Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey, vertel me eens wat de beste dag is voor een beginnende alleenstaande?
En het beste is om via de website een ledenkaart aan te schaffen, die toegang garandeert?
In amai zijn alle dagen goed. Als beginner misschien donderdag of een zondag. Dan is het iets minder druk en dus minder overweldigend. En reserveer dadelijk een aantal vervolg bezoekjes in je agenda. Het werkt verslavend. Een aanvraag voor lidmaatschap kan je doen. Weet niet of het veel zin heeft. 2000 leden en een wachtlijst van 4000 of zo iets. En zelfs een ledenkaart garandeert geen toegang. Allemaal afhankelijk van de opkomst van dames en koppels. Maar ik denk niet dat er al bij leden ooit al de toegang geweigerd is. Of het moest voor het misdragen zijn. Ook vandaag is er iemand geweigerd omdat er in het verleden klachten over hem waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan amai.
Dit keer als single man.
Het was iets minder druk dan afgelopen week.
Op voorhand al afgesproken met 2 bevriende koppels.
En mij van bij opening al goed kunnen bezighouden met het ene koppel.
Tussendoor kennis gemaakt met andere dames van koppels en mij goed vermaakt.
Het was weer een zeer goede mix van leeftijden en profielen. Weer voor elk wat wils.
En toen de lichten aangingen was ik nog bezig met de vrouw van het andere bevriende koppel.
Dus weer een topmiddag gehad.
 
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan amai.
Dit keer als single man.
Het was iets minder druk dan afgelopen week.
Op voorhand al afgesproken met 2 bevriende koppels.
En mij van bij opening al goed kunnen bezighouden met het ene koppel.
Tussendoor kennis gemaakt met andere dames van koppels en mij goed vermaakt.
Het was weer een zeer goede mix van leeftijden en profielen. Weer voor elk wat wils.
En toen de lichten aangingen was ik nog bezig met de vrouw van het andere bevriende koppel.
Dus weer een topmiddag gehad.
Maar jouw dates stonden al vast. Dan ben je zeker van sex.
 
In amai zijn alle dagen goed. Als beginner misschien donderdag of een zondag. Dan is het iets minder druk en dus minder overweldigend. En reserveer dadelijk een aantal vervolg bezoekjes in je agenda. Het werkt verslavend. Een aanvraag voor lidmaatschap kan je doen. Weet niet of het veel zin heeft. 2000 leden en een wachtlijst van 4000 of zo iets. En zelfs een ledenkaart garandeert geen toegang. Allemaal afhankelijk van de opkomst van dames en koppels. Maar ik denk niet dat er al bij leden ooit al de toegang gewijgerd is. Of het moest voor het misdragen zijn. Ook vandaag is er iemand gewijgerd omdat er in het verleden klachten over hem waren.

Lid worden of niet lid worden hangt niet af van een wachtlijst; wel van het beoordelingsvermogen van de eigenaar. Ik hoor regelmatig dat het mannen gelukt is om na hun eerste bezoekje zich lid te maken.
Waar de eigenaar vooral geen zin in heeft, is klachten krijgen (van vrouwen over het niet respecteren van een "nee", van mannelijke klanten over voordringers, van zijn personeel over zwerfvuil). Als je uitbater Ian kunt overtuigen respectvol te zijn en geen problemen te veroorzaken, kun je vrij makkelijk lid worden. Een geschikt moment om dit te vragen is op het einde van je eerste bezoek, vlak voor je vertrekt.

Wie online probeert lid te worden, zou ik aanraden om een korte tekst te typen in het opmerkingenveldje van het formulier. Als je dat niet doet, is de kans heel klein dat je online lid kunt worden. Mocht je lidmaatschap online goedgekeurd worden, dan moet je (voor de laatste keer) aanschuiven in de rij van de niet-leden.

Aan @Deep_fun zou ik aanraden om bij zijn eerste bezoekje goed op tijd te komen (30 minuten voor opening). Pakweg 2 uur na opening (of 17h op een maandag) is de kans klein dat hij nog niet-leden toegang geeft, zelfs als er nog koppels zouden aankomen.
 
Maar jouw dates stonden al vast. Dan ben je zeker van sex.
Als je in amai niet aan sex toekomt ligt het echt wel aan jezelf en moet je je aanpak aanpassen. Het gebeurd dat ik op voorhand contact heb met koppels/dames en er die middag/avond niets mee doe omdat er zowel voor mij als voor hen andere opties zijn. En ik ben geen jonge dekhengst, maar een 51 jarige man. Wel zonder overgewicht en iets groter geschapen en dat is een voordeel dat wel helpt. Maar het gebeurd ook dat er dames mij bij willen en dan schrikken als de broek naar beneden gaat. Dus die kennen dat voordeel nog niet. Het ligt er echt wel aan hoe jij je opstelt ten opzichte van de dames. Ook afgelopen maandag 2 dames kunnen verleiden nog voor ze wisten wat gerief ik bij had.
 
Hey, I was rejected twice by Ian, that didn't deter me from trying a third time. The first time I arrived on a Saturday at 20:20 in the parking lot, found a place and sat in the queue. It was my turn to pay and Ian said I can't enter because it's a busy day and many members must have access. The second time on a Friday evening, I arrived an hour before opening, sat in the queue and again arrived at Ian's. and I was unlucky because the queue was too big. I had to drive to Eroxx to save something from that night. The third time on a Sunday that was lucky. I went in and was very pleased. The fourth time on a Saturday, I had to wait about an hour because members had priority, but when I got to the house I asked Ian if I could become a member, he said yes and that long wait was over. Since then I have lost count of the number of times I have been to Amai
 
Lid worden of niet lid worden hangt niet af van een wachtlijst; wel van het beoordelingsvermogen van de eigenaar. Ik hoor regelmatig dat het mannen gelukt is om na hun eerste bezoekje zich lid te maken.
Waar de eigenaar vooral geen zin in heeft, is klachten krijgen (van vrouwen over het niet respecteren van een "nee", van mannelijke klanten over voordringers, van zijn personeel over zwerfvuil). Als je uitbater Ian kunt overtuigen respectvol te zijn en geen problemen te veroorzaken, kun je vrij makkelijk lid worden. Een geschikt moment om dit te vragen is op het einde van je eerste bezoek, vlak voor je vertrekt.

Wie online probeert lid te worden, zou ik aanraden om een korte tekst te typen in het opmerkingenveldje van het formulier. Als je dat niet doet, is de kans heel klein dat je online lid kunt worden. Mocht je lidmaatschap online goedgekeurd worden, dan moet je (voor de laatste keer) aanschuiven in de rij van de niet-leden.

Aan @Deep_fun zou ik aanraden om bij zijn eerste bezoekje goed op tijd te komen (30 minuten voor opening). Pakweg 2 uur na opening (of 17h op een maandag) is de kans klein dat hij nog niet-leden toegang geeft, zelfs als er nog koppels zouden aankomen.
Lol zeg, goedkeuring via mail, 1 uur op voorhand, was de 5de gast in de rij (zonder lidkaart), koppels kwamen binnen, dan een 10tal rare types (met lidkaart?), ook ene 'vreemde' zonder die vooruitstak, maar blijkbaar wel binnen bleef.... Had toen al mijn twijfels, koppels, nu ja, moet je van bejaarder houden, is niet meer zoals beginjaren, veel Nederlandse koppels, dan kwam men terug 'mensen' binnenlaten, was al 35 min na opening, zegt die gast, de dames mogen binnen, dat waren dus een zestal oude (echt ni knappe) travo's zonder lidkaart... Toen een nog bejaarder koppel afkwam heb ik het na 1 uur opgegeven, 2 uur tijd verloren van mijn leven voor niks.... Systeem trekt op niks, laat staan de rest...
 
Weet hier iemand of er volk zal zijn op tweede kerstdag dinsdag 26/12? Dan is het HHV ipv de maandag. Vorig jaar was tweede kerstdag ook op een maandag, maar ik weet niet of ze toen open waren…
 
Lol zeg, goedkeuring via mail, 1 uur op voorhand, was de 5de gast in de rij (zonder lidkaart), koppels kwamen binnen, dan een 10tal rare types (met lidkaart?), ook ene 'vreemde' zonder die vooruitstak, maar blijkbaar wel binnen bleef.... Had toen al mijn twijfels, koppels, nu ja, moet je van bejaarder houden, is niet meer zoals beginjaren, veel Nederlandse koppels, dan kwam men terug 'mensen' binnenlaten, was al 35 min na opening, zegt die gast, de dames mogen binnen, dat waren dus een zestal oude (echt ni knappe) travo's zonder lidkaart... Toen een nog bejaarder koppel afkwam heb ik het na 1 uur opgegeven, 2 uur tijd verloren van mijn leven voor niks.... Systeem trekt op niks, laat staan de rest...
Eigenlijk ben ik blij dat je bent weggegaan, mensen met jouw visie horen niet in Amai. Geen probleem er zijn andere club's, en iedereen doet wat hij of zij wil. Voor mensen die door bovenstaand commentaar een slechte indruk van Amai zouden krijgen, kan ik alleen maar aanraden om zelf eens te proberen. Ja, er zijn in Amai oudere, dikkere, "minder mooie" mensen' maar ook dunnere, jongere en "zeer mooie" mensen, een allegaartje dus. En bovenal, ze zijn er vrijwel allemaal, om plezier te beleven met sex, en dat is bijzonder fijn.

PS. Vrijdag was de kinky editie, waar net iets meer "ongewone" mensen op af komen, maar zoals altijd met leuke bedoelingen.
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond allemaal,

Als je er nog niet bent geweest en geen lid bent, moet je dan eerst online registreren of kan je ook zonder registratie aan de deur gaan aanschuiven?

Alvast bedankt voor de feedback.
 
Dinsdag 26/12 een bezoek gebracht aan amai.
Ze waren een keer op dinsdag open i.p.v. op maandag omwille van kerst.
En Ian wist niet wat te verwachten.
Wel het was een overrompeling.
Ik kwam met mijn FWB om 14h30 aan en op de parking kwamen we al een bekend ander koppel tegen waarvan ik al enkele malen van de vrouw heb genoten. Dat was de eerste grote meevaller.
Tegenvaller: alle lockers vol. We konden kiezen tussen een kleine locker of een mand. Heel wat koppels hebben hun kledij in een mand gestopt die dan veilig achter slot en grendel ging. Dus eigenlijk geen tegenvaller maar een meevaller. In de mand gaan meer spullen dan in een locker.
Eens binnen eerst wat gegeten. Volgens mijn FWB mogen ze wel eens wat anders warm serveren dan Lazagne. Maar ik kom niet voor het eten. (Alhoewel dat wel meegenomen is).
Binnen verschillende gekende koppels tegen gekomen. Dus dat wordt kiezen.
En het was druk in de gangen. Mijn FWB had de eerste 2 respectvolle heren uitgekozen dus ik kon op wandel.
En een leuke tijd gehad met de dame die ik op de parkeerplaats tegen kwam.
Later op de middag heeft mijn FWB zich nog eens bezig gehouden met 3 respectvolle heren en ze was voldaan; Ik heb haar niet moeten afwerken. Daar kon ik iemand anders voor zoeken. Ook ik ben nog aangesloten bij een andere dame, maar door de drukte niet zo veel aan actie gekomen dan ik gewend ben.
Nog geprobeerd de dame van @SaEr te bereiken, maar zij hielden er net dat moment mee op. Wel jammer, want zij is een heel knappe dame. Voor mij eigenlijk de knapste van de club en heb haar die middag niet veel gezien.
Waarschijnlijk altijd verstopt onder een vleeshoop.
Het hoeft voor mij niet altijd even actief te zijn.
En de ervaring met een FWB en als single man is toch altijd anders.
Beiden zijn leuk.
What are the next events in sight before 31/12 - last party before 2024?
Check out their website
I always say there are no stupid questions, only stupid answers. But this question makes me doubt myself.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk ben ik blij dat je bent weggegaan, mensen met jouw visie horen niet in Amai. Geen probleem er zijn andere club's, en iedereen doet wat hij of zij wil. Voor mensen die door bovenstaand commentaar een slechte indruk van Amai zouden krijgen, kan ik alleen maar aanraden om zelf eens te proberen. Ja, er zijn in Amai oudere, dikkere, "minder mooie" mensen' maar ook dunnere, jongere en "zeer mooie" mensen, een allegaartje dus. En bovenal, ze zijn er vrijwel allemaal, om plezier te beleven met sex, en dat is bijzonder fijn.

PS. Vrijdag was de kinky editie, waar net iets meer "ongewone" mensen op af komen, maar zoals altijd met leuke bedoelingen.
Bedankt voor de directe aanval, niet zoals jouw recensie is mijn verhaal oprecht, maar je hebt gelijk, ik hoor niet in de Amai, omdat "mensen" (lees:allesneukers) zoals jij juist de haantjes en ego trippers zijn die ik vermijd
 
Vrijdag en op oudejaarsavond naar Amai geweest...

Er is een nieuwe kamer bijgekomen; in thema van een paardenstal. Qua afwerkingsgraad en decoratie is deze ruimte echt wel next level, je waant je haast in de Efteling... Naast extra matrassen zijn er enkele leuke speeltjes bijgekomen, zoals een systeem om te kunnen neuken met iemand in de ruimte ernaast; een klassieke sling; en nog enkele andere leuke dingen ...
 
Vrijdag en op oudejaarsavond naar Amai geweest...

Er is een nieuwe kamer bijgekomen; in thema van een paardenstal. Qua afwerkingsgraad en decoratie is deze ruimte echt wel next level, je waant je haast in de Efteling... Naast extra matrassen zijn er enkele leuke speeltjes bijgekomen, zoals een systeem om te kunnen neuken met iemand in de ruimte ernaast; een klassieke sling; en nog enkele andere leuke dingen ...
A la de Efteling, blijft een belevenis dus! 😋

Vooral dat systeem om te neuken met iemand in de ruimte ernaast lijkt me erg geil!! 😎
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag en op oudejaarsavond naar Amai geweest...

Er is een nieuwe kamer bijgekomen; in thema van een paardenstal. Qua afwerkingsgraad en decoratie is deze ruimte echt wel next level, je waant je haast in de Efteling... Naast extra matrassen zijn er enkele leuke speeltjes bijgekomen, zoals een systeem om te kunnen neuken met iemand in de ruimte ernaast; een klassieke sling; en nog enkele andere leuke dingen ...
Waar situeert deze kamer zich dan t.o.v. de andere ruimtes?
Achter in de sm ruimte zag ik twee maanden terug een hokje waar dame kon gaan inliggen zodat je ze staande kon neuken....
 
Waar situeert deze kamer zich dan t.o.v. de andere ruimtes?
Achter in de sm ruimte zag ik twee maanden terug een hokje waar dame kon gaan inliggen zodat je ze staande kon neuken....
In wat vroeger een stuk van de keuken was denk ik. Dus achter de verhoogde kussens naast het salon met de kooi. Er is zelfs een soort doorsteek van die kussens naar de nieuwe kamer. De echte ingang is een deur links als je dat salon binnenkomt. Leuke uitbreiding en mooi uitgevoerd.
 
Gisteren (vrijdag) weer een bezoek gebracht aan deze topclub!!
Ik was er tegen 21u30 en maar meteen naar de parking achter het tankstation...ik was duidelijk niet alleen. Buiten aan de deur stonden een 10tal mannen in de rij maar als lid kon ik links iedereen passeren tot bij de altijd vriendelijke Ian...handig toch😅. Er was veel volk overal, een aantal bekende gezichten maar ook nieuwe en mooie. Snel een drankje doen en een rondje maken....aan de matrassen naast de sauna sprak me een lekker vrouwtje aan, ze gaf me mooie complimenten, begon me te kussen en al snel vroeg ze me mee de matrassen op...jazeker want knap en geil was ze...dat was meteen voelbaar aan haar kutje. Haar man keek toe vanop ruime afstand. Ze pijpte hemels.. Kwam lekker bovenop me en tijdens het kussen bleef ze complimenten werpen en voor ik het wist schoof ze haar kutje over mijn pik en reed ze als een gek...daar gingen mijn eerste zwemmers lekker diep in haar.
Douche, drankje en dan weer naar achteren, aangesloten bij een koppel die ik kende van een andere club, ook mooi vrouwtje en ze was al goed bezig in de cinema ruimte, hier vloeide mijn 2de lading in haar gezichtje na haar lekker geneukt te hebben.
Douche, drankje, en wederom op pad. Een kijkje genomen in de nieuwe ruimte die optimaal ingericht is met sling en een aantal matrassen met tralies eromheen. Ook hier lekker mogen genieten met een koppeltje, dit vrouwtje wilde zaad in haar mondje en dat kreeg ze😁.
Douche, drankjes en een hapje eten...tijd om aan de bar op krachten te komen, ondertussen later op de avond zag ik een heel jong koppeltje binnenkomen ik schat mid20, wat een lekker vrouwtje😍, blondine...een geile outfit met lekkere blote silicone tieten die eruit kwamen. Ze waren wat onwennig maar wisten uiteindelijk goed waarvoor ze kwamen. Na wat verkenning namen ze plaats op de matrassen naast de sauna. Na eerst wat mannen van zich af te schermen gebaarde haar vriendje die zich door haar liet pijpen dat een uitverkozene voor mij haar moest beffen, gespreide beentjes en daar kwam een hemelse flamous tevoorschijn. Hij was de eerste die haar in doggy moest neuken en haar vriendje bleef mooi voor haar zitten met zijn pik in haar mond. Ik kreeg al teken dat ik een condoom om moest dus ik was de gelukzak die er ook op mocht....in doggy heb ik haar lekker kutje geil en hard geneukt, wat een zicht...haar kontje hmmm. Na een tijd neuken kwam ik weer lekker klaar (4de keer😉). Ja een prestatie opzich😜, na mij volgde zeker nog een 15tal mannen....ze had duidelijk haar entree goed gemaakt😋, wat een avond weer, deze was ruim boven verwachting!
Dit alles voor 80euro!
Bedankt club Amai en tot snel weer👌
 
Laatst bewerkt:
Op oudejaarsavond een bezoek gebracht aan amai als single man.
Het was gezellig druk en volledig uitverkocht.
Als je wat bekend ben in amai, loop je zo voorbij de nieuwe kamer, maar ik heb ze toch nog kunnen bewonderen. Ik heb er wel wat actie in gezien, maar niet zoveel. Ik vermoed dat dit is omdat het nog wat nieuw is en dat deze de volgende dagen en weken wel goed gebruikt gaat worden. Het is wel een leuke kamer in het thema van een paardenstal.
De avond zelf dan.
Ik had verwacht dat er voor mindernacht niet te veel actie zou zijn, maar niets was minder waar. Voor de confetti kanonnen knalden had ik mij al kunnen bezig houden met 3 leuke dames.
De sfeer was wel anders als op een maandag of op een zaterdag. Vraag me nu niet wat het verschil was, want dat kan ik niet verwoorden, maar voor mij voelde het anders aan. Een voor mij bekend koppel van op de maandag dat altijd heel actief is op de maandag is deze avond zelfs niet aan actie toe gekomen.
In de jacuzzi's zag je geen water meer staan. Dat was 1 grote vleeshoop.
Daar moest je in elk geval niet zijn om te ontspannen.
Voor de rest zoals gewoonlijk in amai een leuke mix van oud en jonger en verschillende maten en gewichten. Dus voor iedereen wat wils.
Alle dames en koppels lekker actief.
Ik was van plan om tegen 2h het pand te verlaten en te gaan slapen en dat is helaas niet gelukt. Ik ben pas vertrokken als ze om 3h45 de eerste keer het licht aandeden.
 
Gisteren (vrijdag) weer een bezoek gebracht aan deze topclub!!
Ik was er tegen 21u30 en maar meteen naar de parking achter het tankstation...ik was duidelijk niet alleen. Buiten aan de deur stonden een 10tal mannen in de rij maar als lid kon ik links iedereen passeren tot bij de altijd vriendelijke Ian...handig toch😅. Er was veel volk overal, een aantal bekende gezichten maar ook nieuwe en mooie. Snel een drankje doen en een rondje maken....aan de matrassen naast de sauna sprak me een lekker vrouwtje aan, ze gaf me mooie complimenten, begon me te kussen en al snel vroeg ze me mee de matrassen op...jazeker want knap en geil was ze...dat was meteen voelbaar aan haar kutje. Haar man keek toe vanop ruime afstand. Ze pijpte hemels.. Kwam lekker bovenop me en tijdens het kussen bleef ze complimenten werpen en voor ik het wist schoof ze haar kutje over mijn pik en reed ze als een gek...daar gingen mijn eerste zwemmers lekker diep in haar.
Douche, drankje en dan weer naar achteren, aangesloten bij een koppel die ik kende van een andere club, ook mooi vrouwtje en ze was al goed bezig in de cinema ruimte, hier vloeide mijn 2de lading in haar gezichtje na haar lekker geneukt te hebben.
Douche, drankje, en wederom op pad. Een kijkje genomen in de nieuwe ruimte die optimaal ingericht is met sling en een aantal matrassen met tralies eromheen. Ook hier lekker mogen genieten met een koppeltje, dit vrouwtje wilde zaad in haar mondje en dat kreeg ze😁.
Douche, drankjes en een hapje eten...tijd om aan de bar op krachten te komen, ondertussen later op de avond zag ik een heel jong koppeltje binnenkomen ik schat mid20, wat een lekker vrouwtje😍, blondine...een geile outfit met lekkere blote silicone tieten die eruit kwamen. Ze waren wat onwennig maar wisten uiteindelijk goed waarvoor ze kwamen. Na wat verkenning namen ze plaats op de matrassen naast de sauna. Na eerst wat mannen van zich af te schermen gebaarde haar vriendje die zich door haar liet pijpen dat een uitverkozene voor mij haar moest beffen, gespreide beentjes en daar kwam een hemelse flamous tevoorschijn. Hij was de eerste die haar in doggy moest neuken en haar vriendje bleef mooi voor haar zitten met zijn pik in haar mond. Ik kreeg al teken dat ik een condoom om moest dus ik was de gelukzak die er ook op mocht....in doggy heb ik haar lekker kutje geil en hard geneukt, wat een zicht...haar kontje hmmm. Na een tijd neuken kwam ik weer lekker klaar (4de keer😉). Ja een prestatie opzich😜, na mij volgde zeker nog een 15tal mannen....ze had duidelijk haar entree goed gemaakt😋, wat een avond weer, deze was ruim boven verwachting!
Dit alles voor 80euro!
Bedankt club Amai en tot snel weer👌
de blondine die door 15 tal achter elkaar doggy werd genomen ben ik ;) leuk dat je hebt genoten! was onze eerste keer in amai en is ons goed bevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan