Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het kan ook meevallen hoor, ik ben een keer (voordat ik lid was) rond 13:30 uur gearriveerd bij een HHM en was na een half uur of zo al binnen. Maar ook een keer rond 14:30, toen stond ik in de niet-leden rij met iemand die er al twee uur wachtte. Rond 15:00 uur waren we beiden binnen, inderdaad omdat er dan al mannen vertrekken. Ik zou zeggen: geen peil op te trekken.

Dat snap ik, geen zekerheden... masr dacht dat er basis van ervaringen wellicht iets zinnigs over gezegd kon worden....
Woensdag is het gangbang.
Dan mogen er per koppel meer mannen binnen.
Dus dat is ook het overwegen waard.
Verder: Ik hou minder van de sfeer op maandag en gangbangs dus ik kies eerder donderdag, vrijdag of zaterdag. Dat kan ook een rol spelen.
Gewoon proberen is het simpelste.

Afgelopen zaterdag om halftwaalf toegekomen bij de club. Alle single mannen waren dan al lang binnen, en het hadden er meer mogen zijn. Ik heb mijn spel gevonden, maar er waren wel andere vrouwen teleurgesteld omdat ze graag nog wat extra mannen aanwezig wilden.

Beste tip om binnen te geraken op een zaterdag: als er op het gastenboek wordt geklaagd door mannen dat ze niet binnen geraakten, is het de dagen daarna altijd zeer kalm aan mannen.

Afgelopen woensdag was mijn derde bezoek aan Amai, de eerste keer op de maandelijkse BBW-avond. Ian had tevoren in het gastenboek aangekondigd dat maatje 44 het minimum is voor de deelnemende dames. Ik heb geen verstand van dameskledingmaten, maar inderdaad waren er heel veel heel grote dames op zoek naar heel veel ongeremde seks :love:💦☔!

[…]

De BBW-avond is echt een belevenis, wat een power hebben die vrouwen!

Op woensdagavond is maandelijks de BBW GB, echt een leuke ervaring vond ik dat! M'n verslag staat hierboven, bij 1.618.

Laatst bewerkt:
@Twistys
En?
Hoe was het?
Ik hoop dat het alles was wat jullie verwachtten. En als het verrassend anders was, dat het leuke verrassingen waren.
Hallo

Fijn dat je ernaar vraagt ☺️

Het was een ganse experience. We zijn er nog niet helemaal uit of dit nu ok was of top … maar het is zeker niet tegen gevallen. 😉

Beetje resumé:
Binnen gekomen zijn we met 2 andere koppels aan de praat geraakt. Dat nam de spanning ook een beetje weg. Rondje gedaan en met z'n zessen op de matrassen bij de douches/sauna beland. Het was echter ENORM druk (ook regulars zeiden dat), waardoor er een ganse stoet aan mannen klaar stond "om hun ding te doen". De dames waren immers al flink met elkaar aan het spelen en namen er sporadisch al een extra man bij … maar het leek ineens alsof het hek van de dam was: er stonden minstens 10 man klaar, de ene eruit en de andere erin. Wij vonden dat op een bepaald moment (na 2 mannen) wel even genoeg, want mevrouw wilt ook aandacht (lees: strelen, beffen, kussen, pijpen) en niet gewoon een "zet je maar op je knieën en laat iedereen z'n ding doen" object …
I know - ze had dat misschien wat duidelijker kunnen aangeven, maar vandaar ook dat we niet klagen hoor ☺️

Even pauze dus, douchen (want het was echt bloedheet), drankje gedaan, bijgepraat, en toen voor ronde 2 gegaan.

Met z'n vieren zijn we toen op één van de 2 grote tafels beland. In eerste instantie heel leuk, lekker spelen, andere man komt erbij, heel leuk en wordt ook fijn gepijpt … maar toen inééns hetzelfde scenario: plotsklaps 12 man in de rij met hun jongeheer al in condoom klaar om te "duwen en dumpen". Hier hebben we dan aangegeven dat het een beetje rustiger mag en daar werd ook rekening mee gehouden (dus zeer respectvol).

Het was dus een eerste ervaring bij deze club en zeker en vast niet onaangenaam want iedereen was wel respectvol en ook geen haantjes gedrag … en waarschijnlijk was het de combo van zeer druk en "de juiste plek vinden", maar de volgende keer gaan we op aanraden van regulars toch eerder eens 2 of 3 mannen uitnodigen om een meer langdurige en intiemere sessie te hebben in een van de kleinere ruimtes ☺️😁😈🔥

Last but not least: alle goeds wat er over Ian en team wordt gezegd is 200% waar. Zelden zo'n aangenaam, zorgzaam en veilig gevoel gehad vanaf het begin. Top team - doe zo voort!!! 👍🏻

Terug
Bovenaan Onderaan