Gisteren naar het Nina and Friends feestje geweest en heerlijk genoten met verschillende aanwezige dames .
11.45u aangekomen op de parking ,binnen gestapt/betaald/gekleed /gedoucht en 25 minuten later stond ik al aan de bar met een rumcola in de hand !
Gesproken van een correcte aankomst .
Da's wel effe wat anders dan 2,5 u in de rij staan bij een apartheidsregime van koppels/leden /niet leden en hopen dat je misschien binnen mag ....in die andere 'club '
Er was veel volk , Ik had nr 200 op de sleutel van mijn kastje , dat zegt genoeg .
Muziek stond niet te luid ,het restaurant rook te lekker om al dat eten te laten staan .
Er was een gezonde mix van koppels en singles , de huisdames maakten er direkt een geil feestje van , wat een energie hebben die dames en ook iedereen die zo respectvol en geil met hun bezig was .
Ik begrijp niet waarom er steeds gekapt word op deze vrouwen , super fijne/mooie en toffe meiden , ik ben fan !
De haantjes hadden waarschijnlijk allemaal verlof want ik heb er geen enkele opgemerkt

Drugs gebruik zoals hier al es vermeld word ...niks van gezien !
Wel veel geile vrouwen en mannen , ik denk niet dat er iemand niet aan zijn trekken is gekomen . De aanwezige koppels waren allemaal heel actief bezig in de kamertjes en ook boven in de orgiezaal .
Het respect van mannen naar vrouwen toe en omgekeerd was heel gemoedelijk en correct ,wat wil een mens nog meer ?
De darkroom was inderdaad weer veel te koud om plezant te zijn , we slapen thuis altijd in een diepvriezer omdat dat het ouder worden tegen gaat !
...Tijdens de seks heb ik het toch liever net iets warmer