Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tegenvallende middag beleeft in Amai. Positief was dat ik niet hoefde te wachten. Best wat stellen aanwezig, maar bijzonder veel niet actieve stellen die in de zithoek zaten en met ellaar plezier hadden. En diverse stellen die achter geen alleengaande heren toelieten. Gevolg was een polonaise achter de enkele aantrekkelijke dames en daar pas ik voor. De nieuwe kamer was slechts kort open en rond half 5 ging zelfs de grote kamer rechtsachter dicht en werd het nog meer dringen rond de enkele dames. Toch wel wat plezier gehad met een donkere dame, die wat hot. Prijs is 10,- hoger dan vorig jaar, € 100,- nu.
 
Ik was vandaag ook aanwezig in club Amai en heb toch een andere ervaring. Ik was er met een FWB. En die is gedurende de middag een paar keer alleen op stap geweest. En de eerste 2 keer vielen tegen. Geen man naar haar zin gevonden en niet zo veel mannen die haar aanspraken. En ze ziet er nochtans niet slecht uit. Later op de middag en avond werd het wel beter voor haar en heeft ze zich kunnen bezighouden met een aantal heren. Zelf heb ik niets met haar gedaan en ben ik als single gaan rondwandelen. Ik denk niet dat er niet actieve koppels aanwezig waren. En met momenten zaten er inderdaad wel heel wat koppels in de zetels. Op andere momenten was d'r barruimte en de zetels zo goed als leeg en iedereen achterin. Bepaalde dames kwamen pas later in actie met de single mannen wat hun volste recht is. Ik heb geen dames kunnen spotten die er geen extra man bij genomen hebben gedurende de middag. Als je maar een paar uurtjes komt kan het zijn dat er koppels en dames zijn die je niet in actie hebt gezien. Die zijn dan actief geweest tijdens de uren dat jij er niet was.
Weer een zeer goede mix van jong en oud en slank en minder slank.
Dat de nieuwe ruimte en gangbangruimte worden afgesloten als het minder druk word is logisch omdat de mensen anders te veel verspreid zitten over de club. Ik vind het een heel goed systeem, maar ieder zijn mening natuurlijk.
 
Tegenvallende middag beleeft in Amai. Positief was dat ik niet hoefde te wachten. Best wat stellen aanwezig, maar bijzonder veel niet actieve stellen die in de zithoek zaten en met ellaar plezier hadden. En diverse stellen die achter geen alleengaande heren toelieten. Gevolg was een polonaise achter de enkele aantrekkelijke dames en daar pas ik voor. De nieuwe kamer was slechts kort open en rond half 5 ging zelfs de grote kamer rechtsachter dicht en werd het nog meer dringen rond de enkele dames. Toch wel wat plezier gehad met een donkere dame, die wat hot. Prijs is 10,- hoger dan vorig jaar, € 100,- nu.
Als je lid bent kom je nog aan de oude prijs binnen, voor niet leden is het idd 10e duurder geworden. Kleine moeite om je lid te maken, doen zou ik zeggen!
 
Dan zal ik een volgende keer wat meer geduld en geluk moeten hebben. Ben uiteindelijk rond kwart over 5 vertrokken, maar toen was het al aardig leeg in de bar en achterin, en met 2 kamers op slot had ik niet meer de hoop een dame van mijn gading te treffen. Jammer voor mij dat veel dames na die tijd actief werden.
Als je lid bent kom je nog aan de oude prijs binnen, voor niet leden is het idd 10e duurder geworden. Kleine moeite om je lid te maken, doen zou ik zeggen!
Top, dank voor de tip!
 
Ook verder op in een conculega club was t zeer stil. En koppels die niet voor iedereen waren maar wel centraal in de club , en waar de dame in plat Antwerps luid haar ongenoegen kenbaar maakte als er een hand naar haar bil ging.
 
Vrijdag 5 Jan ons eerste bezoek aan amai,

Door een feestje eerder op de avond later aangekomen(23:30) vriendelijke man aan de balie die mij (de vrouw) op het hart drukte dat deze club wel voor actieve stellen was nou ik wist dat dit wel goed moest komen:p

Eenmaal binnen omgekleed toch eerst even een rondje gemaakt om de club te verkennen, een vriendelijke heer stelde voor om ons rond te leiden en de club te laten zien. meteen een lange rij heren achter mij aan:) nou persoonlijk vind ik dat wel wat hebben als de heren je blijkbaar wel zien zitten. (geen irritante mannen die continu zonder te vragen aan je zitten)

uiteindelijk op het matras naast de jacuzzi plaats genomen, m'n vriend wilde mijn keel eerst neuken dus gaf ik mij daar graag aan over, toen ik opkeek stonden er denk 20 mannen om mij heen:love: begonnen met heerlijke bef beurt van de heer die mij een rondleiding gaf. Een leuke jongen kwam erbij waar ik wel een DP mee wilde. Goede DP gehad en daarna doggy gaan zitten met mijn meester/vriend voor mij (zijn lul in mijn keel) en hij dirigeerde de mannen 1 voor 1 mij te nemen :love:na 10 mannen (11 met mijn meester/vriend) vond ik het wel genoeg geweest :p

Wij waren bang dat het volk misschien te oud voor ons zou zijn maar dat viel gelukkig mee. ik ben zelf 27 en zit niet te wachten op een avond vol met 65+ no offence maar is persoonlijk gewoon niet mijn ding.

al met al een geslaagde eerste avond bij amai

X Estella
 
Vrijdag 5 Jan ons eerste bezoek aan amai,

Door een feestje eerder op de avond later aangekomen(23:30) vriendelijke man aan de balie die mij (de vrouw) op het hart drukte dat deze club wel voor actieve stellen was nou ik wist dat dit wel goed moest komen:p

Eenmaal binnen omgekleed toch eerst even een rondje gemaakt om de club te verkennen, een vriendelijke heer stelde voor om ons rond te leiden en de club te laten zien. meteen een lange rij heren achter mij aan:) nou persoonlijk vind ik dat wel wat hebben als de heren je blijkbaar wel zien zitten. (geen irritante mannen die continu zonder te vragen aan je zitten)

uiteindelijk op het matras naast de jacuzzi plaats genomen, m'n vriend wilde mijn keel eerst neuken dus gaf ik mij daar graag aan over, toen ik opkeek stonden er denk 20 mannen om mij heen:love: begonnen met heerlijke bef beurt van de heer die mij een rondleiding gaf. Een leuke jongen kwam erbij waar ik wel een DP mee wilde. Goede DP gehad en daarna doggy gaan zitten met mijn meester/vriend voor mij (zijn lul in mijn keel) en hij dirigeerde de mannen 1 voor 1 mij te nemen :love:na 10 mannen (11 met mijn meester/vriend) vond ik het wel genoeg geweest :p

Wij waren bang dat het volk misschien te oud voor ons zou zijn maar dat viel gelukkig mee. ik ben zelf 27 en zit niet te wachten op een avond vol met 65+ no offence maar is persoonlijk gewoon niet mijn ding.

al met al een geslaagde eerste avond bij amai

X Estella
Ik was één van de gelukkige, ik zie jullie graag terug🔥
 
hello, I was in Amai on Saturday...I think tonight is the best for me. Everything was top...I also visited the new room...I even tried one....A lady came to me and said she likes me. I kept looking for a place in the other rooms...but it was still occupied, so I went to the new room. Obviously, it was also 70 percent occupied here. I found in the corner where there is space for only two people. There is only one thing I don't like. As a single man I have to wait at least 40 minutes outside....And now it's cold. . I hope to come accompanied in the future. so that everything is fine
 
Gisteren genoten van een heerlijke maandag @Club Amai.
Do heeft maar liefst 3 stevige bukkake-sessies gehad en daar werden we allebei echt enorm geil van.
Heerlijk om zo'n geil snoetje vol met zaad te hebben zitten 🤩😈.
Dank aan alle mannen die hieraan hebben bijgedragen!
Groetjes Ro&Do❤️💋
Ro& Do komen die nog steeds in Amai...lekkere vrouw met lange staart en geweldig lichaam
 
Gisteren leuke avond gehad. Het was helaas erg rustig, maar heel gezellig. Prima vermaakt. Eerst met een leuk stel in het bubbelbad gezeten en uitgenodigd op een groot bed. Heerlijk vermaakt met z'n drieën. Daarna een leuk stel, met onwijs mooie, blonde vrouw, aan de bar ontmoet. Beetje voelen ging over naar een uitnodiging op hetzelfde grote bed. Geweldig genoten. Er ging nog een stel mee. En er mochten nog enkele mannen mee doen. Midden in een gangbang beland. Super avond. Volgende keer hopelijk iets drukker dan is het helemaal top!
 
Gisteren leuke avond gehad. Het was helaas erg rustig, maar heel gezellig. Prima vermaakt. Eerst met een leuk stel in het bubbelbad gezeten en uitgenodigd op een groot bed. Heerlijk vermaakt met z'n drieën. Daarna een leuk stel, met onwijs mooie, blonde vrouw, aan de bar ontmoet. Beetje voelen ging over naar een uitnodiging op hetzelfde grote bed. Geweldig genoten. Er ging nog een stel mee. En er mochten nog enkele mannen mee doen. Midden in een gangbang beland. Super avond. Volgende keer hopelijk iets drukker dan is het helemaal top!
Lekker man ,heerlijk genieten.
 
zaterdag 20ste ons 2e bezoek aan amai

was weer gezellig, iets meer mensen dan vrijdag. Even wat gedronken aan de Bali en al snel een rondje gaan lopen, was best druk met actie. Ik heb uiteindelijk iemand meegetrokken en naar de kleine kamer met matras gelopen. er kwamen eigenlijk meteen wat mannen mee gelopen dus uiteindelijk toch met mijn vriend/meester zijn lul pijpen terwijl hij weer mensen dirigeerde mij doggy te nemen. (wat ik geen straf vond:p)

bedankt aan de 8ste en laatste jongen die mij doggy nam, die nam me goed hard:love:, Just like I like it! x (is die jongen hier ook aanwezig??)

na een drankje nog een rondje gelopen, er zat een vrouw in de SM/kinky kamer? vastgebonden door haar vriend. Mijn meester heeft die dame nog goed geneukt voor we er klaar mee waren ;)

de 'meeste' mannen waren respectvol en wachten netjes op een seintje dat is wel fijn

X Estella
 
Mooi te lezen dat jullie het weer naar je zin hebben gehad in Amai. Wellicht kun je doggy jongen #8 via het Amai forum terugvinden.
Lijkt me leuk jullie eens treffen, kondigen jullie je bezoek hier aan?
 
Dat snap ik, maar ik kan je alleen vertellen wat ik fijn vind en ik heb liever dat iemand er pas bij komt nadat er oog contact is geweest met mijzelf of mijn vriend. Zaterdag bijvoorbeeld ben je lekker bezig en dan komt er iemand aangerend drukt iedereen aan de kant en gaat boven me staan rukken terwijl er zweetdruppels op iedereen vallen! ja dan is het logisch dat we opstaan en weggaan.

Ook, is het denk ik wel te zien of iemand even contact wil maken voor mensen aanschuiven tenzij je als een gek aankomt rennen en meteen erop wil springen als een gek :cautious:.

en voor de koppels die verbaasd zijn dat er zoveel mannen staan te kijken zonder actie, je zou ook je mond open kunnen doen en zeggen spring erop:LOL: Opgelost.
 
Maandag nog eens afgezakt naar Amai met een FWB. We waren wat later dan voorzien (14h15) parking stond goed vol en ook de parking in de zijstraat stond goed gevuld.
Eerst wat gegeten en daarna op verkenning. Het was druk, maar niet extreem druk en weer alle leeftijden aanwezig. Ook enkele koppels waarvan ik dacht dat ik ze andere keren nog niet veel in actie had gezien die blijkbaar toch af en toe in actie komen. (y)
Gedurende de middag toch bij verschillende dames kunnen aanschuiven.
Ook bij een dame die normaal altijd heel veel mannen pijpt en over zich laat spuiten, maar die ik nog niet veel heb zien neuken. Nam nu ook verschillende mannen tot zich. Ook ik heb mij lekker kunnen amuseren met deze dame. Ze stond al langer op mijn verlanglijstje. 🤪
Mijn FWB had ook snel contact met een man waar ze vorige keer ook mee gespeeld had. Toen ze bezig was in de boeddha kamer met 2 mannen wou ik haar ook vergezellen, maar ze stuurde mij weg. 🙈 geen pottenkijkers gewenst.
Een van de heren is later wat aan haar blijven hangen en dat had ze dan weer liever niet. Wel graag een praatje, maar niet te lang blijven plakken.
En zoals hierboven al aangehaald. Elke vrouw ervaart het anders en wil het ook anders. Moeilijk om dat allemaal aan te voelen en op de juiste manier te reageren.
We zijn ook vroeger vertrokken dan anders (om 18h30 al). Niet omdat het leuk was of omdat het niet druk genoeg mee was. Neen we waren gewoon moe.
Dus weer een zeer leuke middag in amai gehad.
 
zaterdag 20ste ons 2e bezoek aan amai

was weer gezellig, iets meer mensen dan vrijdag. Even wat gedronken aan de Bali en al snel een rondje gaan lopen, was best druk met actie. Ik heb uiteindelijk iemand meegetrokken en naar de kleine kamer met matras gelopen. er kwamen eigenlijk meteen wat mannen mee gelopen dus uiteindelijk toch met mijn vriend/meester zijn lul pijpen terwijl hij weer mensen dirigeerde mij doggy te nemen. (wat ik geen straf vond:p)

bedankt aan de 8ste en laatste jongen die mij doggy nam, die nam me goed hard:love:, Just like I like it! x (is die jongen hier ook aanwezig??)

na een drankje nog een rondje gelopen, er zat een vrouw in de SM/kinky kamer? vastgebonden door haar vriend. Mijn meester heeft die dame nog goed geneukt voor we er klaar mee waren ;)

de 'meeste' mannen waren respectvol en wachten netjes op een seintje dat is wel fijn

X Estella
Als dit in de buddha kamer was (kamer tegenover glory holes en dat matras met tralies waar je via een trapje terecht komt) dan ben ik dat denk ik 😂. Na mij gingen jullie ook drinken. Ik was er ook bij in de SM kamer toen je meester de heerlijk dame van het koppel neukte. Haar mondje was namelijk naar mij en haar vriend gericht..🙈😍
 
Als dit in de buddha kamer was (kamer tegenover glory holes en dat matras met tralies waar je via een trapje terecht komt) dan ben ik dat denk ik 😂. Na mij gingen jullie ook drinken. Ik was er ook bij in de SM kamer toen je meester de heerlijk dame van het koppel neukte. Haar mondje was namelijk naar mij en haar vriend gericht..🙈😍
oh ja dat klopt! Bedankt voor de geile sessie ik heb er van genoten 😍

stuur maar een privé bericht als je weer naar amai gaat x

maybe tot snel😉😙
 
oh ja dat klopt! Bedankt voor de geile sessie ik heb er van genoten 😍

stuur maar een privé bericht als je weer naar amai gaat x

maybe tot snel😉😙
Jij bedankt! Ik heb er namelijk ook heerlijk van genoten 😍

Aankomende weken even wat minder te vinden in Amai, waarschijnlijk pas weer zaterdag 17 februari. Ik kondig me zelf altijd aan op het gastenboek met dezelfde naam die ik hier gebruik. 😉
 
@stel27,
Ik was er afgelopen zaterdag ook en zijn mij twee knappe jongere blondjes opgevallen..
één koppel waarvan de man een bril droeg. (heb ikzelf niet in actie gezien, maar had het dan zelf ook erg druk met anderen)
En één koppel waarvan de man harnas droeg en dame ook in de tsjechische gloryhole gelegen heeft.
Ben nu ook benieuwd of jullie zich in één van deze herkennen?
Groetjes
 
Ik was maandag in Amai en heb veel plezier gehad met leuke dames, maar om streek 17.00 uur ben ik na de jacuzzi gegaan waar het erg druk was en had een ' goed onder onsje" met een lekkere vrouw en terwijl dat ik het druk met haar had....zag ik een leuke jonge dame die ook flink bezig was en wij hadden elke keer oogcontact en ik gebaarde dat ik nog wel naar haar kwam en ze lachte en knikte....dus even later ben ik naar haar toe gegaan ondanks de aanwezigheid van 3 mannen kon ik ze zo in mijn arme grijpen en ze vertelde zo spontaan over ons geile oogcontact...wat was ze geil zeg met een geweldig mooi gevormd lichaam...ik mocht echt allles bij haar .
Ik hoop dat ze dit leest want ik wil deze geweldig spontane geile jonge dame ( ik schat haar ongeveer 25 jaar)
Haar naam is Ona en wil graag in contact komen met haar over een vervolg afspraak.
Groetjes, Peter
 
Terug
Bovenaan Onderaan