Algemeen Club Showboat, Zaandijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even dan een correctie. De prijzen zijn voor alleengaande heren 92,50 op alle dagen. Alleen de zaterdag is 97,50. En dat is all-in. Dus geen barrekening meer zoals vroeger.
Naar wat ik er nog van weet, zijn alle dagen niet anders dan vele clubavonden. Er is voor iedereen wat te doen, het ligt ook een beetje aan jezelf. Maar goed, dat is al veel vaker besproken. De thema avonden zijn natuurlijk anders en je kunt er dus voor kiezen om juist daar niet heen te gaan. De zaterdagen zijn wat jonger bevolkt en er wordt meer gedanst dan gesext. Andere dagen prima, zoals ik vaak op zondagmiddag ging. Het eten in deze club is echt wel heel goed. Ook aan de gezellige en enorme bar is het ook altijd goed vertoeven. Verder is er een sauna, stoombad en een bubbelbad waar je ook weer van kan genieten. Maar ik/we zijn al een tijdje niet geweest, vandaar mijn vraag eerder in dit draadje....
Misschien moeten we zelf maar weer eens proberen.
Ik wil de proef op de som wel weer is nemen door er eerst zelf te gaan kijken.
Als ik met mijn vriendin gaat is het contact direct in mijn face. dat komt door haar heeft haar uiterlijk mee en is zonnetje in huis. Neen ik wil nog is kijken hoe het mij als man en desnoods met 1-2 kameraden bevalt. En dat is denk nog steeds meer op stellen gericht. Uiteraard begrijp ik ook wel dat ze mannen toelaten, is toch deel van de omzet, maar richt het er ook een beetje naar in dan. Mystic, Amourette hebben wel dat mannen alleen hun draai kunnen vinden. Ik ga ook alleen naar Ero Feestjes in Breukelen, voorheen Amersfoort. Maar ook net zo goed met mijn vriendin, maar oke' Mike is dan weer een bekende. Maar ook daar kan je als man goed uit de voeten.
 
Gezellig wellicht moetenik/wij dat ook weer wens doen.
In het verleden was ik ook zo aantal keren daarheen gegaan , en de boot was letterlijk figuurlijk helemaal leeg echt leeg gewoon , ik wil ook x heel graag een kijkje nemen maar ik persoonlijk vind het doodzonde om ergens voor te betalen als het dalijk leeg staat . Maar wens jullie heel veel plezier als jullie gaan laat wat achter alsjeblieft 🙏🏻👍🏻
 
Begin november onze eerste keer bij Milk & Chocolate in de Showboat. Is goed bevallen. Het werd lekker druk, zowel op de dansvloer als in de erotische ruimtes. Er bleken genoeg mannen die enthousiast waren over Franka's brede heupen en grote billen. We hebben ons vermaakt en komen zeker eens terug.
 
Is er iemand die dit weekend (1 maart '24) aanwezig is bij Milk and Chocolate?
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar wil graag een keer gaan kijken. Aarzel wel een beetje om hier in mijn uppie naartoe te gaan.
 
Is er iemand die dit weekend (1 maart '24) aanwezig is bij Milk and Chocolate?
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar wil graag een keer gaan kijken. Aarzel wel een beetje om hier in mijn uppie naartoe te gaan.
Volg mee , ben zelf ook erg benieuwd hoe de showboat momenteel is ? Lang geleden dat ik daar was heb hier begrepen dat de eigenaar veranderd is misschien dat het nu wel weer oudsher is !
 
Volg mee , ben zelf ook erg benieuwd hoe de showboat momenteel is ? Lang geleden dat ik daar was heb hier begrepen dat de eigenaar veranderd is misschien dat het nu wel weer oudsher is !
Het loopt nog niet erg storm nav mijn bericht haha. Ik ga het vandaag qua agenda ook niet meer redden. Ben wel benieuwd naar de ervaringen van de mensen die wel zijn geweest.. Zou heel nuttig zijn als die een kort verslagje posten.
 
Dag beste Showboot -gangaers...
Ik ben vooral erg benieuwd hoe het er op MAANDAG is tegenwoordig.
Sinds kort is de S B op maandag geopend..naar voorbeeld van andere clubs in b.v Belgie..

Vroeger kwam ik zeer frequent in de S B..vooral op donderdag (gangbang)

Hoe is het er nu op maandag????
 
Is het nog wat daarzo ? Derde vrijdag van de maand is de GB inde showboat toch ? We krijgen jammer genoeg net niet de juiste ervaringen van clubgaanders over showboat .
ho Timo,


nou, je hebt helemaal gelijk..weinig tot geen verhalen over de SB
Ik heb al wel drie keer denk ik onderhand dezelfde vragen gesteld.....en nu eindelijk komt er eens wat!!
Je zou er bijna iets van gaan denken....dat eea bewust wordt 888tergehouden of zo.....???
 
Denk dat dit vooral komt omdat er doorgaans swingers naar de Showboat komen welke op hun beurt minder actief zijn op dit forum als bezoekers van DPV,s of andere commerciële doelen voor betaalde sex.
Ik hoop je zeker daar eens tegen te komen. Bij Milk & Chocolate bijv
Ik ben er zelf al tijd niet meer geweest maar je weet het nooit kans op dat feestje is juist wat kleiner om mij tegen te komen.
 
ho Timo,


nou, je hebt helemaal gelijk..weinig tot geen verhalen over de SB
Ik heb al wel drie keer denk ik onderhand dezelfde vragen gesteld.....en nu eindelijk komt er eens wat!!
Je zou er bijna iets van gaan denken....dat eea bewust wordt 888tergehouden of zo.....???
Jah wat moet ik zeggen maat , weet echt niet wat het is ! Maar een ding ik ga gewoon x kijken dan zal ik mijn belevenis hier melden 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan