Eroxx
Donderdag 18 september 2025
T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)
19:40 aangekomen, ik dacht vandaag eens op tijd zijn. Yes, 1 man voor me, zo goed als eerste om naar de lockers te gaan, zalig, plaats genoeg. Een half uurtje later en het is chaos. Dat omkleden van die '
meisjes', arghhh, doe ik dit aan, of dat, nee, toch maar dit en dan voor 22:00 uur nog eens 3x van kleren wisselen, schminken, netkousen, lederen outfitjes, een heel deel in cat-outfit met oortjes en staart , zelfs een in hondenmasker, ook met staart, tattoos, niet normaal, butt plug met vossenstaart, jurken, hotpants, te strakke hotpants waar poesjes en pikken in gekneld zaten, namaak tieten, bh-tjes opgevuld, lipstift, glitter, gladiatorrokken, zwaar lederen armbescherming, je zou bijna denken dat er ieder moment een arena gevecht gaat plaatsvinden, pruiken, high heels, boots extreme boots, kutjes in minuscule verpakking, kutjes zonder verpakking, pikken die uit slipjes puilden, kleine pikjes die klitjes genoemd worden, pikslotjes, inderdaad, het was
T-Girl Party.
De goddelijke pijper
@Nathalie Nathalie was er, Amanda was er, de jongen met goddelijk lijf was er, eigenlijk was iedereen er om totaal geil te worden, dus 21:30 uur richting ero-ruimtes, how daar werden al kontjes geneukt, rechtstaande, liggend, een pik ging er zelfs hangend in, een pak volk aan die glory-holes, gelukkig de traliekooi vrij, Nathalie & G. en ik erin, showtime. 2 condooms en 2 zakjes glij al opengemaakt, want als de handjes glibberig worden kan je het vergeten, ketting af, zijwaarts begonnen, zijwaarts in Nathalie haar poes, pik van G. in haar mond, miljaar ik lag daar toch niet zo goed, met al een hoop volk rond die kooi was ik toch wat aan het taffelen (voor de NL's aan het klooien), herpositionering gedaan, been omhoog ik een beetje gedraaid, ja was al beter, heerlijk geil zichtbaar voor de kijkers gleed mijn pik in uit uit de poes van Nathalie op hetzelfde ritme als de pik van G. in en uit de keel gleed. Synchroon ! Steeds meer handjes door de tralies die begerig hunkerden naar de tietsjes van Nathalie, ok, omdraaien dan maar, op de knieën, hoofd kort tegen de tralies, pik doggy erin, G.'s pik nog altijd in mond, overal handjes aan Nathalie, tralie handjes, ik handje aan klit, pik stevig in en uit, klop klop op klit, vingers bij in de poes, eruit, klop klop, klets klets op klit, oh, Amanda aan de andere kant van de tralies, hier met die tietjes jij, met de pik in poes , tiet van Amanda in hand en andere hand rond nek van Nathalie zodat deze de pik van G. diep pijpte, dreef ik mijn pik in en uit die zuigende naar pik snakkende kut. Amanda korter tegen de tralies, fascinerend voor sommige mannen, ahja, een shemale, ik hield ze al neukend tegen de tralies getrokken terwijl ze door een massa handjes overal werd betast. Position switch, G. in poes in tegen de tralies pik voor hun 2 mondjes, deze ging dan ook geregeld van G. zijn mond naar Nathalie haar mond. G. temde de kut van

Nathalie ondertussen bovenop haar liggend, veel mannen die met glunderende ogen kwamen kijken, veel blikken naar mijn pik, durfden ze hem vastnemen, ja, daar was een aarzelden hand, pik was net uit mond van Nathalie, het handje had hem vast. Ik zeg tegen hem: hou hem maar vast en steek hem ondertussen maar in haar mond, die ogen, die blik, en met mijn pik in zijn hand bewoog hij me richting mond, Nathalie pijpte mijn eikel, terwijl die man mijn pik stevig vasthield, ondertussen ik een tiet van Nathalie ter handen en een tiet van amanda in de overblijvende hand. Was wel geil. Tijd om de poes van Nathalie wat extra vulling te geven, glij in handje, pik in haar mond, G.'s pik nog in de poes, ik er mijn hand langs achter bij gestoken, dan voel je de pik over je handpalm glijden, ballen in mijn hand, vingers bij in de poes, mijn pik ondertussen tegelijk door hun 2 gepijpt. Een andere man me door de tralies zachtjes aan het strelen, mijn tepels vast, ik handje uit Nathalies poes en tietje vastgenomen en mijn pik door de tralies gestoken, Nathalie had ondertussen ook een tepel van me vast, G. neukte onverstoorbaar hard verder. Hoe fijn nam die man mijn pik vast, precies alsof hij een trofee in zijn handen had, mijn ballen een beetje omhoog getild in een handje, pik in ander handje, zeer zacht en sensueel, how, en toen moest zijn mond nog in actie schieten, en zo gebeurde ook, zachtjes bukte hij zich naar mijn eikel toe, nog steeds zijn trofee in handen, nog steeds een tepel in Nathalie haar hand, nog steeds een tiet van Amanda in mijn hand en een tiet van Nathalie in de andere. Onvoorstelbaar goddelijk schoof die zijn lippen over mijn harde paal tot zijn lippe tegen mijn ballen kwamen, toen gingen ze terug richting eikel, fuck mensen die kon pijpen, goddelijk, GODDELIJK langzaam met stijl & klasse, ondertussen nog een andere bekend meisje aan de tralies erbij, die Nathalie haar tietjes vast genomen, ja, de tietjes van Nathalie waren in trek vandaag.
G O D D E L I J K zat mijn pik en bleef mijn pik tussen de tralies door in zijn mond, Amanda haar klitje was hard geworden, en haar kontje ging geneukt worden in de nis naast de grote poef, dus die tietjes waren we effe kwijt. Effin en complete buitensporige orgie, mannen vrouwen shemales, fuck geil. Na dik een uur in die tralie kooi ellendig van op mijn knieën daar te zitten suf, gepijpt, floesh geneukt zeg ik : nog geen tijd voor pauze, nee de G. neukte gewoon verder, ik uit die kooi, pik effe zeppje laten zien van kortbij en terug naar de kooi, daar werd Nathalie uitvoerig gebeft door G. Ik en andere mannen en meisjes haar uitvoerig gestreeld door de tralies, en die bleef maar gebeft en gevingerd worden, niks te pauze, ik terug die kooi in mee helpen met mijn handje, handje van G. en mijn handje in de poes, pik in mond, aan alle kantjes werd ik vastgenomen, heerlijk, die handjes door de kooi, terug keihard die poes eens effe afgeneukt, alé effe, effe lang, tijdens het neuken een jonge kerel die me langs achter vastnam en met zijn handjes mijn kontje opensperde en met een vinger fijn op en neer langs mijn kontje gleed, moet je maar doen, dan wordt ik pas hard, eh Nathalie, lekker he zo diep en hard. Nog en half uurtje doorgeneukt toen tijd voor pauze ware het niet dat Nathalie & G. gewoon verder deden...
Pik & cum voor Amanda
...een drukte daar aan die gloryholes, de ganse avond, kom ik daar Amanda tegen, zij/hij me aan het strelen, tepels zuigen, ik hard, ik zeg hier zo, op je knieën in de zetel (aan de sauna) . Pik in gereedheid, dat wil zeggen rubber & glij, glij op het kontje, positie en zacht drukkend er proberen in te geraken, met de nodige instructies van een man die naast me stond, hij wist hoe het moest, Strak, vrij strak en langzaam voel je je eikel dan binnengaan, over de ganse lengte, en als die lengte van je eikel is overbrugt, dan schiet je pik er zaligmakend in, helemaal, geen pik te zien wie er kwam kijken, een iemand nam langs achter zeer behoedzaam mijn ballen vast terwijl ik Amanda neukte, een andere hield mijn tepels vast. Kreunend onder iedere stoot en soepele beweging van mijn pik zorgden voor een ontspannen kontje. Relaxt met de tietjes in mijn hand ondersteund door de 2 toeschouwers heb ik daar even dat kontje fijn geneukt. Daarna eruit, condoom af, en dadelijk een van de toeschouwers mijn pik in zijn mond en verder pijpen, shit weer zo een goede pijper..

Later in de nis met de ovalen ramen, daar was veel actie, daar werd een T-Girl geneukt en gepijpt door een paar jongens, in de aangrenzende ruimte met sterrenhemel, werd een meisje geneukt door een T-Girl en een paar jongens, midden op de matras was nog een plaatsje, ik me daar comfortabel genesteld, Amanda kwam piepen en kon de aanblik van mijn harde pik niet weerstaan en kwam zachtjes met mijn tepels spelen, uiterst geil na de ganse avond te hebben neuken en gepijpt geweest te zijn, vroeg ik aan hem/haar als ik op zijn tietjes mocht spuiten. ja, is goed was het antwoord. Hij/zij op de rug liggen, ik er met gespreide benen boven gaan zitten, haar/zijn klitje raakte mijn ballen, mijn pik gericht naar haar/zijn tieten, rukte ik zachtjes, Amanda haar vingers hielden mijn tepels vast, veel had ik niet nodig dat voelde ik, mijn eikel werd extra groot, ik voelde dat ik ging spuiten en mikte tussen haar tieten en kwam ongehoord hard klaar, straal op haar/zijn gezicht, mond, haar, ogen, nek en een paar laatste stralen cum tussen en op haar/zijn tieten. Djezus ik spoot veel en hard, overal cum, druipend, en druppend.
Tussendoor nog veel cumsletjes gespot, die spontaan op de knieên gingen omringd door talloze mannen die hun cum spoten in en op haar/zijn mondje/gezichtje. Ook nog in de traliekooi, een koppel, zeer knap meisje en haar man/vriend? zeer ruige kerel, tattoos, zwaar lederen outfit, die haar een buttplug in bracht en toen die in haar kontje zat er een vossenstaart aan bevestigde. Toen moest ze een paar pikken die door de tralies staken pijpen, die nam ze tot diep in haar keel, jongens die hun pik dachten vast te houden, dat lukte niet, zij deed hun handjes weg, de pik was van haar, ze moesten ondergaan.