Algemeen Club Den Biechtstoel, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dinsdagavond deze club nog eens bezocht.
Nudistenavond.
Het was volgens mij meer dan een jaar geleden dat ik hier nog eens was.
Dit maal met een FWB uit die streek. Alleen zou ik het niet opnieuw gewaagd hebben.
De nudistenavond is de drukst bezochte avond van de club.
Op mijn vriendin na heb ik die club die avond helaas geen enkele vrouw gezien waar ik de matras mee wou delen en ik ben een beetje kieskeurig, maar als je weet dat ik op een gewone avond/middag in eroxx of amai 4 of 5 dames plezier. En er loopt er hier geen enkele naar mijn zin rond. Dan weet je het wel denk ik.
Ook mijn vriendin had 2 mannen gespot. 1 hebben we meegenomen naar een kamertje en dat ging wel, maar niet voor herhaling vatbaar.
Dus nu weten we beiden weer waarom we deze club het laatste jaar links hebben laten liggen.
Oh ja, en voor het eten moet je ook niet naar daar gaan. Zelfs in amai kan je beter eten dan in den biechtstoel.
 
Dinsdagavond deze club nog eens bezocht.
Nudistenavond.
Het was volgens mij meer dan een jaar geleden dat ik hier nog eens was.
Dit maal met een FWB uit die streek. Alleen zou ik het niet opnieuw gewaagd hebben.
De nudistenavond is de drukst bezochte avond van de club.
Op mijn vriendin na heb ik die club die avond helaas geen enkele vrouw gezien waar ik de matras mee wou delen en ik ben een beetje kieskeurig, maar als je weet dat ik op een gewone avond/middag in eroxx of amai 4 of 5 dames plezier. En er loopt er hier geen enkele naar mijn zin rond. Dan weet je het wel denk ik.
Ook mijn vriendin had 2 mannen gespot. 1 hebben we meegenomen naar een kamertje en dat ging wel, maar niet voor herhaling vatbaar.
Dus nu weten we beiden weer waarom we deze club het laatste jaar links hebben laten liggen.
Oh ja, en voor het eten moet je ook niet naar daar gaan. Zelfs in amai kan je beter eten dan in den biechtstoel.
Er waren dan toch nog vrouwen
Hoeveel zo?
Ik ben zelf ook niet meer van de jongste
 
Voor ons was Divine nog te doen.
Dat deden we dan op de 2de of 4 de donderdag. Thema Naakt.
Daarna hebben wij Bornedries bezocht een paar keren op de donderdag. Eten en sex bevielen haar goed.
Nu is het thema naakt facultatief v d bezoeker. Hebben we gezien en dat beviel niet erg. Iedereen weer gekleed.
Dus besloten we amai aan te doen als stamclub. Uurtje rijden maar het bevalt altijd. Nu is de planning effe 14 december divine doen en hopelijk wordt het v haar een geile middag / avond
 
Vorige dinsdag nog eens geweest met een vriendin. En een leuke avond gehad. Het is tenslotte wat je er zelf van maakt. Inderdaad voor een ouder publiek, maar als je zelf ouder bent is daar niks mis mee. We gaan terug op 9 januari.
 
Koppel 41 en 35 zouden graag eens op dinsdag gaan . Maar vinden weinig info terug. Wat is ouder publiek zoals vele vertellen? Zoeken vooral extra man voor geile trio.
Met ouder publiek bedoelen we hier 60 of zelfs 70+ lijkt mij niet de meest geschikte club voor jullie, maar op dinsdag is er niet veel anders open. Misschien een andere dag en een andere club overwegen.
 
Oei , nooit jonger volk aanwezig? We dachten op dinsdagen wel???
Een trio daar gaat geen probleem zijn als jullie je gading vinden. @Kwillem1 heeft wel gelijk dat er meestal, zeker in vergelijking met andere clubs, een ouder publiek is.
Maar ik heb er ook al 40'ers, en 2x een occasionele 20'er gezien. Dinsdagavonden zijn in die zin speciaal, omdat het dan meteen voor iedereen volledig naakt is.
Koppel 41 en 35 zouden graag eens op dinsdag gaan . Maar vinden weinig info terug. Wat is ouder publiek zoals vele vertellen? Zoeken vooral extra man voor geile trio.
Het is een kleine club, met een klein groepje ons-kent-ons maar ook telkens wat losse klanten en ééndagsvliegen.
Het heeft zeker niet de lange wachtrijen en daverende actie van club Amai, of de grootse klasse-sfeer van een acanthus of Eroxx. Maar altijd wel actie. Wat goedkoper dan de grote clubs. Met een meer lokaal bereik. De vaste kliek toch.
Het is er allemaal wat gemoedelijker, kleinschaliger. Eerder een ondeugend baancafé bij Nonkel Erwin en Tante Marina die nog alles zelf doen, zonder personeel; van de toog, tot de snelle hap, de handdoeken, den opkuis en den inkom. Met nog een foto aan de toog van de oude moto toen de zaakvoerder daar nog mee reed, van den tijd toen ze zelf nog met alles meededen. Maar tegelijkertijd is er altijd wel actie, zowel beneden aan de bar, in de zetels, tot boven in de echte kamers en in de geknutselde hokjes. En tussen de vaste kliek hangt er een uitgelaten sfeer.
Bijgestaan door de "goeie ouwe feestmuziek" die van achter de toog mee de zaak wordt ingestuurd. Iets voor liefhebbers of handig als je in de buurt woont en geen zin hebt om nog achteraf anderhalf uur in de auto te moeten zitten.
Dinsdag vooral bij de naaktliefhebbers in trek.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me wel vinden in de omschrijving van Speelseruiter. Op sex en genieten staat wel geen leeftijd. Dus wij amuseren ons daar wel. Oude man en iets jongere vrouw zullen er volgende dinsdagavond zijn. Om vrolijk te genieten.
 
Vroeger nog wel een paar keer geweest, maar nu zit ik elke dinsdagavond steeds professioneel vast. Ik zou er pas rond 22u kunnen geraken. Is dat nog de moeite op een dinsdagavond, of zijn de mensen dan al aan het vertrekken?
 
Hoe was de beleving gisteren op de naturistenavond? Iemand die graag een verhaal kwijt wil 😛😆
Ik begrijp het niet goed. Wilt u nu uw verhaal kwijt of een verhaal van iemand anders horen?
Er was behoorlijk wat volk, behoorlijk wat koppels.
We komen er graag. Vooral gericht op oudere koppels en mannen.
wat kan tegenvallen: er heerst een beetje een sfeertje van ons kent ons, vooral tussen koppels. dat is soms storend, maar mensen zullen altijd mensen blijven.
Wij hebben een leuke avond beleefd.
Laat ons eindigen met boodschappen aan de heren, die dit hoogstwaarschijnlijk niet lezen:
- geef koppels niet het gevoel dat je hen achterna loopt.
- je kan een dame even beffen, maar langer dan 5 minuten hoeft echt niet
- je kan een dame neuken, maar je hoeft niet te bewijzen dat je het lang kan volhouden
- je neemt deel an een spel, laat anderen ook deelnemen
- de mens die anderen laat meegenieten, geniet echt
 
Ik begrijp het niet goed. Wilt u nu uw verhaal kwijt of een verhaal van iemand anders horen?
Er was behoorlijk wat volk, behoorlijk wat koppels.
We komen er graag. Vooral gericht op oudere koppels en mannen.
wat kan tegenvallen: er heerst een beetje een sfeertje van ons kent ons, vooral tussen koppels. dat is soms storend, maar mensen zullen altijd mensen blijven.
Wij hebben een leuke avond beleefd.
Laat ons eindigen met boodschappen aan de heren, die dit hoogstwaarschijnlijk niet lezen:
- geef koppels niet het gevoel dat je hen achterna loopt.
- je kan een dame even beffen, maar langer dan 5 minuten hoeft echt niet
- je kan een dame neuken, maar je hoeft niet te bewijzen dat je het lang kan volhouden
- je neemt deel an een spel, laat anderen ook deelnemen
- de mens die anderen laat meegenieten, geniet echt
Bedankt om dit te delen. Was inderdaad mijn vraag. Dat van, ons kent ons is aannemelijk. Maar goed, wie goed is in sociale omgang en met wat geduld komt ook wel terecht. En als je plezier en respect geeft krijg je dat ook zoveel terug. Bedankt voor je herentips. Ik volg je volledig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan