Algemeen Club Omega ,Hertsberge, Lodistraat 99b

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag eens afgegaan op de advertentie van de omega club in oostkamp met miss lolly. Miss lolly is een supper geile slet die doorgaat tot het laatste daar kan je niets over zeggen. Gelukkig waren er niet veel mannen dus kon ik lekker genieten van Miss loly (dat is dan wel weer mooi meegenomen) Enkel het drank komt van de Aldi een beetje raar voor een club, de barman zit enkel te klagen over collega's. Ik zou het niet aanraden aan mijn medewandelaars er zijn leukere clubs.
Waren er nog andere dames? Koppels?
 
Wel zin om eens te bezoeken, iemand ervaringen met Caro gehad?
Zopas middag doorgebracht met Caro en haar vriendin. Beide dames heel actief bijna 4 uur non stop hebben ze geneukt.
Bijzondere vermelding voor de lieve schattige petite Caro (line) super vriendelijk, enorm geil en niets is haar teveel. Very special one.
Mij zeker niet beklaagd integendeel super tof bezoek aan Omega club waar veiligheid voorop staat.
 
Zopas middag doorgebracht met Caro en haar vriendin. Beide dames heel actief bijna 4 uur non stop hebben ze geneukt.
Bijzondere vermelding voor de lieve schattige petite Caro (line) super vriendelijk, enorm geil en niets is haar teveel. Very special one.
Mij zeker niet beklaagd integendeel super tof bezoek aan Omega club waar veiligheid voorop staat.
Ja Caro of Caroline is een topper over laats nog gezien bij de Barebangs van Elle
 
Druk geweest gisteren? Mannen, vrouwen, koppels?
Zopas middag doorgebracht met Caro en haar vriendin. Beide dames heel actief bijna 4 uur non stop hebben ze geneukt.
Bijzondere vermelding voor de lieve schattige petite Caro (line) super vriendelijk, enorm geil en niets is haar teveel. Very special one.
Mij zeker niet beklaagd integendeel super tof bezoek aan Omega club waar veiligheid voorop staa
 
Iemand ervaring met Coralie of Sabrina? Ik weet dat Sabrina een eigen topic heeft, maar ik vind de berichten daar nogal tegenstrijdig.

(Coralie, dus niet Caro(line), is aan de foto's te zien zeker geen 10, maar ervaring heeft ze zeker. Dus misschien een heel speciale sessie.)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren aanwezig geweest bij gb met Sammy Gold en Miss P. Was hier nog nooit geweest want is normaal gesproken veels te ver rijden, dikke 2,5 uur en langer als je zoals gewoonlijk in Antwerpen in de file komt... Ben in België alleen bij Amai, Eroxx en Climax geweest en dan is de eerste indruk van deze tent wel wat schrikken. Beetje groezelig, veel kleiner en met maar een douche ook wat behelpen. Moet wel zeggen dat alleen beneden open was en heb niet boven kunnen rondkijken. Maar enfin, daar kwam ik niet voor. Ik had gisteren redelijk in de buurt wat afspraken en had die zo gepland dat ik tussendoor hier even kon binnenwippen. Sammy is écht een lekker ding en superbenaderbaar. Ik was er net voor het einde van de eerste shift bleek achteraf en heb me heerlijk door haar laten pijpen. Miss P. is helaas niet mijn ding, vond haar erg jong en ze moest ook steeds naar de WC. Maargoed ik heb een hele leuke tijd gehad met Sammy en het was niet superdruk, zodat ze ook tijd genoeg had om met iedereen te spelen. Vond het geil en leuk om een keer mee te maken, maar zal niet meer deze kant op gaan mits ik weer eea rond het bezoek heen kan plannen.
 
Ik volg hier ook even mee. Ik zou graag ook eens langsgaan in de nabijje toekomst voor een feestje. Ik heb nog nooit een gb gedaan en zoals ik lees, lijkt het er niet super druk en laagdrempelig.
 
Heeft iemand ervaring met Katrien ? Hou oud zou Katrien ongeveer zijn, is ze goed, etc... ? Ze is deze avond aangemeld in Omega club Oostkamp voor gangbang samen met Babs en Miss Pia (20u00 tot 24u00). (zie website omega club) Merci.
 
Hey

Ik zit al een tijdje te denken om eens mee te doen aan "18+" feestje. Het makkelijkste te bereiken is voor mij Omega Club.

Ik heb hier een paar oude review gezien over de club, maar ik vroeg me af als er nieuwere reviews waren.

Wat ik me ook afvroef wat is het "Protocol" voor zo een feestje ( wat te doen bij ingang, hoe gaat het in zijn werking, wat zijn de beste uren?)? Iemand die wat meer informatie zou kunnen bieden?
 
Gisteren voor het eerst naar Omega geweest. Kleine parking, net als de club zelf. Drie koppels aanwezig zoals aangekondigd, en het waren ook drie zeer actieve dames, waarvan er eentje uitsprong. Dame van rond de 40, lang lekker lichaam, kort haar en met geile bril en ogen die me tongzoende alsof er geen morgen meer kwam. Maakte de avond al meteen goed voor mij. Gemoedelijke sfeer daar, iedereen vriendelijk. Het is geen grote club, bvb maar 1 douche, maar gezien het aantal aanwezigen (15-tal mannen voor 3 dames) valt dat allemaal goed mee. Keer zeker nog eens terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan