Eroxx
Donderdag 18 december 2025
T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)

T-Girl Party, maandelijks hoogtepunt voor T-Girls, Sissy's, Gay, Bi, hetero, BDSM, latex, Dom's, Subs, bwa noem het op, ze zijn er, met die gedachte in het achterhoofd om wat strakke kontjes te doen dus afgezakt richting Balen, op tijd daar, er stond zelfs een twink-kerstman aan te schuiven, ik dacht nog, hmm, die ga ik seffens pakken. Tot zover de plannen, ware het niet dat die volledig overhoop zijn gehaald door 2 knappe meisjes, die er laatst ook waren, die van 25 & 29, twee bijzonder knappe ondeugende en na wat ik vanavond heb meegemaakt, onbevredigbare sletjes. Ja onbevredigbaar! De zwartharige met rode spoeling verderop genoemd S. en de knappe brunette Y.

Net omgekleed in de kleedkamer, staat die S. plots naast me, haha, dat had ik niet verwacht! Kus. Ze waren al de ganse namiddag daar geweest en hadden me zitten zoeken! Ja, ik had je verslag van vorige keer gelezen, 'dat je pik er niet goed inging in de sling', en terwijl ze dat zei, had ze mijn pik al vast, en ze zei : we zullen dat seffens nog eens proberen. Slik! Pik half hard, ballen kropen korter bij mekaar

. Alles gebeurde effe vertraagd. Als zo een knap wicht dat zegt terwijl ze je recht in de ogen kijkt, nog geen 5 binnen, nog niet weggeraakt uit de lockerruimte, dan gebeurt er effe iets. Fuck, ja, beiden waren dus pokke-geil. Nog een selfie-video met Y. en met half harde pik naar boven. Ola, ook nieuwe verlichting boven de discobar! Ohja, ook een stukje Latijn, een voor over na te denken!
Navita de ventis, de tauris narrat arator
Tuf op mijn kut!
Nog geen 15 min later stonden ze al op het podium de geile jongens aan het teasen, mijn pik verdween al effe in de mond van S., Me bevrijd uit het kluwen van die meisjes en naar
@Nathalie Nathalie & G. in restaurant. Crisisoverleg! Plan van aanpak! Dit ging geen gewone avond worden! Even later zat S. achter in de open nis aan de grote poef, alleen, een beetje weg aan het soezen, drankje in de hand, kreeg een klop, begrijpelijk, al de ganse namiddag zich daar gesmeten. Ik naast haar, drankje af genomen, en vanaf nu werd het Spa Rood, en de alcohol, die gingen we eruit neuken! Met geile blik in de ogen, handje rond mijn pik, ging ze liggen, benen open, lederen broekje, hotpants, met ritssluiting, bh'tje, leder met ritssluiting, ritsje open, tietjes, goddelijk leuke tietjes, tepeltjes voorzien van piercings, het licht ging even weg, zoveel volk stond er plotseling voor de nis, een handje rond mijn pik, ah, van een T-Girl die naast de nis stond, ik vinger over haar opengesperde poesje, open poesje richting kijkers, rukkende pikken, niemand durfde haar aan te raken en

maar goed ook want ze kan gemeen uithalen naar ongewenste handjes. Ik ga je pik neuken schatje zei ze tegen me en ze kwam boven op me zitten en liet zich zakken over mijn pik. '
Heb ik echt zo een strak kutje?' Stond in mijn vorig verslag! Godver, ja, ik moest nog een stukje gaan, die geile praat haha, oef erin, deze keer hard en daar ging ze met mijn handjes haar tietjes ondersteunend op en neer. Dat kontje op en neer, verrukkelijke stevige benen, grijpbare stevige billen die een klets kunnen verdragen. Position switch! Naast me op haar rug, ik ernaast, schaar positie, fuck ja, wat ging die er lekker in, ondertussen was haar vriendin Y. de oogverblindende brunette, wat een figuurtje, er ook bij komen liggen met een jongen, hey Y., Ivan is me aan het neuken, zijn pik voelt zalig aan, en maar tetteren tijdens het neuken, geweldig, stressende jongens aan de buitenkant hun kans aan het afwachten. Ik zeg : kom omdraaien knieën en gezicht naar buiten zodat we naar de harde pikken kunnen kijken, yep. Pik doggy in haar poesje, fuck man wat zit die fijn, perfecte hoogte voor mijn pik, verschillende pikken voor haar neus. '
Jij moet een pik uitkiezen' zei ze tegen me! Ik zoek een harde pik jongens zei ik, haar neukend, die haar dadelijk gaat

neuken, want als hij niet hard is ga je afzien. Ik ik ik, verschillende kandidaten, een iemand kende ik , hebben samen nog eens Jade ge-destroyd tijdens een DP. Jij ! Ik haar hoofd richting die pik, pik in haar mond, pik in kutje, bon, we waren vertrokken voor uren, vanaf toen is alles heel vaag geworden, een grote geile orgy, tot 00:30 uur, aan een stuk, non stop. Nathalie & G. kwamen erbij liggen, met 6 in de nis. S. zich ondertussen omgedraaid, kontje naar de nieuwe pik, mijn pik in haar mond, helemaal met momenten, handje rond Nathalie haar tiet en af tietje van Y als ze binnen handbereik kwam. G. mijn pik aan het pijpen, ja, dat vond ze wel cool, dan zij weer, dan G. weer, volgens mij zelfs samen op een bepaald moment. Handjes tekort, pikken tekort. Handjes, vreemde handjes kwamen aan haar, en dan krijg je dit : '
Wie zit daar aan me?'
Ik voel jullie wel! Weg! Ik haar hoofd terug vollledig over mijn pik, zodat ze niks kan zeggen, die andere pik nu heftig in haar poes aan het neuken, G. Nathalie aan het neuken, brunetje ook pik in poesje. '
Tuf op die kut !' riep ze geregeld, haha, die gezichten van de kijkers, stress. '
Flikker toch op man, je pik is niet hard', opmerking na opmerking, ze was in vorm, ze draait zich terug om om wat pikken te kunnen pijpen, ik Nathalie zijwaarts in de poes gepakt, ongemakkelijke positie, ik zat vast in de hoek van de kamer. Te ongemakkelijk. Pik eruit, pik in S. haar poesje, terwijl ze pikken zoog. Nee, niet aan me komen, ja jij wel, ja jij moet me direct neuken, Ivan zoek jij ook nog wat pikken, ik had goed zicht op palen die hard in de boxers stonden. Ik zeg : hij daar! Ja, jij! Broekje zakken. Pijpen. OMG, Y, riep ze geregeld, Ivan zit helemaal in mijn kut. Zweten, lachen, schunnige opmerkingen, soppendpoesje, gulzige mondjes, kort op mekaar, geile jongens, cum op de voetjes van de Brunette. Iemand die haar wou neuken zonder condoom! De opmeking die toen kwam laten we hier best maar achterwege. Ik zeg tegen S., ik neuk je verder op de grote poef, hebben we meer plaats! Ja geil zei ze. Op de poef, terug zij op haar rug, ik zijwaarts, schaar, net op tijd was Linda daar met haar vriend, Linda steek jij mijn pik erin, ja tuurlijk en ze hield hem in haar handje voor dat strakke kutje en duwde me naar binnen vasthoudend bij mijn ballen. Stevig showke gegeven, poef volledig omringd door geil volk. Pik met een snelle ruk uit de poes verwijderd, tijd voor andere pik. Ik moest ze weer kiezen. En dan weer die opmerkingen, ligt er een kerel haar te neuken, bovenop haar, zei : '
Die ketting, ik wordt daar gek van! Opflikkeren jij!'. Volgende. Andere pik erin, zij liggend, mijn pik in haar mond, zei : '
Nee, je oksels ruiken!' Weg! Andere pik, andere handjes, steeds meer handjes, steeds dat getetter, ik hand over haar mond en verder neuken. Ja, nee, hij niet, nee, te veel haar, nee dit, nee dat, en ze bleef pokkegeil, stja, zo ben je dadelijk door de harde pikken heen geneukt. Vriend van Linda had de oplossing, handdoek over haar ogen. Ja, dat was het, er kon effe in relatieve rust verder geneukt worden, afgewisseld met toch nog geregeld wat opmerkingen als : '
Wie zit daar met zijn koude vingers in mijn kut? ' Vanaf de poef roepen naar haar vriendin in de nis, dat ze geneukt werd, ook toen ik nog in haar zat. Na toch wel een lange tijd daar op de poef, geen mannen meer te vinden die haar dienden te neuken, oh, dan maar terug mijn pik hard gepijpt, ga jij maar eens fijn liggen, en met haar kontje uitdagend naar achter zat ze me deepthroat te pijpen. Toen terug bovenop mijn pik en al

neukend vroeg ze, ga je me laten squirten? Ik had gezien hoe dat moest en had versterking nodig, vriend van Linda, hij met zijn handje de poes en met ander handje druk gezet net boven de poes, ik pik in de poes, en het duurde niet lang, dsjezus, ik dacht dat ik daar al alles had meegemaakt, maar nee, dit nog niet. Een geile lekkere babe van 25 die squirtend klaar komt,bovenop me zittend, terwijl ze mijn pik neukt, en de kutsapjes rijkelijk over mijn pik en ballen liet stromen, shit, ik lag in een plas squirt toen ze klaar was, en al klotsend en soppend ramde ik mijn pik verder in die poes en even later voelde ik weer een kleine lading langs mijn ballen gaan. Daarna is ze nog uitgebreid en vakkundig meerdere malen klaargekomen onder de vakkundige hand van de vriend van Linda. Er kwam iemand haar beffen, maar die had snel gedaan : '
Uw baard is hard, doet pijn aan mijn kut!' Nog een paar pikken die konden, ik poesje wijd opgesperd, kon je van kortbij die pik erin zien gaan, poesje los, sloot zich dan volledig rond die pik. Ondertussen was het al ruim na 24:00 uur, effe tijd voor een pauze voor haar. Even later een hoop herrie in de traliekooi, ja, daar lag ze met een andere babe, een knappe, elkaars poesje aan het likken, de babe werd ook geregeld geneukt, die babe squirtte op een gegeven moment, how wat een straal, gevolgd door meerdere kleinere stralen, gelach gegiechel, de brunette er ook bij. 3 beeldschone meisjes in de kooi. Fuck! Vanaf ongeveer 20:30 uur tot 00:30 non stop in een orgie met haar gezeten!