Wanneer geniet een dame echt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hookers2

Wandelaar
94
08/09/21
125
1
Je leest het vaak hier; 'we hadden een klik en zij heeft ook genoten'.
Wanneer en hoe merk je dat een dame ook geniet en jij niet zomaar een nummertje bent. En hoe belangrijk vind je dat?

Ik persoonlijk vind het heel belangrijk om dat gevoel te krijgen. Voor mij is het meetbaar als ze diensten aanbiedt die normaal gesproken onder extra's vallen maar bij jou deze niet worden doorberekend.

Je leest het vaak hier; 'we hadden een klik en zij heeft ook genoten'.
Wanneer en hoe merk je dat een dame ook geniet en jij niet zomaar een nummertje bent. En hoe belangrijk vind je dat?

Ik persoonlijk vind het heel belangrijk om dat gevoel te krijgen. Voor mij is het meetbaar als ze diensten aanbiedt die normaal gesproken onder extra's vallen maar bij jou deze niet worden doorberekend.
Als de dame extra' s aanbiedt waarvoor jij bij uitzondering niet hoeft te betalen, dan weet ik nog niet of zij echt heeft genoten. Het kan ook klantenbinding zijn. Een compliment aan jou is het zeker.

Ik zou niet weten hoe je echt genieten moet meten. Het 1e wat in mij opkomt is dat ze bijna blijft hangen in haar orgasme. Een 2e wat in me opkomt is dat ze na de date initiatief toont om mij weer te zien.

Genot is een groot woord maar misschien is een dame al blij CQ tevreden als de date leuk verlopen is en de man hygiënisch is en respectvol naar haar was
want zo'n dame komt natuurlijk heel wat tegen in haar carrière van agressie tot en met haar proberen kapot te stoten ofzo.
Maar er zijn zeker dames die genieten van een lekker potje seksen.
En ik begrijp ook heel goed dat dames zeker met raamwerk bepaalde bevolkingsgroepen weigeren

Grappig, heb regelmatig gesprekjes over hoe ze in dit vak geraakt zijn en dat levert vaak verhalen op over dat ze er ze,f ook van kunnen genieten.

Zo heb ik de categorie dvps met zeer hoog libido die tijdens elke date zelf ook een orgasme of zelfs meerdere krijgt en dat ook opzoekt. Vorige week nog 1 die na het beffen de vibrator erbij pakte en nog 2 orgasmes lang zelf bezig was en vroeg of ik haar borsten wilde kneden.

Ook categorie die het naast een reguliere baan erbij doet voor 1 of 2 dagen per week. Omdat het leuk is en vanwege de extra centjes. Als het alleen voor de centen was had ze het wel fulltime gedaan. ,aatst nog eentje die dan gaat stoppen als ze 30 is en dan alleen vaste klanten voor 1 dag per week wil aanhouden.

En als laatste heb ik de aanname dat dvps ook regelmatig veeleisende weinig respectvolle wandelaars tegenkomen, en ik ben vrij makkelijk, zeer respectvol, meer van het opzoeken van een flow. Dus die eikels maken het dat een dvp mij dan weer als positief ervaren dus een klant die ze graag terugzien.

Hoor ik ook best regelmatig, dus als iedereen dat nu ook hoort dan weet ik ook dat ik misschien mijn beeld moet bijstellen.:unsure:😊

DVP zijn ook maar gewoon mensen.

Als je 10-15 keer per dag sex hebt zal het echt niet meer heel bijzonder voelen, maar de ene sessie zal leuker zijn dan de andere.

De dames die minder, maar vaak langere, sessies per dag doen kunnen er nog wel eens in opgaan.
Dit is voor mij ook het leuke van een saunaclub, de kans op een gfe experience is daar veel groter dan bij raamdames.

DVP zijn ook maar gewoon mensen.

De dames die minder, maar vaak langere, sessies per dag doen kunnen er nog wel eens in opgaan.
Die ervaring van @Assman deel ik. Het maakt dat ik bij deze dames vaste klant word. Ik blijf dames zo lang trouw, dat ze blij zijn met een contact dat niet zomaar verdwijnt. Het levert op dat je elkaar blind vertrouwt en weet wat je kan verwachten. Kan zeggen, goeie basis voor spetterende sex.

Ik heb altijd vragen bij reviews die hier voorbijkomen waar in wordt beschreven dat ze de dame 2x hebben laten klaarkomen, al dan niet squirtend.

Ik neem niet weg dat het volledig onmogelijk is, maar de kans lijkt me astronomisch klein, zeker in combinatie met de acteerprestaties die de dames als deel van hun beroep hebben opgebouwd met focus op mannen maximaal fysiek en mentaal genot te verschaffen, en wat basis statistieken over orgasmes bij vrouwen...

Maar misschien ben ik niet zo'n stud zoals jullie ;)

Echt genieten is slechts voor een minderheid aan dames voorbehouden lijkt me. Als ze genot toelaten maakt dat hun beroep een pak moeilijker zou ik vermoeden. Daarom ook een categorie dames die niet (tong) zoenen , niet laten beffen, of liefst geen praatje maken.

Desalniettemin hou ik er wel van om een "leuke klant" te zijn die haar met respect en als persoon behandelt, rekening te houden met wat haar lichaam moet doorstaan/behandelen met zachtheid en op voorhand duidelijk grenzen te bespreken en aan te houden.

Streelt het mijn ego als ik zou vermoeden dat de dame de date met mij leuk zou vinden, én dan daar nog eens bovenop er van genoten hebben? Wees maar zeker.
Kies ik dames uit de lineup niet omdat ze tekenen tonen dat ze me liever aan een collega overlaten? Een enkele keer niet en dat heb ik geweten

Is er al een keer een dame geweest van wie ik aanvoelde dat ze blij was dat ik haar had gekozen? Ook maar een enkele keer, en dan ben ik ook nog vrij zeker dat ze er niet van genoten heeft.

Ik wens het jullie en de dames sowieso toe dat jullie dates heerlijk zijn voor beide partijen, met gillende, squirtende serie-orgasmes en alle andere toeters en bellen ;)

Die ervaring van @Assman deel ik. Het maakt dat ik bij deze dames vaste klant word. Ik blijf dames zo lang trouw, dat ze blij zijn met een contact dat niet zomaar verdwijnt. Het levert op dat je elkaar blind vertrouwt en weet wat je kan verwachten. Kan zeggen, goeie basis voor spetterende sex.

Natuurlijk.

Een stuk van het (durven) genieten, zeker voor vrouwen, is geen zorgen/alertheid in je achterhoofd hebben of je geen risico loopt met de klant (pijnlijk/ruig - misschien onbewust/klungel,misschien kick, evt condoom afdoen etc ) , zeker als die erg opgaat in de seks .
Dat is makkelijker bij iemand die je "kent" na eerdere dates.

Een ander aspect is dan om geen principieel bezwaar te hebben tegen genieten met "een klant" , en op z'n minst neutraal of liefst positief over lichaam/uiterlijk en uitstraling van de klant .
En tenslotte de feitelijke vaardigheden , en die tijd die je ervoor neemt.

Ik meen een heel behoorlijk percentage "ze vond het lekker met mij en kwam ook echt klaar" te hebben - en dat is zeker niet alleen dus op wat ik doe of hoe ik overkom, maar ook het maken van een goede keuze voor het type dame dat daarvoor openstaat.
Als het erg meezit lukt zoiets al bij een eerste date - en soms was de eerste date redelijk maar is het gevoel dat er zeker meer inzit als we elkaar wat vaker zien, en wordt de seks bij vervolgdates inderdaad "nog echter".

Ik denk dat het net als in de "normale" wereld afhangt van de omstandigheden en de dame zelf. Is er een fysieke en mentale klik, dan is de kans groter dat beide partijen kunnen genieten.
In het reguliere sexwerk waar de klanten af- en aanlopen is het vaker werk op de automatische piloot en komt er weinig genieten bij kijken. Er zullen zeker dames tussen zitten die van nature van sex en intimiteit houden, maar dan is het denk ik meer dat ze hun werk gewoon met plezier doen en een fijne tijd hebben.
Neem je een dame die slechts een date per dag aanneemt en dit werk niet dagelijks doet, dan zal er misschien meer mogelijk zijn in dat opzicht. Ook dan is weer de vraag of er in alle opzichte een klik en ontspanning is om echt te kunnen genieten.

Voor mij is het belangrijk dat ik genoten heb en dat zij voor zover mogelijk een ontspannen tijd heeft met mij als klant. Als ik 100% tevreden ben, dan heeft zij in haar werk kunnen excelleren en dan zal er in ieder geval goed acteerwerk afgeleverd zijn. Veel dates zijn geen 10, maar dat wil niet zeggen dat ze onvoldoende zijn. De rest is bijzaak en boeit niet.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
57.304
Leden
47.900
Nieuwste lid
Googly
Terug
Bovenaan Onderaan