Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij komen ook wel eens in amai en wij vinden de "opgedrongen " babbel dan weer niet fijn.. als er een klik is zal ik (dame), aan de man wel laten voelen dat ik interesse heb maar voor ons is er niks erger dan een heleboel mannen die ons aanspreken in de hoop dat ze een kans maken… maar ook dit is dan weer persoonlijk.

Ja precies, heel vermoeiend al die gesprekken met mensen die je niet kent, voor mij althans. Best leuk om wat te babbelen, maar niet de hele avond. Ik wil lekker in m'n lijf, uit m'n hoofd!

En ik loop daar niet rond met het idee dat ik moet 'hopen om een kans te maken', dat zou voor mij ook niet werken 😱👎. Ik loop vrij en blij rond met het idee dat ik in een paradijsje ben beland en geniet van de overvloed die er al is, als groot cadeau waar ik niets voor hoef te doen behalve in dankbaarheid uitpakken en ontvangen. Natuurlijk loop ik dan ook wel eens een blauwtje, maar niet vaak omdat ik zelf ook wel voel of de dame interesse heeft. En de dames zijn nooit gemeen, ze zeggen dan gewoon dat ze even toe zijn aan een pauze of zo. In Amai heerst een fijne sfeer, respectvol (ook vrouwen richting de mannen, wederzijds). En iedereen komt voor hetzelfde 😊☀️☔️!

Laatst bewerkt:
Leuk om alle verschillende ervaringen terug te lezen. Wordt gewaardeerd!

Al met al maak ik er uit op dat er niet één manier is en dat ik gewoon mee moet gaan met de flow. En misschien heb ik me inderdaad laten overrompelen door alle nieuwe indrukken de vorige keer. Maar ook met weinig tot geen actie toen, was het een ervaring waar ik regelmatig met veel plezier aan terug denk.

Ik heb er nog meer zin in nu en ga zien wat het brengt. Als de rij niet eindeloos is morgen, lezen jullie het, zoals verzocht, hier terug :)

Terug
Bovenaan Onderaan