Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
inhaken op bare....ik ben een aantal maal in amai geweest en wat een top tent is dit, respectvol geil en vrij! Nu ben ik twee maal bij de gloryhole gaan staan met succes;) maar als ik klaar kom weet ik niet hoe ik dit moet aangeven omdat ik mij kan voorstellen dat ik niet zomaar in de mond kan komen. Is er een regel(s) om dit aan te geven? ik trek mij terug omdat ik geen vervelende situaties wil. ik hoor het graag van jullie
 
Nu ben ik twee maal bij de gloryhole gaan staan met succes;) maar als ik klaar kom weet ik niet hoe ik dit moet aangeven omdat ik mij kan voorstellen dat ik niet zomaar in de mond kan komen. Is er een regel(s) om dit aan te geven? ik trek mij terug omdat ik geen vervelende situaties wil. ik hoor het graag van jullie
Voor wie graag slikt voelt dat alsof ze je een lekkere wortel voorhouden die ze dan vlak voor je gaat happen snel weer wegtrekken. Kut dus. Wat ik altijd doe, vlak voor ik klaar kom, is even snel achter elkaar 3 keer tegen de wand kloppen. In mijn ervaring komt die boodschap goed aan want menig pijper breekt dan direct af en in de rest vermoed ik een tevreden slikker (of een dove of minder alerte niet-slikker natuurlijk).
 
Dag allemaal!
Normaal gezien ga ik mezelf (40 - man - sportief - kaal - tattoo's) zaterdag initiëren in het leven van de parenclubs 😊
Jammer genoeg ga ik niet lang kunnen blijven (behoorlijke ritten en zondag weer vroeg aan het werk) maar ik hoop met een aantal uurtjes toch al een beter beeld te krijgen van hoe het wordt beleefd en hopelijk een beetje mee te (durven) doen aan de actie...
Nu, ik heb al gelezen dat er soms wachtrijen zijn. Helpt het om tegen 20.30 uur voor de deuren te staan? Of is dit wishful thinking?
Helpt het om me op voorhand al online lid te maken?
Waarom ik het vraag is omdat ik graag alles zo relax mogelijk wil beleven en niet tot 22.30 uur in de rij te staan en bv een uur later al terug in de auto naar huis te zitten...
Om de mogelijke vraag van "Waarom ga je niet op een andere dag?" voor te zijn: na zaterdag gaat het me voor een paar maand wrs niet lukken en momenteel zijn de zin en nieuwsgierigheid al super groot 😅
Sorry voor de hele boterham en alvast merci voor eventuele antwoorden en/of tips! 🙏🏼
 
Dag allemaal!
Normaal gezien ga ik mezelf (40 - man - sportief - kaal - tattoo's) zaterdag initiëren in het leven van de parenclubs 😊
Jammer genoeg ga ik niet lang kunnen blijven (behoorlijke ritten en zondag weer vroeg aan het werk) maar ik hoop met een aantal uurtjes toch al een beter beeld te krijgen van hoe het wordt beleefd en hopelijk een beetje mee te (durven) doen aan de actie...
Nu, ik heb al gelezen dat er soms wachtrijen zijn. Helpt het om tegen 20.30 uur voor de deuren te staan? Of is dit wishful thinking?
Helpt het om me op voorhand al online lid te maken?
Waarom ik het vraag is omdat ik graag alles zo relax mogelijk wil beleven en niet tot 22.30 uur in de rij te staan en bv een uur later al terug in de auto naar huis te zitten...
Om de mogelijke vraag van "Waarom ga je niet op een andere dag?" voor te zijn: na zaterdag gaat het me voor een paar maand wrs niet lukken en momenteel zijn de zin en nieuwsgierigheid al super groot 😅
Sorry voor de hele boterham en alvast merci voor eventuele antwoorden en/of tips! 🙏🏼
Best ten laatste om 20u30 toekomen op een zaterdag. Vorige zaterdag was het heel druk , Vrijdag was het dan weer heel kalm…. Registreren via website helpt om lid te worden, maar de eerste keer helpt het mi niet om sneller binnen te geraken…. Hou er rekening mee dat leden in de rij eerst binnen mogen… succes!
 
inhaken op bare....ik ben een aantal maal in amai geweest en wat een top tent is dit, respectvol geil en vrij! Nu ben ik twee maal bij de gloryhole gaan staan met succes;) maar als ik klaar kom weet ik niet hoe ik dit moet aangeven omdat ik mij kan voorstellen dat ik niet zomaar in de mond kan komen. Is er een regel(s) om dit aan te geven? ik trek mij terug omdat ik geen vervelende situaties wil. ik hoor het graag van jullie
Van het moment dat je geluidjes begint te maken, zal de dame/of heer (je weet natuurlijk nooit wie er aan de andere kant zit) wel veronderstellen zeker dat er een lading zaad op komst is? Kan dan de keuze maken of er verder gezogen wordt of de eindmeet met het handje gehaald wordt ;-)
 
Zij een mooie slanke exotisch donker getinte dame heeft zin om lekker geneukt te worden (safe ) door respectvolle verzorgde mannen met een grote stijve pik.

Geen ellenlange verhalen maar bij een juiste blik even voelen aan de bar of haar kutje lekker nat is en al open staat om lekker geneukt te worden.

Zijn in iedere ruimte wel te vinden,met name in de cinema.

Hij kijkt graag toe hoe ze geil (door) de mannen (wordt) verwend en haar kutje lekker wordt geneukt 🤪 en likt graag na het neuken haar kutje.

Schroom niet te vragen om over haar borsten of geile kontje te spuiten.

En over spuiten gesproken ; voor de liefhebbers bij de juiste touch gaat ook bij haar haar kutje zich gedragen als een geil fonteintje ( heerlijk om te squirten over een geile harde pik )

Benieuwd hoe jij/jullie haar willen verwennen, en lezen graag jullie reacties

HotStel ( exotisch getint on high heels )
 
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan amai als single man.
Man wat een geile bedoening was dat.
Om 13h10 was de parking vol. Dus naar de voetbalparking.
Er stond een hele rij mannen te wachten. Ik naar voor in de rij, want ben lid.
Bleek mis. De rechtst rij niet leden. De linkse rij leden. Dus terug naar achter. 🤷‍♂️
Ik was al bang dat ik terug naar huis kon, maar ze hadden nog geen single mannen binnen gelaten, dus zeer vlot binnen geraakt.

Verwacht hier geen dames van onder de 40. Het merendeel is rond de 60 en ziet er rond de 50 uit.. Zelf ben ik 51 dus ideaal voor mij.
Actie vanaf het begin uur.
Zelf eerst een hapje gaan eten en aan de praat geraakt met 2 dames die hier heel regelmatig op maandag komen en telkens met samen 1 heer verwennen. Daar dus mee gestart.

En het is niet meer stilgevallen. Tussendoor af en toe iets gaan eten en drinken om op krachten te komen.
Op het einde van de avond stond de teller op 7. En met alle 7 een goede connectie gemaakt.
Eentje wil ik nog vermelden. Een grote slanke vrouw met een iets gezettere man.
Ze liep gans de middag al wat rond, maar kwam niet tot actie. Later op de middag nam ze dan toch plaats op het grote bed nabij de jacuzzi en liet ze mij ook dichterbij komen. Ik vond haar al gans de middag lekker geil en nu kon ik van haar genieten. Zalig.
Ik kom te veel in clubs. Ik begin er te veel mensen te kennen.
 
Dag Willem,
Leuk je ervaringen te lezen.
Ikzelf wil al een tijdje naar Amai en aanstaande maandag heb ik eindelijk tijd voor gemaakt.
Als ik alle verhalen lees dan lijkt het me meer dan de moeite!
Benieuwd dus 🙂
Best aan de bar beginnen vermoed ik?
Grtz
Tom
 
Gisteravond een fantastische geile avond.

We hebben ervan genoten.

Als eerste lekker bezig geweest op de matrassen bij de bar, waar ze lekker geneukt werd terwijl ze twee pikken afzoog en als afsluiter van een zeer aardige en respectvolle man een geile spemalading over haar kontje kreeg nadat ie haar doggy had genomen.
Je naam weten we niet maar als je dit leest denken wij wel dat je jezelf hierin herkent ( we hadden het nog over de drukte in de cinema )

Een jonge gast welke ze aan de bar had meegevraagd heeft ze lekker gezogen in de loungebank waarna hij haar achterlangs heeft geneukt en over haar kontje spoot ( veel en lang 😜)waarna hiermee lekker haar kontje werd gemasseerd.

Eigenlijk heeft de hele avond zich afgespeeld in de loungegedeelten en de bar van de club, hier is ze dan ook meerdere malen op de avond staand door een groepje mannen hard geneukt terwijl ze gretig naar de aangereikte pikken graaide en haar kutje zich als een ware fontein ontpopte.
Erg gecharmeerd van de grote pik van een man met metalen cockring welke eerst met zijn partner naast ons op de bank zat.

De avond hebben we afgesloten op de stoel achter waar ze een paar harde pikken in haar kletsnatte ,ondertussen geil gevoelig geworden kutje heeft gehad en ook hier weer in iedere hand een geile pik met als afsluiter een zeer geile volle lading over haar kutje gespoten heeft gekregen.Ook hier weer heel respectvol, de man wilde het nog afvegen met een doekje maar het was een te geil gezicht dus hebben we het lekker zo gelaten.

Herken je jezelf hierin, dan vinden we het leuk om dat te lezen.

HotStel (exotisch getint on high heels)
 
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan mijn favoriete club als single man.
Deze keer iets minder dan mijn vorige ervaring op maandag.
Er waren een paar jongere dames bij (lees ± 40). Maar ik had de indruk dat er minder koppels waren. (alle toch minder koppels die mij konden bekoren).
Niet te min nog meer dan genoeg dames om mee te spelen.
Op het einde nog contact gelegd met een leuke dame van een koppel die alleen was gekomen en contactgegevens uitgewisseld. Volgende keer dat ze weer alleen komt hoeft ze niet alleen naar binnen te gaan. 😉
We zijn nog wat stout aan het whatsappen. 😜
Bij een andere leuke jonge dame in de loop van de middag ook nog een DP gedaan.

Zelfs al is het een iets mindere dag. Toch kan je je nog altijd amuseren in amai en leuke contacten leggen met dames en koppels.
Op naar de volgende.
 
Leden hebben voorrang. Het is steeds drukker geworden door verschillende factoren die we hier verder maar niet benoemen. Ze laten mannen binnen naar verhouding met koppels.
Op maandag is het altijd druk. Ben je lid en op tijd dan raak je snel binnen. Anderen stonden laatst tot 16.15u in de wachtrij. Hoe dan ook....elke maandag is het de best draaiende club die er is.
 
Doe dat. Geef een duidelijke, eerlijke uitgebreide review. Zijn benieuwd.
Wij gisteren geweest en ons viel het voor de zoveelste keer tegen in het weekend.
Ben benieuwd wat er tegenviel.
Wij komen eigenlijk alleen op de vrijdag in Amai en hebben over het algemeen een hele toffe geile avond dan.
Donderdag's 1 keer geweest maar dat viel ons heel erg tegen.
Vaak lezen we dat de mannen heel afwachtend zijn en/of geen initiatief nemen maar daar hebben wij eigenlijk nooit lastvan gehad, meestal moet ik aangeven dat het wel even genoeg is.
 
Ben benieuwd wat er tegenviel.
Wij komen eigenlijk alleen op de vrijdag in Amai en hebben over het algemeen een hele toffe geile avond dan.
Donderdag's 1 keer geweest maar dat viel ons heel erg tegen.
Vaak lezen we dat de mannen heel afwachtend zijn en/of geen initiatief nemen maar daar hebben wij eigenlijk nooit lastvan gehad, meestal moet ik aangeven dat het wel even genoeg is.
Nou dan had je gisteren eens moeten zien. Er waren veel koppels van de andere grote club uit België die met elkaar bezig waren, afgezonderd in een ruimte.
Voor de rest heel veel heren die maar wat toekeken en ervan uit gingen dat de dame maar initiatief zou gaan nemen. Een "hoi" of "goedendag" komt er alleen maar uit als manlief naar het toilet gaat of met een ander staat te babbelen. Voor de rest kregen we zelfs de opmerking of "de dame hier werd tentoongesteld" toen deze letterlijk 10 (!) minuten op het Arabische bed lag zonder dat er ook maar 1 man uit zichzelf toenadering kwam zoeken. Ze stonden te kijken zoals men in een dierentuin ook doet.....aapjes kijken.
We hebben dit alles gemeld bij de eigenaar en aangegeven de weekenden niet meer aanwezig te zullen gaan zijn voorlopig. De dame kan het leuker hebben met andere heren die haar regelmatig in het weekend eens treffen. Daar halen we veel meer voldoening uit aangezien dat ook een stuk respectvoller is.
Daarnaast storen enkele Amaikoppels (waaronder ook wijzelf) zich ook aan de "lekker goedkoop uitgaan" koppels van elders die dat ook nog eens in de wachtrij openlijk toegeven dat ze er zo instaan.
 
was er vorige week vrijdag veel ons kent ons stellen vaste bezoekers van een saunaclub in de buurt van nijmegen afwijzend tegen andere zelfs reageren met ongepast grote mond ,kom er sinds 2018 5x in de 2 maanden maar de magie van Amai is sinds een maand of 4 /5 weg
 
Nou dan had je gisteren eens moeten zien. Er waren veel koppels van de andere grote club uit België die met elkaar bezig waren,
Daarnaast storen enkele Amaikoppels (waaronder ook wijzelf) zich ook aan de "lekker goedkoop uitgaan" koppels van elders die dat ook nog eens in de wachtrij openlijk toegeven dat ze er zo instaan.
Was dit nou in Amai , of in de grootste Balense club ?
 
Dacht al dat het aan mezelf lag, als ik na 2,5 maand afwezigheid nog eens naar Amai ging zonder grootse plannen en ook het gevoel had dat de "magie die er hing" een beetje weg is.
Probeer dan zelf maar wat dingen te regelen om mijn bezoekjes wat op te spicen.
"Voor de rest kregen we zelfs de opmerking of "de dame hier werd tentoongesteld" toen deze letterlijk 10 (!) minuten op het Arabische bed lag zonder dat er ook maar 1 man uit zichzelf toenadering kwam zoeken."
Wow, dat kan je niet menen een lekker geile meid zomaar alleen laten liggen, wachtend op pikken...
Dat hou je niet voor mogelijk.
Hadden het Maandag ook moeilijk om mijn sletje (in bruikleen) haar kutje te vullen.
We waren wel wat laat op de dag om onze kinky plannen uit te voeren.
Boodschap tegen de mannen was nochtans duidelijk:
Neuk ze maar stevig af en spuit ze vol!
Kan jullie dus best wel begrijpen dat je als koppel misschien beter met enkele kerels die weten waarvoor ze komen, afspreekt op locatie zonder pottenkijkers en je eigen feestje bouwt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan