Algemeen Club The Climax, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na lange tijd wil ik a.s. Maandag weer eens gaan. Wordt door de (huis)dames ook ge(tong)zoend? Is voor mij enorme opwinding alvorens voor het echte werk te gaan. En ik snap dat je zelf fris, fruitig en schoon zonder geurtjes moet zijn, maar dat zit wel goed.
 
Hallo,
Sinds kort organiseert The Climax een nieuwe activiteit op vrijdagavond.
Is deze super6 friday, dus waarschijnlijk met zes aanwezige huisdames en anderen te vergelijken met de maandag en dondermiddag?
 
Hallo,
Sinds kort organiseert The Climax een nieuwe activiteit op vrijdagavond.
Is deze super6 friday, dus waarschijnlijk met zes aanwezige huisdames en anderen te vergelijken met de maandag en dondermiddag?
Waarschijnlijk raakt het elkaar wel, het schijnt in ieder geval een sucses te zijn heb ik gehoord, ben er zelf nog niet geweest want voor mij komt door de week beter uit.
 
Hoi, ik heb nog nooit aan een GB meegedaan maar overweeg donderdag naar deze club af te zakken, en ik zou graag een dump aan informatie krijgen om onaangename verrassingen te vermijden :)).

- Aan de foto's te zien zijn er kamers met matrassen en gordijnen, zitten hier dan altijd huisdames ter beschikking?

- Wat voor types zijn de huisdames? zijn het jonge veulens of eerder MILFS? lopen ze tussendoor ook wat rond om praatjes te slaan?

- Wat is de rituele orgie op de flyer?

- Wordt er gesekst in de jacuzzis/sauna's?

- Over het algemeen, hoe vlot gaat het om een dame van een koppel mee te krijgen naar een matras om er je ding mee te doen? :)

Bedankt!
 
Hoi Pieter-Jan,

Volgens mij heb je er een wat ander beeld bij dan de werkelijkheid is.

De huisdames zijn gewoon beneden in de zaal en ja af en toe worden de kamers gebruikt, maar dat is meer door stellen dan door de huisdames.

De type huisdames zijn heel verschillend van jong tot wat ouder, voor iedereen is er wel een dame waar je enthousiast van wordt. Ze zijn zeker in voor een praatje, maar niet allemaal.

Het is net als het echte leven ;)

Orgie op de flyer, er zijn diverse activiteiten. Dan kan je denken aan beffen als ze op de bar zitten met champagne over hun lichaam. In een cirkel staan waarbij ze alle mannen afgaan om te pijpen etc.

Sex in de sauna jaccuzi, niet dat ik gezien heb. In ieder geval niet door de huisdames, wellicht dat stellen dit doen.

Je vraag of het vlot gaat om een dame van een stel op een bed te krijgen om je ding mee te doen. Het is geen vleeswaren he, de dames (zeker van stellen) bepalen zelf met wie ze meer willen dan alleen praten.
Het feit dat ze er naartoe gaan wil aangeven dat ze er bovenmatige interesse in hebben en als jij een leuke man bent die ze aanstaat heb je wellicht een mogelijkheid. Net als dat jij niet met iedere vrouw je "ding" mee wil doen.

Als je interesse hebt om eens te gaan kijken, dan moet je gewoon gaan en ervaren wat het is. In het slechtste geval ben je een paar euro armer en een ervaring rijker.

Mijn advies...ga gewoon kijken en ervaren en de meeste zijn positief verrast als ze met de juiste instelling er naartoe gaan.
 
Ik ben dit voorjaar 2 x in The Climax geweest. Ook mijn enige ervaring maar wel een hele toffe: de sfeer (gemoedelijk) en de kleinschaligheid (schat ik) vond ik bijzonder plezierig. Maandag en donderdag bepaalt de aanwezigheid van de huiskamers denk ik wel veel, maar dat je aan je trekken komt, vond ik heel prima. Mijn volgende stap daar is met meer amateur dames aan de gang gaan. Juist de kleinschaligheid lijkt mij een voordeel.
Ik moet van ver komen, maar vind het een aanrader. Gr Johan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag 06/7 naar the climax afgezakt bij terugkomst wel wat mixed feelings.

-positief, leuke club, kleinschalig, netje en zeer vriendelijk personeel waardoor de sfeer aangenamer is dan bvb bij andere clubs. Het personeel in de bar doet er alles aan om het naar je zin te laten hebben.

-negatief: veel te veel mannen voor het aantal vrouwen. Er was aangekondigt dat er 6 huisdames aanwezig gingen zijn maar dat waren er maar 4 en 2 dames die voor het plezier komen. Toen ik vertrok om 14u30 was er slechts 1 koppel die eigenlijk ook alleen maar onder hen zelf boven te lagen foefelen…

Er was vandaag 30-40 single mannen voor 5 vrouwen. Het was dus echt dringen om eens aan de beurt te kunnen en daar hou ik niet van. Ik ben wat meer van het spontane na een babbeltje maar dat was hier niet mogelijk doordat er direct 3-4 mannen rond jou stonden.

Conclusie: toffe propere club die je het naar je zin wil laten hebben maar veel te weinig dames en koppels die de weg hier naartoe kennen. Ik heb dit dan ook gemeld bij vertrek aan de charmante eigenares en ze zei dat het inderdaad drukker dan normaal was maar dat je dit niet kan weten.

Als je ziet dat er om 13u al 30 man binnen is voor slechts 4 huisvrouwen dan hang je het plaatje volzet aan de deur denk ik dan. Om 14u zijn er zeker nog 10 mannen bijgekomen wat echt td veel van het goede is.
 
Ik ben dit voorjaar 2 x in The Climax geweest. Ook mijn enige ervaring maar wel een hele toffe: de sfeer (gemoedelijk) en de kleinschaligheid (schat ik) vond ik bijzonder plezierig. Maandag en donderdag bepaalt de aanwezigheid van de huiskamers denk ik wel veel, maar dat je aan je trekken komt, vond ik heel prima. Mijn volgende stap daar is met meer amateur dames aan de gang gaan. Juist de kleinschaligheid lijkt mij een voordeel.
Ik moet van ver komen, maar vind het een aanrader. Gr Johan
huiskamers moet uiteraard 'huisdames' zijn. Spellingcheckerrrrrr.
 
Ben dus uiteindelijk geweest, begin was redelijjk kalm actie kwam laat opgang.. de ingehuurde waren er allemaal braziaalense dames, stuk vier ,dus geen 6 .. ander was voor het plezier dat mee deed, in begin wel effe meegedaan maar dan kwam te veel volk er op af zodat het ramme werd voor en er op tekunnen.. heb ik het maar bij kijken gehouden , vond het vroeger daar tog toffer.. toen je boven ook nog verdwalen.. maar helaas

Personeel+ 10 altijd heel vriendelijk !
minpunten te veel man toelaten of doet dan de boven ook open voor actie..
 
Ben dus uiteindelijk geweest, begin was redelijjk kalm actie kwam laat opgang.. de ingehuurde waren er allemaal braziaalense dames, stuk vier ,dus geen 6 .. ander was voor het plezier dat mee deed, in begin wel effe meegedaan maar dan kwam te veel volk er op af zodat het ramme werd voor en er op tekunnen.. heb ik het maar bij kijken gehouden , vond het vroeger daar tog toffer.. toen je boven ook nog verdwalen.. maar helaas

Personeel+ 10 altijd heel vriendelijk !
minpunten te veel man toelaten of doet dan de boven ook open voor actie..
Geen koppels? Of dames die echt voor de fun komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan