Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is aan iedereen om zelf te kiezen waar hij of zij zich goed bij voelt, maar er is niets mis met een kooi.
Ieder heeft zijn of haar plaats in deze wereld, en niets is mooier dan dat iedereen kan zien dat jij Britney kan delen en haar het genot gunt om te genieten van mannen met stamina, lengte en dominantie.
Dat is iets om trots op te zijn! Mijn respect heb je.

Het is aan iedereen om zelf te kiezen waar hij of zij zich goed bij voelt, maar er is niets mis met een kooi.
Ieder heeft zijn of haar plaats in deze wereld, en niets is mooier dan dat iedereen kan zien dat jij Britney kan delen en haar het genot gunt om te genieten van mannen met stamina, lengte en dominantie.
Dat is iets om trots op te zijn! Mijn respect heb je.
Weet ik hoor. En ben trots op mijn 24/7 lifestyle met dit seksuele wonder. Het is gewoon nog vrij vernederend qua gevoel om die kooi zichtbaar te hebben en die blikken te zien van haar, en van die vele mannen met hun vrije piemels die haar wel kunnen neuken.
Maar die vernedering hoort er nu eenmaal soms bij om mij op mijn plaats (en haar op haar podium) te houden .... 🫣

Ik durf er niet in want dan ziet iedereen mijn kooi. Maar Britney zal ik er wellicht in kwijt geraken volgende week...
Als ik er was, dan ging ik zeker een praatje met je maken en vragen wat het allemaal is, waarom etc. Gewoon geïnteresseerd! Vind ik juist interessant dit soort dingen. Ik hou wel van het verhaal achter het verhaal😃

Als ik er was, dan ging ik zeker een praatje met je maken en vragen wat het allemaal is, waarom etc. Gewoon geïnteresseerd! Vind ik juist interessant dit soort dingen. Ik hou wel van het verhaal achter het verhaal😃
Dat zou ik ook doen ,altijd nieuwsgierig naar het onbekende en het waarom van zo'n kooi ,zonder te oordelen of te veroordelen .

Terug
Bovenaan Onderaan