Eroxx
Vrijdag 26 december 2025
Mojito party On Friday (20:00 - 03:00 uur)
Ola, veel berichtjes deze week op het forum! Sommige berichten verdwenen sneller dan dat ze tevoorschijn zijn gekomen.

Tsss. Dus hoog tijd voor een lekker '
MEGAMOLAAN' verslagje. En lekker aangevuld met wat AI (geen AL) , dat word wel gesmaakt heb ik gemerkt. 1 degelijk verslag heb ik zien passeren, van
@RobbieNL , die 2 heel knappe jonge meisjes die je daar tegenkwam, die zijn 25 (zwartharige) en 29 (brunette), dat waren die die ik in het verslagje van de
T-Girl party heb beschreven! 19:00 uur, bericht van
@Nathalie Nathalie & G. dat ze al onderweg waren...euh, is dat niet wat vroeg, nee nee, anders te lang aanschuiven. Trouwens, er staat een grote witte tent voor de voordeur, deze is voor de jaarwisseling en voor de verjaardag van Nina. Een hoop mannen voor de deur, (in de tent) dadelijk een lange rij, een rij met ook koppels helemaal achteraan, en ik weet niet als jullie het weten, het is een ongeschreven regel, of geschreven, dat koppels voorrang hebben, schunnige opmerking daar over geven terwijl koppels naar binnen gaan, echt! Mojito Party, dus dan staat er een standje naast de toog waar je Mojito's kan krijgen, de bartender van de Mojito's, het goddelijke schatje, in strak zwart jeans broekje, poesje zit erin gekneld, snakt om naar buiten te mogen, zwart lapje stof rond de tietjes, nee tieten. Femke! Hoppa, daar had ze me al lekker besprongen, ze zat dadelijk goed, en het bhtje verwijderde ze zelf al van een tietje, ik hoefde enkel de tepel maar vast te nemen, voelde ik daar al een druppel pre-cum opwellen? Nee, zal wel zweet geweest zijn. Geile entree! Mah, en die andere knappe blonde, de Nr. 13 van 'Het mooiste kontje' verkiezing stond daar al te glunderen, Femke op de grond, kus, klets op poepje, Mojito's maken , naar Nr.13 , fuck wat een geil ding is me dat toch, kus, tietje uit bh'tje, kontje werd me al aangeboden, ik moest er een klets op doen en een harde. Dat heeft ze graag! Dus klets! Op het podium, het was nog geen 20:45 uur, al een 10 tal mannen aan het gek maken met haar verrukkelijk geile lenige body, een strak kontje, rode boots met stilletto's, gestrikt met een veter met kerstballen aan, minuscuul slipje en dito bhtje, rond de danspaal sensueel geil aan het dansen, stoute ondeugende blik in de ogen, jawel,
@Tiger <3 ! Kusje, klets op kontje dat uitdagend naar me werd toegestoken, kontje bleef naar me toe staan, benen gespreid, met handje tussen de benen, poesje vastgenomen en nog een klets. Verbaasde mannen, die 10 die daar stonden te gapen, zo van oh, mag da?, ja dat mag! Na, het goede voorbeeld te hebben gegeven, had ze dadelijk een deel aanbidders.

Zeker al een 20 tal geile jongens die niet wisten waar ze het hadden, kwijl in de mondhoeken, handje in de boxer, checken als ze hun pik wel bij hadden, kontje hun richting uit, het slipje van Tiger, dat was er niet meer, enkel nog 2 koordjes die langs het poesje liepen en vanachter op de rug terug een werden, poesje bloot dus tussen die koordjes, bloot poesje naar de jongens, ja mannen, en nu? Spreidstand met de benen, zo ver open als mogelijk, je kon een open poesje van zeer kortbij zien, how mennekes!
Tralie uit traliekooi
Rond 22:15 uur, de meisjes behoorlijk geil, naar achter, rondje gedaan, nog niet geweldig veel te zien, traliekooi dan maar, een traliekooi die nog intact was, toen nog. Voor dat we de kooi binnen gingen, kwam ik die knappe strakke bi-kerel nog tegen, die met zijn koortje rond zijn pik, als een soort cockring, ik zeg : zie maar dat je dadelijk je pik hard hebt, dat je kan komen aflossen, geile blik ! Nathasja & Nathalie naast mekaar , rond alle tralies zaten handjes, die angstvallig de tralies vasthielden met een hand, de andere hand in de boxer, vooral het moment dat G. en ik ongeveer tegelijk onze pik in de poesjes staken, ik in Nathasja, G. in Nathalie, bwa, vandaag een zalig poesje bij intrede, de laatste keer, how mensen, wat was ze strak, maar nu, bwaaa, soepel erin, steunend op mijn polsen, niet mijn bepaald favoriet standje, voorzichtig werden ze betast, en ze lieten het toe, als je dat zacht en lief doet als toeschouwer, dan wordt dat wel toegelaten, ik steunend op mijn polsen, pik volledig in poesje, dus tietsjes waren voor de kijkers, de traliekijkers. Even geprobeerd van zijwaarts het kutje af te palen, maar Nathalie lag in de weg, dan maar doggy, Nathalie nog liggend, tietjes van beiden meisjes in mijn handjes, position switch! Ik Nathalie, de G. Nathasja en ondertussen was 'het koordje' ook bij ons in de kooi gekomen, die werd hard gepijpt door Nathalie terwijl ik haar poes temde. Ander standje, ik tussen de meisjes gaan liggen rug tegen tralies, 'Koortje' pik in Nathalie, mijn pik in mond Nathalie, handjes rond de tietjes van Nathasja, die aan de andere kant naast me lag. G. vakkundig met handjes poesje van Nathasja proberen te laten komen, een handje rond mijn pik, zo gaf ze hem aan de mond van Nathalie, maar ook geregeld verdween hij in de mond van G. terwijl de meisjes hem vasthielden, die Nathasja vind dat wel geil als ze 2 mannen bezig ziet. Terwijl 'koordje' ongemeen hard Nathalie afneukte, werd de Satisfyer uit het tasje gehaald en hield ze dat ding zelf op haar klitje, vingers en tong van G. in poesje, een hand in mijn hand, ander handje mijn pik vasthoudend waarbij Nathalie haar tong geregeld langs mijn eikel gleed. En daar kwam ze, bijna mijn vingers aan gort knijpen, fuck ja, die kan intens komen, geweldig, hijgend en kreunend en grommend, en dan is ze even weg, van de wereld, fijn lag ze tegen me aan, Satisfyer werd door Nathalie tegen mijn pik gehouden, ballen, nee, niet fijn, pik, ja, ok, tepel, ja dat was beter. 'Koordje' was uitgeneukt, G. nog effe overgenomen, de meisjes nog fijn met mijn pik bezig, zo aan mekaar aan het tonen waar het gevoeligste plekje is, pik naar achter plooien om te zien hoe hard hij is, tijd voor pauze. Even later komen we opnieuw langs de kooi en bleek er een tralie los te hangen, die was los aan de bovenkant en hing scheef, Nathalie die tralie eruit gehaald en naar voor aan de receptie gebracht, en gezegd dat het Nathasja haar fout was

.
Die zit er helemaal niet in!
Later...
@Tiger <3 de grote poef op, tietjes staken uit bh'tje, de poef dadelijk omringd door een deel toeschouwers, veel jongens, veel stress, en geen harde pikken nagenoeg. Tiger pijpt je niet hard, je zorgt maar dat je hard bent, dan kan je haar neuken, 2 van de ganse bende hebben haar geneukt, vrij degelijk, terwijl ze ook pikken zoog. 'Ik wil pik' riep ze geregeld. Plots nam ze de mijne en zoog er gretig op, na 2 neukbeurten een derde kandidaat, geen harde pik, toch positie nemen, condoom rond een niet harde pik, hoe doe je zoiets, tsja dat moet je zien anders geloof je het niet, pik in kutje frommelen en hij was aan het neuken, alé, zo leek het totdat Tiger zich omdraaide en zei : 'Die zit er helemaal niet in'. Inderdaad, die zat gewoon driedubbel geplooid dwars overlangs tegen haar poes gedrukt. OMG! Hup weg, 'De volgende' riep ze. Kwam er een jonge kerel rechtstaande voor haar staan op de poef, die dacht effe, pijpen jij slet! Weer geen harde pik. Tiger van de poef af en met een handdoekje op de grond ging ze op haar knieën tussen de poef en de deuropening zitten, 'Ik wil sperma!' Oh, een bukkake! Tot zover het woord en de theorie, maar de praktijk. Niks nada! De jongens stonden zo kort in een cirkel rondom haar, niemand kon iets zien, ze konden hun eigen pik zelfs niet zien! Geregeld gaf ze opmerkingen of duwde ze de cirkel breder, maar ja, het is vrijdag avond, nog nooit geen Bukkake gezien van kortbij denk ik. Omringd door een deel jonge kerels, geen cum, een jonge kerel drong zich op om zijn pik te laten pijpen, 'effe pijpen', nee, 'niks te pijpen', spuiten moeten jullie. Die kreeg hem al niet hard toen ze geneukt werd, stond naast me, is er geregeld, ik zei nog : alé, dit is je moment! Niemand, alleen maar rukkende handjes. Of misschien toch een iemand, maar ik denk het niet, het eneigste wat op haar tong en gezichtje is terechtgekomen, is kwijl en zweetdruppels van dat geruk! Teleurgesteld staat ze na een tijdje recht en zegt tegen de bende, seffens opnieuw!
3 x NEE
Later, we (Nathasja, ik, Nathalie & G.) liggen te neuken in de ruimte met de open nissen, eindelijk voldoende plek, schaartje met Nathasja, heerlijk mijn pik er in. Ook een pik in Nathalie, een man naast me die de ganse tijd Nathasja heeft gestreeld, en een andere man, tussen de meisjes, enkel aandacht voor zijn pik, geregeld kwam hij korter bij, maar raakte niemand aan, wij neukten verder, uiteindelijk met beide handjes poesje van Nathasja in en uit! Satisfyer kwam weer uit tasje en met mijn vingers in haar poesje, de satisfyer boven op de klit, de man weer korter bij, rukkend, kwam niet aan de meisjes, dan denk ik, raak ze maar aan, zeg iets; in plaats van zitten te rukken, nee, rukken, en daar voelde ik Nathasja, ze ging komen, ze kneep haar benen bij mekaar, mijn hand zat er nog tussen, ik kreeg hem niet los, zwaardere ademhaling, hijgen, kreunen, mijn handje zowat vermorzeld tussen haar benen, hijgend en uitgeput kwam ze schokkend klaar en op dat moment greep die man haar hand, om die hand rond zijn pik te leggen. NEE, zei Nathasja en trok haar hand los. Ze kwam korter tegen me liggen en opnieuw, nu vrij agressief nam die man weer opnieuw haar hand om haar te dwingen. Weer NEE, van haar en G. , en dan denk je het zal wel duidelijk zijn nu. Nope, even later nog een poging, ja toen was het erover! Weg geknuffel, weg geile sfeer, weg stoute man!