WHEM Club de Schaapstal, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er één keer geweest lang geleden. Ben toen op zo'n kamertje beland waar geen verwarming was en men de boel met een verplaatsbaar kacheltje moest warm maken. Zowel de accommodatie als de dame waren teleurstellend. Was wel meer twee jaar geleden of zo, dus misschien nu totaal anders.
 
Ik vond het gastenboek al verdacht positief :)

https://www.club-de-schaapstal.be/gastenboek

Één van de posts: "
Het was een nacht die je normaal alleen in films ziet :)
Super nacht beleefd, dames waren zeer aangenaam .
zoals hieronder reeds beschreven klopt volledig wat de uitbaters betreft.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar !"

Of zijn er hier recentere bezoekers met een andere ervaring?
 
Ik vond het gastenboek al verdacht positief :)

https://www.club-de-schaapstal.be/gastenboek

Één van de posts: "
Het was een nacht die je normaal alleen in films ziet :)
Super nacht beleefd, dames waren zeer aangenaam .
zoals hieronder reeds beschreven klopt volledig wat de uitbaters betreft.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar !"

Of zijn er hier recentere bezoekers met een andere ervaring?
Dat gastenboek wordt beheerd door de webmaster van die club zelf. Die gaan natuurlijk enkel positieve berichten toelaten. Als ze die zelf al niet posten. Op de website staan geen prijzen, geen aanwezige dames...
 
Dat gastenboek wordt beheerd door de webmaster van die club zelf. Die gaan natuurlijk enkel positieve berichten toelaten. Als ze die zelf al niet posten. Op de website staan geen prijzen, geen aanwezige dames...
Een gastenboek is sowieso niet de meest betrouwbare info, zo heb ik in sommige privéhuizen reacties gezien van jawadde als die een positieve reactie krijgt stel ik me soms eens de vraag ben ik zo moeilijk of zijn die de reacties posten zo onervaren of zo snel tevreden maar goed ieder zijn mening.
Ik denk dat reacties/recensies op dit forum de meest betrouwbare info lijkt!
 
Een gastenboek is sowieso niet de meest betrouwbare info, zo heb ik in sommige privéhuizen reacties gezien van jawadde als die een positieve reactie krijgt stel ik me soms eens de vraag ben ik zo moeilijk of zijn die de reacties posten zo onervaren of zo snel tevreden maar goed ieder zijn mening.
Ik denk dat reacties/recensies op dit forum de meest betrouwbare info lijkt!
Denk ik ook.

Al zal de gemiddelde bezoeker van de uitzuipbar niet veel op dit soort fora zitten.
 
Volgens mij is de Schaapsstal wel wat vernieuwd en is het niet meer zoals vroeger... Weet niet of ze van eigenaar veranderd zijn maar kijk, is toch hetgeen ik hoorde. Zelf nog niet geweest en ook niet van zins om naar daar te gaan, liever privé of thai.
 
Ik ben in de schaapstal al geweest, is er best gezellig en heb toch een goed feestje gehad.
Zijn inderdaad nieuwe eigenaars , aangename mensen .
Proper is het er ook, ben ooit bij de vorige eigenaars geweest was er vies en vuil, wat nu zeker niet het geval is.
Ik ga er zeker en vast nog terug !
Het is natuurlijk ieder zijn ding, en het kost een centje, maar ieder kent zijn portemonee .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan