Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij zijn maandag nog eens langs geweest, het was inmiddels enkele maanden geleden. Vrouwtje heeft haar schade toch een beetje kunnen inhalen, ook al was de opkomst vrij mager. Desalniettemin waren de aanwezige mannen die de revue passeerden stuk voor stuk zeer sympathiek en respectvol.
We beperkten ons hoofdzakelijk tot het kamertje naast de traliekooi. We wilden het overzicht wat bewaren deze keer en het aantal mannen iets beperkter houden, maar liefdevoller. Niet erop en erover en de volgende zoals we ook wel graag eens doen. Een selectie maken van enkele mannen, en daar dan iets uitgebreider heerlijke sex mee beleven. Enkele heren hebben dan ook het geluk gehad aan meerdere sessies te kunnen deelnemen.
We kregen weer vele mooie complimenten, wat steeds in dank wordt afgenomen.
Jammer dat de mogelijkheden vanaf volgende week weer heel wat minder zullen worden, het wordt wachten op een vrije dag op maandag of donderdag, dus zal pas voor november zijn...
Geile groetjes van ons 2

Eroxx

Donderdag 28 augustus 2025

Nina & Friends Party (11:30 - 18:00 uur)

12:40 uur aangekomen. Maar how seg, wat een auto's al op de parking. Ik moest al op de tweede rij gaan staan en al vrij achteraan. Dus al behoorlijk druk. Ga ik de trap af naar de lockers, aha wie komen we daar tegen : stefan74. Dat was al weer even geleden. Omgekleed, ben ik bijna boven aan de trap, wie staat daar te wachten : Jazeker : de Linda !
Vandaag slechts 1 hoofdstukje, wel een speciaal hoofdstukje. Ik dacht dat ik daar al alles gedaan en gezien had wat je maar kan doen in een club, zoals :
- met meerdere meisjes - check
- met meerdere jongens - check
- trio MVV - check
- trio MVM - check
- 2 pik in de kut - check
- shemales - check
- effin noem het maar op - check!
Wat hadden we nog niet gedaan zou je dan denken...???

2 pik in het kontje
... heuh, hoor ik hier sommige al denken, 2 pikken in kontje? In hetzelfde kontje?? Moet dat niet zijn : 1 pik in kontje en een 1 pik in de poes. Nee, nee, de titel klopt wel degelijk. 2 pikken tegelijk in hetzelfde kontje.
Het begon nog vrij gewoon, achter de DJ, bed, Franstalig koppel, hij zo een kleinere stevige man, kaal kopje, zij, een langere slanke, degene waar ik het het laatst eens over had, die ook fist-fucking doet in kontje (dat laatste was wel blijkbaar ergens anders gebeurt).
Ze waren met mekaar aan het neuken, met zijn tweetjes, pik in de poes, na een tijdje pik in kontje, en aangezien dat haar man is dus zonder condoom, cool om te zien, zeer sierlijk werd die daar genomen, man op knieën, pik in kontje, zij haarNaamloos9.jpg rug mooi gekromd , rug naar het bed toe, zodat je goed kutje kon zien terwijl pik in en uit kontje gaat. Ik al eens met mijn vinger zachtjes door het kutje geveegd terwijl die pik haar kontje deed. Af en toe een man die meedeed, ook pik dan in haar kontje. Even later gingen ze in de witte zetel zitten, naast het bed. Waren ze met mekaar bezig, eigenlijk weinig mannen die met hun meededen. Ik naast hun gaan zitten op de armleuning van de zetel, zodat ik alles lekker geil van kortbij kon volgen, zij haar man aan het pijpen, even later vloog die pik weer in haar kontje, zij zat vlak naast me, ik tietje vast, piercing in tepel vast. Zij doet me voor hoe hard ik daar aan mag trekken. Ok. Altijd leuk om te weten hoever je kan gaan! Een andere man haar aan het neuken, zij op haar knieën in de zetel, pik in de poes, die van die nieuwe man, pik in kontje, afgewisseld, poes, kontje, poes, kontje. Man zijn pik begaf het en zij gingen met hun 2 verder op het bed. Weer een showke kontje neuken met duidelijk zichtbare poes voor de aanwezigen. Doggy neuken die zelden, want dan zie je niet veel. Als die neuken, dan zie je de pik wel degelijk in de poes gaan of in kontje. Die hun standjes zijn soms kunstwerkjes. En plots waren we getuige van iets speciaal! ATM (Ass To Mouth), zonder condoom, how mensen, geil, terug in kontje, neuken en er terug uit en in de mond. Fuck, nog niet gezien daar. Terug in zetel, ik van de leuning af en naast hun gaan zitten, moet ik vertellen dat mijn pik hard was ondertussen, nee zeker, ho jawel. Zij pakt een kussen, leg dat op de grond, gaat er met de knieën op zitten en begint mijn pik te pijpen. Die ging stevig en langzaam tot diep in haar keel. Nu, ik heb nog al eens met hun gespeeld, een tijdje geleden, dus ik weet dat die man van haar ook graag op een pik zuigt, dus met hun 2 aan mijn pik aan het zuigen, beurtelings pijpen, man, vrouw, beiden tegelijk. De vrouw neemt een condoom, hupla, rond mijn pik dat ding, en zij bovenop me, pik in haar poes. Glijmiddel, bwa niet nodig, die is altijd nat. Die gleed er gewoon in. Shit die zat lekker op me, paste perfect, haar benen, op mijn benen, duim op haar klitje, zij leunde achterover, zodat mijn harde pik strakker in haar kut kwam te zitten, tieten in mijn handen, trekken aan die piercing.
Die man geile dingen tegen haar aan het vertellen, was in het Frans, dus ik denk wel geile praat aan hun blikken te zien. Man gaat recht staan, achter haar, tijd voor een DP. En hoppa, pik in kontje, ik zat nog in kutje. DP. How mensen, daar hadden we haar aandacht, ik op en neer met mijn pik, die man op en neer met zijn pik. Dadelijk een deel toeschouwers, sommige kwamen zelfs heel kortbij, een zelfs op zijn knieën om het te kunnen zien. Haha.Naamloos7.jpg
Ik voelde de pikken bijna tegen mekaar schuren. Geil. Ik werd steeds harder. Pik terug uit haar kontje, ik alleen verder doen. Even later die pik weer in kontje, en weer DP, fuck, we zijn daar vrij lang bezig geweest. Zweet en ik niet alleen, de tietjes van die vrouw begonnen ook al lekker in het zweet te staan.
Plots zegt ze verschillende keren, asssss, asssss, ik had dat niet dadelijk door wat ze bedoelde, maar ze vroeg eigenlijk als mijn pik in het kontje mocht. Ahja tuurlijk, daar waren we op aan het wachten, die gaat een beetje rechtop zitten, mijn pik glijd uit haar poes, ze heeft hem vast en laat zich zich opnieuw zakken. En verder neuken. Ik dacht : zit die nu in kontje of niet??? Ik met mijn vingers in haar poes, jaja, die zat wel degelijk in haar kontje, volledig erin, in een soepele beweging, fuck fuck, geen verschil te voelen, moest ik het niet gecheckt hebben met mijn hand, djezus, dat is een sletje, mijn pik aan het afrijden, terwijl ze me haar kutje liet zien, geile positie zo boven op me leunend achterover. Glijmiddel, maar nee, dat doen we niet! Na zo een tijdje geneukt te hebben, verbaasde toeschouwers in de nabijheid, vroeg ze : 2 pik in assss??? Ik dacht deuhh, bwa ja, zou dat wel gaan. Die haar man staat weer recht, neemt plaats tussen mijn benen, en steekt zijn pik gewoon bij in het kontje, te bedenken dat ik er nog in zat. How how how, wat was dat, wat een spektakel, vanaf het bed te zien, dat zag ik aan de geile verbaasde blikken van geile mannen, zelfs een paar koppels die kwamen toekijken. Ja, dat zie je niet iedere dag, 2 pikken in een kontje, en niet fijn stilletjes zitten te kamperen, nee, neuken, op en neer. Man er terug uit. Ik verder dat kontje aan het afrijden, een andere jonge kerel kwam al hard naast me staan, die ging seffens overnemen. Opnieuw haar man zijn pik erbij, soepel, echt, die gaat erbij alsof het niks is, en weer neuken een tijdje. Echt cool zo pikken tegen mekaar. Ze begon al aardig in het zweet te staan, ze zoog ook geregeld aan mijn tepel, geil. Haar man er terug uit. Die jonge kerel die naast me was komen te staan wou zijn pik bij in het kontje steken. En dat ging dan ook zonder problemen, we zaten er weer fijn met 2 in. Maar mijn pik was na deze behoorlijk lange neukpartij zijn focus kwijt geraakt en die jonge kerel duwde me eruit, floep, pik uit kontje. Ik zei tegen die kerel, doe jij maar alleen verder, ikNaamloos.jpg onder hun uitgekropen, gaan recht staan. Ik zag er redelijk verfrommeld uit. Er was zelfs een koppel met me aan het lachen, mijn coupe was volledig dooreen gehaald. De jonge kerel neukte haar rechtstaande in kontje. Ik mijn hand aan haar kutje, in haar kutje, djsezus, die kut werd me daar toch weer zeiknat, das is toch een geil mens, niet te doen. Ik haar poes gevingerd, 4 vingers, die andere pik nog steeds in haar kontje, die voelde ik langs mijn vingers glijden. Pik van haar man in haar mond. Na een klein uurtje had ze er toch effe genoeg van.

Achter waren er geregeld grote orgies op de grote poef. Wat opviel, was dat de mannen allemaal vrij relaxt en niet opdringerig zich opstelden, en er stonden er veel met momenten rond de meisjes. Ook in de traliekooi, zeer knap meisje met 5 - 6 ook al knappe jongens bezig. Geil!

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan