Algemeen Club Goesting, De Klinge - BigbangClub Gangbang,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,

Ik vraag mij of een voor een t-girl mogelijkheden tot gangbang zijn op de BB GB dagen? Let op ik ben jong, slank en quasi niet van vrouw te onderscheiden. Dus geen ordinaire crossdresser.
Vraag het ze. Ben daar zelf nog nooit geweest en heb ze er ook nog niet over benaderd maar schuif als ordinaire tv dame regelmatig aan bij allerlei soorten gangbangs en menig organisator rond Antwerpen heeft er geen moeite mee. In Duitsland ooit meegemaakt dat de ingehuurde tgirl/shemale (Luna) een nog grotere berg heren om zich heen had dan de "gewone" dames :).
 
Laatst bewerkt:
Maar wel als vent geboren?
Ik zie niet in hoe dit een antwoord op mijn vraag is? Is dit het soort boertig gedrag dat men in club goesting kan verwachten? Als het begrip transgender u onbekend is of niet uw ding is dan kan ik daar niet aan doen maar een beetje rrspect is op zijn plaats. Bovendien zie ik er verzorgder, slanker en beter uit dan de meeste van de "echte" vrouwen die in zo'n clubs komen. Op uitzondering van de ingehuurde hoeren misschien.
 
Is dit het soort boertig gedrag dat men in club goesting kan verwachten? Als het begrip transgender u onbekend is of niet uw ding is dan kan ik daar niet aan doen maar een beetje rrspect is op zijn plaats. Bovendien zie ik er verzorgder, slanker en beter uit dan de meeste van de "echte" vrouwen die in zo'n clubs komen. Op uitzindering van de ingehuurde hoeren misschien.
Dat verdiende inderdaad geen schoonheidsprijs maar ik vrees dat we toch zullen moeten leren leven met mensen met een iets andere manier van kijken/uitdrukken als de onze en zich bijvoorbeeld bedienen van typeringen als "ordinaire crossdresser" of "ingehuurde hoeren" waar "crossdresser" en "ingehuurde dames" wellicht gangbaarder en respectvoller was geweest. Vervelend maar het is niet anders en je weet dan in ieder geval wel direct hoe iemand tegen bepaalde zaken aankijkt :).
 
Laatst bewerkt:
Ja en ook aan boertig gedrag, overigens vind ik het vaak heel gezellig met boeren.
Je kan gewoon jezelf zijn.
Jezelf kunnen zijn dat zou juist een transgender moeten aanspreken.

En in Club Goesting komen die mensen ook.
 
Maar houd die circuits aparts graag.Dan is iedereen blij
Tenzij je die variatie juist waardeert. We gaan toch ook geen deelselectie maken op basis van huidskleur, haarkleur, lengte, bodytype etc. om te voorkomen dat er een dame tussen zit waar de bezoeker wellicht minder mee heeft (gebeurt soms wel maar is niet de standaard)? Heb gangbangfeestjes meegemaakt waar de enige aanwezige Tgirl juist de meest gewilde dame bleek of niet eens als zodanig werd herkend. Gaan we bezoekers voortaan ook selecteren op leeftijd, piemelmaat, temperament etc zodat dames met met specifieke wensen op dat gebied gevrijwaard blijven van heren die niet aan dat plaatje voldoen :).
 
Laatst bewerkt:
Tenzij je die variatie juist waardeerd. We gaan toch ook geen deelselectie maken op basis van huidskleur, haarkleur, lengte, bodytype etc. om te voorkomen dat er een dame tussen zit waar de bezoeker wellicht minder mee heeft (gebeurd soms wel maar is niet de standaard)? Heb gangbangfeestjes meegemaakt waar de enige aanwezige Tgirl juist de meest gewilde dame bleek of niet eens als zodanig werd herkend
Dan komen er blijkbaar veel BI mannen daar. Voor 100% hetero mannen zijn die plaatsen te mijden.
 
Gaan we bezoekers voortaan ook selecteren op leeftijd, piemelmaat, temperament etc zodat dames met met specifieke wensen op dat gebied gevrijwaard blijven van heren die niet aan dat plaatje voldoen :).
[/QUOTE]
Ja hoor dat mag. Als het maar duidelijk is .
Ik weet niet of het commercieel dan nog intressant blijft.
 
Dan komen er blijkbaar veel BI mannen daar. Voor 100% hetero mannen zijn die plaatsen te mijden.
Die kunnen zich 100% hetero op de dames storten als ze dat willen, het een hoeft het ander niet in de weg te zitten. Je zult er overigens versteld van staan hoeveel van die zogenaamde hetero mannen de katers knijpen in het donker als ze de kans krijgen of in mindere of meerdere mate aangetrokken worden door de vrouwelijke trekjes van cd/tv en transgenders (en dat niet als bi interpreteren). Waar de een een omgebouwde kerel ziet ziet de ander een meer of minder geslaagde dame en sommigen zijn zelfs zo geslaagd dat jij er mogelijk zelfs het bed mee deelt zonder het te merken. Menig cd/tv/tgirl wil enkel sex met heteromannen (bevestigt zo heerlijk je vrouwelijkheid denk ik en wellicht minder kans op soa) en menig man die daar voor open staat ziet zichzelf daadwerkelijk als hetero (hij valt immers op de vrouwelijke trekjes). Ik vermoed dat 100% hetero al met al zeldzamer is dan je denkt, al zal lang niet iedereen dat in zichzelf (h)erkennen en/of de behoefte, het lef of de mogelijkheid hebben om er iets mee te doen. Het komt als een schok misschien maar een hetero transdame valt op mannen en niet op vrouwen (ze is immers een dame, al zal jij dat anders zien). Heb ooit als travestiedame in een erotisch cafee heerlijk lopen vrijen met iemand waarvan ik voor het eerst moeilijk kon inschatten of het een (trans)dame of een travestiet was. Bleek achteraf een transman in travestie te zijn ofwel een dame waar zelfs jij mee gezien zou kunnen worden....een vent welliswaar maar ooit geboren als dame dus 100% hetero proof :).
 
Laatst bewerkt:
Dat woordje " achteraf" dat is de essentie voor mij
Bederft echt de pret .
Noem het raar , preuts of boertig.
Zoals met zo veel dingen in het leven gaat het om het verhaal erachter.
Maar bedankt @Yuma-uschi voor je uitleg Ik snap nu ook waarom al die " specialleke gevalletjes" al die kunstgrepen doen. Om meer in de smaak te vallen bij de hetero man.
Jammer hoor. Heb ik eigenlijk meer waardering voor de pure homo. Die zich op homo mannen richt.
 
Maar bedankt @Yuma-uschi voor je uitleg Ik snap nu ook waarom al die " specialleke gevalletjes" al die kunstgrepen doen. Om meer in de smaak te vallen bij de hetero man.
Jammer hoor. Heb ik eigenlijk meer waardering voor de pure homo. Die zich op homo mannen richt.

Die eerste groep is ook maar een subcategorie (er zijn ook zat "speciale gevalletjes" die juist niets van mannen moeten hebben en enkel met andere "speciale gevalletjes" willen spelen) en wat het tweede betreft, zo werd (en wordt) door menig homo/lesbienne ook tegen bi mannen en vrouwen aangekeken, alsof we niet het lef zouden hebben om een keuze te maken. Stom misschien maar in een all you can eat restaurant met heel veel variatie en keus heb ik ook moeite om me tot slechts een soort product te beperken en al dat andere lekkers te laten staan. Ik probeer te genieten van alles wat naar mijn goesting is, waarmee ik deze off topic discussie afsluit en weer richting Club Goesting stuur :).
 
Laatst bewerkt:
Die kunnen zich 100% hetero op de dames storten als ze dat willen, het een hoeft het ander niet in de weg te zitten. Je zult er overigens versteld van staan hoeveel van die zogenaamde hetero mannen de katers knijpen in het donker als ze de kans krijgen of in mindere of meerdere mate aangetrokken worden door de vrouwelijke trekjes van cd/tv en transgenders (en dat niet als bi interpreteren). Waar de een een omgebouwde kerel ziet ziet de ander een meer of minder geslaagde dame en sommigen zijn zelfs zo geslaagd dat jij er mogelijk zelfs het bed mee deelt zonder het te merken. Menig cd/tv/tgirl wil enkel sex met heteromannen (bevestigd zo heerlijk je vrouwelijkheid denk ik en wellicht minder kans op soa) en menig man die daar voor open staat ziet zichzelf daadwerkelijk als hetero (hij valt immers op de vrouwelijke trekjes). Ik vermoed dat 100% hetero al met al zeldzamer is dan je denkt, al zal lang niet iedereen dat in zichzelf (h)erkennen en/of de behoefte, het lef of de mogelijkheid hebben om er iets mee te doen. Het komt als een schok misschien maar een hetero transdame valt op mannen en niet op vrouwen (ze is immers een dame, al zal jij dat anders zien). Heb ooit als travestiedame in een erotisch cafee heerlijk lopen vrijen met iemand waarvan ik voor het eerst moeilijk kon inschatten of het een (trans)dame of een travestiet was. Bleek achteraf een transman in travestie te zijn ofwel een dame waar zelfs jij mee gezien zou kunnen worden....een vent welliswaar maar ooit geboren als dame dus 100% hetero proof :).
Zou je willen geloven dat ik mijn eigen al een uitzondering begin te vinden als ik dat hier zo allemaal lees. Blijkbaar zijn er heel veel mannen homo en nog veel meer mannen schijnen graag de liefde te bedrijven met een TV, een transgender soms eens een man, soms eens een vrouw.😕😕😕
 
Zou je willen geloven dat ik mijn eigen al een uitzondering begin te vinden als ik dat hier zo allemaal lees. Blijkbaar zijn er heel veel mannen homo en nog veel meer mannen schijnen graag de liefde te bedrijven met een TV, een transgender soms eens een man, soms eens een vrouw.😕😕😕
Dat ben je niet hoor Flandrien. Niet moeilijk gelukkig dit allemaal te vermijden, deze geniepige mensen. Geld betalen en ook nog gefopt worden. Kan niks minder geils bedenken.
 
Dat ben je niet hoor Flandrien. Niet moeilijk gelukkig dit allemaal te vermijden, deze geniepige mensen. Geld betalen en ook nog gefopt worden. Kan niks minder geils bedenken.
Dank, er wordt me opeens een boel duidelijk. De reden dat jij geen voorstander bent van cd/tv/tgirls op een
party of gangbang is omdat je bang bent dat je ze niet of pas te laat als zodanig herkent. Het (sex)leven zou er een stuk avontuurlijker op worden als je dat wat je kennelijk in hun aantrok zou omarmen in plaats van te verwerpen, al vraagt dat wel om een flexibele geest en wat avontuurszin. De kans een leuke avond te beleven wordt er zeker niet minder op :).
 
Dank, er wordt me opeens een boel duidelijk. De reden dat jij geen voorstander bent van cd/tv/tgirls op een
party of gangbang is omdat je bang bent dat je ze niet of pas te laat als zodanig herkent. Het (sex)leven zou er een stuk avontuurlijker op worden als je dat wat je kennelijk in hun aantrok zou omarmen in plaats van te verwerpen, al vraagt dat wel om een flexibele geest en wat avontuurszin. De kans een leuke avond te beleven wordt er zeker niet minder op :).
Neee hoor , als ik afgezogen wil worden door een man dan ga ik wel naar bepaalde plekken in natuurgebieden waar zij samenkomen. Dat is,nog gratis ook.
Voorlopig nog geen behoefte aan.
 
Toen ik er de laatste keer was had ik enkel maar mannenruggen gezien....
Uit frustratie ben ik dan maar beginnen whisky Cola zuipen om toch iets te recupereren van men inkomgeld maar da mocht ook niet....pfh
 
Die kunnen zich 100% hetero op de dames storten als ze dat willen, het een hoeft het ander niet in de weg te zitten. Je zult er overigens versteld van staan hoeveel van die zogenaamde hetero mannen de katers knijpen in het donker als ze de kans krijgen of in mindere of meerdere mate aangetrokken worden door de vrouwelijke trekjes van cd/tv en transgenders (en dat niet als bi interpreteren). Waar de een een omgebouwde kerel ziet ziet de ander een meer of minder geslaagde dame en sommigen zijn zelfs zo geslaagd dat jij er mogelijk zelfs het bed mee deelt zonder het te merken. Menig cd/tv/tgirl wil enkel sex met heteromannen (bevestigt zo heerlijk je vrouwelijkheid denk ik en wellicht minder kans op soa) en menig man die daar voor open staat ziet zichzelf daadwerkelijk als hetero (hij valt immers op de vrouwelijke trekjes). Ik vermoed dat 100% hetero al met al zeldzamer is dan je denkt, al zal lang niet iedereen dat in zichzelf (h)erkennen en/of de behoefte, het lef of de mogelijkheid hebben om er iets mee te doen. Het komt als een schok misschien maar een hetero transdame valt op mannen en niet op vrouwen (ze is immers een dame, al zal jij dat anders zien). Heb ooit als travestiedame in een erotisch cafee heerlijk lopen vrijen met iemand waarvan ik voor het eerst moeilijk kon inschatten of het een (trans)dame of een travestiet was. Bleek achteraf een transman in travestie te zijn ofwel een dame waar zelfs jij mee gezien zou kunnen worden....een vent welliswaar maar ooit geboren als dame dus 100% hetero proof :).
Hoewel dit onderwerp of topic zou gehaald moeten worden, toch nog reactie.
Ik ben het meer dan eens. Ik ben zelf een enorme liefhebber van zeer vrouwelijke trav's.
Wanneer ik in een club of sexcine( zie andere posts) met een lekkere tv plezier maak zijn er altijd meerdere mannen die in de rij komen te staan om mee te doen of op hun beurt aan t wachten zijn. De "uber" hetero's hier zijn ofwel geen clubgangers ofwel eerder hypocrieten…..Of ze weten zelfs niet dat ze met een tv of shemale bezig zijn. Mij valt alleszins op dat de meeste heren gretig aanschuiven…
 
Hoewel dit onderwerp of topic zou gehaald moeten worden, toch nog reactie.
Ik ben het meer dan eens. Ik ben zelf een enorme liefhebber van zeer vrouwelijke trav's.
Wanneer ik in een club of sexcine( zie andere posts) met een lekkere tv plezier maak zijn er altijd meerdere mannen die in de rij komen te staan om mee te doen of op hun beurt aan t wachten zijn. De "uber" hetero's hier zijn ofwel geen clubgangers ofwel eerder hypocrieten…..Of ze weten zelfs niet dat ze met een tv of shemale bezig zijn. Mij valt alleszins op dat de meeste heren gretig aanschuiven…
uw mening is even geaprecieerd als van de andere. de vrijheid ze te mogen uiten blijft uiterst belangrijk. dus laat censuur zeker achterwege
 
Was recent in de buurt, dus eens gaan kijken. Kort samengevat; mijden en doorrijden naar Amai of Mystique...
Bij aankomst mag je meteen naar binnen, geen verhoudings-check vrouw/man als bij Amai zoals later blijkt.
Afgaand op hun gastenboek had ik wat aktievere dames/stellen verwacht. Dat viel helaas tegen en ik vermoed als ik eea daar teruglees dat een aantal profielen simpelweg als lokaas dienen voor klanten anders had ik ze moeten zien...
Ik heb totaal 4 dames gezien en >25 mannen. Een dame was bijna alleen aktief met haar partner, af en toe mocht een man in de buurt komen. De vermoedelijke huisdame (Jenste?) was wel af en toe aktief in de ruimtes, maar dat was een paar keer, beperkt met een paar man en na een 10/15 minuten weer gedaan. Ik was dan nog een van de gelukkigen hier... Daarnaast was er nog een ijskonijn wat wel rondliep door de gangen maar elke keer terugtrok naar de bar / eetruimte en de mannen ondanks vriendelijke verzoeken afhield. Tevens een oudere vrouw 65+ die het leuk had met aanschouwen van het andere stel en wat freubelen met haar partner. Kortom veel ronddolende mannen door de gangen langs lege ruimtes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan