Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEroxx
Zondag 17 augustus 2025
Topless On Sunday (14:00 - 20:00 uur)
Topless thema op zondag, dan staan de meisjes achter de toog topless. Femke topless, tijdens het rijden naar de Eroxx al aan het denken, welke tepelversiering zou ze vandaag hebben. Hey, waar was Femke, wie heeft dat verlof van haar goedgekeurd??? Kom ik speciaal voor haar naar de tietjes kijken en de nieuwe k*t. Tarara geen Femke.
Gelukkig, ik zeg gelukkig ben ik al troostend opgevangen door de andere meisjes achter de toog.
En niet onbelangrijk, die 'speciale meisje' zou komen, de onverzadigbare. De @D 🍆🍆 ging die onderhanden nemen, dat moesten we dus zien...Overal behoorlijk actie, bij binnenkomst werden al 2 pikken aan de toog afgezogen, andere pikken wachtten hun beurt geduldig af. Achter de discobar, bed, hier werd al volop geneukt, in de witte zetel werd ook een pik gepijpt.
Later zaten zelfs 2 meisjes naast mekaar in de witte zetel op de knieën, in iedere mond een pik, en in ieder poesje een pik. De Franstalige A. was er ook (de cock-destroyer) met haar man. Ik dacht nog, oesje, oppassen. Maar ze had haar pijlen op mij gericht, geen ontsnappen aan...seffens meer...
Nog even buiten gezeten, daar kom ik eigenlijk niet zo dikwijls, maar ik moest mee, samen met de cock-destroyer en man, @D 🍆🍆 en vrouw, en die 'speciale' meisjes, samen aan tafeltje. Was wel leuk. Tijdje gebabbeld, toen tijd voor actie...
Spa Bruise
@D 🍆🍆 met die 'speciale' meisje op de grote poef in de dancing. En dat ging er stevig ruw aan toe, vastnemen, omdraaien, ik stond kortbij te kijken, handje in de poes, pik in de poes, hup weer omdraaien, was eigenlijk omgooien, pik erin, neuken, omgooien, nee te ruw voor mij, handje in de poes, kijken als ze squirt, ja volgens mij wel, ze kreunde toch hevig. @D 🍆🍆 tegen mij, haal je eens een Spa Bruise. Ik naar de frigo, zit die Franstalige cock-destroyer aan de toog dit spektakel ook gade te slaan. Zij met een vingertje naar mij, zo van : hier komen jij! Ik deed teken van niet, ik moest een Spa'ke gaan halen. Spa Bruise aan @D 🍆🍆 overhandigd, die neemt dat flesje en steekt dat met de opening naar voren in die haar kutje, dat flesje zat er toch voor de helft in, schudden met het flesje, schudden met het meisje, flesje eruit, verder met handje, haha, spuiten gelijk een draak, Spa Bruise Squirting, die ganse poef onder het water en deels squirt. De rest van het flesje dronk ze uit. Weer verder neuken, ruw en op neer, omdraaien, ze schoof nu wel beter over die poef. Was wel geil spektakel, veel toeschouwers, mooie show, ondertussen ook geneukt op het bed tegen de discobar. Weer dat vingertje van die Franstalige, ik moest op de kruk gaan zitten! ZIT zei ze. Ik : jawel commandant! Zij : commandant generaal. Ik stond gelukkig a half in 'geef acht'! Naast me werd al een pik afgezogen door een ander meisje, blijkbaar was het nu mijn beurt, ze haalt mijn pik tevoorschijn en begint hem hard te pijpen, terwijl haar man mijn ballen vasthield. Lang heeft hij ze niet mogen vasthouden, zij wou alles in haar handjes, en ruw dat ze weer was ,die kan nu niet eens lief met mijn pik omgaan, arghhh, toen hem hard was werd ze wat kalmer, ze had voldoende om diep en lang op te zuigen, dat moest ze hebben. Ik al eens gaan rechtstaan, zij op haar knieën, dan weer gaan zitten op de kruk, zij gebukt. De @D 🍆🍆 was klaar met het 'speciale' meisje en zag ons bezig, hij met zijn handje, toch wel een ervaren handje, toch zeker als het poesjes doet squirtten. Met mijn pik diep in haar mond, een been omhoog, en de hand van @D 🍆🍆 op en neer in haar poesje, ik denk binnen de 20 sec, squirt alle kanten kanten op, ja, lap mijn nieuwe schoentjes ingewijd. Godverde. Zelfs tot in mijn gezicht, door daar hard met die hand op die haar poes te slaan. resultaat, ze wou dus geneukt worden, zucht, ik weet tot wat dat weer gaat uitdraaien, onhandige posities, ruwe handjes bewegingen en kontje. Ik zeg : niet aan de toog, de meest onhandige plek die er is. Ik zeg : achter, grote poef, ja is goed, ze ging er zijn binnen 5 minuutjes, eerst nog een sigaret paffen...Bekijk bijlage 377258
5 minuutjes, dan kom ik....
...dus ik daar achter gewacht, naar geil tafereel in de kooi gekeken, al dik 5 minuten voorbij, zit ik in de zetel te wachten, komt er een andere T-Girl die dacht dat ik hem ging neuken, nee, nee, pik is gereserveerd, weer al een 5 min voorbij, miljaar, waar blijft die, 2 mannen me tegelijk gepijpt op de hoek van de traliekooi - gloryholes, was wel leuk, mijn pik schoof tussen die 2 hun lippen door, overal geneukt, in elk kamertje, kooi, gloryholes, mijn pik gulzig in die 2 mondjes, maar geen Franstalige, terug in de zetel gaan zitten, pik hard, komt @D 🍆🍆 en zegt dat die buiten zit te squitten. Alé dan, ik naar buiten, daar daar zaten ze in de zetel buiten, ik ernaast gaan zitten, die zetel kletsnat, wat was daar allemaal gebeurt?? Onmiddellijk stak ze mijn pik in haar mond en begon hem weer gretig af te zuigen onder toeziend goedkeurend oog van toeschouwers die buiten aan de tafeltjes zaten. Tijd voor kutje te vullen, ik deed teken van boven op me te komen zitten, doet ze niet zo graag, maar ik zit er dan wel lekker ontspannen in, dus toch effe bovenop me ze geneukt. Toen wou ze op haar knieën. Neus in de zetel, pik van haar man vast, kontje uitdagend naar achter, fuck, weer zo een onhandige positie voor mij, godver, maar zachtjes liet ik mij pik afdalen tot nog enkel mijn ballen zichtbaar waren, zo heb ik ze daar een tijdje geneukt, ondertussen al een zakje glijmiddel opengemaakt en dat op haar kontje laten vallen, met duim al eens een beetje in kontje, nu ik weet dat ze pik in kontje wil, dus ik wist wat me te doen stond, nog wat speels met mijn duim in kontje terwijl pik nog volledig in poesje zat, zij nog steeds met de neus in de zetel. Tijd voor kontje! Pik langzaam uit poesje getrokken en klaar bovenopBekijk bijlage 377257 kontje, eikel er zachtjes een stukje in, bijna geen weerstand zoals ik verwacht had, en helemaal erin in een vloeiende beweging, ja, daar ontsnapte toch wel een kreun en gehijg bij haar. We hadden haar aandacht. Ik dacht, der moet iets haar poes, ik kon er niet aan in de positie hoe ik daar stond. @D 🍆🍆 was aan het toekijken, ik zeg tegen hem : Handje in kutje!! Terwijl ik verder volledig in het kontje zat op en neer te bewegen, @D 🍆🍆 zijn handje langs achter tussen mijn benen in haar poes, ruw op en neer, ik voelde het tot aan mijn pik, haha. Weer pogingen gedaan om haar te laten squirtten. Zo hebben we ze daar toch effe volledig uitgeput. Toen heb ik mijn pik uit het kontje verwijder en @D 🍆🍆 zijn handje uit de poes, viel ze uitgeput en voldaan met een smile op haar gezicht in de zetel neer.
Wat te onthouden! 5 min bij die Franstaligen, maak daar maar 30 min van!
Bekijk bijlage 377256
Zeker waar, maar het gaat ook meer om de sexklaarkomgarantie die de club afgeeft voor de mannelijke klanten.Inderdaad. 't Is een parenclub en geen bordeel....
Veel mannen weten het verschil niet precies.
Ben ik toch behulpzaam he![]()
Er zijn huisdames, maar die vallen dan weer niet bij iedereen in de smaak: ze zijn te oud, of ze zijn niet met genoeg, of er staat altijd teveel volk omheen, of het is bandwerk, of ...maar het gaat ook meer om de sexklaarkomgarantie die de club afgeeft voor de mannelijke klanten.
hier al genoeg vaak leeg naar huis getrokken ze .. van sommige gerimpelde vrouwe daar gaat hem echt niet omhoog , ook al ben ik voor milfjesNou, nou, ik denk dat dit wel mee gaat vallen. Wat je er ook van vindt, ook qua gratis toelaten van carnavalgangers en niet zo actieve stelletjes & de soms nèt wat scheve verhoudingen tussen mannen en (nep)vrouwen. Het is me nog nooit voorgekomen dat ik niet tevreden naar huis ben gegaan. Je moet soms een beetje geduld hebben en een gezonde portie assertiviteit en dan kom je altijd iemand leuks tegen. En het is ook maar net wat je van een club verwacht. Zelf kan ik ook enorm genieten van de aanblik van seksende mensen.