Algemeen Club Goesting, De Klinge - BigbangClub Gangbang,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb me ingeschreven voor de gangbang op 27 december, ben benieuwd. Niet eerder voor een gangbang hier geweest (wél 2 keer op een reguliere avond).
Gisteren dus de Big Bang Gangbang.
Er hadden zich van tevoren 20 dames opgegeven en die zijn idd ook geweest.
Alle leeftijden en maten en allemaal actief.
Verhouding met single mannen was goed.
Een geslaagde avond, voor herhaling vatbaar.
 
Gisteren dus de Big Bang Gangbang.
Er hadden zich van tevoren 20 dames opgegeven en die zijn idd ook geweest.
Alle leeftijden en maten en allemaal actief.
Verhouding met single mannen was goed.
Een geslaagde avond, voor herhaling vatbaar.
Mss toch nog eens proberen na voorgaande teleurstellingen 😁 bedankt voor de update. Laatste keer dat ik er was waren 6 dames en tjokvol heren.
 
Vandaag nog eens hoopvol afgezakt naar de Nederlandse grens.
Hoopte op wat beter dan de laatste keer maar weer van kale reis tegengekomen.
De huistrav Chica was er weer. Intiem en hele lichaam behaard, kwebbelen met een héél irritante stem die je van overal de club hoort. De goesting is direct over.
Kunnen ze hem echt niet vertellen dat hij beter niet komt?
Verder wat oudere mannen en ofwel oude, ofwel lelijke travestieten. Echt niemand de moeite waard. Één obese dame.
Laatste keer dat ik mij hiervoor laten vangen heb. 70€ weggegooid…
In de bar worden drankjes geschonken uit plastic 2 liter flessen uit de Aldi.
Het buffet zijn wat hardgekookte eieren, een lookworst in schijfjes gesneden, wat olijven en nog wat dingen die niet definieerbaar zijn.
Kortom: een mistroostige marginale bedoening.
Nooit meer!
 
Deze donderdagnamiddag na lange tijd nog eens langs geweest, naar hun "Dolle Dames" dag. Wat een astronomische flop! Juist één dame aanwezig, links in het 1e verdieping hokje, blijvend druk bezig met 2 heren. Geschat 10 mannen, die wegens gebrek aan "dolle dames" veel heen en weer liepen. Niets te beleven, aan de bar ook triest, na 10 minuten aan de toog gestaan te hebben, was er van bediening niks te bespeuren. Alle andere hokjes, zaaltjes en ciné: leeg. Echt 100% weggegooid geld. Toen ik rond 15u30 buiten ging stonden er maar een paar wagens meer op de parking. De meesten hadden hun conclusies al getrokken. TOP FLOP! Wegblijven daar
 
Deze donderdagnamiddag na lange tijd nog eens langs geweest, naar hun "Dolle Dames" dag. Wat een astronomische flop! Juist één dame aanwezig, links in het 1e verdieping hokje, blijvend druk bezig met 2 heren. Geschat 10 mannen, die wegens gebrek aan "dolle dames" veel heen en weer liepen. Niets te beleven, aan de bar ook triest, na 10 minuten aan de toog gestaan te hebben, was er van bediening niks te bespeuren. Alle andere hokjes, zaaltjes en ciné: leeg. Echt 100% weggegooid geld. Toen ik rond 15u30 buiten ging stonden er maar een paar wagens meer op de parking. De meesten hadden hun conclusies al getrokken. TOP FLOP! Wegblijven daar
Triest... Is idd vergane glorie. 10 jaar geleden heb ik daar mega feestjes meegemaakt met 25-30 knappe dames en overal actie. Mijn laatste bezoekjes waren dezelfde ontgoocheling als ik hier lees...
 
Terug
Bovenaan Onderaan