Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik twijfel om maandag ook voor de allereerste keer te komen.

Hebben jullie misschien tips, om te weten waar een koppel als jullie of de dame juist voor komen? 😊
Dames willen jonge hengsten met dikke pikken, maar die zich wel even voorstellen, met 2 woorden spreken en netjes bedanken na de daad , en ook de heer des huizes moet zijn zegen geven ,als echte cuckold zijnde.
 
Ik twijfel om maandag ook voor de allereerste keer te komen.

Hebben jullie misschien tips, om te weten waar een koppel als jullie of de dame juist voor komen?
Bij ons zal je wel snel genoeg merken wat we leuk vinden, geen zorgen... 😊

Kort gezegd: we zijn behoorlijk actief, liefst met meerdere mannen en het mag er voor de dame best wel stevig aan toe gaan.

Wij zijn een Stag & Vixen-koppel, zoek maar even op, bestaat echt... 😉

Zolang er respect is voor ons als koppel, en je respecteert dat wij daar ook zijn voor het eigen genot/plezier, dan kan je ons heel veel vragen.

Een leuke babbel in de disco voor of na, vinden we ook leuk. Beste manier om onze vibe te peilen... 😊

En nu, op naar morgen! 😊
 
Dames willen jonge hengsten met dikke pikken, maar die zich wel even voorstellen, met 2 woorden spreken en netjes bedanken na de daad , en ook de heer des huizes moet zijn zegen geven ,als echte cuckold zijnde.
Niet mee eens. Uiterlijk is niet het belangrijkst, hoewel mooi meegenomen. Het heeft alles te maken met hoe je je gedraagt tegenover een koppel. Echt niet iedere vrouw zoekt naar een macho. Achter koppels aan marcheren werkt zeker niet. Graaien werkt niet. Pushen werkt niet. Verplaats je in de vrouw en vergeet de man niet....en maak eens een praatje aan de bar. Komt er een flauwe of geringe reaktie, dan ga je verder. Heb je een leuk gesprek, dan is er wellicht meer mogelijk. Als ik clubs bezoek, valt het mij op dat 80% van de single heren niet communiceren en de dames aangapen als ware het ontsnapte dieren uit de dierentuin!
 
Goeieavond ^^
Ik zou nu woensdagavond voor het eerst naar Eroxx willen komen voor de Travestie Party. Dit als trav dan. Ik heb al veel leuke dingen gehoord en online gelezen.
Maar ik wou toch ook even komen polsen bij de mensen die er al geweest zijn. Ik weet niet goed waar ik me aan moet verwachten. Het ziet er wel een heel leuk feestje uit over het algemeen. Maar komt er naar dat evenement ook wat een divers publiek?
Zijn er hier al mensen die als trav in het Corbie hotel geslapen hebben dat Eroxx aanbeveelt?
Nieuwschierigheid en enthousiasme alom zeg ^^
Groetjes
 
Niet mee eens. Uiterlijk is niet het belangrijkst, hoewel mooi meegenomen. Het heeft alles te maken met hoe je je gedraagt tegenover een koppel. Echt niet iedere vrouw zoekt naar een macho. Achter koppels aan marcheren werkt zeker niet. Graaien werkt niet. Pushen werkt niet. Verplaats je in de vrouw en vergeet de man niet....en maak eens een praatje aan de bar. Komt er een flauwe of geringe reaktie, dan ga je verder. Heb je een leuk gesprek, dan is er wellicht meer mogelijk. Als ik clubs bezoek, valt het mij op dat 80% van de single heren niet communiceren en de dames aangapen als ware het ontsnapte dieren uit

Goeieavond ^^
Ik zou nu woensdagavond voor het eerst naar Eroxx willen komen voor de Travestie Party. Dit als trav dan. Ik heb al veel leuke dingen gehoord en online gelezen.
Maar ik wou toch ook even komen polsen bij de mensen die er al geweest zijn. Ik weet niet goed waar ik me aan moet verwachten. Het ziet er wel een heel leuk feestje uit over het algemeen. Maar komt er naar dat evenement ook wat een divers publiek?
Zijn er hier al mensen die als trav in het Corbie hotel geslapen hebben dat Eroxx aanbeveelt?
Nieuwschierigheid en enthousiasme alom zeg ^^
Groetjes
Kunnen niet veel zeggen over de Travestie avonden, maar Corbie is zeker een nette optie als je wil overnachten in de buurt. Een vijftal minuutjes van Eroxx met de wagen, vlot parkeren, basic maar netjes qua inrichting en een late check-out als je bij reservatie aangeeft dat je het Eroxx-arrangement wenst.
 
Kunnen niet veel zeggen over de Travestie avonden, maar Corbie is zeker een nette optie als je wil overnachten in de buurt. Een vijftal minuutjes van Eroxx met de wagen, vlot parkeren, basic maar netjes qua inrichting en een late check-out als je bij reservatie aangeeft dat je het Eroxx-arrangement wenst.
Bedankt voor de reactie. Daar las ik inderdaad ook al over, dus als ik dat zou doen, dan zou ik dat zeker nemen. ^^
 
Bij ons zal je wel snel genoeg merken wat we leuk vinden, geen zorgen... 😊

Kort gezegd: we zijn behoorlijk actief, liefst met meerdere mannen en het mag er voor de dame best wel stevig aan toe gaan.

Wij zijn een Stag & Vixen-koppel, zoek maar even op, bestaat echt... 😉

Zolang er respect is voor ons als koppel, en je respecteert dat wij daar ook zijn voor het eigen genot/plezier, dan kan je ons heel veel vragen.

Een leuke babbel in de disco voor of na, vinden we ook leuk. Beste manier om onze vibe te peilen... 😊

En nu, op naar morgen! 😊
Volgens mij heb ik gemerkt dat ze wat orale actie wel leuk vindt :)
Alleen jammer dat ik jullie nadien blijkbaar uit het oog verloren ben....
 
1e keer op maandag geweest, net na carnaval, een hele rustige dag volgens de meesten. Onwennig, gezellig maar wel het een en ander mogen meemaken. Heerlijk stel ontmoet (nooit gedacht dat Pythagoras /wiskunde in een parenclub van pas zou komen 🤷🏻)

Daarna op een vrijdag avond geweest. Lastiger om contact te maken dan op de maandag, voor mijn gevoel. Als Single man, alleen rondlopende is het wel lastiger om het contact te maken. Normaal 0 problemen mee, maar hier toch wat verlegener.

Benieuwd hoe het donderdag gaat zijn. En wat de opkomst is.. Zag dat het een lange editie is. Twijfel nog over hoe laat te gaan. En benieuwd of er naast koppels ook singel dames zijn, zoals op de vrijdag.
 
Niet mee eens. Uiterlijk is niet het belangrijkst, hoewel mooi meegenomen. Het heeft alles te maken met hoe je je gedraagt tegenover een koppel. Als ik clubs bezoek, valt het mij op dat 80% van de single heren niet communiceren en de dames aangapen als ware het ontsnapte dieren uit de dierentuin!
Ja maar hoe spreek je jou onbekende koppels aan? Dat is niet voor iedereen.
Over t weer praten of zo.
 
Ja maar hoe spreek je jou onbekende koppels aan? Dat is niet voor iedereen.
Over t weer praten of zo.
De gebruikelijke "hey, komen jullie hier vaker", "druk vandaag he" of "kan het zijn dat jullie er vorige week ook waren" werken nog steeds het best voor ons.

Wij vinden het een afknapper wanneer onbekende mannen in het disco gedeelte plots stilzwijgend bij ons komen staan en beginnen prutsen aan de dame.

Effe een babbeltje, en misschien kan je dan wel gelijk mee aansluiten wanneer we naar achter gaan.

Wij hebben geleerd dat uiterlijk en leeftijd mooi meegenomen zijn, maar niets zeggen over de fun die er vanachter gemaakt wordt. Dus zeker niet te verlegen en beschaamd zijn om eens iets te komen zeggen.

Als de conversatie niet vlot, niks verloren... Kan achteraan alsnog leuk worden.

Achterin geen probleem met actie zonder conversatie uiteraard, daar is dat niet nodig.
 
De gebruikelijke "hey, komen jullie hier vaker", "druk vandaag he" of "kan het zijn dat jullie er vorige week ook waren" werken nog steeds het best voor ons.

Wij vinden het een afknapper wanneer onbekende mannen in het disco gedeelte plots stilzwijgend bij ons komen staan en beginnen prutsen aan de dame.

Effe een babbeltje, en misschien kan je dan wel gelijk mee aansluiten wanneer we naar achter gaan.

Wij hebben geleerd dat uiterlijk en leeftijd mooi meegenomen zijn, maar niets zeggen over de fun die er vanachter gemaakt wordt. Dus zeker niet te verlegen en beschaamd zijn om eens iets te komen zeggen.

Als de conversatie niet vlot, niks verloren... Kan achteraan alsnog leuk worden.

Achterin geen probleem met actie zonder conversatie uiteraard, daar is dat niet nodig.
Geheel mee eens, en wat dacht je van gewoon eens een bescheiden complimentje over bijvoorbeeld de outfit van de vrouw in kwestie..? Uiteindelijk stap je toch op haar af omdat je haar leuk vindt!
 
De gebruikelijke "hey, komen jullie hier vaker", "druk vandaag he" of "kan het zijn dat jullie er vorige week ook waren" werken nog steeds het best voor ons.

Wij vinden het een afknapper wanneer onbekende mannen in het disco gedeelte plots stilzwijgend bij ons komen staan en beginnen prutsen aan de dame.

Effe een babbeltje, en misschien kan je dan wel gelijk mee aansluiten wanneer we naar achter gaan.

Wij hebben geleerd dat uiterlijk en leeftijd mooi meegenomen zijn, maar niets zeggen over de fun die er vanachter gemaakt wordt. Dus zeker niet te verlegen en beschaamd zijn om eens iets te komen zeggen.

Als de conversatie niet vlot, niks verloren... Kan achteraan alsnog leuk worden.

Achterin geen probleem met actie zonder conversatie uiteraard, daar is dat niet nodig.
Achteraan wordt een vlotte tong nochtans ook gewaardeerd hoor 😋
 
Hoe vonden jullie het gisteren in de Eroxx? was er smiddags al wat te doen? wij waren er rond 19.30 uur, parkeerplaats goed gevuld maar binnen toch nog rustig (wisseling middag/avond?). Werd daarna wel beter. Veel stellen op de dansvloer, enkele actieve stellen achter. Relatief veel singel mannen, dus dame heeft zich weer meer dan prima vermaakt. Maar 1 huisdame gespot. Al met al wel geslaagde avond voor ons, maar ik vraag me wel af of het zinvol is om voor een dergelijke club op donderdag in de middag en avond open te zijn, vrijdag en zaterdag regulier, dan zondag ook nog extra en dan de vaste maandag weer...
 
In was er zelf rond 16:30, maar toen was er nog (bijna) niks te doen. Heel veel single mannen. Als een dame eens een kijkje ging nemen in de speelruimtes werd ze achtervolgd door een kudde dorstige mannen. Zelf met een dame stiekem naar de darkroom gegaan (afsluitbare kamers waren bezet), zodat we niet werden gestoord door de mannen. Maar daar vonden zij ons ook. Pas nadat het restaurant geopend was kwam het wat meer op gang. Uiteindelijk in de avond nog flink kunnen genieten.
 
Ik zou wel willen gaan, weet alleen niet of ik dames of stellen kan vinden in de mousse... ( oftewel: ik ben benieuwd of er een beetje actie is! Ik ken Eroxx alleen van de donderdagmiddag -en dat bevalt me).
 
Was er donderdag, ik was al vroeg daar.
Door de lange openingstijden krijg je dat het binnendruppelt gedurende de hele middag. Aan het eind van de middag was het goed druk.
Om half twaalf al open maar dat wil niet zeggen dat dan al geen actie was, in de bioscoop ging het mooie Waals koppel al van bil en ook een andere koppel nam al initiatief haar man was ze aan het pijpen en doggy liet ze zich nemen door de voorbijgangers. Aan de de toog stond een blonde "lady in red" bij de eerste slok cava rond half twaalf kreeg al een man een blow job aan de toog, ze zoog alsof ze al weken geen pik geproefd had, ze liet zich daarna gewillig achterlangs nemen door een andere wandelaar.

Ik heb buiten en binnen gezeten overal was volk en actie de lange openingstijden hebben plussen en minnen. In de loop van de middag nog even met Nina gepraat altijd een vriendelijke gastvrouw.
Rond 5 uur ging het restaurant een paar uur dicht, voor de avond werd alles opnieuw geprepareerd, begrijpelijk. Maar je kunt dan ook geen koffie meer pakken, dat maakte de man die de glazen ophaalde nogal bot duidelijk, die kan nog wat service/klantgerichtheid leren.
Al met al een mooie middag gehad aan het begin van de avond vertrokken want de jonge heer was in de ruststand geschoten.
Tot de volgende Nina!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (maandag 24/7) nog eens tot bij Eroxx geraakt. Dat was me toch weer een zeer aangename namiddag!
In het begin niet al te druk en vanaf 11u30 meteen actie door de huisdames.

Ik ben zelf iemand die niet direct opspringt om volle gas te gaan maar ik kijk het liever eerst wat aan. Dat had een dame opgemerkt waarmee ze me meeneemt naar een zetel. Super aangename vrouw om eerst een babbeltje te doen. Ze ziet er ook super uit. Klein gespierd en super strak lichaam in knalrode lingerie (I love it). Na het praatje elkaar wat beter en dieper leren kennen 😉

Le moment supreme kwam er na het middaguur. De vrouw van een koppeltje had me opgemerkt waarmee ik meegenomen ben naar een privé kamertje. Daar hebben we dik uur met 3 aan het spelen geweest en de vrouw verwend.

Daar doe ik het toch wel voor, dat je bij een koppeltje ergens bovenaan de lijst staat en meegenomen wordt.

Voor mij dus een zeer geslaagde namiddag!
 
Gisteren (maandag 24/7) nog eens tot bij Eroxx geraakt. Dat was me toch weer een zeer aangename namiddag!
In het begin niet al te druk en vanaf 11u30 meteen actie door de huisdames.

Ik ben zelf iemand die niet direct opspringt om volle gas te gaan maar ik kijk het liever eerst wat aan. Dat had een dame opgemerkt waarmee ze me meeneemt naar een zetel. Super aangename vrouw om eerst een babbeltje te doen. Ze ziet er ook super uit. Klein gespierd en super strak lichaam in knalrode lingerie (I love it). Na het praatje elkaar wat beter en dieper leren kennen 😉

Le moment supreme kwam er na het middaguur. De vrouw van een koppeltje had me opgemerkt waarmee ik meegenomen ben naar een privé kamertje. Daar hebben we dik uur met 3 aan het spelen geweest en de vrouw verwend.

Daar doe ik het toch wel voor, dat je bij een koppeltje ergens bovenaan de lijst staat en meegenomen wordt.

Voor mij dus een zeer geslaagde namiddag!
Eens. Ik ben hier kortgeleden op een maandag geweest en dat was mijn eerste keer. Wat een aktie, echt overal werd gesext. Ik heb me eerst een beetje vermaakt met de diverse huisdames, je kan daar alles van vinden, maar ze doen echt lekker hun best. Ik vond het leuk. Daarna met een leuk koppeltje mee geweest naar de sling. Erg geil. Dan nog een jong koppeltje in de spiegelkamer. Vervolgens werd ik ergens in de gang uit mijn broek gelepeld door een single bezoekster en heerlijk gepijpt. Uiteindelijk mijn dag afgemaakt met het vrouwelijke slaafje van een dominant stel.
Ik vond het echt leuk. Personeel is vriendelijk, eten is erg goed, tuin is mooi. Bubbelbadje...
En heel veel leuks gezien. Ik ga snel nog es....
 
Gisteren weer eens teruggeweest bij Eroxx en het was weer een leuke middag. Voor wie wilde was er genoeg te beleven. Ik zie dat ze tegenwoordig actieve koppels gratis binnenlaten en niet actieve koppels laten betalen. Goede zet, al weet ik niet hoe ze dit controleren, want minimaal de helft was niet zo actief. Een aantal nieuwe koppels gezien. Blijft prachtig om te zien hoe een dame, die je overdag ook bij de bakker kunt tegenkomen, helemaal los gaat me zo veel mogelijk mannen. Ik heb er een aantal voor mij nieuwe koppels gezien, de ene dame nog mooier dan de andere en dat vonden veel, want die hadden een polonaise van kerels achter zich aan, koddig om te zien. De actie vond vooral 'achter' plaats en daar werd het erg warm, letterlijk en figuurlijk.
Kortom, leuke middag.
Een aandachtspunt voor de club: denk aan de verhouding koppels/dames - mannen, die lag toch iets scheef en dat doen andere tenten beter.
Twee aandachtpunten voor de kerels: doe wat minder opdringerig en ruim je rubbers op.
 
We kunnen ons enkel aansluiten bij GrandCru. Veel koppels, veel singles … Als dame keuze genoeg dus, maar als man is het dan iets moeilijker om je weg te vinden tussen het gedrum. Zelf hou ik ervan als mannen te kennen geven dat ze je leuk vinden en een kans willen wagen zonder direct te komen graaien. Gelukkig is de overgrote meerderheid heel correct en blijven ze wachten het tot hun beurt is. De opdringerige types laat ik persoonlijk meestal links liggen. Dus heren, geef liever een complimentje, vraag of iemand er vaker komt, zelfs vertellen dat het je 'eerste' keer is werkt ook wel (dat laatste blijkt dan vaak niet waar te zijn maar goed… je kan maar proberen ;p) of zorg dat je in de buurt bent als een dame tot actie overgaat.

In verband met het laten betalen van niet-actieve koppels, kunnen we zeggen dat we al eens getuige waren van het feit dat twee koppels bij vertrek verzocht werden om een volgende keer te betalen. De discussie die erop volgde was te horen tot in de kleedruimte… Onbegrijpelijk want de koppels waren inderdaad enkel samen actief geweest en het is nu niet dat de inkom dan heel duur is.
 
Afgelopen donderdag op de lange middag/avond ook geweest in het gezelschap van 2 dames. Door de late openingstijd waren we er ook pas tegen 16u. Op dat moment toch al behoorlijk volk binnen en actie was er overal al. Na ons kwamen nog een aantal stellen erbij wat zeker niet slecht was, niet alleen dansers maar ook actieve koppels. Zelf goed gas gegeven met de 2 dames in mijn gezelschap en nog aangesloten bij andere koppels wat me zeer leeg naar huis deed gaan😅. De aanwezigheid van mijn vrouwelijk gezelschap is menige mannen ook bijgebleven, deze waren ook best actief met andere mannen, dus voor iedereen een geslaagde dag. (...) ga ik weer, dit keer in gezelschap van 2 Nederlandse vrouwtjes😉, zal wel weer loslopen😁👌
Iemand trouwens afgelopen zondag geweest...ervaringen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook wij waren maandag 24/07 aanwezig.

Vroeg aangekomen, en het was al snel duidelijk dat het een drukke namiddag zou worden. Fijn voor ons, wij houden als koppel van het gangbang-gebeuren.😊

Nu moet gezegd dat het op een bepaald moment wel erg druk werd en de verhouding singles VS dames/koppels beetje uit balans dreigde te geraken.

We kunnen ons inbeelden dat niet elke dame of koppel dit aangenaam vindt.

Voor ons echter geen probleem, want we hebben geen moeite met + 10 mannen rond haar. Integendeel... daarvoor komen we nét. 😁

We hebben dus volop kunnen genieten van alle gelijktijdige en afwisselende aandacht die zij kreeg.

Enkele heren kenden we van onze eerdere bezoekjes, en zij weten intussen hoe de vibe tussen ons als koppel zit & wat de dame leuk vindt.

Meevaller dus...

Zij vond het ook erg leuk dat sommige heren de moeite en tijd namen om het betere orale werk op zich te nemen. 😇

Af en toe duidelijk moeten maken dat we samen horen én blijven... Hij bepaalt samen met haar de activiteiten en verwent haar samen en afwisselend met de andere heren. Enkel toekijken van de zijkant zit er niet in... 😊

De meeste singles pikken dit dadelijk op en zijn hier zeer respectvol tegenover. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd... Belangrijk dat je als single even probeert te peilen hoe de vork in de steel zit en hier rekening me houdt.

Veel heren die van aanpakken wisten & dat vinden we fijn. Het mag voor ons best wat steviger, knuffelsex is niet hetgeen we in Eroxx zoeken.

Ook een teveel aan afwachtende mannen vinden we niet zo fijn.

Afgelopen maandag zat alles echter heel goed. Leuke namiddag dus, op naar meer!

Tot op heden nog nooit aangesproken wegens onvoldoende actief... En zal op zulke namiddagen ook niet zo snel gebeuren. 🤣😅
 
Ook wij waren maandag 24/07 aanwezig.

Vroeg aangekomen, en het was al snel duidelijk dat het een drukke namiddag zou worden. Fijn voor ons, wij houden als koppel van het gangbang-gebeuren.😊

Nu moet gezegd dat het op een bepaald moment wel erg druk werd en de verhouding singles VS dames/koppels beetje uit balans dreigde te geraken.

We kunnen ons inbeelden dat niet elke dame of koppel dit aangenaam vindt.

Voor ons echter geen probleem, want we hebben geen moeite met + 10 mannen rond haar. Integendeel... daarvoor komen we nét. 😁

We hebben dus volop kunnen genieten van alle gelijktijdige en afwisselende aandacht die zij kreeg.

Enkele heren kenden we van onze eerdere bezoekjes, en zij weten intussen hoe de vibe tussen ons als koppel zit & wat de dame leuk vindt.

Meevaller dus...

Zij vond het ook erg leuk dat sommige heren de moeite en tijd namen om het betere orale werk op zich te nemen. 😇

Af en toe duidelijk moeten maken dat we samen horen én blijven... Hij bepaalt samen met haar de activiteiten en verwent haar samen en afwisselend met de andere heren. Enkel toekijken van de zijkant zit er niet in... 😊

De meeste singles pikken dit dadelijk op en zijn hier zeer respectvol tegenover. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd... Belangrijk dat je als single even probeert te peilen hoe de vork in de steel zit en hier rekening me houdt.

Veel heren die van aanpakken wisten & dat vinden we fijn. Het mag voor ons best wat steviger, knuffelsex is niet hetgeen we in Eroxx zoeken.

Ook een teveel aan afwachtende mannen vinden we niet zo fijn.

Afgelopen maandag zat alles echter heel goed. Leuke namiddag dus, op naar meer!

Tot op heden nog nooit aangesproken wegens onvoldoende actief... En zal op zulke namiddagen ook niet zo snel gebeuren. 🤣😅
vergelijkbare ervaringen voor ons afgelopen maandag, wij vonden zelfs dat er relatief veel (actieve) dames aanwezig waren tov andere keren...super ontwikkeling natuurlijk..al met al inderdaad een leuke middag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan