Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren (zaterdag) weer een topavond gehad in deze club. Gezellig druk met koppels die weten waarvoor ze komen. Uiteraard weer bij een aantal kunnen aansluiten, geile acties en oprechte topervaringen, geen afwerksex zoals het in andere clubs wel is. Ik kan met stip zeggen dat deze club nog een club is en geen verdoken bordeel. Geen reclame nodig op bepaalde sites met aangemelde p.rnstars of sl.tjes om onrespectvolle heren te lokken of de wittebroekjes mannen die nergens aan de bak komen... maar hier vinden de doenerskoppels de weg voor geile ervaringen bij mannen publiek die nog voor koppels of een alleengaande vrouw komen en waarbij afwerksex een no-go is. Ga zo verder Ian👊
 
Dag mede-collega's!

Het is nu enige tijd geleden dat ik Amai bezocht heb sinds hun nieuw policy omtrent het lidmaatschap.

Wat is de kans dat ik mij dien terug te keren na enkel een aanmelding voor lidmaatschap op hun website voor aanstaande zaterdagavond?

Dit omwille van geen nutteloze enkele rit van 1,5u achter de rug te hebben.

Grts
 
Dag mede-collega's!

Het is nu enige tijd geleden dat ik Amai bezocht heb sinds hun nieuw policy omtrent het lidmaatschap.

Wat is de kans dat ik mij dien terug te keren na enkel een aanmelding voor lidmaatschap op hun website voor aanstaande zaterdagavond?

Dit omwille van geen nutteloze enkele rit van 1,5u achter de rug te hebben.

Grts
Komisch dat je dit bericht ook op Fetlife naar de vrouwelijke helft van dit koppel stuurt!
 
Dag mede-collega's!

Het is nu enige tijd geleden dat ik Amai bezocht heb sinds hun nieuw policy omtrent het lidmaatschap.

Wat is de kans dat ik mij dien terug te keren na enkel een aanmelding voor lidmaatschap op hun website voor aanstaande zaterdagavond?

Dit omwille van geen nutteloze enkele rit van 1,5u achter de rug te hebben.

Grts
Dag mede-collega's!

Het is nu enige tijd geleden dat ik Amai bezocht heb sinds hun nieuw policy omtrent het lidmaatschap.

Wat is de kans dat ik mij dien terug te keren na enkel een aanmelding voor lidmaatschap op hun website voor aanstaande zaterdagavond?

Dit omwille van geen nutteloze enkele rit van 1,5u achter de rug te hebben.

Grts
Hi aantal maanden geleden had ik mij ook aangemeld om lid te worden , maar tot de dag van vandaag heb ik jammer genoeg niks vernomen . En met een migratie achtergrond heb ik namelijk zeer maar ook zeer weinig kans om binnen te komen , de eerste x toen ik voor zijn neus stond om binnen te komen deed die gast al erg moeilijk toch binnen geraakt dat vond ik wel lief van die gast , maar durf eerlijk gezegd ook niet meer heen te gaan door zijn deurbeleid wat zijn grote recht is en hem zeer zeker niet kwalijk neem .
 
Tja, ik denk dat de mannen hier, van veel koppels, op chatgirl zitten en dat er veel vrouwelijke wederhelften het zelfs niet weten.
In het geval van RoDo is dat niet het geval daar ben ik zeker van. Ze zijn goed gekend in de Amai en zijn ook steeds actief (mooi vrouwtje trouwens) , welliswaar met respectvolle mannen, dat kan ik zeker bevestigen.
 
En het word nog meer komisch dat de mannelijke wederhelft mij nadien een vriendschapsverzoek stuurt..
🤔😂

Maar goed, geen discussie starten.
Nee vooral niet doen, men kan zich ook eens een fout maken he
Een vergissing noemt men dat......het was tenslotte niet bewust aangezien je de vrouw benaderde.....typisch ook, maargoed....geen discussie starten 😉
Doe vooral op zo'n manier veel moeite.
 
In het geval van RoDo is dat niet het geval daar ben ik zeker van. Ze zijn goed gekend in de Amai en zijn ook steeds actief (mooi vrouwtje trouwens) , welliswaar met respectvolle mannen, dat kan ik zeker bevestigen.
Dankjewel voor het compliment ☺️🥰. En wij weten heel goed wat wij aan elkaar hebben, omdat wij altijd met zijn tweetjes erop uit gaan. Ik zou niet eens zonder mijn man weg willen gaan en andersom wil hij ook nooit zonder mij de deur uit als het om gangbangs/clubs/feestjes e.d. gaat.
 
Ik was afgelopen maandag op de Hoerige Huisvrouwen Middag. Daags ervoor lid geworden van de club via de website. Aangekomen, een half uur na opening, een overvolle parkeerplaats. Tegenover, een paar minuten lopen, is een tweede parkeerplaats en aldaar geparkeerd. Bij de club een lange rij wachtende mannen. Op enig moment werd er geroepen dat leden naar binnen mochten, uiteindelijk heb ik niet langer dan 10 minuten hoeven te wachten. Entree 90+ lidmaatschapsgeld 20 betaald en omgekleed. Binnen zeer druk met mannen, wat in de gangen opstoppingen veroorzaakte. Zo druk heb ik niet vaak meegemaakt in andere clubs…..ik vond het TE druk. Door de vele aanwezige mannen viel het niet mee ergens aan te sluiten bij een vrouw of koppel. Vond het ook op veel plekken erg donker om te zien wat er gaande was. In de bar was het een hoog ons-kent-ons gehalte, dus ook daar weinig kans. Tegen eind van de middag werd het iets rustiger en overzichtelijker. Gedurende de middag heb ik drie keer gesext dus dat is prima. Tussendoor magnetron-lasagna eten. Jacuzzi gehele middag overvol, dus daar ben ik niet in geweest.
Leuke middag, maar iets te massaal voor mij.
 
Ik was afgelopen maandag op de Hoerige Huisvrouwen Middag. Daags ervoor lid geworden van de club via de website. Aangekomen, een half uur na opening, een overvolle parkeerplaats. Tegenover, een paar minuten lopen, is een tweede parkeerplaats en aldaar geparkeerd. Bij de club een lange rij wachtende mannen. Op enig moment werd er geroepen dat leden naar binnen mochten, uiteindelijk heb ik niet langer dan 10 minuten hoeven te wachten. Entree 90+ lidmaatschapsgeld 20 betaald en omgekleed. Binnen zeer druk met mannen, wat in de gangen opstoppingen veroorzaakte. Zo druk heb ik niet vaak meegemaakt in andere clubs…..ik vond het TE druk. Door de vele aanwezige mannen viel het niet mee ergens aan te sluiten bij een vrouw of koppel. Vond het ook op veel plekken erg donker om te zien wat er gaande was. In de bar was het een hoog ons-kent-ons gehalte, dus ook daar weinig kans. Tegen eind van de middag werd het iets rustiger en overzichtelijker. Gedurende de middag heb ik drie keer gesext dus dat is prima. Tussendoor magnetron-lasagna eten. Jacuzzi gehele middag overvol, dus daar ben ik niet in geweest.
Leuke middag, maar iets te massaal voor mij.
Volgende keer misschien eens een donderdag avond proberen - is een stuk rustiger, maar niet minder leuk en is het ook gemakkelijker om als newbe contact te maken. Ook wat goedkoper en meer speelruimte in 't bad. Ben zelf ook zo gestart. Afgelopen maandag was 't de eerst uren inderdaad behoorlijk druk, maar dat heeft mij niet tegen gehouden…. 🙈Toegegeven - is wel een voordeel als je samen met een dame naar binnen kan. Die 15min vroeger naar binnen creëert een erg prettige band onder de koppels en single ladies. Als alleengaande man kan je dat in 't begin van de middag/avond ervaren als een ons-kent-ons waar je moeilijker tussen lijkt te geraken. Maar naar mate de tijd verstrijkt (en 't aantal bezoekjes) wordt dat steeds gemakkelijker. Zou niet te snel opgeven. Maar goed, dat is mijn ervaring - ieder zijn ding.
 
Kan iemand mij vertellen qua drukte op de bbw avonden?
Drukte op de maandelijkse BBW avond valt best mee. Doorgaans minder druk dan de maandag middag, vrijdag of zaterdag. Wel erg leuk als het jouw ding is - zowel qua sfeer als geile ongeremde actie. Let wel, het is een gangbang avond - de dames & koppels komen voor de harde actie. Als je eerst liever rustiger kennis maakt alvorens tot actie over te gaan is de wekelijkse donderdag meer geschikt. BBW's zijn er op alle dagen in Amai, dus dat is geen probleem. Mijn eerste bezoek was een BBW avond - als eerste club ervaring kan dat tellen 🙈 - waww ervaring. Gewoon proberen!
 
Ik was afgelopen week (derde woensdag van de maand) op de BBW-avond in Amai.

Het was een stuk minder druk dan op andere avonden en zelfs een half uur na de opening vond ik nog vlot plaats op de hoofdparking. Ter info: er zijn nu zelfs verschillende laadpunten voor elektrische auto's. Goed zo, Amai!

Ik kon als single man zo binnen zonder aanschuiven.

Hoewel het minder druk was dan verwacht, was de aktie er zeker niet minder om. Zelfs zo vroeg op de avond, was er in alle ruimtes geile aktie. Enkel de bar-ruimte was eerder "leeg" en dat is zo de ganse avond gebleven: iedereen was met andere dingen bezig.

Het was ook geen enkel probleem om als singe man bij de aktie aan te schuiven. Vooral in de nieuwe ruimte met de twee orgie-bedden waren er altijd wel een paar dames heftig bezig.

Qua leeftijd van de deelnemers een goede mix: van jong tot oud. Bij de dames was het segment van "dertigers" zeker sterk vertegenwoordigd. Bij de heren had je (opvallend) heel wat jonge hengsten en ook een flink contingent van wat meer ervaren heren. De ouderen deden echter voor de jongeren niet onder.

Er was geen sprake van "ons-kent-ons" of haantjesgedrag.

De dames waren ook een mooie mix, gaande van amper "volslank" tot lekkere "gevulde koeken".

Collega's opgelet! Om deze BBW goed te bedienen, heb je best wel een flike pik nodig. Met "maatje pink" kom je bij deze weelderige dames vele centimeters te kort. ;) Vooral in doggie moet je goed opletten of je beste vriend floept er zo weer uit.

Het was een aangename avond, met veel aktie en, tenzij je alleen maar van superslanke sprieterige dames houdt, zeker voor iedereen aan te raden.
 
Hallo ... eindelijk ben ik toegetreden tot de Amai-familie. Het was moeilijk maar niet onmogelijk. Ik ben al 3 keer op bezoek geweest en ik denk aan de volgende. Zaterdag was een volle avond, overal actie, veel mensen, stelletjes, alleenstaande vrouwen en veel mannen. mensen van alle leeftijden, maten, onmogelijk om niet met iemand te klikken. Het was een erg drukke nacht voor mij, dames bedankt voor het geven van een kans. Alles was top, netheid, plezier, respect, diensten. Tot de volgende keer hoop ik mijn energiereserves weer aan te vullen.
 
Ik hou van lekker uitgebreid sexen, kijk ook graag rond en ben wat exhibitionistisch ingesteld. Maar me te wringen door hordes zweterige mannen is mij niet gezien. Wat is voor mij de beste avond om te gaan?
 
Ik hou van lekker uitgebreid sexen, kijk ook graag tond en ben wat exhibitionistosch ingesteld. Maar me te wringen door hordes zweterige mannen is mij niet gezien. Wat is voor mij de beste avond om te gaan?
Dan zou ik de donderdag voorstellen. Is doorgaans de rustigste avond. Al valt het door Ian's deurbeleid altijd wel mee qua hordes mannen - uitgezonderd de maandag middag & GB's. Uiteraard zijn de gangetjes smal, maar daar loop je dus wel eens een dame tegen de lijf… locale concentratie van mannen (en dames of koppels) rondom place of action kan je nooit uitsluiten.
 
Ik hou van lekker uitgebreid sexen, kijk ook graag tond en ben wat exhibitionistosch ingesteld. Maar me te wringen door hordes zweterige mannen is mij niet gezien. Wat is voor mij de beste avond om te gaan?
Dan moet je zeker niet op maandag komen. Ik was er vandaag en het was druk. Te druk.
Hordes mannen, bij iedere actieve dame stonden heel erg veel single mannen. Beetje drukken en duwen.
Als ik eerlijk ben vond ik het, als respectvolle man die niet voordringt, te druk.
Het is een mooie club, erg succesvol daarom denk ik dat er steeds meer mannen op af komen, maar vandaag was het voor de single mannen die niet jong en aantrekkelijk zijn of niet brutaal en andere wegduwen, niet zo heel leuk.
Voor de koppels snap ik dat het echt top was.
 
Hallo ... eindelijk ben ik toegetreden tot de Amai-familie. Het was moeilijk maar niet onmogelijk. Ik ben al 3 keer op bezoek geweest en ik denk aan de volgende. Zaterdag was een volle avond, overal actie, veel mensen, stelletjes, alleenstaande vrouwen en veel mannen. mensen van alle leeftijden, maten, onmogelijk om niet met iemand te klikken. Het was een erg drukke nacht voor mij, dames bedankt voor het geven van een kans. Alles was top, netheid, plezier, respect, diensten. Tot de volgende keer hoop ik mijn energiereserves weer aan te vullen.
Ik was er afgelopen zaterdag ook en kan het alleen maar bevestigen!
Zelf kwam ik iets na 22u aan en de parkeerplaats aan de zaak was vol en achter het tankstation stond het ook al behoorlijk vol. Lockers volzet dus kreeg ik een mand waarin mijn spullen gingen en netjes achter gezet werden.
Binnen lekker druk, alle leeftijden (ook jong) aanwezig en zeer actief allemaal. Geen tijd gehad om bij het buffet te komen, heb me dadelijk gefocust op de lekkere desserts in de speelruimtes😅.
Het was voor mij echt selecteren en rondkijken waar aan te sluiten omdat er zoveel aanbod was, kwestie van niet mijn kanonnen te verschieten om achteraf te denken van damn daar had graag ook nog willen aansluiten😜😁.
Over de hele avond gezien bij een 5 tal koppels en 2 single vrouwtjes kunnen/mogen aansluiten, ik was meer dan leeg!
Het ging er overal nogal respectvol aan toe ondanks de drukte, hier en daar toch wel een haantje maar mooi om te zien hoe dit gedrag afgeblokt werd bij de koppeltjes!
Overal was het ook wel weer netjes, het personeel was flink in de weer om de handdoekjes af en aan te voeren, respect!
Tot volgende week alweer👌👍
 
De meeste mannen gaan alleen naar binnen. Maar ik vraag me af hoe dat zit met de single dames die gratis toegang hebben en waarvan velen zich zomaar gewillig laten neuken door iedereen. Zouden die dames die frequenter de club bezoeken een toeslag krijgen van de uitbater?
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen maandag bij hete huisvrouwen middag kwam ik voor het eerst bij Club Amai en vond het heel gezellig binnen. Buiten eerst in een wachtrij gewacht met andere heren en bij binnenkomst meteen lid geworden.

Er was voldoende actie te zien bij alle ruimtes en het publiek verschilde van allerlei leeftijden wat ik leuk vond. Ik heb mij in ieder geval goed vermaakt de middag door.

Een echte doenersclub zoals wordt gezegd op de website en ik kom graag weer terug dan op een vrijdag of zaterdagavond 👌
 
Afgelopen vrijdag 7 juli hebben we een geile avond mogen beleven in Amai.
Ze heeft een heerlijke bbc gehad welke haar flink heeft geneukt en haar flink heeft laten spuiten door met z'n grote paal tegen haar openstaande kutje te trekken.
Een flinke geile squirt was het gevolg.
Na een tijdje moest ze echt even pauzeren vanwege de grote keiharde lul die hard in haar kutje werd gestoten.

Na een drankje aan de bar een leuke nette gozer gezien en daar heeft ze nog lekker mee gesext in de hoek bij de bar.
Een geile pijpbeurt en daarna met haar kletsnatte kutje op die eveneens flinke paal gezeten.Daarna staand door hem van achteren geneukt terwijl ze mijn pik lekker zoog. Als afsluiter heeft de jongen heerlijk over haar kont gespoten en ik het niet kon laten om nog even haar kutje te likken terwijl haar kontje nog glinsterde van hem.

Een bezoek aan de cinema mondde ook uit in een flinke neukbeurt door dezelfde bbc welke ze wel heel geil vond ook nog een tweetal andere pikken in haar kutje mogen ontvangen.

Op het eind van de avond konden de heren, welke rondom haar verzameld waren en flink aan het trekken waren, niet meer voldoen aan ons verzoek om haar een geile sperma-douche te geven ( of ze waren leeg of nerveus haha) op de bank bij de open haard.
Misschien volgende keer 😉.

Al met al een geile leuke avond.

HotStel ( exotisch getint on high heels)
 
Afgelopen vrijdag 7 juli hebben we een geile avond mogen beleven in Amai.
Ze heeft een heerlijke bbc gehad welke haar flink heeft geneukt en haar flink heeft laten spuiten door met z'n grote paal tegen haar openstaande kutje te trekken.
Een flinke geile squirt was het gevolg.
Na een tijdje moest ze echt even pauzeren vanwege de grote keiharde lul die hard in haar kutje werd gestoten.

Na een drankje aan de bar een leuke nette gozer gezien en daar heeft ze nog lekker mee gesext in de hoek bij de bar.
Een geile pijpbeurt en daarna met haar kletsnatte kutje op die eveneens flinke paal gezeten.Daarna staand door hem van achteren geneukt terwijl ze mijn pik lekker zoog. Als afsluiter heeft de jongen heerlijk over haar kont gespoten en ik het niet kon laten om nog even haar kutje te likken terwijl haar kontje nog glinsterde van hem.

Een bezoek aan de cinema mondde ook uit in een flinke neukbeurt door dezelfde bbc welke ze wel heel geil vond ook nog een tweetal andere pikken in haar kutje mogen ontvangen.

Op het eind van de avond konden de heren, welke rondom haar verzameld waren en flink aan het trekken waren, niet meer voldoen aan ons verzoek om haar een geile sperma-douche te geven ( of ze waren leeg of nerveus haha) op de bank bij de open haard.
Misschien volgende keer 😉.

Al met al een geile leuke avond.

HotStel ( exotisch getint on high heels)
Mooie ervaring, dit is dagelijkse kost in deze doenersclub. Het verzoek voor de geile sperma douche doe je beter iets vroeger op de avond. Met alle acties gedurende de avond zijn de mannen later op de avond leger dan leeg😅. Het is een topclub mede dankzij stellen zoals jullie👌
 
Mooie ervaring, dit is dagelijkse kost in deze doenersclub. Het verzoek voor de geile sperma douche doe je beter iets vroeger op de avond. Met alle acties gedurende de avond zijn de mannen later op de avond leger dan leeg😅. Het is een topclub mede dankzij stellen zoals jullie👌
Inderdaad eerder op de avond het verzoek was misschien beter geweest , volgende keer dan vroeger het verzoek on haar lijf lekker te laten glimmen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan