Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren

borstspieren heeft die man, harde tepels, kon ik ze vastnemen, terwijl ons krijgster vastgespietst zat tussen 2 pikken. Pikken door tralies die werden afgerukt. 'Ga je haar ook neuken vroeg hij?' Ahja! Ik met de rug rechtop zittend tegen de muur, zij bovenop me, rug naar de toeschouwers, fuck mensen die is strak, dat hebben we in 2 schuifbeurten moeten doen met extra glij, toen zat ik er helemaal in. Goddelijk strak poesje. Volk daar rond die kooi, 3 rijen dik, zeker 30 - 40 aanwezigen, geen doorkomen aan. Effe de Spider gedaan, zij achterover, hoofd tegen de tralies, die goddelijke tieten beschikbaar voor de kijkers, weg tieten, zoveel handjes, mijn pik floepje uit kutje, werd er terug ingestoken door haar man. Terug rechtop. Ik zei tegen haar, zullen we de mannen eens wat opgeilen, die zwarte ogen, oneindig diep, een fonkel, ja zei ze. Ik zeg : draai je maar eens om, met de rug naar mij toe, dan ziet iedereen je body en mijn pik fijn je kutje. Ja, dat was het, ze kwamen zelfs tot in de deuropening naar binnen om die tieten vast te nemen. Handjes aan haar poesje, veel handjes, haar man had mijn ballen vast. Pik uit poesje, pikken zuigen, er werd een oproep gedaan om op haar tieten en mond te komen spuiten, niemand durfde. Dan maar een pauze...

Weet je hoe deze blonde vrouw met krullen noemt?Afgelopen donderdag het gemaskerd bal, tevens de 1e bezoek sinds eind oktober.
Ik moet nog steeds wennen aan de parking, voorheen vond ik het overzichtelijker. Als je door de parking steeds verder bent en alles is vol bij drukke events dan heb je kans dat je even weer om moet rijden om bij de huizen te parkeren. Hopelijk komt er wel kiezel op de grond, bespaart auto wassen.
Ingang ook veranderd, soort "rode loper idee" in een tent...tja hoeft voor mij niet maar wel handig als je in een rij moet wachten en het is koud of aan het regenen. Geen idee of dit tijdelijk is?
Event was bij binnenkomst al goed druk, even gekeken naar de nieuwe lichtbalken waar ik even aan moest wennen. Je kunt nu niet meer zitten op hoge krukken bij de bar. Na een drankje meteen al uitgenodigd voor de Franstalige Shemale haar meegenomen vriendin te vergezellen op het ronde bed.
Daarna het restaurant ingedoken wat ook aardig druk was. Daarna op avontuur: de nieuwere opzet van het gemaskerd bal was goed geslaagd. Overal daarna voldoende sex of voorspel in de disco. Daarna gingen genoeg mensen vooral naar achter. Op de bovenzaal een Belgisch koppel mogen vergezellen met lazy sex, niet direct mijn ding voor een parenclub maar toch wel geil dat er zeker 8 stellen op de zolder om ons heen lagen en je kon de ogen sluiten en genieten van zowel de vrouw als de geluiden eromheen.
Daarna in het langslopen een NL blondine met krullen aangetikt en deze nam me meteen de vrije kamer in. Deze dame is er vaker met haar man en doet na verloop van tijd eens een rondje maken zonder of met haar partner.
Ook 2 bloedmooie aziaten waren achterin bezig, het was er aanschuiven alleen qua aanraking en en zoenen mocht het helaas niet wat toch minder passioneel is maarja het zij zo.
Druk evenement in de zin van je kunt overal makkelijk lopen maar niet te druk. Prima dag gehad en zelfs na vertrek om 16 was er nog genoeg te doen. Volgende week donderdag ben ik weer van de partij met mn witte sneakers ;-)
knappe die nog steeds naast de discobar stond, guitige glimlach terug. Fuck, ja, als Nawelle zo bovenop iemand zit, echt, dan is ze op haar best, hoe geil is dat dan, kan je die tieten vastnemen. Ze grijpt mijn pik, neemt een condoom tussen de tanden, kijkt in mijn ogen, steekt 2 vingers omhoog, dat wil zeggen : 2 pik in poesje? Ik knik ja 

bovenop. Pik in faling! En nu? Ik voorzichtig met vinger met glij over kontje, zachtjes vinger erin, ja dat vond ze wel ok. Ik voelde de pik op en neer gaan langs mijn vinger, een in wording zijnde DP, een kleintje dan wel. En jawel hoor, mijn pik was terug hard. Positie ingenomen, extra glij op pik. Voorzichtig druk gezet met eikel tegen kontje, klein beetje weerstand, maar wat was dat, ineens schoot die helemaal naar binnen, OMG, lekker, knipoogje en horizontaal V teken naar de kijkers. We have a lift-off Eroxx! OMG ik zat lekker, een zachte kreun van haar, dus dat zat goed, effe blijven stil zitten, ik voelde de andere pik op en neer gaan. Langzaam ging ik mee in het ritme, uit en in, op en neer. Ja, dat hebben we toch een tijdje volgehouden, dat vond ze wel geweldig, ik heb een paar maal gevraagd als het nog ging. Yep, dus verder doen. 3de keer, goede keer! DP Fantasy afgecheckt!
Maar de mensen halen je wel wat aan op sociaal vlak? Bedoel dan gewoon conversatie voeren etc. Beetje de nieuweling op zijn gemak stellen zal ik zeggen?Het is te veel om hier even samen te vatten, ik zou zeggen lees even wat pagina's terug en dan kom je genoeg te weten.Voor de rest gewoon een keertje doen en kijken of het je ligt. (De een vind het fantastisch en de ander zegt dat is niks voor mij) De eerste keer ben je natuurlijk een nieuweling daar maar dat is uiteindelijk voor iedereen ooit het geval geweest. Al vast veel plezier !
Ga gewoon bij de bar staan (links als je binnen komt) en knoop een praatje aan met de gasten daar.Maar de mensen halen je wel wat aan op sociaal vlak? Bedoel dan gewoon conversatie voeren etc. Beetje de nieuweling op zijn gemak stellen zal ik zeggen?