Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Storm in een glas water.
Het is toch al lang duidelijk wat de policy van Eroxx is? Leg je er bij neer, zie er de humor van in, bekijk het als een bont en kleurrijk gezelschap.
Ik lees hier "ik ben geïntimideerd als er zo ene tussen mij en een meid springt" " ik knap er op af". Waar ben je bang voor? Dat hij er zijn kont zal tussenwringen? Dat hij jouw snikkel ineens zal happen net als je hem in een kut wil planten?
Wel er zijn een miljoen andere dingen waar ik op afknap in een club. Een sympathieke kerel die dan een kleed draagt is er geen van. En die anderen die er zo willen bij lopen maar dan (voor mij ook) hoogst onaantrekkelijk zijn, so be it.
Precies gezaag als in de comments op een artikel in HLN.
Je mag allemaal gratis binnen als je wil. Probeer anders een boerka, dan herkent niemand je.
Jeezes stop met dat gezaag. Bekrompen gezeur!

Storm in een glas water.
Het is toch al lang duidelijk wat de policy van Eroxx is? Leg je er bij neer, zie er de humor van in, bekijk het als een bont en kleurrijk gezelschap.
Ik lees hier "ik ben geïntimideerd als er zo ene tussen mij en een meid springt" " ik knap er op af". Waar ben je bang voor? Dat hij er zijn kont zal tussenwringen? Dat hij jouw snikkel ineens zal happen net als je hem in een kut wil planten?
Wel er zijn een miljoen andere dingen waar ik op afknap in een club. Een sympathieke kerel die dan een kleed draagt is er geen van. En die anderen die er zo willen bij lopen maar dan (voor mij ook) hoogst onaantrekkelijk zijn, so be it.
Precies gezaag als in de comments op een artikel in HLN.
Je mag allemaal gratis binnen als je wil. Probeer anders een boerka, dan herkent niemand je.
Jeezes stop met dat gezaag. Bekrompen gezeur!
de waarheid doet toch zo pijn ...deze mensen gaan maar op donderdag avond ... en dan moeten ze wel betalen ... voor eten en drinken...

de waarheid doet toch zo pijn ...deze mensen gaan maar op donderdag avond ... en dan moeten ze wel betalen ... voor eten en drinken...
De waarheid is dat Eroxx de mogelijkheid geeft dat travestieten gratis binnen kunnen. That's it. Je mag daar hier nog zo lang over zagen.
Er is trouwens nog een optie ... breng een leuk konijn mee en je bent ook gratis binnen.
Graag weer tot de orde van de dag. Iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben.

Heel terecht gezegd, @SinsOfMyJohnny!

Als je die club-politiek niet leuk vindt, dan ga je elders of je neemt het op met de club-leiding. Elke Club heeft eigen kenmerken en daar moet je rekening mee houden. En hetgeen de ene afschuwelijk vindt, is voor een ander de hemel op aarde.

GR is er niet om de wereld te veranderen naar het persoonlijke idee dat sommigen hebben. GR is er om informatie te verzamelen en te verspreiden. En ondertussen is het wel duidelijk dat trans-mensen niet ieders "cup of tea" zijn. Net zoals vrouwen met grote borsten niet bij iedereen in de smaak zullen vallen; of harige poesjes enkel voor een minderheid het ultieme schoonheidsideaal zijn; of het idee van tongzoenen met de huisdames al dan niet je ding is; of ...; of ...

Dat is dusdanig vanzelfsprekend dat het niet gezegd zou moeten worden.

Derhalve wordt hierbij de discussie over "mannen die zich als vrouw verkleden om gratis binnen te mogen" afgesloten. Als het voor Eroxx kan, dan is dat een feit waarvan je nota neemt en "that's it".

BigBenny (moderator)

Heel terecht gezegd, @SinsOfMyJohnny!

Als je die club-politiek niet leuk vindt, dan ga je elders of je neemt het op met de club-leiding. Elke Club heeft eigen kenmerken en daar moet je rekening mee houden. En hetgeen de ene afschuwelijk vindt, is voor een ander de hemel op aarde.

