Algemeen Club Cupido, Ruddervoorde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maandag de hotwives monday geprobeerd in deze club. Jammer genoeg is het eerder een seniorennamiddag dan een huisvrouwen of wat dan ook namiddag. Ik ben een veertiger en voelde mij jong... uiteindelijk vlug terug vertrokken. 70 € voor niets.. maar als je het niet checked weet je het niet natuurlijk.
Oei dat gaat mijn vriendin niet graag lezen, ze is er 35 en we waren er maandag ook 😂😂
 
Vandaag na jaren nog eens op verkenning geweest in cupido. Positieve punten heel nette club, vriendelijk onthaal en bediening aan de bar, losse sfeer, en op 1 na geen haantjes gedrag. Paar leuke gesprekjes gehad. Enig nadeel mits het een kleine club is met vast cliënteel dat het beetje ons kent ons is. Als newbie niet echt wederzijdse connectie gehad met de paar leeftijd genoten die er waren bij de koppels. Maar ik denk wel als je er regelmatig gaat dat je plots in de groep opgenomen wordt. Ik probeer ook mij niet op te dringen. Heb even staan spelen met een knappe slanke brunette, maar ze verkoos eerder bekenden, waarvoor ik alle begrip heb. Is wel eens een club waar ik met mijn fwb heen wil mits er duidelijk respect is van de singles, wat je niet meer overal hebt. Uiteindelijk een leuke namiddag, ook al heb ik zelf niet echt iets gedaan. Heb er zeker geen spijt van dat ik er geweest ben en sluit niet uit dit nog eens te doen... Het was er gezellig druk, verhoudingen waren zeker ok. Maar ik denk dat je best enkele keren gaat tot je er gekend bent en dan heb je zeker heel leuke namiddagen
 
@Hitch, ja inderdaad iedereen kent iedereen, dat maakt deze club zo fantastisch en familiaal , ga gewoon aan de praat met ....?.... en je zal zien na nog een keer wordt je gewoon in de bende opgenomen. De Cupido is dan ook gekend als zijnde een familiale club waar het meestal heel actief is . Ik heb ook zo mijn favorietje , ambiance verzekerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan