Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De technische problemen zijn eerder gebrek aan vrouwen denk ik
Wat overigens ook niet heel gek is voor deze tijd van het jaar, binnenkort komen de dames weer terug van de kerstvakantie en is het weer feest
Volgens hun FB dus technisch. Ik zag vanochtend nl wel een of 2 dames ingelogd, maar een uurtje later niemand meer.
 
GVR

Op de 2e van de 1e me afgevraagd waar het nieuwe jaar in te luiden. Ik had vorig jaar al afgesloten met Venus en was van plan om elders heen te gaan, aangezien ik elke week een andere club probeer aan te doen.
Doch, de terugkeer van Sherry deed me besluiten om toch nog maar eens naar Hamminkeln te trekken. Ondanks de karige bezetting, doordat 1 dame ook nog eens getaartbakt was (of hoe dat ganse dag geboekt ook mag heten volgens het Pretwoordenboek), waagde ik het er op dat Sherry niet langdurig gepannenkoekt zou zijn.

Iets na opening aangekomen en de 6 tientjes entree afgetikt voor een ijsberenvel met speciale 'okselventilatie'. Het is wel te merken dat de club alweer enige jaren bestaat. Ook gezien de slijtage van sommige handdoeken. Aan de andere kant een goed teken dat de club veelvuldig bezocht wordt.

Na een rondje rondspeuren en raadpleging van de Aanwezigheidslijst bleek dat de uitslaapster niet aan de vroege shift was begonnen. Ik besloot toen maar eerst de inwendige mens aan te sterken.
Dat lukte prima met een simpel broodje ei en een broodje worst.
Erna de bar ingedoken om m'n glaasje prik weer aan te vullen. Bleek dat ijsblokjes op waren en pas de volgende dag aangevuld zouden worden.
In totaal zouden er die dag 4 dames aanwezig zijn, waarvan 1 dus getaartenbakt, en er dus effectief 3 beschikbaar waren. Die waren de ganse dag wel zo nu en dan beschikbaar. Kwa heren hing het aantal rond de 6 a 10 man.
In afwachting op de komst van Sleeping Beauty wat wellness rondjes gedaan. Eerst de jacuzzi van 35 naar 37,5 graden gezet om vervolgens de binnen sauna in te duiken. Die was lekker op temperatuur. Er stond een emmertje met aufguss, dus lekker wat wezen opgieten.

Zo rond 13:00 stond m'n beoogde doel d'r set card op groen, maar helaas nog nergens te bekennen. Die had nog even nodig om zich klaar te maken. Toen ze eindelijk verscheen, mocht het resultaat er wel wezen. Wat een plaatje...
Na een korte begroeting gaf ze aan nog eerst te willen opstarten met een sigaretje en een kopje koffie. Erna zochten we een kamertje op waar we heerlijk van elkaar hadden genoten, wat een GOSC meid toch.

Gehaast opfrissen en het restaurant ingedoken om gauw nog een lunch te nemen met wederom wat broodjes.
Voor de record aan de buffet bokaal commissie: Venus mag dan wel geen continue lopend buffet hebben, maar ik heb wel mooi 2x hun brunchbuffet geplunderd. En vorige week hadden ze taart waar ik een stuk van had genomen. Dat zijn toch zeker extra punten ;)
Ze zorgen bij Venus wel een klein beetje voor variatie. Zoals vorige week hadden ze spiegel eitjes en waren het deze week gekookte eitjes. En waren de kleine worstjes van een ander type. Ook hadden ze vorige week zalm en was het nu ham. Dus niet elke dag dezelfde kost lijkt me fijn voor de dames en heren.
Gezellig tijdens het eten met Sherry gekletst. Er was een klein misverstandje, omdat ze erna een sigaretje ging roken en in op een bankje ging uitbuiken. Na d'r peukie kwam ze terug in de veronderstelling dat we terug de kamer op zouden gaan. Maar ik zat nog vol en bedoelde dat we later zouden kijken of er nog een kamer in zou zitten.
Voor haar geen probleem, want ze had klandizie voldoende en er stond zelfs al een kleine wachtrij. Een Grote Vriendelijke Reus kwam even gedag zeggen. Het blijkt Mooie Joke te zijn. Lang niet gezien. Blijktbaar komt ie het nieuwe jaar inluiden met een 'glaasje' Sherry. Hij vroeg of ik zeker wist niet eerst te willen, maar ik legde em uit dat ik al met d'r was geweest en nu in de uitbuikmodus zit. Niet veel later kwam Sherry em al halen.

Ik ging wat wellness rondjes doen. Tussendoor een beetje rustig afkoelen in de buitenlucht. Daar raakte ik aan de praat met een medewerker en vroeg em over de afsluitbare serre die ze aan het bouwen waren. Die zou als alles meezit over 1 a 2 maandjes gereed zijn. We gaan het zien.
Bijzondere plannen voor de speelautomaten kamer hadden ze niet. Hoop dat ze er een relax kamer van maken ofzo. Hoewel je waarschijnlijk nog steeds de muziek uit de bar er zult horen. Vooral als er weer een dame de danspaal in duikt.

En gedanst werd er. Sherry en Monica gave verleidelijke showtjes weg. 1 Baardemans kon de hele avond al niet stilzitten en zat de hele tijd mee te wiegen op de muziek. En na wat dansjes van de dames kon ie het niet laten om zelf de danskooi te betreden. De barman speelde daar goed op in en zette een passend nummer op. Daarna bleef ie een beetje nabij de kooi dansen op z'n blote voetjes. Grappig om te zien en bracht wat sfeer in de tent.
Vriendelijke vent en was verder geen lastpak ofzo. Probeert wel beetje contact te maken, maar ligt denk ik in de aard van het sociale beestje.
Mooie Joke was na een poos weer van de kamer en even gezellig met em bijgebabbeld. Was em nog vergeten in persoon te bedanken voor een goeie tip onlangs. Bij deze nogmaals digitaal bedankt!

Loom als ik was geworden besloot ik om de kino in te duiken voor een schoonheidsdutje.
Poosje later fris als een hoentje weer in de bar gaan zitten. Van alle clubs vind ik dat ze de mooiste filmpjes in de ruimte tonen. Daar kan ik gehypnotiseerd naar zitten kijken. Smaakvol lustopwekkend zou ik het omschrijven. Op een gegeven ogenblik kwam een lustobject vragen of ik nu wel zo ver was. Daar kon en wilde ik geen nee tegen zeggen. Een mooie spiegel kamer betreden waar we geweldig van elkaar hadden genoten.

Intussen bromde onderin ongeduldig m'n maag dat het de hoogste tijd was voor een lekkere Schnitzel. Smaakte me prima en de senioren portie was voor mij acceptabel.

Erna weer lekker wat uitbuiken en wellness rondjes. Op het einde was ik zo moe dat ik in de jacuzzi als in een warm bad weer in slaap was gesukkeld. Handig is wel dat Venus vanzelf als een wekker werkt. Want wanneer de bubbels na de 20 minuten zijn gestopt, klinkt de muziek ineens veel duidelijker en werkte als een alarmklok voor me. Die 20 minuten zijn wel erg fijn moet ik zeggen. Bij de meeste andere clubs moet je elke 5 a 6 minuten op de knop rammen om de bubbels terug te laten komen. En de jacuzzi award verdient de club dubbel en dwars met die fijne ligvormen in zowel in de binnen als de buiten jacuzzi. En ook dat temperatuur de afgelopen tijd alstijd wel lekker warm stond en makkelijk zelf op temperatuur aan te passen is.

Enfin, na dat dutje was het de hoogste tijd om weer te vertrekken. Gauw nog voordelig bij een pomp getankt en daarna de snelweg op. Daar merkte ik pas dat het behoorlijk stormde. Had helemaal het nieuws gemist dat Henk over zou trekken. Blij dat ik niet met m'n koekblikje de weg op was gegaan. Zo zuinig is ie niet met tegenwind. En elke rukwind komt dubbel zo hard aan op zo een hoog en licht wagentje. Nee, dan liever met een lange lage soccermom roestbak de weg op...
 
Gisteren ben ik voor het eerst sinds ongeveer een jaar in Venus geweest. Vooraf vroegen wat bezorgde ijsberen zich af wat ik daar ging doen, maar die wisten niet dat Marianna en Rebekka terug waren uit verlof. Het werd dan ook een prima dagje en nog goedkoop ook door het vrijkaartje van een ander forum.

Toen ik kwam was het rustig met alleen Eugenia en Katy. Dus rustig ontbeten. De stoelen in het restaurant zijn nu prachtig. Er staat de hele dag een koeling met donuts en veel vers fruit en er ligt gerookte zalm en koude gehaktballetjes bij het buffet. De harde worstjes zijn veel minder taai. Kortom flink vooruit gegaan sinds mijn laatste bezoek. Daarna op de verhoging gaan zitten en de dames stroomden binnen: Eugenia, Katy, Rebekka, Marianna, Sara, Sonja (lang geleden Leni) in Living Room, Stella, Emilia een nieuwe dame Emma. Het was rustig met mannen, dus alle dames waren prima te boeken.

Hongaarse Emma is een nieuwe dame, lang, slank, A cup. Aardig wat tattoos op haar linkerarm, ook rechteronderarm en een strikje achter op haar linker bovenbeen en ook nog een tattoo daaronder op haar kuit. Prachtige blauwe ogen zeer kleine onderkin, lang sluik donkerblond haar. Ik schat haar tussen de 25 en 30. Staat volgens mij nog niet op de site. Ziet er prachtig uit, maar ze zei niet aan tongzoenen te doen, dus er komt geen vervolg met mij. Ze zegt dat ze nu voor het eerst in een saunaclub werkt. Een Duitser die met haar op de kamer was geweest was dol enthousiast ondanks het gebrek aan ervaring en het niet tongzoenen. Dus er zal binnenkort vast iemand zijn die haar meeneemt naar de kamer en hier verslag doet.

De eerste kamer met Rebekka gemaakt en die was weer top (zie recensie). Daarna heb ik lekker in de jacuzzi gebubbeld en gekeken naar de dansjes. En ook nog wat gelezen in mijn E-reader. Nog een praatje aangeknoopt met een Duitser, maar die gaf weinig sjoege. Ik had een afspraak met Marianna voor na het eten, omdat zij al 2 keer geboekt was. Pizza Funghi besteld en een mooie rijpe Kiwi als toetje genomen. Aan de praat geraakt met 2 gezellige Nederlanders van Afghaanse afkomst. Dat werd wel een gezellig gesprek, dus niets meer gelezen.
De kamer met Marianna had ook weer alles wat een kamer een goede kamer maakt. Zie de recensie. Daarna nog even met die 2 Afghanen gepraat, afscheid genomen van de dames en €10 afgerekend en vertrokken.

In Venus geen keuze stress zoals in Sixsens waar zelfs in deze tijd in het weekeinde rond de 50 dames zijn. Maar toch leuk om weer eens in deze mooie club te komen met enkele zeer goede en fraaie dames. Alleen dat ik van tevoren al weet met wie ik op de kamer ga belanden heeft toch wat minder charme dan de verleiding van veel meer dames. Goed om er weer eens geweest te zijn!
 
Bij Venus is de verbouwing nog niet klaar. Buiten rechts stond de rotan bank vlakbij de parkeerplaats. Die was weg en er staat nu een overdekking met wat spullen zoals 2 propaan gasbranders in dozen.

Linksom is dus de nieuwe plek waarbij de bank plekjes al redelijk klaar lijken te zijn. Het deel wat tegen de rookruimte is aangebouwd is voorzien van 2 hele grote u-banken. Er stond ook een grote buiten BBQ in, incl nog het nodige aan bouwmateriaal.

Zwembad was afgedekt met deze temperaturen.
 
Ben hier onlangs ook voor het eerst geweest. Mooie club. Ik heb alleen Sixsens als vergelijkingsmateriaal, dus daarmee vergeleken is deze club veel rustiger. Aan de ene kant wel relaxter, dat er niemand jou benaderd, maar vond dat soms ook een nadeel. Het is lastiger in contact te komen.

Uiteindelijk kwam alles goed met een relaxte lange kamer met Sherri.

Wat ik mis in deze club is een plek om tussen de kamers door even te ontspannen. Om in die club een boek te gaan lezen is ook raar. Alhoewel het opviel dat veel mannen gewoon op hun telefoon zitten. Misschien komt er na de verbouwing nog een mensroom. het buitengedeelte ziet er al goed uit, ik kom zeker nog eens terug als de zon zich weer laat zien.
 
Ben hier onlangs ook voor het eerst geweest. Mooie club. Ik heb alleen Sixsens als vergelijkingsmateriaal, dus daarmee vergeleken is deze club veel rustiger. Aan de ene kant wel relaxter, dat er niemand jou benaderd, maar vond dat soms ook een nadeel. Het is lastiger in contact te komen.

Uiteindelijk kwam alles goed met een relaxte lange kamer met Sherri.

Wat ik mis in deze club is een plek om tussen de kamers door even te ontspannen. Om in die club een boek te gaan lezen is ook raar. Alhoewel het opviel dat veel mannen gewoon op hun telefoon zitten. Misschien komt er na de verbouwing nog een mensroom. het buitengedeelte ziet er al goed uit, ik kom zeker nog eens terug als de zon zich weer laat zien.
Het nieuwe buiten deel zou een ijsberen only sectie worden had ik begrepen. Een boek lezen wil ik ook wel en het kan ook, maar dan moet je boven gaan zitten bij de banken.
 
2 februari 2024

Half dagje werken en thuis opgefrist om richting Hamminkeln te rijden. Na een groot ongeval en wegen werken zo'n 3 uur later aangekomen. Normaal doe ik er 2 uur over. Parking stond goed vol. Entree betaald, omgekleed en plasje gedaan, was hoog nodig!

Bij binnenkomst rond 16u waren er weinig dames aan de bar. Wel een mooie line up volgens de website. ik schat rond de 14 dames met aantal nieuwe. Half uur later kwam Sherry aan en haar aangesproken. Vorige visite al een praatje geslagen maar slechte timing toen. Nu direct gekamerd. Ze houdt van het hevige werk (review volgt).

Hierna wat van de welness gebruik gemaakt en rumsteak besteld. Met Melissa nog even gepraat, mooie dame en zeker mijn type maar helaas doet ze niet aan tongzoenen.

Na het eten wat tijd door gebracht op mijn slimme gsm en zag in mijn ooghoek een dame dat ik nog niet kende. Ze ging roken en zag een mede beer opstaan om haar te volgen. Tot mijn verbazing kwam ze terug naar haar plaats en ging zitten. Haar aangesproken en bleek om Duitse Sophia te gaan. Zeer blanke dame met mooie rondingen. (review volgt)

Rond 22u vond ik het wel welletjes en voldaan huiswaarts getrokken. Enige spijt dat Monica niet aanwezig was. Dag ervoor was ze nog aanwezig maar dat hebben Sherry en Sophia goed opgevangen.

Voor geïntresseerden onder jullie, Ella komt op 12 februari terug.
 
Op de 6e van de 2e op de terugweg vanuit Duitsland gestopt op de venus heuvels om even lekker te relaxen.
Nadat ik twee dagen ervoor in Penelope was geweest, was dit wel weer even een omschakeling naar wat meer rust en luxe.
Waar ik toch wel wat meer van hou moet ik zeggen.
Ik kwam rond 6 aan en het was niet erg druk op de parkeerplaats.
Er waren zo'n 10/14 dames aanwezig en het aantal beren was nooit veel meer dan dat over de avond.

De sauna was heerlijk warm en de jacuzzi ook, dus genoten van een flink aantal wellness rondjes, met even bijkomen in de tuin tussendoor.
In de sauna nog een gezellig gesprek gehad met een duitse mede-beer die voor het eerst na 5 jaar weer in een sauna was.
Samen de aanwezige dames even doorgenomen en beide duidelijke andere voorkeuren te hebben, wat het een leuk gesprek maakte.

Eten en service was weer voortreffelijk in de club, maar dan de dames.
Die waren er genoeg die avond, maar alle dames die mijn interesse hadden, waren voor langere tijd gepannekoekt die avond.
Dat blijft toch wel een nadeel en gok in deze club moet ik zeggen.
Na een uurtje of 3,5 had ik bijna besloten om zonder kamergang weer richting huis te rijden, maar aangezien de lust toch beetje hoog was uiteindelijk op Selim afgestapt.
Kort met haar gesproken en naar de kamer gegaan.
Vriendelijke en goede service, maar miste wel de klik, doordat ze ook niet helemaal mijn type was.
Ook gaf ze tijdens het eerste standje aan dat ze last had van haar benen en dat ik het maar in doggy bij haar moest doen.
Niet helemaal mijn favo standje, maar gelukkig wel een goede kont, dus uiteindelijk het hier ook in afgemaakt.
Hierna lekker gedouched en iets na 10 uur de club weer verlaten en terug gereden naar de randstad.

Zeker geen verkeerde club voor een dinsdag avond, maar de vele pannekoek-acties blijven het wel een beetje een gok maken om er naar toe te gaan.
 
Vandaag was ik voor het eerst in een saunaclub nadat de keuze met wat leeswerk hier en op een ander forum op Venus was gevallen. Ik was er met mijn beste maat heengereden en hij zou de entree voor zijn rekening nemen bij wijze van verjaarscadeau. Voor hem was dit ook de eerste keer saunaclub. Onderweg werden we enthousiast en we waren klaar voor dit nieuwe avontuur.

We waren even na 11en ter plaatse en er stond pas 1 andere auto. Na het omkleden even met een drankje op de bank gaan zitten, en er waren een paar dames aanwezig. Al vrij snel kwam Anka op ons af en we stelden ons voor. Wat een prachtige meid, alleen was ik nog niet in de stemming en na een kort kletspraatje ging ze weer weg, en gingen wij de sauna in. Het zaadje was geplant, en na een hapje eten van het buffet begon ik wel zin te krijgen, maar Anka was nergens meer te bekennen. Dat praatje had ze slim gedaan want ze bleef in mijn gedachten de rest van de dag.

We zaten weer met een drankje op een bank en we hadden allebei wel zin in wat vermaak - wat te lezen, een spelletje - maar er was eigenlijk weinig te doen. Even buiten gekeken om de toch best harde muziek ook even te ontvluchten en dat zag er ook wel leuk uit. Peeskamertjes buiten naast overdekte zitjes en barbecues, alleen allemaal nog buiten gebruik op deze redelijk druilerige dag eind februari.

Nog een paar keer sauna en jacuzzi gedaan, een paar leuke dansjes in de kooi bekeken, wat andere ijsberen gesproken, maar nog steeds geen Anka. Wat me nog goed bij is gebleven is de kooi-performance van een kleine aziatisch ogende dame, waar we vanuit het bubbelbad gebiologeerd naar hebben zitten kijken, wow wat een sexy moves.

Wel een andere leuke meid gespot, slank en klein donkerblond met vrij zwaar opgemaakte ogen en een lief gezicht (heeft iemand een naam bij deze omschrijving?). Daar had ik wel even mee naar de kamer gewild maar ik vond het toch wat weird om die stap te nemen met mijn beste maat erbij, wat ik van te voren niet echt had verwacht, dus haar niet gevraagd terwijl ze wel steeds beschikbaar was. Uiteindelijk nog een half uurtje gehangen met een frisje en kop thee en onderweg naar de kluisjes rond 17u eindelijk Anka gespot en aangesproken, maar die was inmiddels onderweg naar huis zei ze. Balen. Zonder kamergang vertrokken. Wel helemaal realxt van alle saunaatjes. Toch wat teleurgesteld dat ik niet even op mijn tweede keus was afgestapt.

Ik kom nog wel een keer terug, maar dan alleen. Veel leuke petit dames gezien en 2 of 3 die echt helemaal mijn type waren. Ik vind het interieur echt niet mooi, te gemaakt, en het ontbrak me aan wat afwisseling in "gewoon" vermaak, dus volgens keer neem ik wat te lezen mee. Een stil plekje zou ook wel relaxed zijn, even weg van de muziek. Dat kon vandaag buiten, daar was alleen niemand en het was wat fris maar voor een kwartiertje wel goed te doen.

Al met al wel een leuke ervaring die ik lekker over ga doen in m'm uppie met wat lekkere dames op kamer. Dat zal binnenkort zijn, maar ook een mooie zomerdag met barbecue lijkt me erg leuk.

Ik ben ook wel benieuwd geworden naar andere saunaclubs. Een duitse beer tipte nog iets in Giessen ofzo. Maar eens Googlen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn veel goede dames in Venus @Marco van Batsen ! Op zich is Venus een prima club voor een eerste bezoek. Maar inderdaad wel wat saai omdat er vrij weinig interactie is tussen de mannen en ook weinig met de dames. Als je een levendigere club wilt met sauna en jacuzzi, dan zou je Babylon in Elsdorf kunnen proberen. Daar zijn ook wat meer dames dan in Venus en ook daar lopen de dames naakt rond. Nog een stapje omhoog in levendigheid en met 2 sauna's, stoomcabine en jacuzzi is Sixsens in Lemiers (NL) met ongeveer 80 dames (in lingerie) op een vrijdag en zaterdag. En ruim 30 op een maandag. Ook Penelope en Acapulco Gold vind je dergelijke dames (in lingerie) aantallen, maar daar is de wellness wel iets minder. Veel plezier!
 
Er zijn veel goede dames in Venus @Marco van Batsen ! Op zich is Venus een prima club voor een eerste bezoek. Maar inderdaad wel wat saai omdat er vrij weinig interactie is tussen de mannen en ook weinig met de dames. Als je een levendigere club wilt met sauna en jacuzzi, dan zou je Babylon in Elsdorf kunnen proberen. Daar zijn ook wat meer dames dan in Venus en ook daar lopen de dames naakt rond. Nog een stapje omhoog in levendigheid en met 2 sauna's, stoomcabine en jacuzzi is Sixsens in Lemiers (NL) met ongeveer 80 dames (in lingerie) op een vrijdag en zaterdag. En ruim 30 op een maandag. Ook Penelope en Acapulco Gold vind je dergelijke dames (in lingerie) aantallen, maar daar is de wellness wel iets minder. Veel plezier!
Top tips, dank! Op zich vind ik een kleine club wel fijn. Ik zal me eens inlezen op Babylon :)

edit: al even hier en op de website gekeken. In ieder geval wat huiselijker ingericht dan Venus, daar voel ik me wel lekkerder bij.
 
Laatst bewerkt:
Top tips, dank! Op zich vind ik een kleine club wel fijn. Ik zal me eens inlezen op Babylon :)
Het is er bij Babylon best gemoedelijk en niet zo massaal als een Sharks ofzo.

Betreft Anka, die heeft vaak meerdere klanten die langer met haar op een kamer verblijven (sommige heren vinden het ook fijn om tegen betaling te kletsen en te knuffelen). Daardoor zit haar portemonnee al gauw vol en blijft ze niet vaak tot heel laat.
Dus als ze helemaal je type is en ze is een keer beschikbaar, zou ik gelijk m'n kans pakken en niet treuzelen.
 
Voor de ervaren SC/Venus-gangers: is er nog een etiquette na het spotten van een leuke dame voor de kamervraag? Eerst even kletspraatje en dan kameren of is het ook OK om met de kamervraag in huis te vallen?
 
Ik maak altijd eerst een praatje als ik voor het eerst met een dame naar de kamer ga. Ik stel me voor en steek mijn hand uit. Meestal zegt de dame dan hoe ze heet. Dan vraag ik waar ze vandaan komt en vraagt zij meestal ook waar ik vandaan kom. En dan zeg ik dat ik veel goeds over haar gehoord heb, of dat ik haar mooi vind oid en vraag of zij het ziet zitten om naar de kamer te gaan. Als de dame onbekend is, dan vraag ik ook naar een dienst die ik belangrijk vind. Kortom een korte kennismaking is wel op zijn plaats.
 
