Ik heb altijd vragen bij reviews die hier voorbijkomen waar in wordt beschreven dat ze de dame 2x hebben laten klaarkomen, al dan niet squirtend.
Ik neem niet weg dat het volledig onmogelijk is, maar de kans lijkt me astronomisch klein, zeker in combinatie met de acteerprestaties die de dames als deel van hun beroep hebben opgebouwd met focus op mannen maximaal fysiek en mentaal genot te verschaffen, en wat basis statistieken over orgasmes bij vrouwen...
Maar misschien ben ik niet zo'n stud zoals jullie
Echt genieten is slechts voor een minderheid aan dames voorbehouden lijkt me. Als ze genot toelaten maakt dat hun beroep een pak moeilijker zou ik vermoeden. Daarom ook een categorie dames die niet (tong) zoenen , niet laten beffen, of liefst geen praatje maken.
Desalniettemin hou ik er wel van om een "leuke klant" te zijn die haar met respect en als persoon behandelt, rekening te houden met wat haar lichaam moet doorstaan/behandelen met zachtheid en op voorhand duidelijk grenzen te bespreken en aan te houden.
Streelt het mijn ego als ik zou vermoeden dat de dame de date met mij leuk zou vinden, én dan daar nog eens bovenop er van genoten hebben? Wees maar zeker.
Kies ik dames uit de lineup niet omdat ze tekenen tonen dat ze me liever aan een collega overlaten? Een enkele keer niet en dat heb ik geweten
Is er al een keer een dame geweest van wie ik aanvoelde dat ze blij was dat ik haar had gekozen? Ook maar een enkele keer, en dan ben ik ook nog vrij zeker dat ze er niet van genoten heeft.
Ik wens het jullie en de dames sowieso toe dat jullie dates heerlijk zijn voor beide partijen, met gillende, squirtende serie-orgasmes en alle andere toeters en bellen