Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deels waar…
Een club kan een "imago" hebben dan wel opbouwen toch? Fun4two is jong, fit hip etc met daarentegen minder actie. Terwijl mijn indruk zegt dat het "imago" (bezoekersprofiel) van Amai als
Volgt is: 50plus, vol/fatsig maar volop actie en vermaak. Daarom stelde ik de vraag om te verifiëren of dat zo is
"Volop actie en vermaak" daarin heb je alvast gelijk, je andere vermoeden is best wel achterhaald. Er zijn idd 50+ (en ouder zoals ik :) ) , en ik heb geen idee wat het gemiddelde is (doet er ook niet toe), maar dit nu als 'karakteristiek' vermelden is echt verkeerd? Er zijn ondertussen best wel veel jongere smaakmakers en ook , zo lijkt het mij meer koppels, die ik recent ook in een andere club met 'jonger' publiek zag. Ook 'fatsig' (vadsig) is redelijk oneerbiedig, er zijn misschien wat meer mensen met kilo's, maar die brengen vaak ook meer fun mee 🙃. Ik was er maandag ook, en gelukkig binnengeraakt, een reuze gezellige dag, effectief een full house. Mensen van 25 => 75?, 45kg tot nu ja, een veelvoud ervan zeg maar. Ik denk niet dat er na 13u30 nog 1 minuut is geweest dat er geen actie was. Ik ben nog jaloers op het uithoudingsvermogen van een wel wat jaren tellende, amper 45kg wegende, erg mooie vrouw. Mijn indruk is dat wie eens langskomt, en houdt van veel actieve, gezellige en respectvolle actie, de volgende keer gewoon terugkomt, ook jonge mensen.
 
Ga ik zeker doen. Iedere maandag volop actie dus?
Ik ga meestal in het weekend, maandag was mijn eerste maandag :) (meteen de aller- super - drukste, en uiteraard een vrije dag voor meer mensen, wat ook het publiek op die dag wat kan bepaald hebben) , maar iedereen die het kan weten heeft mij daar wel verteld dat maandagen druk bezocht worden. Bij een volgende vrije maandag, ga ik zeker richting Meer :cool: Wel weten dat iedereen hier is louter op eigen initiatief, er zijn geen huisdames die voor het grootste deel van de pret moeten zorgen (zoals bij je weet wel). Anderzijds de openheid naar beleefde en respectvolle single mannen is zeer groot, en dat is er nu net zo prettig aan.
 
Deels waar…
Een club kan een "imago" hebben dan wel opbouwen toch? Fun4two is jong, fit hip etc met daarentegen minder actie. Terwijl mijn indruk zegt dat het "imago" (bezoekersprofiel) van Amai als
Volgt is: 50plus, vol/fatsig maar volop actie en vermaak. Daarom stelde ik de vraag om te verifiëren of dat zo is
Op sommige avonden misschien 50Plus, die zullen er zeker altijd zijn. Maar ook veel dertigers en veertigers en zeker niet allemaal dik en vatsig.
 
Ik ben een aantal keer geweest en kan bevestigen. Leeftijd vrij hoog. Koppels die vrij selectief zijn en koppels die een schizofreen varken zouden neuken. Ik heb ook geweest dat ik dacht - wat zit ik hier te doen? Zou ik niet beter kippen gaan hypnotiseren?
Op die laatste vraag zou ik zeggen, doe dat maar, want je post trekt nergens op.
 
Ik ben een aantal keer geweest en kan bevestigen. Leeftijd vrij hoog. Koppels die vrij selectief zijn en koppels die een schizofreen varken zouden neuken. Ik heb ook geweest dat ik dacht - wat zit ik hier te doen? Zou ik niet beter kippen gaan hypnotiseren?
Ik ben het meestal eens met jou posts over andere clubs, maar deze vind ik er toch wel zwaar over.
Welke dag ben je dan geweest?
Want ik heb deze ervaring totaal niet. Ik vermoed dat jij ook al verschillende posts van mij hebt gelezen en dan weet je dat ik ook in verschillende clubs kom.
Amai is bij mijn mijn favoriet. De ene dag is natuurlijk de andere niet en het kan zijn dat je een zeer slechte dag getroffen hebt. Ik gok dan op een maandag of een BBW dag, want ik weet dat jij op slank valt.

Selectieve koppels al zeker niet.
Leeftijd vrij hoog?: koppels onder de 20 vind je hier inderdaad niet veel. Koppels tussen de 40 en 55 zijn volgens mij een meerderheid en dan inderdaad ook nog wel een heel deel +55.
Dat is inderdaad hoger dan in Eroxx, Buddha en 2be. Maar lijkt mij een gemiddelde leeftijd in andere clubs.
En de laatste 2 regels vind ik onrespectvol en ga ik niet op reageren.
 
Ik ben het meestal eens met jou posts over andere clubs, maar deze vind ik er toch wel zwaar over.
Welke dag ben je dan geweest?
Want ik heb deze ervaring totaal niet. Ik vermoed dat jij ook al verschillende posts van mij hebt gelezen en dan weet je dat ik ook in verschillende clubs kom.
Amai is bij mijn mijn favoriet. De ene dag is natuurlijk de andere niet en het kan zijn dat je een zeer slechte dag getroffen hebt. Ik gok dan op een maandag of een BBW dag, want ik weet dat jij op slank valt.

Selectieve koppels al zeker niet.
Leeftijd vrij hoog?: koppels onder de 20 vind je hier inderdaad niet veel. Koppels tussen de 40 en 55 zijn volgens mij een meerderheid en dan inderdaad ook nog wel een heel deel +55.
Dat is inderdaad hoger dan in Eroxx, Buddha en 2be. Maar lijkt mij een gemiddelde leeftijd in andere clubs.
En de laatste 2 regels vind ik onrespectvol en ga ik niet op reageren.
Iedereen zijn gedacht zeker ?
Het gaat niet om één dag specifiek. Ik zeg "verschillende" bezoeken. Die bezoeken hebben me trouwens doen besluiten om te stoppen met Amai te frequenteren. Maar dit is een persoonlijke keuze.
Ik vond de overgrote meerderheid van de koppels niet echt jong meer en selectief. Een aantal waren dat echt niet. So far so good. In elke club is dat zo.
Wat je tegen mijn laatste regels hebt begrijp ik niet. Ik was er, werd in veel gevallen genegeerd, maar ben daar ok mee. Ik trok mijn plan wel maar het koste heel veel moeite. Ik schreef er ook verslagen over. Hier te vinden. Ik schrijf steeds ludieke recensies of probeer entertainent te zijn maar zal de waarheid niet schuwen.
Amai is leuk maar niet de beste club. Elke avond kan mee of tegen vallen. Laat ons daar eerlijk over zijn.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn geen "gouden tips" die je succes garanderen.

Wees sociaal, tracht een gesprek aan te knopen met koppels en dames, accepteer "neen is neen", neem voor en na de sex een douche, wees niet té afwachtend maar toon wat pro-activiteit zonder opdringerig te worden.

Zorg dat je goed op tijd bent, de parking staat snel vol. Als de parking vol is, dan is er de overloop-parking aan het voetbalveld (links in het straatje naast het Total-benzinestation). De kans is groot dat je als single een tijdje zal moeten wachten vooraleer je binnen wordt gelaten. Ik heb meestal mijn e-reader bij zodat ik ondertussen al wachtend iets kan lezen.

Veel pret en suces gewenst!
 
Bedankt voor je niet gemotiveerde, niets betekenende post.
Ok, misschien niet al te beleefd, maar ik was eigenlijk echt geschokkeerd door je nogal platte post.

Ik heb in enkele posts ervoor best wel veel informatie geven over wat ik denk over Amai. Ik spreek vanuit behoorlijk wat en zeer recente ervaringen. Jij komt met een korte nikzeggende post zonder details over mensen zeggen dat ze 'schizofrene' varkens zouden neuken, niet echt stijlvol.

Ook je eerste punt over die vrij selectieve koppels is niet een beetje, maar totaal in tegenstrijd met mijn ervaringen. Zie ook Willem1. Dat is misschien persoonlijk, maar ik ben geen sportief gebouwde jongeman, en het is mij daar alleen nog maar zeer sporadisch overkomen. Ik denk 2 keer en telkens met een koppel dat ik al vaker zag in een andere club dan in Amai. Ze gedragen zich als één van de weinigen niet in Amai-stijl :) , maar dus meer zoals in die club met veel meer dansers en minder doeners.

Nu ja, ieder zijn ding en zijn mening, maar ik probeer heel objectief te zijn. Met ongenuanceerde beschrijvingen is niemand hier geholpen. We willen (ik toch) hier nuttige informatie vinden om het wereldje beter te kunnen verkennen en veel plezier te hebben.

Dat Amai je ding niet is, en je niet meer langskomt is je goeie recht. Voordeel voor anderen is alvast dat er 1 plaats meer beschikbaar is, want het deurenbeleid van Amai werkt echt positief.
 
Leuke discussie op het gastenboek over mannen die geen initiatief nemen. Koppels komen er bijna gratis binnen en gaan dan klagen over de mannen die het volle pond mogen betalen en dan niet presteren. Beetje de wereld op zijn kop.
 
Als ik het zo lees gaat het over 1 avond waar de verhouding koppels/single mannen 1 op 1 was in plaats van de beoogde 1 op 2. Dus dat kan best zijn dat dat rustiger avonden zijn. Niet panikeren. De ene avond is de andere niet. En dit geld voor zowel single mannen als koppels.
 
Leuke discussie op het gastenboek over mannen die geen initiatief nemen. Koppels komen er bijna gratis binnen en gaan dan klagen over de mannen die het volle pond mogen betalen en dan niet presteren. Beetje de wereld op zijn kop.
Wat de prijs is voor de single mannen maakt die koppels niet uit. In een "doenersclub" als Amai komen de koppels voor hun "mannetje meer". Maar als die mannetjes schuw in een hoekje met hun hand om hun lul blijven zitten dan is dat voor die koppels wel een teleurstelling.
 
Leuke discussie op het gastenboek over mannen die geen initiatief nemen. Koppels komen er bijna gratis binnen en gaan dan klagen over de mannen die het volle pond mogen betalen en dan niet presteren. Beetje de wereld op zijn kop.
Er is een club, laat mij discreet zijn dewelke, die een klacht aan zijn broek heeft (ik dacht door een journalist maar daar ben ik niet 100% zeker van) voor discriminatie.
Vanwege de grote verschillen in inkomprijzen tussen mannen-vrouwen-koppels.
Benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Waarschijnlijk iedereen 100-130€?
 
Gisteren (zaterdagavond) nog eens afgezakt naar Amai. Ik kwam pas toe tegen 22u15. De parkwachter die er zaterdags altijd staat gebaarde me dat alle plekjes volzet waren, dus maar de weg over achter het tankstation aan het voetbalplein. Goh stond deze parking ook al behoorlijk vol zeg. Eenmaal binnen was de drukte direct waar te nemen. Drankje gedaan in het drukke bargedeelte en ja ik zag toch wel leuk vrouwelijk schoon!
Dan achter eens een rondje verkennen en jawel er was volop actie en druk was het ook!
Veel stelletjes aanwezig en alle leeftijden en types (vanaf 30ers tot....), er zat zeker mijn smaak tussen. Gedurende de ganse avond was er echt volop actie, iets voor 2uur viel het zowat stil maar dan loop je ook al tegen sluiting aan (3u), zeker normaal te noemen. Zelf ben ik een paar keer lekker aan mijn trekken gekomen. Toch weer mooi om te zien dat het haantjes gedrag gezien ook de vele aanwezige mannen echt wel meeviel, hier hebben ze geen portier nodig en dat zegt veel!
Tot binnenkort weer👍
 
Afgelopen vrijdag 14 april Amai weer eens bezocht ( zij mooi exotisch getint met de rode laarzen en rode lingerie )
Wat we hier lezen over een "niet actieve avond " kunnen wij niet beamen.
Na eerst een borrel bij de bar te hebben gedaan zijn we neergestreken op de matrassen naast de jacuzzi en al gauw waren daar een heren met harde pikken rondom haar waarna ze door een aantal heren flink werd geneukt terwijl ze gulzig aan de pikken zoog , daarna hebben we de avond veel doorgebracht in de cinema en ook daar is ze heerlijk geneukt op het matras door een aantal heren oa.doggystyle terwijl een harde pik haar mondje neukte.Ook liet een heer haar nog lekker spuiten door haar te likken en haar kutje te bespelen met zijn vingers.
Ook de "gangbang-kamer" met de hoge matrassen hebben we ontdekt en ook daar geen gebrek aan heren die haar kutje flink hebben geneukt en heerlijk over haar kontje hebben gespoten (supergeil om haar glinsterend kontje te aanschouwen 🤪 )
Al met al voor ons een geile gezellige avond en heerlijk om te zien hoe haar kutje nat openstond als de heren hun klaargeneukte pik uit haar haalde.
 
Ik vond toendertijd, maar das ff geleden, op de maandag de leeftijd toch wel vrij hoog. Paasmaandag snap ik dat het druk was en waarschijnlijk verschillende leeftijden. Iedereen had een vrije dag.
Ik heb 't er ff over gehad met ian, en inderdaad, maandag ligt de gemiddelde leeftijd een stuk hoger dan weekends en avonden, behalve op een feestdag, wat met paasmaandag dus een heel gevarieerde groep opleverde.

2de kerstdag waren we ook geweest en toen was het een te oud publiek naar mijn zin
 
Amai is leuk maar niet de beste club. Elke avond kan mee of tegen vallen. Laat ons daar eerlijk over zijn.
Is ook zo... Maar dat is zo voor elke club in mijn ervaring. We zijn al avonden in eroxx, acanthus, divine geweest waar het uren leek alsof niemand zin had en we de enigen waren die er niet kwamen om te dansen en zuipen 🤷🏼‍♀️
Dat is dan weer iets wat in amai niet echt gebeurt denk ik... Actie is er altijd, al is het niet altijd het publiek waar je zelf voor kiest
 
Terug
Bovenaan Onderaan