Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen vrijdag 7 juli hebben we een geile avond mogen beleven in Amai.
Ze heeft een heerlijke bbc gehad welke haar flink heeft geneukt en haar flink heeft laten spuiten door met z'n grote paal tegen haar openstaande kutje te trekken.
Een flinke geile squirt was het gevolg.
Na een tijdje moest ze echt even pauzeren vanwege de grote keiharde lul die hard in haar kutje werd gestoten.

Na een drankje aan de bar een leuke nette gozer gezien en daar heeft ze nog lekker mee gesext in de hoek bij de bar.
Een geile pijpbeurt en daarna met haar kletsnatte kutje op die eveneens flinke paal gezeten.Daarna staand door hem van achteren geneukt terwijl ze mijn pik lekker zoog. Als afsluiter heeft de jongen heerlijk over haar kont gespoten en ik het niet kon laten om nog even haar kutje te likken terwijl haar kontje nog glinsterde van hem.

Een bezoek aan de cinema mondde ook uit in een flinke neukbeurt door dezelfde bbc welke ze wel heel geil vond ook nog een tweetal andere pikken in haar kutje mogen ontvangen.

Op het eind van de avond konden de heren, welke rondom haar verzameld waren en flink aan het trekken waren, niet meer voldoen aan ons verzoek om haar een geile sperma-douche te geven ( of ze waren leeg of nerveus haha) op de bank bij de open haard.
Misschien volgende keer 😉.

Al met al een geile leuke avond.

HotStel ( exotisch getint on high heels)
Klinkt heel aantrekkelijk om dat een keer mee te maken.
 
Hoe ziet de kinky fetish night er uit?
Wil vrijdag eventueel komen
Wat kan ik zoal te zien krijgen van fetishen?
Hoe is het eten daar tegenwoordig? Voor corona was het naar m'n weten matig..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mega gang bang.. lol
kwamen toe al mega lange rij allemaal venten..
Paar dames gezien maar , maar echt niet om te zeggen van wauw of knappe dames.. en maar besloten toch niet binnen te gaan ,goesting was al over na 30 venten te zien aanschuiven en maar enkele dames ,voor zo iets geef ik dan toch geen net 100 eur aan uit 🤣
 
Mega gang bang.. lol
kwamen toe al mega lange rij allemaal venten..
Paar dames gezien maar , maar echt niet om te zeggen van wauw of knappe dames.. en maar besloten tog niet binne te gaan ,goesting was al over na 30 venten zien te aanschuiven en maar enkele dames ,voor zo iets geef ik dan tog geen net 100 eur aan uit 🤣
Haha duidelijk in de Amai-val voor beginners getrept.
De dames (en ook best wel knappe, en vrijwel allemaal actieve) waren toen je er aan kwam ofwel grotendeels al binnen (als je na 19u30 passeerde) of moesten nog aankomen (want de koppels mogen toch altijd binnen en moeten nooit aanschuiven).
Mannen moeten nu eenmaal aanschuiven en afwachten (in dit geval tot 20u) zodat er in tegenstelling tot bij andere clubs, toch naar de verhoudingen kan worden gekeken (als is dat bij mega gangbang misschien iets minder strikt).
Om kort te zijn, er was zeer veel actie en al heel snel ook. De gebruikelijke mengeling in Amai, met uitschieters naar alle kanten.
Misschien volgende keer aansluiten bij de rij venten :)
 
Haha duidelijk in de Amai-val voor beginners getrept.
De dames (en ook best wel knappe, en vrijwel allemaal actieve) waren toen je er aan kwam ofwel grotendeels al binnen (als je na 19u30 passeerde) of moesten nog aankomen (want de koppels mogen toch altijd binnen en moeten nooit aanschuiven).
Mannen moeten nu eenmaal aanschuiven en afwachten (in dit geval tot 20u) zodat er in tegenstelling tot bij andere clubs, toch naar de verhoudingen kan worden gekeken (als is dat bij mega gangbang misschien iets minder strikt).
Om kort te zijn, er was zeer veel actie en al heel snel ook. De gebruikelijke mengeling in Amai, met uitschieters naar alle kanten.
Misschien volgende keer aansluiten bij de rij venten :)
Ik was er al van begin hoor om 19u40 ,niet veel soeps gezien van vrouwen toen toch niet van schone vrouwe dan in mijn ogen ;) ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was er al van begin hoor om 19u40 ,niet veel soeps gezien van vrouwen toen tog niet van schoone vrouwe dan in mijn ogen ;) ..
Geduld is een schoon ding :cool: , ik heb dat eerlijk gezegd ook al wel eens gedacht toen ik in de rij stond, maar uiteindelijk is er altijd wel mooi volk binnen gewaaid.
Naast de usual toffe suspects (Do van Rodo o.a. :cool: ), wat te denken gisteren van een prachtige vrouw (mooie lengte en figuur, toekijkende man, zwart kort haar) die extreem actief was met iedereen die zich aanbood :) (heb ze nogal gezien en toen even enthousiast), of een prachtige jonge blondine, nog nooit in Amai gezien, maar hoop dat ze de weg gevonden heeft 🙃 , en zo nog wel een aantal .... en allemaal actief (op een ouder gluurderkoppel na, die ik al overal hun zelfde rondlopen en niks doen act heb zien opvoeren :-D ). nu ja jij beslist zelf hé, maar gisteren heb je de verkeerde kaart gespeeld 🙃
 
Geduld is een schoon ding :cool: , ik heb dat eerlijk gezegd ook al wel een gedacht toen ik in de rij stond, maar uiteindelijk is er altijd wel mooi volk binnen gewaaid.
Naast de usual toffe suspects (Do van Rodo o.a. :cool: ), wat te denken gisteren van een prachtige vrouw (mooie lengte en figuur, toekijkende man, zwart kort haar) die extreem actief was met iedereen die zich aanbood :) (heb ze nogal gezien en toen even enthousiast), of een prachtige jonge blondine, nog nooit in Amai gezien, maar hoop dat ze de weg gevonden heeft 🙃 , en zo nog wel een aantal .... en allemaal actief (op een ouder gluurderkoppel na, die ik al overal hun zelfde rondlopen en niks doen act heb zien opvoeren :-D ). nu ja jij beslist zelf hé, maar gisteren heb je de verkeerde kaart gespeeld 🙃
Ja begrijp ik maar goesting was echt gezakt haha , terwijl ik al die reacties las van vrouwen die kwamen.. wast beetje te veel gehoopt, maar hoe zien de kinky fetish avonden er uit ? kwa leeftijd en volk ?
 
Ja begrijp ik maar goesting was echt gezakt haha , terwel ik al die reacties las van vrouwen da kwamen.. wast beetje te veel gehoop , maar hoe zien de kinky fetishen avonden er uit ? kwa leeftijd en volk ?
Die mooie zwartharige had zich aangemeld als Nachtslet en heeft alles waargemaakt :)

Die kinky friday is in mijn ogen niet echt super kinky. Er is vaak meer volk dan op andere vrijdag. Hier en daar zie je wat meer fetish kledij, af en toe iemand met masker of wat gekke attributen en iedereen draagt iets zwart. Er is wat meer zweep actie achteraan of aan de hangkooi,... Ik heb daar nog niet echt bizarre dingen gezien hoor, maar ik kan niet altijd overal zijn hé. Het is wel de drukste en dus misschien wel gezelligste vrijdagavond, maar als je 'extremere' dingen verwacht kom je bedrogen uit denk ik.

Op zich denk ik niet dat men je gaat tegenhouden bij iets wat je met onderlinge toestemming doet, maar verwacht dus niet te veel, dan komt het wel goed :)

Leeftijden zoals altijd in Amai, vanalles door mekaar.

Mensen met andere ervaringen, laat maar weten
 
Die mooie zwartharige had zich aangemeld als Nachtslet en heeft alles waargemaakt :)

Die kinky friday is in mijn ogen niet echt super kinky. Er is vaak meer volk dan op andere vrijdag. Hier en daar zie je wat meer fetish kledij, af en toe iemand met masker of wat gekke attributen en iedereen draagt iets zwart. Er is wat meer zweep actie achteraan of aan de hangkooi,... Ik heb daar nog niet echt bizarre dingen gezien hoor, maar ik kan niet altijd overal zijn hé. Het is wel de drukste en dus misschien wel gezelligste vrijdagavond, maar als je 'extremere' dingen verwacht kom je bedrogen uit denk ik.

Op zich denk ik niet dat men je gaat tegenhouden bij iets wat je met onderlinge toestemming doet, maar verwacht dus niet te veel, dan komt het wel goed :)

Leeftijden zoals altijd in Amai, vanalles door mekaar.

Mensen met andere ervaringen, laat maar weten
Mischien dat ik het dan eens opnieuw overweeg eventueel morgen avond ! , jaaa had ik al wel gedacht ,maar ben ook maar voor de soft kinks hoor, alvast bedankt voor deze nuttige info er over
 
Kan maar dan wel maar dames die er wat goed uit zien ,zagen er ma twee die ok waren , rest was ni mijn dadda … dat ii toen zag toekomen
Wel, zoals hiervoor al door iemand anders gezegd. De dames en koppels mogen steeds vroeger binnen. Er is voor ieders wat wils, maar daar komen ze wel voor actie dus. Niet zoals in Eroxx, waar de poppemiekes komen voor het dansen en eten.
Je kan gewoon langsgaan en het ondervinden uiteraard. Dan kan je achteraf je mening hier delen :)
 
Niks gezien anders mag je het pb doen
Poging 2 in't kort (dat was toch de bedoeling) :)

Je moet vooral zelf ondervinden en langskomen. Publiek is (zoals altijd) heel gevarieerd en ja, er zijn er die wat ouder zijn, en/of wat meer kilo's hebben, maar die vaak ook extra gemotiveerd zijn :cool: , maar er zijn ook 'mooie' jonge en slanke dames :) (alles is relatief)

Er is geen dancing (eerder praatcafé) en er zijn geen huisdames.

Er zijn natuurlijk veel gasten/koppels die mekaar kennen, maar zo echte 'onderons' (die alleen maar openstaan voor mekaar, nog nooit gezien). Ze praten wel met mekaar, maar ieder koppel waagt achterin zijn kans zullen we maar zeggen (in lijn met de filosofie van de club)

Niet-actieve koppels of koppels die alleen met zichzelf bezig zijn probeert men te weren. Dat lukt niet altijd, ik ken er een paar, maar het is quasi onmogelijk voor het team om dat altijd te weten te komen.

Oh ja, check de regels rond lidmaatschap, zelfs als niet lid geraak je vaak wel binnen, maar als lid (eenmaal betaald tijdens je eerste bezoek) gaat het sneller.
Er is wel een beperking 2 single mannen / koppel. Maar de laatste tijd zijn er echt veel koppels (zaterdag is drukker dan vrijdag)
 
Hoi,
ik heb een vraag ik ben een nieuweling en zou graag geweldige clubs willen bezoeken en ik denk aan amai is dit een club die geschikt is voor nieuwelingen? is er iets waar ik op moet letten? welke dag zal het beste zijn?
 
Mega gang bang.. lol
kwamen toe al mega lange rij allemaal venten..
Paar dames gezien maar , maar echt niet om te zeggen van wauw of knappe dames.. en maar besloten tog niet binne te gaan ,goesting was al over na 30 venten zien te aanschuiven en maar enkele dames ,voor zo iets geef ik dan tog geen net 100 eur aan uit 🤣
Het was een leuke gangbang voor ons als koppel. Ik heb me als dame super goed vermaakt. Vooral de 2 leuke blacks die mij compleet hebben afgewerkt maakten mijn avond compleet. Wij hebben toch nog redelijk wat dames gezien en voor een vakantieperiode was dit een goed bezochte gangbang.
 
En ook op en gewone vrijdag avond Of ? zijn die wat meer onderons koppels dan ?
Hier is altijd actie!
De koppels die er komen zijn er stuk voor stuk met de bedoeling om ervoor te gaan. Ervaring met de donderdag, vrijdag, en zaterdag en heb ze alle al druk meegemaakt en altijd actie, met persoonlijke voorkeur naar zaterdagen maar op vrijdagen ook gemengd publiek van alle leeftijden en ook druk. Geen huisdames, hier heeft deze club geen nood aan, zie het zelfs als meerwaarde dat dit hier niet is....qua spontaniteit en oprechte beleving is dit ongezien en top, als je hier als man niets gedaan hebt ligt het volkomen aan jezelf!
Zelf maak ik eerst een paar rondjes alvorens ik ergens aansluit vanwege het soms overaanbod van koppels en single vrouwen, kwestie van het kruid te verdelen (keuzestress😅), dit zegt al genoeg denk ik...daar sla ik het buffet zelfs graag voor over😜👍
 
Hoi,
ik heb een vraag ik ben een nieuweling en zou graag geweldige clubs willen bezoeken en ik denk aan amai is dit een club die geschikt is voor nieuwelingen? is er iets waar ik op moet letten? welke dag zal het beste zijn?
Gewoon doen. Op tijd komen is altijd de boodschap, op ma, vri en zaterdag zelfs ruim op tijd komen als je geen lid bent. Donderdag is rustigste dag - aanrader om als beginner mee te starten. Ik was er gisteren - top avond beleefd 🤪. Verslagske volgt.
Zorg dat je fris en verzorgd bent, toon respect aan de dames en hun resp. partners en gaan met die banaan! De quote "als je hier als alleengaande man niet aan je trekken komt, dan ligt het volledig aan jezelf" klopt als een bus. Hoe vaker je er bent geweest, hoe gemakkelijker het wordt om (echt) contact te leggen. Dan wordt het zelfs "keuze stress" hier ook reeds vernoemd. Drive & goesting is hier belangrijker dan uiterlijk (is mi trouwens een heel subjectief begrip….).
Have fun!
 
Hoi,
ik heb een vraag ik ben een nieuweling en zou graag geweldige clubs willen bezoeken en ik denk aan amai is dit een club die geschikt is voor nieuwelingen? is er iets waar ik op moet letten? welke dag zal het beste zijn?

Alles wat hierboven gezegd is, kan ik beamen. enkele weken geleden waren wij als redelijk beginnend koppel (lees 3de keer echt naar een club gaan) prettig verrast bij amai. Ik had direct na binnenkomst al een babbel met mensen en de dame kreeg al snel leuke aandacht. Ikzelf heb toen 2 keer ergens proberen aan te sluiten maar indd zoals gezegd niet echt gelukt door mijn eigen toedoen. Jammer maar het was nog steeds erg leuk. Toen we vertrokken rond 2 uur stond er een grote smile op de dame haar gezicht en zei ze "ik wil terugkomen". Voor de mensen die er toen 24 juni waren je kon haar herkennen aan het rode lingerie setje en blonde haren.
 
Alles wat hierboven gezegd is, kan ik beamen. enkele weken geleden waren wij als redelijk beginnend koppel (lees 3de keer echt naar een club gaan) prettig verrast bij amai. Ik had direct na binnenkomst al een babbel met mensen en de dame kreeg al snel leuke aandacht. Ikzelf heb toen 2 keer ergens proberen aan te sluiten maar indd zoals gezegd niet echt gelukt door mijn eigen toedoen. Jammer maar het was nog steeds erg leuk. Toen we vertrokken rond 2 uur stond er een grote smile op de dame haar gezicht en zei ze "ik wil terugkomen". Voor de mensen die er toen 24 juni waren je kon haar herkennen aan het rode lingerie setje en blonde haren.
Erg leuk om jullie eerste positieve ervaring te lezen. Was er toen zelf niet (zaterdag is lastig voor mij). Waren jullie er vanaf het begin? Koppels en single ladies mogen 15 min voor opening binnen - tijdens GB's (mega als BBW) zelfs 30 min. Geeft als beginnend koppel de gelegenheid om erg relaxed met de andere koppels en dames kennis te maken. Schept snel een band. Na een paar keer begint men jullie te kennen en gaat alles veel vlotter 😉.
Have fun!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alles wat hierboven gezegd is, kan ik beamen. enkele weken geleden waren wij als redelijk beginnend koppel (lees 3de keer echt naar een club gaan) prettig verrast bij amai. Ik had direct na binnenkomst al een babbel met mensen en de dame kreeg al snel leuke aandacht. Ikzelf heb toen 2 keer ergens proberen aan te sluiten maar indd zoals gezegd niet echt gelukt door mijn eigen toedoen. Jammer maar het was nog steeds erg leuk. Toen we vertrokken rond 2 uur stond er een grote smile op de dame haar gezicht en zei ze "ik wil terugkomen". Voor de mensen die er toen 24 juni waren je kon haar herkennen aan het rode lingerie setje en blonde haren.
Ik was er aanwezig en ik heb een vermoeden wie jullie zijn. Je lieve dame was super! En er zou niet echt kunnen gezegd worden dat dit nog maar jullie 3de keer was :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan