Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx zou misschien kunnen overwegen om een soortgelijke actie met bandjes op te zetten op weekdagen, in beperkte mate. Zo zouden de actieve koppels vb een korting kunnen verdienen op de inkomstprijs voor vrijdagen/zaterdagen. Dit zou wel eens kunnen helpen om de actieve koppels op die dagen naar de club te blijven lokken.
Kortingen voor de zaterdagen worden nooit gegeven.
 
Kortingen voor de zaterdagen worden nooit gegeven.
Op zich hoeven er uiteraard geen kortingen gegeven worden.

De prijs voor een koppel op vrijdag is zeker en vast OK.

En als actief koppel hebben wij nog nooit moeten betalen op maandagen of donderdagen. 😇😊

Maar het zou vb jammer zijn dat de prijs op vrijdag wordt opgetrokken voor koppels, omwille van de niet-actieve koppels die gewoon komen feesten.

In dat geval zou een soort beloningssysteem voor vaste actieve koppels wel leuk zijn. 😊
 
zijn dat vaste niet ~actieve koppels of nieuwsgierigen die eens komen piepen ?
Goh, daar durven we ons niet dadelijk over uitspreken. De meeste vaste koppels die wij kennen zijn wel degelijk actief en komen in veel gevallen zowel op weekdagen als vrijdagen.

Maar we kunnen ons voorstellen dat meer en meer koppels van zaterdag naar vrijdag overschakelen omwille van de kostprijs, zonder echt actief te willen zijn met single heren.

En dat laatste is niet altijd bevorderlijk voor de sfeer, niet voor de singles maar ook niet voor de koppels die wél actief zijn.

Het zou niet de eerste keer zijn dat we op vrijdagen actief zijn achterin met een aantal heren en merken dat koppels toekijken en een oordeel klaar hebben.

Maar laat ons vooral niet vergeten dat Eroxx nog altijd een top-club is en dat Bart en Nina er alles aan doen om het naar ieders zin te maken. 😊
 
Het zou niet de eerste keer zijn dat we op vrijdagen actief zijn achterin met een aantal heren en merken dat koppels toekijken en een oordeel klaar hebben.
Klopt, heb ik ook al gemerkt en ik heb een paar van die dames van niet-actieve koppels al eens aangesproken op hun hoorbaar neerbuigende kritiek over zeer actieve dames van koppels. Clubs kunnen hier niets aan doen, maar wat kom je dan überhaupt doen in een club die rond sex met anderen draait?
 
Klopt, heb ik ook al gemerkt en ik heb een paar van die dames van niet-actieve koppels al eens aangesproken op hun hoorbaar neerbuigende kritiek over zeer actieve dames van koppels. Clubs kunnen hier niets aan doen, maar wat kom je dan überhaupt doen in een club die rond sex met anderen draait?
Het is voor hun goedkoop uitgaan. 75 euro, zoveel eten als je wil, zoveel drinken als je wil.
 
Volgens mij kun je dat ondervangen door actieve koppels gratis naar binnen te laten en niet actieve koppels hetzelfde te laten betalen als een single man (p.p.). Enige waar je dan over na moet denken is hoe je in de gaten houdt of een koppel actief is.
 
Volgens mij kun je dat ondervangen door actieve koppels gratis naar binnen te laten en niet actieve koppels hetzelfde te laten betalen als een single man (p.p.). Enige waar je dan over na moet denken is hoe je in de gaten houdt of een koppel actief is.
Er zullen niet veel koppels overblijven als ze meer moeten betalen voor toegang
 
Ik vind, als je niks van mannen alleen wilt hebben. Ga dan op een dag voor alleen koppels. En verder moeten ze hun bek dichthouden. Het zijn altijd de dames die commentaar hebben. De mannen vinden het vaak prachtig.
Of ze doen maar prive events .. gng vo koppels die aleen me koppels willen dat verpest groten deels veel voor single mannen. Die ik de week komen waar de acties zijn voor bedoeld
 
Volgens mij kun je dat ondervangen door actieve koppels gratis naar binnen te laten en niet actieve koppels hetzelfde te laten betalen als een single man (p.p.). Enige waar je dan over na moet denken is hoe je in de gaten houdt of een koppel actief is.
Tja, wat is actief? Als je met een enkele man sex hebt en dat 3 a 4 keer op een avond, of 30. Ik heb koppels gezien die zich opsloten op een kamertje en er voor de hele avond 1 man erbij hadden. Is dat ook actief? Moeilijk om een grens te trekken.
 
Tja, wat is actief? Als je met een enkele man sex hebt en dat 3 a 4 keer op een avond, of 30. Ik heb koppels gezien die zicht opsloten op een kamertje en er voor de hele avond 1 man erbij hadden. Is dat ook actief? Moeilijk om een grens te trekken.
Dat is aan de uitbater. Uiteindelijk is het zijn of haar zaak. Als mensen niet daar vinden wat ze hopen te vinden gaan ze elders kijken. Als uitbater is het dus belangrijk dat de verwachtingen die je schept ook overeenkomen met de werkelijkheid. Maandag en donderdag moet je als koppel helemaal niet komen als je er geen single mannen bij wilt vind ik. En dat is wat de uitbater moet waarborgen als dat is wat ie uit wil stralen.

Persoonlijk vind ik de eerste in je voorbeeld wel actief, de tweede niet.
 
Maandag XXL Party van 11.30 tot middernacht of nog langer...
Mijn vraag daarover is meer beter? Is langer open beter? Is de inkom op 100 zetten voor mannen en voor alle koppels op 50 is dat beter? Gaat de ambiance van een gezellige club niet daarmee verloren?


In het begin veel mannen en veel te weinig vrouwen, effect was dringen dringen. Leidt tot veel geloop en weinig sfeer.

Medewerkers die gestrest raken van al dat publiek. Handdoeken die op een gegeven moment op zijn. En ja er zijn figuren die pakken 4 handdoeken tegelijk.
Mousse zeg maar scheerschuim werd buiten in de tuin opgespoten. Animo was niet groot daarvoor. De DJ kwam in de loop van de middag, muziek was ok.
Het eten was prima, compliment voor de koks! Ook de pizza was heerlijk.

Het publiek dat op zo'n party afkomt is anders dan anders, veel mannen die komen, die willen scoren voor de inkomprijs, dat is moeilijk als er maar weinig echt actieve koppels zijn en zoveel mannen in verhouding tot het aantal huisdames. Er was een nieuwe jonge huisdame met rode enkelschoentjes die werd dus door tig mannen bekropen. Handdoeken op de bedden waren er nauwelijks meer. De bekende actieve koppels die waren er nauwelijks.
Ik denk dat je de dag beter in 2 delen kunt knippen, en rond zes uur een uur dicht en dan de zaak opfrissen want dat is met zo veel mannen nodig. En dan weer om zeven uur open dan behoud je ook je vaste clubgangers.
Respect voor de huisdames, die doen doorgaans hun best. In de kooi werden 2 dames van alle kanten gepakt door de tralies heen liet zich een milf neuken terwijl ze stond een ander stond te pijpen, ze had dat harnas blijkbaar niet voor niets aangedaan.
 
Laatst bewerkt:
Dat is aan de uitbater. Uiteindelijk is het zijn of haar zaak. Als mensen niet daar vinden wat ze hopen te vinden gaan ze elders kijken. Als uitbater is het dus belangrijk dat de verwachtingen die je schept ook overeenkomen met de werkelijkheid. Maandag en donderdag moet je als koppel helemaal niet komen als je er geen single mannen bij wilt vind ik. En dat is wat de uitbater moet waarborgen als dat is wat ie uit wil stralen.

Persoonlijk vind ik de eerste in je voorbeeld wel actief, de tweede niet.
Dat lijkt mij ook, als je als club koppels gratis binnen laat, wil je denk ik niet dat 1 man daardoor tevreden naar huis gaat....moeten er dat dan 3 of 4 zijn? idd lastig te zeggen, maar iig meer dan 1 lijkt me.
 
Ik heb best wel wat ervaring met wandelen maar heb nog nooit een club als Eroxx bezocht. Ergens trekt het mij wel maar gevoelsmatig is het een drempel dat ik niet als koppel zou komen maar als single man.
 
Ik heb best wel wat ervaring met wandelen maar heb nog nooit een club als Eroxx bezocht. Ergens trekt het mij wel maar gevoelsmatig is het een drempel dat ik niet als koppel zou komen maar als single man.
begrijpelijk, maar gewoon keer komen, je bent echt niet de enige single man die de club bezoekt...
 
Iedereen die in deze rubriek een verwijzing maakt naar de "andere" club in Balen, loopt het risico een maand geschorst te worden.

Omwille van de tergende "off topic" commentaren zijn vanaf heden hier enkel nog persoonlijke ervaringen en antwoorden op vragen toegelaten.

BigBenny (mod)
Even ter herinnering. Misschien zijn sommigen dit reeds vergeten.
 
Het was top vanmiddag. Was denk ik jaar geleden voor mij naar Eroxx. Ga meestal naar de club die gericht is op mannenoverschot. Maar vanmiddag was heerlijk. Het was zeker niet druk maar goede verhouding en alle vrouwen waren aktief. Volgens mij twee huisdames…die heb ik overgeslagen maar paar heerlijke sessies gehad met andere dames
 
Terug
Bovenaan Onderaan