Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is ook zo... Maar dat is zo voor elke club in mijn ervaring. We zijn al avonden in eroxx, acanthus, divine geweest waar het uren leek alsof niemand zin had en we de enigen waren die er niet kwamen om te dansen en zuipen 🤷🏼‍♀️
Dat is dan weer iets wat in amai niet echt gebeurt denk ik... Actie is er altijd, al is het niet altijd het publiek waar je zelf voor kiest
Klopt helemaal. Dat is ook de regel voor deze club. Stellen/dames die komen voor mannen erbij.
 
Vanmiddag geweest en viel eerlijk gezegd wat tegen. Veel stellen, maar ook een groot aantal minder actieve of zelfs niet actieve stellen. En daardaar was het letterlijke retedruk rond de dames die wel actief waren. Grappig om te zien dat er dan steeds een groep kerels achter de stellen aanlopen. Heb wel genoten van diverse taferelen, maar voor mij te druk om echt actief mee te doen. Volgende keer zal ik wat assertiever moeten zijn, maar da's niet echt mijn stijl.
 
Gisteren (zaterdag) terug afgezakt richting Amai. De topavond van vorige zaterdag deed me beslissen om gisteren terug te gaan en wow dat heb ik me niet beklaagd. Veel volk, beetje alle types maar toch opvallend veel deftige knappe koppeltjes aanwezig en ze waren alle stuk voor stuk op bepaalde momenten echt actief.
Mijn eerste rondje achter werd ik in de orgie ruimte uitgenodigd door een Nederlands koppel van midden 40, een echt knappe blonde dame met een top figuurtje. Ze pijpte haar man en hij genoot volop van het zicht hoe mijn hand in haar slipje verdween en hoe ik haar ondertussen drijfnatte kutje likte. Ze nam positie in en liet mijn harde paal verdwijnen in haar geile soppende kutje, wat neukte ze lekker zeg! Na een tijdje mochten de talrijke omstaanders ook meedoen, ze lustte er wel degelijk pap van😁.
Tijd voor een drankje en daar kwam ik aan de praat met een koppeltje dat ik kende van een andere club. Fijn gesprek gehad, toffe mensen en het vrouwtje is ook echt lekker. Ze had de tietjes bloot en over de tepels plakte een mysterieus kruisje🔥. Na wat teasen samen een rondje naar achteren waar we halt hielden in een donker hoekje vlakbij de kamer met de tralies. Ik had al een stijve van achter haar aan te lopen...zo lekker😁. Na wat voelen trof ik wederom een lekker nat kutje aan😍, ze ging op de knieën en pijpte haar vriend en mij lekker afwisselend. Nu komt het....ze wilde een dp...no problem, ze staat recht en haar vriend stak zijn pik in haar kontje...ik ging voor haar staan, beentjes in mijn armen gehaakt, omhoog gehoffen en zo verdween mijn paal in haar kutje dus dubbel fun voor haar, denk dat de ganse club haar gehoord heeft😜,er kwam zelfs hulp om haar wat langer in de lucht te houden...bedankt mannen😁😜. Haar vriend spoot ondertussen haar kontje vol...dus kon ik nog eventjes met haar alleen verder maar echt veel langer hield ik het niet meer, condoompje eraf en op haar vraag mijn zaad over haar openstaande kutje gespoten🔥😍 nice vieuw! Mijn avond kon al niet meer stuk.
Opnieuw tijd voor een paar drankjes en dan wat rondgelopen. Redelijk laat op de avond kwam ik achter aan de praat met een singel vrouwtje, goedlachs en zag er leuk uit. Buiten mijn verwachting toch met de dame in kwestie in de tralieskamer beland, deze kamer is iets hoger gelegen, redelijk donker en vrij discreet. Hier had ik met deze dame echt een intense passionele tijd...echt zalige sex gehad. Voor we het wisten was het sluitingstijd🙈😁. Buiten nog nummertjes uitgewisseld dit krijgt nog een vervolg!
Conclusie....mijn avond was meer dan top!!! Eerst de Nederlandse dame van midden 40, dan de geile dp met het knappe koppeltje waarvan het vrouwtje vooraan de 30 was, en dan het singel vrouwtje van 39😍....moe, voldaan en leeg ging ik naar huis👌💪
 
Afgelopen zaterdag was mijn eerste keer club amai, ruimschoots aan alle verwachtingen voldaan.
Stond in de orgie ruimte toe te kijken, toen ik gewenkt werd door een stel. De vrouw wilde duidelijk met mij apart, de man keek toe. En zo geschiedde.

Daarna ook nog volop actie gehad, maar ook veel gezien. Kom hier beslist vaker!
Liepen nog wel meer dames rond waarmee ik wat tijd wilde doornemen :)
 
Is er een leuke plek in de buurt om te overnachten als je twee of meer avondjes naar Club Amai gaat ? Kom niet uit de buurt. Ben een single man van 48, normaal postuur en 185 lang. Mag ook een hotel of iets anders zijn. ;)
 
Is er een leuke plek in de buurt om te overnachten als je twee of meer avondjes naar Club Amai gaat ? Kom niet uit de buurt. Ben een single man van 48, normaal postuur en 185 lang. Mag ook een hotel of iets anders zijn. ;)
(Mede nav de buurt en de parking verwijzing van BigBenny) Mobilhome huren en op de parking slapen?
 
Is er een leuke plek in de buurt om te overnachten als je twee of meer avondjes naar Club Amai gaat ? Kom niet uit de buurt. Ben een single man van 48, normaal postuur en 185 lang. Mag ook een hotel of iets anders zijn. ;)
Wij overnachten na een avondje Amai graag bij De Jachthoorn in Hoogstraten. 😉 dit weekend slapen we er van vrijdag op zaterdag.
 
Nou daar heb ik eigenlijk het hele verhaal ook voor geschreven maar de reacties bleven kalm. Misschien heb jij mensen wakker geschud nu!! Weer eens wat anders dacht ik. Heb je suggesties? 😉 Anders wordt het gewoon rondkijken vrijdagavond. 🤤🤤
 
Gisteren (zaterdag) als koppel naar Amai getrokken. Pas laat daar (22u45) dus het werd de grote parkeerplek achter het tankstation die ook behoorlijk vol stond. Korte wandeling naar de club waar een singel man stond te wachten aan het gesloten hek om naar de toegang te gaan...achter ons nog een koppel en een singel vrouw dus we waren zeker nog niet de laatste. Dan kwam Ian de uitbater naar het hek en liet ons binnen...beetje nadenken want ALLE lockers (148 stuks) waren op dat moment volzet! Heel netjes kregen we het voorstel om onze spullen in een grote mand te doen met onze naam erbij en dit werd dan netjes achter in bewaring gehouden...beetje improviseren maar het kwam zeer goed over.
Eenmaal binnen was het idd wel lekker druk, vele koppels van alle leeftijden, een aantal vrijgezelle vrouwtjes en veel mannen. Ook hier weer opvallend geen haantjes gedrag of over handtastelijke mannen...naar mijn gezelschap toe dan. Een hand op de poep ok maar geen toestanden van direct in het kruis graaien ofzo. Valt me op dat je dat daar nooit hebt, zal er mssn aan liggen dat er een ander mannelijk clienteel komt in tegenstelling tot clubs met huisdames...daar gedragen zich de mannen al meer alsof ze in een bordeel zitten maar dat is in Amai absoluut niet!
Mijn gezelschap kon dit zeker waarderen en heeft een aantal respectvolle jonge mannen een fijne avond bezorgd en mezelf uiteraard ook. Was weer een topper, bedankt Amai!
 
Ik ben vandaag onverwacht toch naar amai gegaan. Ik verveelde me. En dat heb ik mij beklaagd. Het was de minste dag/avond die ik ooit heb meegemaakt in Amai. Je kan niet altijd geluk hebben. Ik heb wel gehoord dat het gisteren extreem druk was. Net nog gezellig genoeg. Vandaag viel het dus tegen. Er zijn in de loop van de dag wel 20 koppels geweest, maar om 16h waren er al 7 van naar huis waaronder enkel zeer knappe. Niet al te veel mannen en vrouwen van alle leeftijden en formaten. Dus dat zat zoals altijd wel goed in Amai. Alleen jammer van het weinige volk. Daar zal het weer waarschijnlijk voor iets tussen gezeten hebben. Het was wat te warm en dan kruipt niet iedereen graag in een donkere ruimte. Ook morgen een feestdag. Dus misschien word het morgen dan weer wel drukker. Wie zal het zeggen.
 
Maandag heb ik een afspraak met rustige gelegenheidsvriendin in Mystique. (zij hou van veel massages en dergelijke, niet zo veel actie, maar veel genegenheid dus zondag de trip naar Amai kon er nog wel bij).
Toen ik thuis kwam kreeg ik een bericht van mijn andere gelegenheidsvriendin die graag lekker doorgeneukt wordt of ze ook mee kon naar Mystique. Had ik dit op voorhand geweten. Ik was niet naar amai geweest en mijn krachten gespaard. Ik zal ze maandag nodig hebben in Mystique met 2 leuke vrouwen. Een bijkomend verslagje krijg je morgen in de rubriek Mystique.
Jaren op zoek naar een gelegenheidsvriendin en nu heb ik er 2 op 1 dag. Dat is dan weer van het goede te veel. 😉
 
Ik ben vandaag onverwacht toch naar amai gegaan. Ik verveelde me. En dat heb ik mij beklaagd. Het was de minste dag/avond die ik ooit heb meegemaakt in Amai. Je kan niet altijd geluk hebben. Ik heb wel gehoord dat het gisteren extreem druk was. Net nog gezellig genoeg. Vandaag viel het dus tegen. Er zijn in de loop van de dag wel 20 koppels geweest, maar om 16h waren er al 7 van naar huis waaronder enkel zeer knappe. Niet al te veel mannen en vrouwen van alle leeftijden en formaten. Dus dat zat zoals altijd wel goed in Amai. Alleen jammer van het weinige volk. Daar zal het weer waarschijnlijk voor iets tussen gezeten hebben. Het was wat te warm en dan kruipt niet iedereen graag in een donkere ruimte. Ook morgen een feestdag. Dus misschien word het morgen dan weer wel drukker. Wie zal het zeggen.
Ik was er ook en ja de zondag was rustig. Ik had de zaterdag ingeruild voor de zondag en dat was dus niet de juiste keuze, maar .. en dat is echt Amai, er was toch wel actie waarbij ik mocht meespelen. Ergens in dit forum spreekt men van een slechte zaterdag na een kinky friday, vandaar mijn dus verkeerde keuze. Niet getreurd :) ik ben vandaag gewoon nog eens geweest, Belgische 1 mei feestdag hé. Het was geen paasmaandagdrukte (de Nederlanders vieren nog steeds geen 1 mei :-( ) maar het was behoorlijk druk en gezellig. Geen idee wat er op een gewone maandag in Amai te beleven valt ( ik moet dan werken), maar vandaag was best heel leuk. Ik heb Amai ergens begin dit jaar 'ontdekt' en ik krijg de indruk dat ik niet de enige ben. Het zal niet de laatste keer zijn dat Ian creatieve oplossingen moet bedenken om de toevloed aan koppels op te vangen (zaterdag blijkbaar). Ik heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken,de bezoekers werken ook mee. Zelden zo'n bonte mengeling van mensen gezien die zich er goed voelen en het ook gunnen aan anderen.
 
Maandag 1 mei had ik dus een afspraak met 2 gelegenheidsvriendinnen in Mystique. 1 houd wel van wat meer actie. De andere is eerder afwachtend en houd meer van massages en de zachte benadering.
Om 14h10 draaide ik met de actieve vriendin de parking op bij Mystique en er stonden 3 auto's. De volgende 5 min. kwamen nog 3 koppels toe, maar die konden ons niet bekoren. Dus zijn wij doorgereden naar Amai. De andere iets minder actieve vriendin is in Mystique achtergebleven en zal ik een andere keer wel eens vergezellen.
Aangekomen in Amai een van de laatste lockers in de koppelruimte. Achteraf van Ian gehoord dat er 57 koppels aanwezig waren. Dus een pak meer dan de zondag. Zoals altijd allerlei soorten en formaten. Dus voor iedereen wel wat te vinden. Op maandag is het publiek iets ouder en iets meer BBW, maar op deze maandag viel dat wel goed mee. Met de feestdag werden deze koppels aangevuld door enkele jonge slanke koppels. Voor mij een beetje een raar bezoek. Ik ben het nog niet zo gewend om met gezelschap te gaan, maar absoluut leuk. Mijn vriendin is wel wat kieskeurig, dus niet iedereen laat ze toe en ook zeker niet in grote getalen, maar toch leuk met haar laten spelen in de grote nieuwe ruimte en later op de middag in het donkere gangetje. Zelf ook wel eens alleen op pad geweest. Ook zij is wel eens alleen rond gaan wandelen. En als we elkaar dan tegen komen volgt er even een innige omhelzing. Dat is wel leuk.
Bij de voor mij knappe koppels was moeilijk tot niet bij te geraken omdat er toch wel heel wat mannen in geïnteresseerd waren en heb het dan bij mijn gelegenheidsvriendin gehouden. We gaan zeker nog eens op clubbezoek en Amai staat met stip bovenaan voor ons.
 
Maandag 1 mei had ik dus een afspraak met 2 gelegenheidsvriendinnen in Mystique. 1 houd wel van wat meer actie. De andere is eerder afwachtend en houd meer van massages en de zachte benadering.
Om 14h10 draaide ik met de actieve vriendin de parking op bij Mystique en er stonden 3 auto's. De volgende 5 min. kwamen nog 3 koppels toe, maar die konden ons niet bekoren. Dus zijn wij doorgereden naar Amai. De andere iets minder actieve vriendin is in Mystique achtergebleven en zal ik een andere keer wel eens vergezellen.
Aangekomen in Amai een van de laatste lockers in de koppelruimte. Achteraf van Ian gehoord dat er 57 koppels aanwezig waren. Dus een pak meer dan de zondag. Zoals altijd allerlei soorten en formaten. Dus voor iedereen wel wat te vinden. Op maandag is het publiek iets ouder en iets meer BBW, maar op deze maandag viel dat wel goed mee. Met de feestdag werden deze koppels aangevuld door enkele jonge slanke koppels. Voor mij een beetje een raar bezoek. Ik ben het nog niet zo gewend om met gezelschap te gaan, maar absoluut leuk. Mijn vriendin is wel wat kieskeurig, dus niet iedereen laat ze toe en ook zeker niet in grote getalen, maar toch leuk met haar laten spelen in de grote nieuwe ruimte en later op de middag in het donkere gangetje. Zelf ook wel eens alleen op pad geweest. Ook zij is wel eens alleen rond gaan wandelen. En als we elkaar dan tegen komen volgt er even een innige omhelzing. Dat is wel leuk.
Bij de voor mij knappe koppels was moeilijk tot niet bij te geraken omdat er toch wel heel wat mannen in geïnteresseerd waren en heb het dan bij mijn gelegenheidsvriendin gehouden. We gaan zeker nog eens op clubbezoek en Amai staat met stip bovenaan voor ons.
Beetje vreemd, mijn geciteerde bericht is weer verdwenen. Bij mijn gedacht was hier toch niets mis mee, beetje 2 maten en 2 gewichten hier. Nogmaals, 57 stellen op een maandag top! Dit halen gelijkaardige kleine clubs zelfs niet op een zaterdag. Deze club is nog echt een club... Moderator is dit wederom fout? 🤦🏻‍♂️ anders hoor ik het graag!
 
Hier wordt het ook steeds gekker in amai. Steeds vaker zie ik zonder condoom geneukt worden. Shemale die op een kinky avond 40 man afzuigt en in haar mond laat komen. Dit gaat natuurlijk vroeg of laat fout en loopt het gros met een infectie. Voor mij is de lol er wel vanaf zo
 
Hier wordt het ook steeds gekker in amai. Steeds vaker zie ik zonder condoom geneukt worden. Shemale die op een kinky avond 40 man afzuigt en in haar mond laat komen. Dit gaat natuurlijk vroeg of laat fout en loopt het gros met een infectie. Voor mij is de lol er wel vanaf zo
Hier kan ik maar een ding op zeggen ...Amai !! 😎
 
Hier wordt het ook steeds gekker in amai. Steeds vaker zie ik zonder condoom geneukt worden. Shemale die op een kinky avond 40 man afzuigt en in haar mond laat komen. Dit gaat natuurlijk vroeg of laat fout en loopt het gros met een infectie. Voor mij is de lol er wel vanaf zo
Er wordt idd verrassend veel zonder condoom gespeeld in amai - zelf doe ik er niet aan mee, en heb nog steeds kandidaten genoeg die met plezier wel een condoom gebruiken.
 
Ik was hier ook weer eens, na jaren. En een beetje vergeten hoeveel sex hier plaatsvindt.
Nu weet ik het weer .Al die geile vrouwen tappen genoeg sperma af in een middag om alle spermabanken van België en Holland te voorzien.
Een beetje geduldig geweest , en dan kan je toch regelmatig meedoen ondanks mijn leeftijd en extra kilo s.
En dan was ik er pas om 15 uur , dus je had in theorie nog veel meer kunnen doen , maar was goed genoeg voor mij.De laatste druppels gingen er uit bij een knap jong blondje middels een bukakke.
Alleen schizofrene varkens heb ik niet gezien.
 
We lezen hier toch veel goeds over de club. Dus gaan zondag toch maar eens een kijkje nemen! Spannend zeg,
Zeker doen! Hou er wel rekening mee dat het as zondag een door EVA georganiseerd feestje is, dus anders dan een normale (whatever that means in Amai 🤭) openingsdag. De laatste zondag v/d maand is wel "Amai". Ben zelf nog niet op de EVA feestjes geweest - like the active easy going relaxed mixed audience of Amai. Moet helaas nog ruim een weekje tandenbijten voor ik zelf weer kan ☹️. Have fun.
 
Terug
Bovenaan Onderaan