Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wil je even de moeite doen om de berichten hiervoor te lezen? Dan zal je snel kunnen lezen dat er parkeergelegenheid is en dat je dan wordt voorgesteld aan een line up en vervolgens afspreekt of je kiest voor een half uurtje of happy hour. De reviews van de dames zijn op de site uitvoerig beschreven. Wat moet je nog meer hebben??:mad:
Nou nou, iets vriendelijker mag wel hoor. Dit topic bevat 20 pagina's en zelfs ik heb niet altijd zin om alles terug te lezen. Ik denk dat ik inmiddels meer dan genoeg heb bijgedragen op dit forum om ook een keer de makkelijke weg te kiezen. Ondanks dat toch bedankt voor je antwoord met de informatie waar ik naar op zoek was.

Vraag me alleen af waarom, kom daar regelmatig. Ze kennen me ook wel degelijk omdat ze in de camera's zien wie op het terrein komt rijden en ik kom altijd met de Motor. Heb nooit iemand slecht behandeld en er is ook nooit iets voorgevallen mbt problemen in wat voor vorm.

Het enige wat mogelijk kan zijn is de omvang van de jongeheer beneden in combinatie met mijn hevige libido.

Iemand dit ook eens aan de hand gehad...??
Als ze je inderdaad kennen en je hebt een joekel van een lul, zou het dat misschien wel kunnen zijn.
Ik ben eens bij Daniella geweest nadat "een Belgische man met een paardenlul" bij haar was gepasseerd en ze zei toen dat ik het rustig aan moest doen omdat die van mij ook al kantje boordje was qua omvang. Normaal is dat geen probleem want zó groot is t ie niet, maar na mr. Paardenlul dus wel. Heel ironisch eigenlijk.

Wat ook zou kunnen is dat ze die dame "naar voren duwde" omdat ze geen klanten kreeg en iedereen haar de volgende klant wel gunde. Je zal het merken bij je volgende bezoek vermoed ik.

Er zijn vorige week heel wat nieuwe gezichten bijgekomen, en niet de minsten. Ik heb zelf Angie gekozen en dat is echt top. Zeer slank, 29 jaar en redelijk zot. Echt aan te raden. De andere aanwezige meisjes:
- Sandra
- Y(J)essica
- Valentina
- Andrea
- Sol
- Claudia
en dus Angie (zij zou ongeveer een maand blijven).

Dus niet te lang aarzelen.
Klopt, Angie heb ik ook onlangs binnen geduwd. Haar pijp kunsten waren wel een van de betere.

Terug
Bovenaan Onderaan