GR is er niet om de wereld te veranderen naar het persoonlijke idee dat sommigen hebben. GR is er om informatie te verzamelen en te verspreiden. En ondertussen is het wel duidelijk dat trans-mensen niet ieders "cup of tea" zijn. Net zoals vrouwen met grote borsten niet bij iedereen in de smaak zullen vallen; of harige poesjes enkel voor een minderheid het ultieme schoonheidsideaal zijn; of het idee van tongzoenen met de huisdames al dan niet je ding is; of ...; of ...

Dat is dusdanig vanzelfsprekend dat het niet gezegd zou moeten worden.

Derhalve wordt hierbij de discussie over "mannen die zich als vrouw verkleden om gratis binnen te mogen" afgesloten. Als het voor Eroxx kan, dan is dat een feit waarvan je nota neemt en "that's it".

BigBenny (moderator)
zal dan maar zwijgen zeker ......

Eroxx

Donderdag 14 augustus 2025

T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)

Na alle T-Girl perikelen van afgelopen week , merk ik dat er dringend nood is aan een verslag, en jawel, een voor de liefhebbers : de T-Girl Party!V7.jpg
Sta ik daar aan te schuiven aan de balie, komt dat 'speciaal' meisje binnen, je weet wel D 🍆🍆 , de dieje die je daar vorige week nog mee naar huis hebt genomen om verder af te neuken. Ze moest 'cock' hebben zei ze tegen me terwijl we aan het aanschuiven waren! Volgens mij was er die in de namiddag ook al geweest. How mensen, geil stuk is mich da, niet te bevredigen!

Nog 1 week
Aandacht voor alle liefhebber van de 'Thaise'! Ze waren daar, uiteraard, in de namiddag ook al blijkbaar, ik vraag aan haar man, terwijl mijn pik ongeveer helemaal in haar mond zat, zij op haar knieën, naast de discobar, hoelang blijven jullie nog? Voor zij die het misschien niet weten, ze zijn hier op vakantie, ze wonen normaal gezien in Thailand. Antwoord : nog 1 week. 1 week voor wie ze nog wil zien!!!

Poppers & parfum
Sta, ik aan de wasbak, effe pik wat water en zeepje geven, na dat hij zo ongeveer volledig in die Thaise zat (nog 1 week mensen, denk eraan !), komt er een man van het toilet, handjes wassen, die ziet mijn pik, die bekijkt me, grappige kerels trouwens, die begint daar in het Frans wat te zeggen, versta ik geen hol van, zit hij zo met zijn handje op mijn pik te duwen, een beetje omlaag, hoppa, pik vliegt terug omhoog, en nog eens en nog eens, ja dat vond hem grappig. Zegt hij in gebrekkig Engels, dat ik moest meekomen, hij had een heel knappe vrouw bij, die zat aan de toog, en dan gingen we trio doen. Ik dacht nog : bwa dat zal wel, knappe vrouw, dus ik mee naar de toog. Mijn pik nog steeds hard vooruit (die Thaise, godver, pik blijft hard daarna). Maar wat zat me daar zeg aan die toog, godverdemiljaar, wat een knap ding, lange licht gebruinde benen, zalig kopje, brede mond (das al goed dacht ik :sneaky: ), stralende glimlach, mooie strakke kleine tietjes die half uit haar lingerie floepten, slank, mooi kort coupje, geweldig outfitje. Niet gelogen van die man! Wauw! Nog nooit gezien daar, waren blijkbaar eerste keer daar, maar daar gaat verandering inkomen nu dat ze mij heeft leren kennen, kuch! Ik op de kruk naast haar gaan zitten, mijn been tussen haar benen, wat een benen mensen, wat een benen, wauw, ik moest ze vastnemen van haar man, die benen, je kon haar poesje gekneld zien zitten in haar slipje, haar kanten slipje. Die man weer op mijn pik aan het duwen, zodat hij weer ophoog sprong, maar hij zat nog onder mijn outfitje, dus zij zag hem niet. Toen moest ze dat ook doen van haar man, ik zeg : kijk maar eens, zij haalt hem tevoorschijn, haha, die glunderende blik, die handjes die zachtjes mijn pik en ballen vastnamen, wat een souplesse, die nam die vast alsof het een heilig relikwie was. Moest ik gaan rechtstaan, moest ik me zo goed als naakt tonen, aan de toog, nog altijd die stralende glunderende lach. Ik denk dat ik goedgekeurd was, die man knikte bevestigend met geile blik. Zegt ze tegen mij, in het Engels, waar dat we gaan fuck? Dus wij naar achter met ons 3. Toen liep ze voor me, OMG, wat een verschijning, daar voelde ik me toch wat ongemakkelijk, mijn pik bleef kalm, gelukkig maar. Ik wees op de grote poef, nee dat was niks voor haar, de traliekooi, nee ook niet, ze wou een kamertje met ons 3 dat afgesloten kon worden. Ik dach nog : NEEeee geen kamertje, niet de deur op slot, warm, zweten, geen zuurstof. Kamertje! Dat met die gordijntjes! Dat heeft toch een dikke 15 min geduurd eer dat die uitgepakt waren, wat hadden die allemaal bij in die tas, vibrators, glijmiddel, condooms, poppers, parfum (geen deo) en weet ik niet wat nog allemaal, en ze bleef maar vragen als ik me op mijn gemak voelde. Ik zeg : kijk maar naar mijn pik. Hard ! Dus ja! Zij dat lingerie ding aan het uit doen, tietjes eruit, how seg. Poesje bloot, zeer mooie grote tattoo op haar onderbuik richting poesje, geweldig, ik daar met mijn hand over richting poesje, wat voelde ik daar, buikspieren, ja, dan ben ik verkocht, meisje met buikspieren whaaa! En maar babbelen die 2 tegen mekaar in het Frans, ze waren een scenario aan het uitwerken, volgens mij waren ze het niet echt gewoon om een trio te doen. Uiteindelijk de tong van haar man in haar poesje en mijn pik in haar mond, diep helemaal tot in haar keel, zacht, geen tandjes, whoesh, ohhh, daar had ik de ganse avond in willen blijven zitten. Condoom er rond, glij, zij op haar knieën voor me, pik er zachtjes in, wauw, wat een kontje, wat een figuurtje, pik van haar man in de mond, terwijl ik haar neukte. Dadelijk een paar vingers mee in haar poesje gestoken, fuck mensen, strak poesje met 3 extra vingers inclusief pik. Na een tijdje wisselen, pik van man erin mijn pik terug in mond. Zij lag op haar rug. Ook bij haar man heb ik 3 vingers erbij gestoken, terwijl zijn pik op en neer ging. Altijd leuk zo bi-koppels, kan je net iets meer mee. Ander handje rond tietjes en zij verder pik zuigen. En terug wisselen, nieuwe condoom, zweet, glibberig, gehijg, vinger beetje in haar kontje, en weer wisselen. geregeld vroeg die man, na vertaling door haar, als ik 'mijn sperm' aan haar wou geven, in haar mond. Haha, ik zeg : misschien. Constant aan zo een fleske poppers zitten te snuiven, bah, zelfs parfum op die vrouw spuiten, haha. Toen op de zij gaan liggen, schaar, mijn benen tussen haar benen, how mensen, wat ging ik diep, en terwijl wij zou bezig waren ging haar man uit de kamer, die ging buiten aan de venster kijken, dat vond hem blijkbaar geil, zo zijn vrouw begluren terwijl ze werd afgereden. Ik zeg tegen haar, zullen we ons dan niet omdraaien, want ik lag met de rug richting venster, ik zeg, dan kan hij mijn pik beter zien, dus wij ons gedraaid, ik op mijn rug, zij boven op me, rug naar me toe, richting venster, ik haar schouders ondersteund, pik op en neer, met een hand een tiet vast, geile positie,, bwaa, man voor de venster zich aan het afrukken. Terug naar binnen, gewoon standje, zij op haar rug, pik van man in de poes, mijn vingers erbij, mijn pik terug in haar zalige brede mond, zo werd ze een tijdje geneukt, geregeld de pik van haar man uit de poes, moest ik haar vingeren, ik voelde dat ze ging komen, pik er terug bij in de poes, handje op en neer, pik op en neer, mijn pik in en uit haar mond, ik moest haar 'sperm' geven zei haar man weer, ik moest ook naar hun thuis komen (Brussel, ik dacht nog, deuhh), en die bleef dat herhalen terug hij haar neukte en ik haar vingerde, zij kwam klaar onder mijn handje en hij trok zij pik terig uit haar poes en spoot zijn cum over mijn hand en op haar poes terwijl ik haar bleef vingeren. How mensen, geile boel daar. Toen ze een beetje bekomen was, bracht ik mijn hand naar hara mond, want boven op mijn hand lag nog overvloedig cum, zij likte dat fijn helemaal op. Toen waren ze allebei bevredigd. Na 1.5 uur, in zweet en glibberig van glijmiddel en cum, die kamer herschapen tot een puinhoop van handdoeken en opengescheurde condoom zakjes en glijmiddel zakjes, stond ik recht, en met bewondering keek ze naar mijn nog steeds harde pik! 'Zo' zei ik tegen haar, nu ben ik opgewarmd. Oh zei ze, ga je nog iemand 'doen', ik zeg ja, nog een Shemale en nog een meisje dat op me stond te wachten. Stralende glimlach. Fuck wat een knappe was me dat. Maar ze komen terug, niks te Brusselen!! Eroxx, en niet meer in een gesloten kamer!

In slaap gevallen
Natasja was daar met haar T-Girl. Dus samen met haar T-Girl M. naar achter op de matras aan de gloryholes, een favoriet plekje van hun. Ik zei tegen haar, ik weet niet als mijn pik nog zin heeft, was ondertussen niet hard meer. Oh, daar zal ik eens voor zorgen zegt ze, naakt zittend voor me, benen open, ik op mijn knieën voor haar, pijpt en streelt ze me hard, haar T-Girl naast haar strelend, onder toezicht van een deel kijklustigen. Hard! Rubber, en glij, zij gaat liggen op haar rug, benen helemaal open, niet bepaald mijn favoriet standje, begeleid ze mijn pik richting ingang poesje, how mensen, dat was ik vergeten hoe strak die aanvoelt, dat was ook weer effe geleden, echt zalig strak, kronkelend lag ze onder mij te genieten, pik in en uit, zachtjes tot dat het poesje me gewend was, daarna iets sneller. Toen op handjes en voetjes, ik knieën pik erin, pik van de T-Girl in haar mond, daarna zij op haar rug, T-Girl bovenop haar, pik en vibrator in en tegen de poes, ik de tietjes vast. Geil! Zij alleen met haar Satisfyer op haar poesje, daarna weer met pik, en alleen, en mijn vingers in de poes, bovenop de Satisfyer, en weer pik, en pik in mondje, en daar kwam ze liggend tussen ons in ik had haar tietjes vast, ze kwam! En hoe, cool, dat zie je niet dikwijls daar in de club, dat iemand zich zo overgeeft, zo fijn klaar komt. Indrukwekkend geil! En toen viel ze dadelijk in slaap. Ik zeg tegen de T-Girl M., doet die nu alsof? Nee, nee, die valt onmiddellijk in slaap. Haha hoe cool, heeft ze toch een paar minuten liggend tussen ons beiden geslapen. Speciaal! Keihard verliet ik daar de ruimte, passeer ik de traliekooi....

T-Girl aan de ketting
...gaat daar net een bijzonder knap meisje, een grote met zwarte High Heels en bijzonder geil outfitje de tralie kooi binnen met aan de ketting een T-Girl, deze moest zijn hoofd door de tralies steken en zijn/haar mondje ophouden, het meisje zat met haar vinger in zijn/haar kontje, de bedoeling was dat iemand iets in zijn/haar mond stak. Niemand die durfde, ok, ik had nog iets hards bij de hand, hoppa in mondje. How seg, die kon goed pijpen, tot diep achter in de keel, het meisje zag dat het goed was en hield zijn/haar hoofd vast terwijl ik hard kon doorstoten diep in die keel, ik had mijn hand rond zijn/haar keel liggen en kon mijn pik voelen in en uit gaan. Shit, echt, niet normaal.

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan