Na alle lovende reacties op dit forum ben ik vandaag ook eens langsgeweest in Mabuhay. Ik was er rond 11 uur, maar toch al 2 wagens voor mij. Bij het binnekomen waren er 4 ladies waarvan eentje gebaarde dat ze niet beschikbaar was.
Ik had besloten om een triootje (happy hour) te nemen en vermits ik geen van de dames kende koos ik voor degene die me eerst aansprak en er wel goed uitzag, het bleek nadien Candy te zijn, naast haar stond nog een dame die er best mocht wezen en dat was blijkbaar Yuli.
Met beide dames naar boven voor mijn allereerste trio

, na het afrekenen en het wasje kwam Yuli met haar rug en kontje tegen me aanwrijven terwijl ze mijn handen over haar schouders op haar borsten legde om wat op te warmen.
Al snel lagen we op het bed waar yuli met lekker pijpte en met haar vinger (met condoom) de prostaat verwende, Candy verwende me tewijl met zoenen, tongzoenen en speelde met mijn tepels, na een tijdje kwam ze (wel om mijn vraag) met haar kutje op mijn mond zitten zodat ik haar kon likken en beide gaatjes masseren

Na een tijdje vroeg ik de dames van plaats te wisselen zodat ik ze alletwee kon proeven (lekker!) uiteindelijk heeft Yuli afgewerkt met
pzc en penismassage met CIM met haar vinger in het kontgaatje terijl Candy zich met mijn tepels bezighield.
Conclusie: Volgende week ben ik daar zeker terug!