen enkele man heeft haar benaderd vertelde ze mij.
Wij zijn daarna lekker in de jacuzzi geweest….
Ik twijfel er niet aan dat jullie er geweest zijn. Ik heb jullie alleen niet gevonden. Ik zal volgende keer wat meer moeite moeten doen.;)

Hopelijk hebben jullie al bij al toch nog een leuke avond gehad.
 
Debbie vindt die subtiele aanrakingen geil.
Inderdaad de avond viel een beetje tegen. At the end is Debbie wel lekker verwend geworden. In de darkrooom waren wij ook aanwezig. En ja er waren 2 vrouwen waarvan de ene de geluidsnormen met gemak overschreed. De andere vrouw gaf mij en een andere man tegelijk een blow job. Debbie ging n d bios en verwende kort een gekleurde pik die door de gloryhole was geduwd. Zij dacht dat ik het was. Zij valt niet op gekleurd. In de grote kamer is zij heerlijk verwend en daarna zijn wij n h bad geweest. Daar werd zij lekker gestreeld. Hierna eruit en effe iets bij de bar gedronken. Debbie weer in haar uppie bij de kachel op de chesterfield bank. Ook nu geen aanspraak. Slechts de kerel die haar eerst had verwend kwam effe bij haar en begin haar te strelen. Zij stond op en ging lekker rondlopen op zoek naar actie. Tijdens het lopen werd zij over haar billen gestreeld… wat zij opwindend vond. Wij doken een kamertje in zo onder de traliekamer. Zij werd door dezelfde kerel verwend maar die kon het niet ophouden dus nam ik het over. Een pik werd door de gloryhole geduwd en terwijl ik haar neukte , pompte zij aan de pik. Die spoot zijn lading in haar haar. Dat was voor haar niet zo fijn maar ach kan gebeuren…. Later had zij wel erom gelachen…. Hierna vertrokken we…….
Zij had een beetje meer verwacht v d avond…
De volgende deelname is nog inbekend want de planning is dat wij de 23 juni n Divine gaan.
Geïnteresseerd? Stuur een pm met emailadres.
 
Ziezo het eerste bezoek aan Club Amai zit erop!
Korte belevingservaring;
Vriendelijk onthaal (door Ian vermoed ik), vlotte en vriendelijke service aan de bar. De ruimtes waren netjes, tijdig werden ook alle handdoeken en dergelijke opgehaald.

Het ratio single mannen/koppels was voor mijn inziens +- (redelijk groot aantal single mannen, ook werden toch een groot aantal allochtoon mannen binnengelaten terwijl ze op hun website anders vermelden). Waardoor het nogal een jacht was in de gangen en de knappere koppels hun bijna niet begaven naar de speelruimtes aangezien ze achtervolgd werden door een horde mannen.
Wat niet betekent dat ik mijn plezier niet heb gehad. ;-)
Met dank aan een Belgische dame met kort wit/blond haar en een Nederlandse juffrouw ook blond met wat krullen op een staart (zij had eerst een rood pakje aan en nadien omgekleed naar een zwart).
Blijkbaar heb ik dus een zwak voor wit/blond haar, haha. :ROFLMAO:
De Nederlandse juffrouw was wel een "sloeberke" zoals we hier in onze streek zouden zeggen. Praatje met gemaakt in de rokersruimte en nadien zat ik even aan de toog op krachten te komen. En kwam ze in mijn oor fluisteren 'Tot zo?'. Waar ik zeer gewillig op inging uiteraard. :devilish:
Wat dan natuurlijk het onderscheid maakt ipv als een halve gek met uw flieter staat te zwieren of eerder wat "afwachtend" bent, het loont! :giggle:


Herhalingsgevaar? Ja, maar dan eerder op een zaterdag denk ik als er iets ander "publiek" aanwezig is. Niets tegen de iets molligere dames maar mijn voorkeur ligt ergens anders. Ook lag de leeftijdsgrens toch een stuk hoger, wat blijkbaar op een zaterdag anders zou zijn.
Maar 1 pluspunt; hier doen de dames het echt uit plezier en is een echte doenersclub ipv andere clubs waar ingehuurde dames aanwezig zijn. Hier genieten de dames echt van het spel.
 
Ziezo het eerste bezoek aan Club Amai zit erop!
Korte belevingservaring;
Vriendelijk onthaal (door Ian vermoed ik), vlotte en vriendelijke service aan de bar. De ruimtes waren netjes, tijdig werden ook alle handdoeken en dergelijke opgehaald.

Het ratio single mannen/koppels was voor mijn inziens +- (redelijk groot aantal single mannen, ook werden toch een groot aantal allochtoon mannen binnengelaten terwijl ze op hun website anders vermelden). Waardoor het nogal een jacht was in de gangen en de knappere koppels hun bijna niet begaven naar de speelruimtes aangezien ze achtervolgd werden door een horde mannen.
Wat niet betekent dat ik mijn plezier niet heb gehad. ;-)
Met dank aan een Belgische dame met kort wit/blond haar en een Nederlandse juffrouw ook blond met wat krullen op een staart (zij had eerst een rood pakje aan en nadien omgekleed naar een zwart).
Blijkbaar heb ik dus een zwak voor wit/blond haar, haha. :ROFLMAO:
De Nederlandse juffrouw was wel een "sloeberke" zoals we hier in onze streek zouden zeggen. Praatje met gemaakt in de rokersruimte en nadien zat ik even aan de toog op krachten te komen. En kwam ze in mijn oor fluisteren 'Tot zo?'. Waar ik zeer gewillig op inging uiteraard. :devilish:
Wat dan natuurlijk het onderscheid maakt ipv als een halve gek met uw flieter staat te zwieren of eerder wat "afwachtend" bent, het loont! :giggle:


Herhalingsgevaar? Ja, maar dan eerder op een zaterdag denk ik als er iets ander "publiek" aanwezig is. Niets tegen de iets molligere dames maar mijn voorkeur ligt ergens anders. Ook lag de leeftijdsgrens toch een stuk hoger, wat blijkbaar op een zaterdag anders zou zijn.
Maar 1 pluspunt; hier doen de dames het echt uit plezier en is een echte doenersclub ipv andere clubs waar ingehuurde dames aanwezig zijn. Hier genieten de dames echt van het spel.
Wat goed man! Wij kennen dat v d allochtone mannen. Daar zijn wij totaal niet van gediend. Ik moet zeggen dat toen wij afgelopen donderdag gingen 1 werd geweigerd , wellicht omdat het quotum al was bereikt! Dus goed. Ach wij kijken uit n de 23 ste juni wanneer wij Divine gaan aandoen.
 
Zondag was Floris nog eens op pad. Na een hele tijd nog es naar club amai. O wat is Meer ver weg van Gent.
Maar voor Italian Eva & Girls wou ik nog eens de moeite doen. Helemaal niet beklaagd. De Amai is een heel aangename club.
De dames olv Eva zijn heel actief. Carmen, Margaux, Elisa en 4 actieve koppels.
De verhouding mannen/dames was optimaal. Niet te druk en heel gezellige sfeer. 5 uur non stop actie.
Speciale vermelding voor blonde Jetje: wat een topvrouw ze pijpt als God en spuit als God.
Wat een topmiddag Eva volgende keer is Floris er weer bij.
 
Zondag was Floris nog eens op pad. Na een hele tijd nog es naar club amai. O wat is Meer ver weg van Gent.
Maar voor Italian Eva & Girls wou ik nog eens de moeite doen. Helemaal niet beklaagd. De Amai is een heel aangename club.
De dames olv Eva zijn heel actief. Carmen, Margaux, Elisa en 4 actieve koppels.
De verhouding mannen/dames was optimaal. Niet te druk en heel gezellige sfeer. 5 uur non stop actie.
Speciale vermelding voor blonde Jetje: wat een topvrouw ze pijpt als God en spuit als God.
Wat een topmiddag Eva volgende keer is Floris er weer bij.
Klinkt goed @floris - ik zou wel eens op de maandag middag willen langsgaan
 
Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond.
Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

De parking was niet voor de helft gevuld, dus getwijfeld of ik als single man wel binnen wou gaan.
toch maar naar binnen. En slechts 2 vrouwen die mij aanstonden.
1 had ik via SDC al contact mee genomen omdat ze daar een bericht gezet hadden dat ze naar amai zouden gaan, maar zij zagen mij niet zitten. Dus die moest ik met rust laten. De andere was Milfje van AntwerpBull in het gastenboek van Amai.
Een zeer actieve geile vrouw. Met haar heb ik mij die avond 2x geamusseerd.
Later kwam er nog een oudere (60-65 jaar) zeer slanke geile vrouw binnen die ook mijn aandacht trok en ook met haar heb ik mij mogen amuseren.
Ook nog een zeer jong koppel met een slanke knappe vrouw, maar die hadden begrijpelijk meer aandacht voor de jongere sportieve exemplaren, maar wel een leuk schouwpel gezien.
En ook 2x mij mogen amuseren met een zwarte brasiliaanse vrouw die hier voor de 1ste keer was.

Dus een zeer leuke avond geweest; maar niet zo heel druk.
Vanavond ga ik weer en dit keer voor de eerste keer in gezelschap.
Een leuke vrouw die ik vorige week in Eroxx heb leren kennen en amai wel eens wil verkennen.
 
Gisteren nog eens naar amai geweest, voor de 2de dag op rij.

Deze keer met een gelegenheidsvriendin.
Ian vroeg of we al eerder waren geweest terwijl hij mij duidelijk herkende van de dag ervoor.
Mijn date melde: ja al 1x en ik melde: ik ben hier ook al meer geweest en dat weet je wel.
Zijn antwoord: toch de schijn ophouden. Wel goed dat hij er zo discreet mee omgaat.
Aan de inkom zat ook de mannelijke helft van RoDo, dus ging zeker een leuke avond worden.

Eerst wat gegeven met mijn gelegenheidsvriendin en dan de ruimtes achteraan opgezocht.
Enkele mannen laten genieten van haar in de spiegelkamer en daarna zelf afgewerkt.
Na een douche wat gaan drinken en daarna wou ze in de stoel in het achterst kamertje waar er een andere man haar mocht neuken.

Daarna weer wat drinken en heb ik een andere leuke vrouw opgezocht. Ik hou wel van afwisseling.

Nog wat met mijn gelegenheidsvriendin gespeeld en op het einde van de avond Do van RoDo lekker zien genieten.
Oh ja, die had ook nog een leuk showke gegeven aan de paal op de dansvloer.

Een avond met een gelegenheidsvriendin is toch iets helemaal anders dan dat je alleen gaat.
Goedkoper dat wel, maar minder afwisseling.
Voor koppels die elkaar al jaren kennen en zich heel goed bij elkaar voelen zal dit waarschijnlijk geweldig zijn.
Voor mij met mijn gelegenheidsvriendin die ik waarschijnlijk niet meer ga meevragen was dat minder.

Dus volgende keer misschien iets meer betalen en meer genieten.
 
Daar is op voorhand over gesproken. We zouden eerst elkaar wat aandacht geven en daarna even elk onze eigen weg gaan om dan samen af te sluiten.
En dat hebben we ook zo gedaan. Er zijn geen moeilijke momenten geweest omdat geen van ons jaloerse neigingen heeft.
Zij was in de namiddag nog met iemand anders op een kamer geweest en de dag erna ging ze naar sauna Ibiza, dus ze had mij niet veel op te leggen.
Ook ik ben de dag ervoor nog in Amai geweest. En ook dat wist ze.
We zijn als gelegenheidsvrienden gegaan. Geen van ons heeft de intentie om een relatie met elkaar aan te gaan en dat scheelt ook een pak.

Hier zat geen risico, maar dat is iets wat je zelf op voorhand moet proberen in te schatten. Als er 1 van de 2 ook maar lichte jaloerse neigingen heeft lijkt het mij niet aan te raden om zo snel al naar een club te gaan. Of als 1 van de 2 het idee heeft om er een lange termijn relatie van te maken zit er ook wel een risico aan.
 
Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond. En het verslag kan bijna een kopie zijn van het verstal van vorige week.
Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

De parking was deze keer goed gevuld, dus niet getwijfeld.
Binnen om 20h15 en er was al lichte actie. In het kleine donkere kamertje zat al een slank koppel en er zaten al enkele pikken door de glory hole's.
Gelukkig nog 1 gaatje vrij. Lekker door afgetrokken en gepijpt. Alleen merkte ik plots een wijziging in gevoel en mijn pik zat niet meer onbeschermd in haar mond, maar in haar kutje. Dus teruggetrokken condoom aangedaan en nadien bleef mijn pik onaangeroerd.
Welk koppeltje het was ben ik echte gedurende de avond niet achter gekomen.

Er waren ook nog wel enkele vrouwen die mij aanstonden, het merendeel wel 55+ en 60+, maar ook enkele jongere dames (40+)
Maar om 12h was de actie wel voornamelijk gedaan.

Mij wel wat kunnen amuseren. en nog eens contactgegevens van een koppel gescoord.
Hopelijk spreken we nog eens af.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog eens naar amai geweest, voor de 2de dag op rij.

Deze keer met een gelegenheidsvriendin.
Ian vroeg of we al eerder waren geweest terwijl hij mij duidelijk herkende van de dag ervoor.
Mijn date melde: ja al 1x en ik melde: ik ben hier ook al meer geweest en dat weet je wel.
Zijn antwoord: toch de schijn ophouden. Wel goed dat hij er zo discreet mee omgaat.
Aan de inkom zat ook de mannelijke helft van RoDo, dus ging zeker een leuke avond worden.

Eerst wat gegeven met mijn gelegenheidsvriendin en dan de ruimtes achteraan opgezocht.
Enkele mannen laten genieten van haar in de spiegelkamer en daarna zelf afgewerkt.
Na een douche wat gaan drinken en daarna wou ze in de stoel in het achterst kamertje waar er een andere man haar mocht neuken.

Daarna weer wat drinken en heb ik een andere leuke vrouw opgezocht. Ik hou wel van afwisseling.

Nog wat met mijn gelegenheidsvriendin gespeeld en op het einde van de avond Do van RoDo lekker zien genieten.
Oh ja, die had ook nog een leuk showke gegeven aan de paal op de dansvloer.

Een avond met een gelegenheidsvriendin is toch iets helemaal anders dan dat je alleen gaat.
Goedkoper dat wel, maar minder afwisseling.
Voor koppels die elkaar al jaren kennen en zich heel goed bij elkaar voelen zal dit waarschijnlijk geweldig zijn.
Voor mij met mijn gelegenheidsvriendin die ik waarschijnlijk niet meer ga meevragen was dat minder.

Dus volgende keer misschien iets meer betalen en meer genieten.
Mocht weer een keer gaan dan mag je dat mij wel melden via een pm! Ik wil heel graag gaan maar nog een beetje verlegen.
 
Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond. En het verslag kan bijna een kopie zijn van het verstal van vorige week.
Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

De parking was deze keer goed gevuld, dus niet getwijfeld.
Binnen om 20h15 en er was al lichte actie. In het kleine donkere kamertje zat al een slank koppel en er zaten al enkele pikken door de glory hole's.
Gelukkig nog 1 gaatje vrij. Lekker door afgetrokken en gepijpt. Alleen merkte ik plots een wijziging in gevoel en mijn pik zat niet meer onbeschermd in haar mond, maar in haar kutje. Dus teruggetrokken condoom aangedaan en nadien bleef mijn pik onaangeroerd.
Welk koppeltje het was ben ik echte gedurende de avond niet achter gekomen.

Er waren ook nog wel enkele vrouwen die mij aanstonden, het merendeel wel 55+ en 60+, maar ook enkele jongere dames (40+)
Maar om 12h was de actie wel voornamelijk gedaan.

Mij wel wat kunnen amuseren. en nog eens contactgegevens van een koppel gescoord.
Hopelijk spreken we nog eens af.
55+ en 60+ dames, heerlijk!
 
Volgende week woensdagavond is toch gangbang??Kan iemand mij iets meer vertellen over zou gangbang avond. Wat is gemiddeld leeftijd van dames? Komen dames ook alleen. Ben benieuwd naar leeftijd categorie binnen zou club. Club Amai staat lang op mij lijst. Is er grote verschillen met Eroxx bijvoorbeeld.
Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan