Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Donderdag nog eens binnengewipt...
In het begin was er nog niet veel actie, wel begon een dame aan de toog een paar mannen te pijpen, die had dat zeker en vast vaker gedaan. Zoog fanatiek aan die pikken.
Er waren tamelijk veel koppels, doeners en ook nogal wat drinkers. Ik zou ze allemaal laten betalen, want er lopen mannen van die koppels bij die ook nog op de huisdames kruipen.
Aan het eind van de middag Nina nog gesproken, altijd leuk om haar tegen te komen, is net dat beetje extra. wat die club nodig heeft.
Voor de rest vond ik het een geslaagde middag zowel in de relax als in de grote zaal.
 
Donderdag nog eens binnengewipt...
In het begin was er nog niet veel actie, wel begon een dame aan de toog een paar mannen te pijpen, die had dat zeker en vast vaker gedaan. Zoog fanatiek aan die pikken.
Er waren tamelijk veel koppels, doeners en ook nogal wat drinkers. Ik zou ze allemaal laten betalen, want er lopen mannen van die koppels bij die ook nog op de huisdames kruipen.
Aan het eind van de middag Nina nog gesproken, altijd leuk om haar tegen te komen, is net dat beetje extra. wat die club nodig heeft.
Voor de rest vond ik het een geslaagde middag zowel in de relax als in de grote zaal.
Misschien hebben die koppels ook wel betaald, waarvan de man de huisdames neukt.
 
Misschien hebben die koppels ook wel betaald, waarvan de man de huisdames neukt.
Precies! Er worden hier vaak allerlei opmerkingen en veronderstellingen gedaan waarvan ik denk: 'who cares?' Ik kom vooral voor m'n eigen plezier en let niet teveel op wat anderen doen… behalve als het heel lekker is om naar te kijken ;-)
 
Precies! Er worden hier vaak allerlei opmerkingen en veronderstellingen gedaan waarvan ik denk: 'who cares?' Ik kom vooral voor m'n eigen plezier en let niet teveel op wat anderen doen… behalve als het heel lekker is om naar te kijken ;-)
Exact. En ieder mag zijn mening hebben, maar als ik hier reacties lees van mensen die verwachten dat elke vrouw van elk koppel zomaar met elke man in die club gaat neuken, dat is toch ook de realiteit een beetje kwijt. Als ik met mijn vriendin ga, vindt ze het leuk om met bepaalde mannen te spelen, aandacht te geven en te krijgen, maar een groot deel van de mannen die daar zijn, daar heeft ze geen interesse in, en dat is haar volste recht.

Laat ieder aub op zijn/haar eigen manier een leuke plek als deze beleven zonder al dat negatieve gedoe hier en zoals spikey zegt: let niet te hard op wat anderen doen, tenzij het echt over de schreef gaat of het net lekker is om naar te kijken!
 
Exact. En ieder mag zijn mening hebben, maar als ik hier reacties lees van mensen die verwachten dat elke vrouw van elk koppel zomaar met elke man in die club gaat neuken, dat is toch ook de realiteit een beetje kwijt. Als ik met mijn vriendin ga, vindt ze het leuk om met bepaalde mannen te spelen, aandacht te geven en te krijgen, maar een groot deel van de mannen die daar zijn, daar heeft ze geen interesse in, en dat is haar volste recht.

Laat ieder aub op zijn/haar eigen manier een leuke plek als deze beleven zonder al dat negatieve gedoe hier en zoals spikey zegt: let niet te hard op wat anderen doen, tenzij het echt over de schreef gaat of het net lekker is om naar te kijken!
Zo is het. Ik zoek de mannen ook uit, laat me ook niet door iedereen neuken.
 
Op een zaterdag vinden de koppels het ook niet leuk als alleen de man achter gaat winkelen. Koppels komen voor koppels.
Op een zaterdag vinden de koppels het ook niet leuk als alleen de man achter gaat winkelen. Koppels komen voor koppels.
I know what happens on Saturday, but two things caught my attention, the rooms are not locked and I did not see the couples who go on Friday or any other day of the week.
 
Vorige week maandagmiddag 15/4 nog eens een bezoekje gebracht aan Eroxx. Leuke sfeer en actie vanaf het begin. Bij het binnenkomen hield ik de deur open voor een koppel waarvan de dame een kort geknipt kapsel had. "Brr wat een winters weertje".
Een dik uurtje later vleide deze zelfde dame zich neer op het ronde bed in het voorste gedeelte, deed langzaam haar lingerie uit en deed teken dat ik naast haar werd verwacht. Een aantal passionele kussen waren een heerlijk startschot van de actie voor mij. Even later begaf ze zich met haar man naar achter waar ik ze opnieuw ben gaan opzoeken. Moest je/jullie hier lezen: it was a real pleasure.
 
Wij hebben een zeer leuke maandagmiddag mogen beleven deze 18 maart.
Veel leuke contacten opgedaan een tevens "oude bekenden" getroffen uit dit toch wel kleine wereldje.
Vooral heerlijke activiteit met de alleengaande mannen gehad en geen last gehad van (opdringerige) haantjes.
Leuk was het zeker met de jongeman die voor het eerst een club binnenging en flink het kunnen genieten van Laura. Bij het naar huis gaan stond hij nog te glunderen bij de balie toen hij zijn autosleutel ging ophalen en vol enthousiasme zei; "Tot de volgende keer en nogmaals bedankt!"
We hadden nameljk dan toch last-minute besloten om eventjes naar de Eroxx te gaan ondanks de vele extra nachtdiensten van manlief, maar het spontane bezoek was het meer dan waard tussen alle nachtdiensten door.
Fijn om dan overdag toch eventjes af te kunnen schakelen in de club.
Dank aan het personeel dat een beetje onderbezet was vandaag om toch alles goed in orde te hebben. Wij blijven zeker terugkomen!
Grtz Laura 😘 en Roy
heeft deze Laura een accent van de regio Aalst en een kortgeknipt kapsel ? If so, Enkele weken geleden heb ik het plezier gehad u te mogen ontmoeten in de "kooi" achteraan. Voor mij was een man die je per se wou laten voelen hoe je klaarkwam 😇. Het bekijken daarvan alleen al was een genot, het zelf mogen ervaren nadien heerlijk!
 
heeft deze Laura een accent van de regio Aalst en een kortgeknipt kapsel ? If so, Enkele weken geleden heb ik het plezier gehad u te mogen ontmoeten in de "kooi" achteraan. Voor mij was een man die je per se wou laten voelen hoe je klaarkwam 😇. Het bekijken daarvan alleen al was een genot, het zelf mogen ervaren nadien heerlijk!

Ik denk dat deze Laura de knappe Nederlandse dame is.. ik kijk er naar uit om haar nog eens tegen te komen. Vorige keer te laat opgemerkt en toen moest ik helaas door, dus jammer genoeg geen contact kunnen leggen.,
 
Ik ben een regelmatige bezoeker van deze prachtige club en leerde er al heelwat fijne mensen kennen. Zowel door de week als in de weekends.
Nu hoor en lees ik wel vaker dat er een besloten facebookgroep is. Is er een mogelijkheid dat ik me daar kan (laten) toevoegen ?
 
Donderdag nog eens een bezoek gebracht aan Eroxx. Deze keer als single man.
Wat toch altijd weer een andere ervaring geeft dan dat je met een dame naar binnen gaat. En eigenlijk beviel mij het wel.
Ik ken genoeg mensen om een praatje mee te slaan en het is wat ontspannen omdat je geen rekening hoeft te houden met je partner.
Een leuke mix van jong en oud met zoals altijd geile mensen en actieve dames.
De bukake vind ik ook beter nu. De dames zitten niet meer in het zwembadje, maar op het ronde bed op de dansvloer en op het podium met de danspalen en in de kooi. Best wel een leuk schouwspel.
Niet actieve dames heb ik enkele gespot. Diegene waarvan ik al op voorhand weet dat ze niet actief zijn. Verder waren ze bijna allemaal actief.
Een groot over aantal aan mannen normaal zou ik de verhouding niet OK gevonden hebben, maar nergens opdringerige mannen of te grote groepen bij elkaar dus ook dat viel reuze mee.
Zelf heb ik mij wat bezig kunnen houden met 4 lekkere dames die ik al eens eerder ontmoet had en die ik wellicht nog eens ga tegen komen. En nog een vluggertje in een donker hoekje met 2 ander. Dus weer een leuke ontspannende middag gehad.
 
Zowel afgelopen vrijdag als zondag bij de Eroxx geweest, beide dagen waren super. Vrijdag redelijk druk, geen idee of de verhoudingen (actieve) koppels, singel mannen klopte(zijn niet veel in disco gedeelte geweest)...redelijk op tijd al onze eerste ronde achter gemaakt, kwam nog niet echt op gang, relatief weinig aandacht van de mannen...was even wennen...maar dit werd later op de avond meer dan goed gemaakt. Mooie avond gehad, eigenlijk alleen maar respectvolle mannen ontmoet die weten hoe het werkt/wat er gevraagd wordt, en ook nog een meer dan gezellige sessie gehad met een dame erbij, die graag een keer met ons mee naar achteren wilde. Ook nu werd de ruimte waar de dames lagen op een gegeven moment te klein...mooi!

De zondag was het een stuk rustiger, maar in onze beleving een super verhouding tussen actieve koppels en singel mannen. Enkele erg goed uitziende dames aanwezig. Ook deze dag was weer zeer actief, mooiste was dat de meeste van die knappe dames met zn allen op het ronde bed in het midden van de disco lagen...wat een actie en wat een schouwspel. Speciale dank deze middag aan een donkere jonge man, die een keer of 3 actief is geweest met de dame...leuke gast.

Al met al, 2 dagen, 1 woord, geweldig. We hebben ons zeer goed vermaakt. Op naar as woensdag, hopelijk wordt het weer net zo'n feest als afgelopen weekend....
 
Terug
Bovenaan Onderaan