Algemeen Club Showboat, Zaandijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Past helaas niet in de planning hier.(neem aan dat je de gb night bedoelt vrijdag?!)
Maar binnenkort vast wel weer keer.
Is het nog wat in de showboat ? Laatst toen ik daar was was het echt dood dacht dat het einde nabij was ! Dat het na Corona nog steeds bestaat sta er wel versteld van eerlijk gezegd !
 
Wij zijn een stel (zij 28 / hij 34) en zijn uitsluitend geïnteresseerd in dames (beiden) en donkere heren (zij). Vandaar dat we aan de Milk & Chocolate night in de Showboat dachten.

We lezen echter veel verschillende ervaringen, en recentelijk ook over een nieuwe eigenaar waarbij er zelfs binnen gefotografeerd wordt en er weinig respect voor dames meer is. Mede door haar uiterlijk (slank, lang blond haar) heeft ze over het algemeen al niet over aandacht te klagen, en daarom zorgt dit voor veel twijfel.

We zijn dan ook benieuwd of iemand hier dit herkent..?
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn een stel (zij 28 / hij 34) en zijn uitsluitend geïnteresseerd in dames (beiden) en donkere heren (zij). Vandaar dat we aan de Milk & Chocolate night in de Showboat dachten.

We lezen echter veel verschillende ervaringen, en recentelijk ook over een nieuwe eigenaar waarbij er zelfs binnen gefotografeerd wordt en er weinig respect voor dames meer is. Mede door haar uiterlijk (slank, lang blond haar) heeft ze over het algemeen al niet over aandacht te klagen, en daarom zorgt dit voor veel twijfel.

We zijn dan ook benieuwd of iemand hier dit herkent..?
Ik kom regelmatig op de showboat als bezoekster en ik herken dit niet!
Beter gezegd wij weten zelfs dat er mensen van de boat zijn verwijderd omdat ze met multimedia aanwezig waren.
Er zijn besloten (BDSM) party,s waar foto graaf aanwezig is echter weten bezoekers van deze feesten dat.

Veel plezier Liefs Kiki
 
Afgelopen zondag met een vriend naar de showboat geweest voor de eerste keer. Ik was best nerveus, zouden er allemaal slanke dennen rond lopen...zou ik er wel in passen? Ik ben tenslotte niet de jongste...Het was een heerlijk tijd en inderdaad, nee is nee. Er liepen wel een paar "loslopende mannen "dat vond ik best lastig maar ook daar was nee nee.......ik heb genoten van de sfeer en ook het eten was heerlijk...een aanrader ook wanneer je wat ouder bent........geniet van het leven......wel zou ik het fijn vinden wanneer er een avond is alleen voor stellen.
 
Hey GBlover, ik kan je wel wat vertellen over de sexy sunday 😇 Het is niet echt een speciaal feestje in de zin van dat er echt iets georganiseerd is, het is gewoon een gezellige avond in een parenclub eigenlijk. Het is niet de drukste dag, maar vaak wel veel bekenden (zoals ik vandaag 😅🙈) Dus wie weet tot straks?!
Hee lang geleden de showboat voor mij ! Denk dat het tijd wordt om eens te komen kijken hoe de sfeer nu is ! Laatst toen ik daar was was het afschuwelijk erg maar aan jou comment te lezen wordt ik wel nieuwsgierig 😊
 
Wie kent het GB-feest op vrijdag? Iemand die gaat? Kiki?
Hi maat , ben er zelf ook best benieuwd naar maar wat ik kon lezen van de reacties van paar mensen ga ik zelf in het nieuwe jaar eens een gokje wagen vroeger was het daar kei leuk ! Ongeveer 2 jaar Voor corona was ik laatst geweest was zo goed als dood maar las dat het nu een andere manager inzit dus denk gokje waard 👍🏻
 
Ben er zelf al jaren niet meer geweest door een slechte ervaring met een dronken vrouw. Maar ga gewoon, dan ziet u het vanzelf. Hou er altijd rekening mee dat er misschien niets gebeurd, dan is die teleurstelling er iig niet.

Veel plezier!
 
Ben er zelf al jaren niet meer geweest door een slechte ervaring met een dronken vrouw. Maar ga gewoon, dan ziet u het vanzelf. Hou er altijd rekening mee dat er misschien niets gebeurd, dan is die teleurstelling er iig niet.

Veel plezier!
Ik sluit me hier volledig bij aan! En groot deel van leuke avond word gemaakt door de verwachting en wat je er zelf van maakt.
 
Ik rijd er regelmatig tot vaak langs, kan gebeuren als je in de regio woont. Ik zag een paar weken geleden op een donderdagmiddag het parkeerterreintje weer redelijk vol staan en wat mensen naar binnen gaan. Maar meestal geen beweging waar te nemen.
 
Ik rijd er regelmatig tot vaak langs, kan gebeuren als je in de regio woont. Ik zag een paar weken geleden op een donderdagmiddag het parkeerterreintje weer redelijk vol staan en wat mensen naar binnen gaan. Maar meestal geen beweging waar te nemen.
Is dat ook op de zaterdagen ? Als je voorbij rij
 
Ik sluit me hier volledig bij aan! En groot deel van leuke avond word gemaakt door de verwachting en wat je er zelf van maakt.
Klopt ik kende de oude eigenaar Arie Foekens van Showboat goed. Die liet ook veel toe waarvan velen dachten als stel een verplicht nummertje te moeten opvoeren. De huidige eigenaar Deew Harnam ken ik ook en die geeft meer thema avonden. Alleen wat ik dan weer niet begrijp en dat is het mankement vaak op die avonden dat je niet alleen stellen en alleenstaande dames hebt, maar ook een horde aan alleen gaande heren. En ook die verwachten een leuke avond, die betalen nog meer aan entree als een stel of dame alleen. Maar in de praktijk vinden die heren bijna nergens geen aansluiting. Ik heb vaak gezien hoe dit gaat. Stellen gaan toch liever met stellen, of stel zoekt een dame erbij. Dus die mannen lopen er een beetje doelloos bij in de hoop dat ze ergens aan mee mogen doen. En die mannen betalen tussen de 90-100 euro p.p. hangt af wat er te doen is welk feest avondje. Plus ze mogen bij weggaan de consumptie rekening voldoen.

Ik vind dat ze daar wel wat voor mogen organiseren (heb ik ook gezegd) want als man alleen heb je toch beetje het nakijken. Ik ging met een goede kameraad daar naartoe en dan merk je al hoe gefocust stellen zijn op elkaar. Mannen alleen worden beetje ondergesneeuwd. Of je moet als man de looks hebben en een sixpack of een gespierde neger etc.. maar de gemiddelde man loopt rondjes haha. En tsja ga je als stel dan heb aandacht genoeg.

Dan is het concept van Monique en haar partner in die boerderij in Wieringerwerf toch beter op mannen alleen afgestemd.
 
Even dan een correctie. De prijzen zijn voor alleengaande heren 92,50 op alle dagen. Alleen de zaterdag is 97,50. En dat is all-in. Dus geen barrekening meer zoals vroeger.
Naar wat ik er nog van weet, zijn alle dagen niet anders dan vele clubavonden. Er is voor iedereen wat te doen, het ligt ook een beetje aan jezelf. Maar goed, dat is al veel vaker besproken. De thema avonden zijn natuurlijk anders en je kunt er dus voor kiezen om juist daar niet heen te gaan. De zaterdagen zijn wat jonger bevolkt en er wordt meer gedanst dan gesext. Andere dagen prima, zoals ik vaak op zondagmiddag ging. Het eten in deze club is echt wel heel goed. Ook aan de gezellige en enorme bar is het ook altijd goed vertoeven. Verder is er een sauna, stoombad en een bubbelbad waar je ook weer van kan genieten. Maar ik/we zijn al een tijdje niet geweest, vandaar mijn vraag eerder in dit draadje....
Misschien moeten we zelf maar weer eens proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan