Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben overlaatst op maandag geweest, ben zelf 40j.
Ik voelde me echt jong. De meeste waren toch 70+. Maat kan een moment opname geweest zijn.

Voor mij liever de avonden dan, ook al zijn die moeilijker in te plannen in de agenda.

Ik merk gewoon dat namiddagen in welke club dan ook het publiek al eens wat ouder ligt, logisch want de andere zijn werken.

I expect the greatest things from this club.

Unfortunately, it is far from the Belgian coast for me, but I think I will make the effort to come and discover it since the action seems so compelling.

So I'll see you very soon ...

Ik ben overlaatst op maandag geweest, ben zelf 40j.
Ik voelde me echt jong. De meeste waren toch 70+. Maat kan een moment opname geweest zijn.

Voor mij liever de avonden dan, ook al zijn die moeilijker in te plannen in de agenda.

Ik merk gewoon dat namiddagen in welke club dan ook het publiek al eens wat ouder ligt, logisch want de andere zijn werken.
Ja vrees het ook. Jammer zeg.
De laatste maandag dat ik er was was dit totaal niet zo. Erg gemêleerd publiek.
En heel gezellig gehad met een stelletje jonger dan ons.
(40)
Wij gaan deze maand weer op maandag🤩

Gisteren nog eens in amai geweest… teleurstellend! Wel druk, maar (met alle respect), de dames waren 90 proc volslank en daar houden wij helaas niet van… natuurlijk voor iedereen anders maar op ons potje paste gisteren geen dekseltje! Veel plezier aan diegene die het er wel leuk hebben.

Gisteren nog eens in amai geweest… teleurstellend! Wel druk, maar (met alle respect), de dames waren 90 proc volslank en daar houden wij helaas niet van… natuurlijk voor iedereen anders maar op ons potje paste gisteren geen dekseltje! Veel plezier aan diegene die het er wel leuk hebben.
Jeetje het zit jullie inderdaad niet mee nee..
Het stel waar wij mee eindigde waren zeer slank en sportief gebouwd😍
Er liepen ook zeker vol slanke dames maar ook hele mooie exemplaren rond..
Voor ieder wat wils gelukkig.
Hopelijk de volgende keer meer geluk👌💋

Ik merk dat ik niet goed snap waarom stellen zich druk maken over dat er volle vrouwen in amai zijn wanneer het concept van de club is dat je als vrouw of stel komt voor actie met single mannen. Dan maakt het toch niks uit wat voor vrouwen er lopen?

Ik merk dat ik niet goed snap waarom stellen zich druk maken over dat er volle vrouwen in amai zijn wanneer het concept van de club is dat je als vrouw of stel komt voor actie met single mannen. Dan maakt het toch niks uit wat voor vrouwen er lopen?
Nee klopt haha dit blijft denk ik helaas een eeuwige discussie .. net zoals de 'eisen ' die mannen aan vrouwen daar stellen..
Gewoon lekker gaan, ieder zijn ding. Niks voor jou? Dan gewoon niet gaan haha

Nee klopt haha dit blijft denk ik helaas een eeuwige discussie .. net zoals de 'eisen ' die mannen aan vrouwen daar stellen..
Gewoon lekker gaan, ieder zijn ding. Niks voor jou? Dan gewoon niet gaan haha
Nouja is het een discussie? Het is toch gewoon deel van de huisregels van de club dat je daar niet komt voor andere stellen of dames als vrouw of als stel? Lijkt me niet perse een discussiepunt.

Maar ik ben het met je eens dat eisen stellen een beetje onzin is als het gaat over het uiterlijk van de andere bezoekers in een club

Nouja is het een discussie? Het is toch gewoon deel van de huisregels van de club dat je daar niet komt voor andere stellen of dames als vrouw of als stel? Lijkt me niet perse een discussiepunt.

Maar ik ben het met je eens dat eisen stellen een beetje onzin is als het gaat over het uiterlijk van de andere bezoekers in een club
Klopt..
Maar helaas toch echt een blijvende discussie.
Ik kijk soms op het gastenboek daar en dat is een terug komend ding.
Net zoals de niet actieve vrouwen etc..

Terug
Bovenaan Onderaan