Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week ben ik niet kunnen gaan omwille van werk. Wat heb ik dit gemist. Ik probeer nu begin volgende week direct te gaan want broek is te klein aan het worden ...
Toch even gebeld om te vragn wie er allemaal is begin volgende week:
Lucy, Sol, Sara, Luciana, Carla. Ik vermoed dat ze er enkele vergeten is want zou me verbazen als Mia, Ruby en Anna er niet meer zouden zijn. Begin volgende week weet ik (en jullie) het!
Laat het ondertussen weten als jullie meer weten.

wil ook wel eens naar CM gaan, maar Hoe verloopt de lineup?
Stellen de dames hun zelf voor of moet je hun naam vragen, om te weten Wie, Wie is?
Beste Gallus, lees even enkele berichten hiervoor ... Zal nog eens herhalen.
J belt, komt binnen en de beschikbare dames staan in een ontvangstkamer allemaal voor jou op een lijn. Ze zijn vrij schaars gekleed zodat je hun vormen mooi kan zien. Dan kies jij . Als je wil kan je bijkomende gegevens vragen zoals hun naam, of ze bijvoorbeeld tongzoenen, ... Durf dat gewoon te vragen en ze geven je het antwoord. Als je geen Spaans spreekt, zullen sommige dames je vraag vertalen naar de anderen zodat je een antwoord krijgt. Niet meer, niet minder.
Na je keuze vragen ze je nog of je voor een half uur of een uur komt. Dan kan je eventueel ook zeggen dat je voor happy hour komt (2 dames, elk een half uur voor 75 euro OF twee dames tegelijk voor een half uur voor 75 euro.).
Succes en laat iets weten!

Terug
Bovenaan Onderaan