Algemeen Club Blue Lagoon, Leuvensesteenweg, Kampenhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze specifiek weet ik niet (zeker / meer), maar dat zijn toch afzuipbars? Veel geld kwijt aan goedkope schuimwijn aangeprijsd als champagne ("biedt u mij iets te drinken aan?"), waar je hopelijk tipsy genoeg van wordt om daarna voor nog meer geld met een meisje naar boven te gaan, waar ze na een kwartiertje op de deur komen tikken dat de tijd er op zit. Ik heb me er eens aan laten vangen, me de volgende dag enorm beklaagd. Ik heb met mezelf de afspraak gemaakt dat ik zulke bars NOOIT meer binnen stap.
 
Een tijdje geleden ben ik hier eens geweest, vooral uit nieuwsgierigheid want dit soort etablissementen frequenteer ik normaliter niet. Een "afzuipbar" is waarschijnlijk wel de beste beschrijving, je wordt verondersteld een drankje voor een dame te kopen, 50 EUR voor een glas schuimwijn of 250 voor een fles. Wanneer je een fles koopt zijn ze wel wat losser, maar alles speelt zich af in de 'bar', waar ook ander clientieel zich bevindt... niet bepaald mijn comfortzone Je kan ook met een dame naar boven gaan, 200 voor een half uur, 300 voor een uur. Dat heb ik dan ook maar geprobeerd, ze was niet gehaast ofzo maar de service was erg gewoon (enkel pmc/nmc). Kamer en badkamer waren in orde, douche genomen met de dame voor en na.

Wat de dames betreft, ze zijn hoofdzakelijk Oost en Zuid Europees maar er loopt er ook 1 Vlaamse rond. Op basis van de bedragen verwacht je daar waarschijnlijk erg veel van, maar het is heel erg gewoontjes. Het lijkt er dus op dat ze vooral zoveel mogelijk schuimwijn als champagne willen verkopen. Dat heeft me dus meer dan 300 EUR gekost voor wat aan de bar zitten en daarna een half uurtje op de kamer, ik zal er dus ook niet meer teruggaan, maar er is blijkbaar wel een publiek voor want deze zaak bestaat al erg lang.
 
Dat heeft me dus meer dan 300 EUR gekost voor wat aan de bar zitten en daarna een half uurtje op de kamer,
Voor die prijs kan je er in het SKW in Antwerpen 3 tot 6 nemen, waar je minstens hetzelfde mee kan doen dan in zo een afzuipbar. En dan heb heb je verschillende keren een leuke ervaring, terwijl je nu hooguit op de moment zelf wat geil was, maar de dag nadien beklaag je jezelf al dat je zoveel geld hebt uitgegeven voor iets wat stukken goedkoper kan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan