Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel, ff de site bekijken en het gastenboek lezen. Daar vind je veel info terug. Beknopt verslag:
Overgenomen door Ian, verbouwd en binnenkort terug open. ?
 
Ik veronderstel dat jij het uiterlijk vd dames niet belangrijk vindt, maar enkel bevrediging, en dat is natuurlijk jouw persoonlijke keuze. Maar niet iedereen heeft zo'n keuze. Ik vind het uiterlijk vd dames en de hygiëne ook belangrijk om ermee intiem te kunnen zijn.
Ik heb mijn eigen dame, dus mij is het allemaal eender, mijn bevrediging krijg ik bij haar :) maar hoe kan je nu zeggen waar de vrouwen het knapst zijn? Iedereen heeft zijn eigen smaak EN er zijn steeds andere vrouwen aanwezig, zeker bij Amai. Het is niet gelijk bij een bordeel waar dezelfde meisjes elke dag van 's morgens tot 's nachts zitten hé ... als het concept je aanspreekt ga er dan gewoon eens langs en je zal snel genoeg zien of het iets voor jou is of niet.
 
Ik heb mijn eigen dame, dus mij is het allemaal eender, mijn bevrediging krijg ik bij haar :) maar hoe kan je nu zeggen waar de vrouwen het knapst zijn? Iedereen heeft zijn eigen smaak EN er zijn steeds andere vrouwen aanwezig, zeker bij Amai. Het is niet gelijk bij een bordeel waar dezelfde meisjes elke dag van 's morgens tot 's nachts zitten hé ... als het concept je aanspreekt ga er dan gewoon eens langs en je zal snel genoeg zien of het iets voor jou is of niet.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar met uiterlijk vd dames bedoel ik wat de meerderheid vd mannen niet afstotend vinden zoals : niet te corpulent of te mager,niet te oud, algemeen verzorgd uiterlijk ...
 
Ik begrijp wat je bedoelt, maar met uiterlijk vd dames bedoel ik wat de meerderheid vd mannen niet afstotend vinden zoals : niet te corpulent of te mager,niet te oud, algemeen verzorgd uiterlijk ...
Ik ben 1x in Amai geweest, de actieve dames daar waren toen allemaal 40+, behalve 1 jongere dame (eind 20, begin 30) die duidelijk voorzien was door de club zelf voor de gangbang. Alle dames toen waren wel actief en werden ook duidelijk graag gezien door de aanwezige mannen.
 
Bij Eroxx ben je quasi zeker aan de beurt te komen als er huisdames zijn. Bij Amai ben je nooit 100% zeker, tenzij op hun gangbang middagen/avonden. Dan moet het al heel gek lopen dat je met een volle zak weer naar huis gaat. Maar niet iedereen voelt zich goed bij een gangbang. Het concept moet je liggen.

Dus als we huisdames en gangbangs even terzijde laten, dan denk ik dat je bij Amai de meeste kans maakt.
Bij Eroxx ben ik al wel eens droog naar huis gemoeten als er geen huisdames zijn. Bij amai is me dat nog nooit overkomen. Mijn ervaring is dat je bij amai zeker aan je trekken komt en bij Eroxx als er geen huisdames zijn veel geluk moet hebben.
 
Ik ben 1x in Amai geweest, de actieve dames daar waren toen allemaal 40+, behalve 1 jongere dame (eind 20, begin 30) die duidelijk voorzien was door de club zelf voor de gangbang. Alle dames toen waren wel actief en werden ook duidelijk graag gezien door de aanwezige mannen.
Klopt wel dat de dames in Amai ouder zijn dan de dames in Eroxx, maar aangezien ikzelf 49 ben voel ik mij wel thuis in Amai. In Eroxx zijn ook veel meer dames aanwezig, maar in Amai zijn dan weer meer actieve dames die er een extra man bij willen aanwezig. In Amai sla ik ook veel gemakkelijker een praatje met koppels of dames dan in Eroxx. Maar dat is dan ook weer voor iedereen anders.
 
Bij Eroxx ben ik al wel eens droog naar huis gemoeten als er geen huisdames zijn. Bij amai is me dat nog nooit overkomen. Mijn ervaring is dat je bij amai zeker aan je trekken komt en bij Eroxx als er geen huisdames zijn veel geluk moet hebben.
Mag ik vragen welke dagen/events bij Club Amai best zijn om als single man aan je trekken te komen?
Ik ben van plan nu donderdag te gaan (Dirty Donderdag)
 
Naar club Amai geweest gisteren "Dirty donderdag ". Overgrote meerderheid van mannen en enkele koppels waarvan de vrouwen niet echt mijn meug waren.
Wel vriendelijke uitbater Ian.
Misschien is er op andere dagen wel een betere verdeling mannen/vrouwen en hopelijk ook meer mijn type vrouw bij
 
Dag iedereen, Nieuw hier op dit forum.

Op zoek naar informatie en erotisch delen. Ik ga woensdag 20 oktober naar Club Amai voor de BBW Gangbang. Ik ben een 30-jarige sportieve jonge zwarte man. Ik hou van seks met sensuele en vooral rijpe vrouwen met rondingen. Mijn type vrouw met rondingen, een beetje harige en geile seks met een jongere. Zal ik daar rijpe vrouwen vinden? Ik weet ze te verwennen met opwinding en respect. Denk je dat ik welkom ben in deze club? Ik ben jong en zwart. dankjewel voor je antwoorden
 
Dag iedereen, Nieuw hier op dit forum.

Op zoek naar informatie en erotisch delen. Ik ga woensdag 20 oktober naar Club Amai voor de BBW Gangbang. Ik ben een 30-jarige sportieve jonge zwarte man. Ik hou van seks met sensuele en vooral rijpe vrouwen met rondingen. Mijn type vrouw met rondingen, een beetje harige en geile seks met een jongere. Zal ik daar rijpe vrouwen vinden? Ik weet ze te verwennen met opwinding en respect. Denk je dat ik welkom ben in deze club? Ik ben jong en zwart. dankjewel voor je antwoorden
Geen idee. Waarom niet eigenlijk maar je kan ook de club een mailtje sturen. Lijkt je dat niet het meest logische ?
 
Ik denk dat je daar zeker je ding gaat vinden. Je kan je bezoekje inderdaad aankondigen op het gastenboek. Zwarte jonge mannen zullen wel zeer geliefd zijn. ??
Nadien wel je ervaring posten hé?!?
 
Ik vraag het omdat het toelatingsbeleid van de club met betrekking tot "buitenlanders" me een beetje bang maakt. Maar ik kan het ook begrijpen. Dankjewel voor je antwoorden. Heeft iemand dit GB BBW-evenement in Amai Club meegemaakt?
 
Ik had me ingeschreven voor de 3 daagse opening van Club Amai voor slechts €150. Eigenlijk belachelijk weinig geld. Ik heb Ian nog aangeboden om op te leggen maar dit hoefde niet. Het was feest en dat wou hij niet uitbuiten. Spijtig vond hij wel dat een deel van de mannen die zich ingeschreven heeft, niet is komen opdagen. (Heb dan tenminste de ballen om af te bellen of een mailtje te sturen. De plaatsen waren beperkt en jullie waren erbij gerekend)
Ik was er vroeger al geweest en wat me aantrekt is het concept van doenersclub (een vrijplaats voor actieve koppels/single dames, die graag een mannetje meer erbij hebben).
De club is leuk ingericht met bar en kleine dansvloer, loungeruimte, verschillende kamers en kamertjes met matrassen, bdsm-ruite, sauna (zittend 8 man), jacuzzi, ... Er is ook een kleine eetzaal met een heel simpel, compact buffet (2 verwarmde schotels vlees en rijst, 2 soorten pasta, allerlei slaatjes, salami/kaas blokjes, eieren, soep en brood). Alles heel mooi gepresenteerd en steeds aangevuld. Zelden heb ik zo genoten van een maaltijd in een club.
Het team van Club Amai bestaat uit jonge mensen. Leuk onthaal door Ian, vriendelijke bediening aan de toog, 1 of 2 meisjes die de zaak proper houden en het buffet verzorgen. Alles goed georganiseerd en iedereen lijkt me heel gemotiveerd.
De sfeer zit ook goed. Anders dan in de meeste clubs word je hier als single niet scheef bekeken of gemeden. Zowel aan de bar als in de speelruimtes leg je vlot contact. Ook de jacuzzi (Ik denk goed voor 10-15man) is hier een ideale plek voor. Je zit compact op elkaar en je moet echt al moeite doen om geen contact te maken met anderen.

Vrijdag was voor mij de leukste avond. Ik maakte kennis met een leuk en jong Vlaams koppel waarvan de vrouw een rood body pakje droeg. Ik maakte haar lekker nat terwijl ze me heerlijk pijpte. Ik heb nog steeds spijt dat ik haar achteraf niet neukte. Het, in de club, wel gekende jonge blonde meisje en haar vriend was er ook. Ik mocht haar gepiercete tepels lekker hard omhoog trekken. Ze genoot er zichtbaar van. Nadien neukten we haar nog met enkelen. Er was ook een leuk koppeltje waarvan zij een redelijk jong meisje was met goud gele gekrulde haren. Wat kon zij goed pijpen. Met een paar zaten we rond haar, haar vriend stond erbij en keek er naar. Prachtig toch? Na de pijpsessie mochten we haar eens goed nemen.
Zaterdag was de sfeer een beetje anders. Meer vaste bezoekers denk ik. Ik maakte een leuk contact met een grappige zwarte dame in de jacuzzi en ik neukte het jonge meisje met de goud gele haren nog 2 maal. Ik hoop haar nog eens te treffen. Door de wand aan de cinemazaal liet ik me ook bijna klaar trekken. Daarnaast nog enkele interacties in het donkere gangetje.
Ik twijfelde zondag om nog terug te keren maar gelukkig deed ik het wel. Er was een leuk koppel met een mooi Aziaatje. Nadat ze wat gerollebold had in de jacuzzi trokken ze een kamertje in. Ik nam plaats naast haar terwijl ze beurtelings geneukt werd. Ze trok me lekker hard, ik plooide haar lichtjes samen en nam haar als laatste. Haar vriend liet me achteraf weten dat ze genoten had. Wat later, tegen de avond, kwam er een skinny meid binnen, ik denk ook een gekende in de club. Haar ogen waren leuk versierd. Ze nam plaats in de cinema-ruimte. Een man kwam ongevraagd in haar mondje, dit werd niet geapprecieerd. Ik hielp haar alles op te kuisen. Als dank mocht ik haar als eerste nemen. Haar sexy boots in de lucht en geven maar. Ik zal haar niet snel vergeten. ;) Ik leerde ook nog een leuke dame met bril kennen, ook een regelmatige bezoeker. Ik hoop haar later nog eens tegen te komen want wat kon ze geil kijken, daarnaast was ze ook best grappig.

Veel geile momenten dus op 1 weekend en ik ben zeker dat ik één beurt vergeten ben. O ja, Latex Luna met man(van Bo Cremer feestjes) kwam ik er ook tegen.

Benieuwd naar de club, ga dan zeker eens langs. Tip: check regelmatig het gastenboek. Enkele toppers kondigen hun bezoek steeds aan.

Vergeet nadien je ervaringen niet neer te schrijven op girlsreview.nl !! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik lees altijd graag de recensies van Dikke Lu, dus als hij vraagt om mijn ervaringen neer te schrijven, doe ik dat natuurlijk met alle plezier.
Gisteren was ik op de mega gangbang in Club Amai en ik kan kort zijn : de club is echt wel uniek. Proficiat aan de nieuwe uitbater, knap gedaan !! Dit is een club waar je me alle plezier naartoe gaat en alles wat je in een 5 sterren FKK club in Duitsland kunt aantreffen is hier ook aanwezig : meer dan voldoende en ruime douches, prachtige jacuzzi, sauna en - het allerbelangrijkste - zeer leuke en creatief ingerichte speelhoekjes. Geen enkel punt van kritiek.
Dan de gangbang zelf. Hier ben ik minder enthousiast over. Er waren zeker en vast voldoende actieve koppels, maar zij werden gewoonweg overrompeld door het enorme aantal mannen. Rond elke vrouw die actief was stonden minimum 10 wachtenden. Met als resultaat dat 90% van de mannen gewoon op wandel / dool was door de club, hongerig op zoek naar een prooi. Ik heb in het begin eenmaal kunnen een leuke dame kunnen neuken, maar dan heb ik gedaan wat ik doe als ik aan de telefoon hoor dat er 10 wachtenden voor mij zijn : ik heb afgehaakt.

Spijtig, hopelijk is dit eenmalig, zo net naar corona, want deze club verdient veel beter
 
Naar mijn ervaring is Club Amai één van de betere clubs en de enige echte doenersclub van België.
Tijdens het openingsweekend waren de verhoudingen goed of waren er misschien soms wel te weinig mannen. Toen zijn er velen, die iets te enthousiast wel gereserveerd hadden, niet komen opdagen.
Veel clubs hebben pas enkele weken geleden de deuren opnieuw geopend en worden zelf overdonderd door hun succes. Zo staat de parking van Eroxx vaak overvol. Bij Villa21 is het vaak al vroeg op straat parkeren en van Club Amai hoorde ik dat er afgelopen maandag een lange rij bronstige mannen stond aan te schuiven. Allemaal tijdelijk volgens mij. Eens het (nacht)leven terug in zijn oude plooien begint te vallen, zullen bezoekjes terug verdeeld worden over de verschillende clubs en zal deze drukte ook wel afnemen.
Ik weet niet hoe het met de heropstart van het nachtleven/clubs in Nederland gesteld is maar het grote aandeel Nederlandse nummerplaten, op de parking van zowel Eroxx, Club Divine als Club Amai, valt me wel op. Mogelijke oorzaak is dat ze niet mijlenver van de Nederlandse grens liggen.
Wat ik wel geleerd heb is dat vrouwen en koppels vaak wat later komen, terwijl mannen zo vroeg mogelijk komen om zoveel mogelijk uit hun duurder betaalde inkomprijs te halen. Een groot deel van de mannen druipt voor de tweede helft (misschien wel teleurgesteld) af waardoor de tweede helft vaak plots veel leuker wordt.
 
Kan iemand iets zeggen over wat er a.s. woensdagmiddag staat te wachten?
Volgens de agenda een X-small gangbang maar er staat niks over op de uitleg- en prijzenpagina.
Zijn er op zo'n gangbangmiddag ook dames aanwezig die ingehuurd zijn door de club?
En geen mannenoverschot?
 
Terug
Bovenaan Onderaan