Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren nog eens in amai geweest.
Amai wat was dat een geile avond.
Eens zot gedaan en vrijdagavond naar Eroxx geweest en zaterdag naar Amai.
Beide dagen met 6 dames gespeeld, maar vond Amai toch beter dan Eroxx.
In Amai veel minder haantjesgedrag of opdringerige heren.(eigenlijk geen).

het begon al bij binnenkomst. Ian pakt het anders aan dan ze bij Eroxx doen.
Ik was er 10 min. voor de deuren open gingen en dus kon goed zien hoe het er aan toe ging.
Eerst de koppels binnen. Dan de eerste single heren. Aangezien er maar een beperkt aantal buitenlandse heren binnen mogen staan die een half uur of een uur voor openingstijd al te springen om binnen te mogen. En dan komt strenge Ian (of Alen). Ik weet eigenlijk niet wie wie is.
Een groepje van 3 buitenlandse mannen worden onverbiddelijk naar huis gestuurd.
Een man die de Nederlandse taal niet machtig was werd weggestuurd.
Dus zij houden het wel in het oog. Toen ik omgekleed was en lang de inkom naar de bar ging was het binnenlaten even on hold gezet. Even kijken of de verhouding goed is. En of er nog single mannen bij mogen. Dat houden ze goed in de gaten.

In begin van de avond dacht ik dat het wat ging tegenvallen. Niet de vrouwen waar ik op viel. Een praatje gemaakt aan de bar met een leuk koppel dat ik al eerder ontmoet had. En de kamers achteraan pas opgezocht nadat er al koppels terug kwamen na een eerste ronde. Daarna de achterste ruimtes niet zo veel meer verlaten. Een zeer leuke actieve geile boel.

Halverwege de avond dacht ik aan te sluiten bij de vrouw waar ik aan de bar mee had gesproken. Viel dat even tegen toen ik bij een andere vrouw was terecht gekomen. Dus die ook maar laten genieten en later heb ik toch nog de juiste vrouw gevonden.

Top avond. En herhalingsgevaar is gigantisch groot.
Voor mij blijft Amai de topclub.
 
Gisteren nog eens in amai geweest.
Amai wat was dat een geile avond.
Eens zot gedaan en vrijdagavond naar Eroxx geweest en zaterdag naar Amai.
Beide dagen met 6 dames gespeeld, maar vond Amai toch beter dan Eroxx.
In Amai veel minder haantjesgedrag of opdringerige heren.(eigenlijk geen).

het begon al bij binnenkomst. Ian pakt het anders aan dan ze bij Eroxx doen.
Ik was er 10 min. voor de deuren open gingen en dus kon goed zien hoe het er aan toe ging.
Eerst de koppels binnen. Dan de eerste single heren. Aangezien er maar een beperkt aantal buitenlandse heren binnen mogen staan die een half uur of een uur voor openingstijd al te springen om binnen te mogen. En dan komt strenge Ian (of Alen). Ik weet eigenlijk niet wie wie is.
Een groepje van 3 buitenlandse mannen worden onverbiddelijk naar huis gestuurd.
Een man die de Nederlandse taal niet machtig was werd weggestuurd.
Dus zij houden het wel in het oog. Toen ik omgekleed was en lang de inkom naar de bar ging was het binnenlaten even on hold gezet. Even kijken of de verhouding goed is. En of er nog single mannen bij mogen. Dat houden ze goed in de gaten.

In begin van de avond dacht ik dat het wat ging tegenvallen. Niet de vrouwen waar ik op viel. Een praatje gemaakt aan de bar met een leuk koppel dat ik al eerder ontmoet had. En de kamers achteraan pas opgezocht nadat er al koppels terug kwamen na een eerste ronde. Daarna de achterste ruimtes niet zo veel meer verlaten. Een zeer leuke actieve geile boel.

Halverwege de avond dacht ik aan te sluiten bij de vrouw waar ik aan de bar mee had gesproken. Viel dat even tegen toen ik bij een andere vrouw was terecht gekomen. Dus die ook maar laten genieten en later heb ik toch nog de juiste vrouw gevonden.

Top avond. En herhalingsgevaar is gigantisch groot.
Voor mij blijft Amai de topclub.
Dit kan ik alleen maar beamen van gisteren, zag ook de selectie weg gestuurd worden

Het was een topavond
 
Na het debacle op vrijdagavond in accanthus. Toch besloten om zondagmiddag naar Meer te rijden.
Het het mij in elk geval niet beklaagd. Het eerste uur liep er maar 1 dame rond die mij kon bekoren. De rest eerder BBW. Niet verkeerd over die dames, maar vind ik niet zo aantrekkelijk. Die ene dame heb ik mij dan gedurende de middag een keer of 3 mee geamuseerd. En dan nog met 2 andere dames die wat later binnen kwamen. Best een leuke middag gehad.
Zoals al eerder hier gemeld. Voor mij blijft Amai de beste club.
 
Na het debacle op vrijdagavond in accanthus. Toch besloten om zondagmiddag naar Meer te rijden.
Het het mij in elk geval niet beklaagd. Het eerste uur liep er maar 1 dame rond die mij kon bekoren. De rest eerder BBW. Niet verkeerd over die dames, maar vind ik niet zo aantrekkelijk. Die ene dame heb ik mij dan gedurende de middag een keer of 3 mee geamuseerd. En dan nog met 2 andere dames die wat later binnen kwamen. Best een leuke middag gehad.
Zoals al eerder hier gemeld. Voor mij blijft Amai de beste club.
Wat was de man vrouw verhouding ongeveer?
 
Na het debacle op vrijdagavond in accanthus. Toch besloten om zondagmiddag naar Meer te rijden.
Het het mij in elk geval niet beklaagd. Het eerste uur liep er maar 1 dame rond die mij kon bekoren. De rest eerder BBW. Niet verkeerd over die dames, maar vind ik niet zo aantrekkelijk. Die ene dame heb ik mij dan gedurende de middag een keer of 3 mee geamuseerd. En dan nog met 2 andere dames die wat later binnen kwamen. Best een leuke middag gehad.
Zoals al eerder hier gemeld. Voor mij blijft Amai de beste club.
Wat was de man/ vrouw verhouding? Ik hou wel van vrouwen met een maatje meer😜
 
Een cijfer kan ik er niet direct op plakken, maar bij Amai moet je nooit schrik hebben dat je niet aan je trekken komt. En dan is de 3de woensdag van de maand misschien iets voor jou. Big Beatiful Women Gangbang.
 
Wanneer. :Donderdag 31 maart 2022
Locatie. : club Amai
Wie. : eric en vrouw
Revieuw:
Aankomst. :20:00
Parkeerplaats: vol!
Ontvangst. : super vriendelijk!
Pluspunt. : pinnen mogelijk
Barman. : super aardig!
Drukte. : super lekker druk!
Belevenis. :
Na bij de bar een koffie en v d vr een baco te hebben besteld een eerste verkenning uitgevoerd! Vr was meteen in de gloryhole ruimte en kreeg meteen een aardig stuk salami gepresenteerd die ze vol overgave aan het proeven was.
De eigenaar v d salami uitgenodigd v e kamer en daar werd het vlees goed in de oven gestopt! Na een minuut of 25 uit de oven en kekker doorgebakken lag ze daar.
Douchen en onderweg n d bar een kleine kamer ondekt. Daarin gedoken en ja meteen gezelschap erbij. Die heeft ze lekker klaargemaakt en voldaan de bar opgezocht.
Tegenover de eetruimte zitgelegenheid opgezocht. En nu ook weer gezelschap.
Flinke beurt gekregen.
Hierna weer douchen. In de jacuzzi een mooi schouwspel gezien in de sauna. Zij zag dat en begaf n d sauna en ja na het vlees goed geproefd te hebben opnieuw in de oven.
Daarna lekker eefe op adem komen.
Er is een tralie ruimte te bereiken via een trapje. Daar gelegen en nu ook weer twee heren die haar a h verwennen waren om de beurt.
In de kleine darkroom nog een beurt gekregen v d bakker met een enorme stokbrood!
Voldaan keerden wij terug!
De club, de faciliteiten, het ontvangst en de barman krijgen allemaal 5 sterren.
De gasten hebben haar goed verwend!
Overall waardering: superclub en zeker een nadrukkelijke aanrader!
Wij komen binnenkort terug!
 
Hoeveel bbw's komen er ongeveer af op de derde woensdag van de maand? En zijn het echt volslanke dames (minstens +100kg) of dames die iets meer rondingen hebben dan slank?
 
wij zijn enkel nog maar op een maandagmiddag geweest, en was idd lekker druk met mannen die stonden te wachten in het gangetje voor de verhouding te doen kloppen. Was echt leuk en gaan binnen 14 dagen de bi-avond op woensdag proberen en ook die vrijdag. Tot nu toe kunnen we van amai niks slechts zeggen. En ian is idd een heel lief en vriendelijk persoon.
 
Iemand ervaring met de masked-pleasures party die daar elke 1e woensdag van de maand worden georganiseerd. Een vriendin en ik plannen daar binnenkort eens naartoe te gaan.
Ja, wij zijn er enkele keren geweest.
Door het gemaskerde, is het feestje van een hoger niveau, je merkt het aan het type van koppels. Er zijn duidelijk meer mooie koppels. De openingsceremonie is wisselend. Soms goed, soms minder. Er is wel nog steeds veel actie. Als je je masker niet draagt, wordt je er op aangesproken, hoewel het in de erotische ruimtes wel meer dan eens verdwijnt in het heetst van de strijd.
 
Iemand ervaring met de masked-pleasures party die daar elke 1e woensdag van de maand worden georganiseerd. Een vriendin en ik plannen daar binnenkort eens naartoe te gaan.
Ben er ook 2x geweest, vind het top. veel beter dan de afkooksels in andere clubs. In ander clubs loopt er misschien 1/3 van de mensen met masker en cape. In Amai iedereen en als je het niet doet word je er waarschijnlijk op aangesproken en dat doet veel aan de beleving. En in de speelruimtes valt de cape wel weg, en soms een maskertje, maar na de speeltijd gaan deze terug aan.
 
wij zijn enkel nog maar op een maandagmiddag geweest, en was idd lekker druk met mannen die stonden te wachten in het gangetje voor de verhouding te doen kloppen. Was echt leuk en gaan binnen 14 dagen de bi-avond op woensdag proberen en ook die vrijdag. Tot nu toe kunnen we van amai niks slechts zeggen. En ian is idd een heel lief en vriendelijk persoon.
Zou ook graag een keer gaan. Wat is gemiddelde leeftijd ongeveer? Ben zelf 39 jaar en bbw liefhebber
 
Terug
Bovenaan Onderaan