Voor de ervaren SC/Venus-gangers: is er nog een etiquette na het spotten van een leuke dame voor de kamervraag? Eerst even kletspraatje en dan kameren of is het ook OK om met de kamervraag in huis te vallen?
Beter eerst een gesprekje en vragen naar de diensten voordat je naar de kamer gaat. Anders denkt de dame ook dat je niets verwacht en dat krijg je dan wellicht ook.
 
Tweede keer Venus.

Vandaag had ik zeer weinig verplichtingen dus het ging gisteren al kriebelen om naar Venus af te reizen. Is voor mij vrij dichtbij. Na de verplichtingen in de ochtend weggewerkt te hebben, het brik naar Hamminkeln gestuurd. Een paar minuten na elf parkeerde ik als tweede voor de club.

Binnen was het rustig, de muziek stond nog zacht en was leuk (Daft Punk). Ik raakte al snel aan de praat met een Nederlandse beer, relaxte kerel, en ik voelde me chill. Begonnen met een kopje koffie en ik had goede hoop Anka te zien en haar meteen te strikken, wat de vorige keer niet gelukt was. Er zaten iets van drie dames verveeld bij de bar maar geen Anka. Ik vond het lekker om zo rustig te beginnen, maar de sfeer rond de dames vond ik niet lekker. Verveeld en ze praatten met elkaar in een taal die ik niet beheers maar waaraan ik wel de verveling af meende te kunnen horen (Roemeens denk ik).

Nog even een kletspraatje met de barman gemaakt en daarna de sauna in gegaan. Die was heet maar kon nog wel wat heter, dus even met de Aufguss in de weer geweest. Daarna in de Jacuzzi die aangenaam van temperatuur was. Ik had m'n mobiel mee en een boek en dat maakte het wat minder hangerig dan mijn eerste keer. Ik merkte meteen al dat ik er een suk relaxter bij zat dan toen m'n beste maat mee was.

Het was inmidels 12 uur en er waren wat meer dames binnen, maar de inwendige mens moest eerst verzorgd dus ik heb een rustige lunch genoten van het buffet. Toen ik terug kwam in de bar nog steeds geen Anka maar mijn oog viel op de Thaise Massage prijslijst, en na een kort praatje met de barman erover, die zwoer erbij om om de week zo'n massage voor z'n rugklachten te nemen, de gok genomen. Jongens, wat een massage voor een redelijk klein prijsje. Het was niet pijnlijk, soms voelde het een beetje gek maar alle fysieke spanning die in mijn spieren zat werd uit mijn lijf gekneed, te gek.

Terug in de bar waren er al wat meer dames en beren. Ik zag dat de beauty die ik de vorige keer gespot had er ook was, alleen zat die met wat andere dames te keuvelen, en ik vond het lastig om daar op af te stappen. De Nederlandse beer van die ochtend zag ik niet meer, jammer want we praatten makkelijk, dan had ik even afleiding gehad. Nu werd het wel een tikkeltje doelloos en ik voelde me rusteloos, want ik wilde nog wel even een wip maken maar verlegenheid hield me tegen - nog een sauna met jacuzzi, daarna even buiten gezeten, even weg van de muziek die nu al wat harder stond dan vanochtend.

Ik was aan het uitstellen, dus even gemediteerd en toen op de mooie meid afgestapt en me voorgesteld. Sara zei ze dat ze heette, en ik vroeg na een paar plattitutes of ze op kamer met me ging. Prima zei ze. Maar 't werd een vrij middelmatige sessie voor mijn gevoel, niet in laatste plaats door toch wat zenuwen van mij, en door niet vooraf naar de mogelijkheden te vragen (ondanks de goede adviezen hier...). Sara is een hele mooie en lieve meid (wat een ogen jongens...), maar ze draaide haar eigen programmaatje en liet weinig aan mij over. Ik zal nog even uitgebreider in haar thread een recenties achterlaten. Maargoed, mijn eerste kamergang in Venus was geweest. De volgende keer zal het wel wat minder spannend zijn.

Na het toch wel fijne hoogtepunt lekker relaxed nog even voor de laatste keer in de sauna gegaan die inmiddels goed heet was, met Aufguss bijna té op de bovenste bank. Nog even kort zitten kletsen met een Duitser die ik maar moeilijk verstond, die 2 uur had gereden om bij Venus te komen vanuit Duits Friesland. Wel even geinig. De beren die ik tot nu toe heb gesproken waren allemaal wel relaxed.

Koude douche, jacuzzi, koude douche, en daarna nog één ijskoude Apfelschorle (die in een paar slokken weg was, ahhh!) om het vocht weer aan te vullen. Een beetje teleurgesteld maar toch ook wel voldaan, en trots dat ik wel een kamertje had gemaakt, Bundesautobahn 3 afgereden en lichamelijk helemaal ontspannen weer thuis.
 
Laatst bewerkt:
Ik was onlangs voor de 1e keer in SC Venus. Bij het opdraaien van de parkeerplaats wist ik al dat het goed ging komen, wat een ongelooflijk nette en discrete parkeerplaats! Ontvangst bij de receptie was heel goed en omkleden maar... Heel fijn dat de kleine waardekluisjes onder toezicht bij de receptie zitten, dit voelt veilig. De club zelf is heel schoon, en heeft een sjieke uitstraling. Het buitenverblijf is prachtig, ik kan niet wachten om deze zomer buiten te zitten/liggen. Ik ben lekker in de jacuzzi en de sauna geweest en heb genoten van het uitzicht van een paaldans act. Normaal vind ik dat laatste niet zo, maar hier was het echt wel goed. Het contact leggen met de dames gaat vrij soepel, alleen heb ik niet zo veel contact gehad met de andere ijsberen. Normaal heb ik dat altijd wel en dat vind ik ook altijd wel leuk om wat ervaringen uit te wisselen, maar op de ene of andere manier kwam het er hier niet van. Herhaling? 100% want het is een fijne club met een goede sfeer.
 
DESILLUSIE

Op de 19e van de 3e vertrok ik na lange tijd weer eens naar Hamminkeln. Gewapend met een vrijkaartje en een lekker zonnetje in het vooruitzicht kon m'n dag niet meer stuk.

Nog even voordelig tanken bij de Shell om de hoek en iets na elven de parking van Venus opgedraaid, waar al enkele wagens stonden.

Bij binnenkomst gelijk maar even informeren of Ella aanwezig zou zijn. En jawel, sterker nog, ze was zelfs al binnen! Meestal was deze mede luiaard er pas rond 13 uur. Vol met vreugde als ik was ruilde ik gauw 60 euro om om voor een sneeuwwitte badjas en een sleuteltje.
Tijdens het omkleden overwoog ik m'n portmonnee in de klene kluisjes te stoppen, tot ik ineens dacht ho ho, stop the presses... Ik had toch een vrijkaartje? Crap, door de blije vooruitzicht op een samenzijn met Ella helemaal vergeten te verzilveren. Dat komt me slecht uit, want ik heb het sinds de laatste tijd best druk. Alleen maandag lukt nog wat makkelijk om een dagje te gaan relaxen. Argh...
M'n entree was al in de kassa verwerkt en ruilen met een andere bezoeker voor 60 euro gaat niet, aangezien ie dan geen eten erbij heeft.

Enfin, die domper voor Dagobear kon m'n goeie bui niet verstoren en gauw ging ik me opfrissen en omkleden. Lekker broodje ei en een broodje worst genomen om de innerlijke mens aan te sterken.
In het restaurant met de weinig schrijvende ijsbeer Dentukker kennis gemaakt. Zou hij ook zo van een tukkie houden als ik? ;)
Ik verstond even verkeerd dat de jacuzzi wat fris zou zijn (hij bedoelde of zei de sauna) en ik ging de whirlpool gauw van 36,5 naar 38 graden brengen.
Gezellig aansluitend samen even in het heerlijke zonnetje uit te zitten buiken. Het was prachtig weer, ook al was het zo nu en dan bewolkt. De dames liepen er met sexy korte zwarte badjassen met hun naam erop geborduurd rond als ze buiten even een peukie gingen roken. Wat gekletst over het SC landschap en Dentukker had nog wel wat tips voor me nabij Munchen waar er ook een fraaie SC zou zijn. Ik hou ze in m'n achterhoofd als het weer tijd wordt voor een SC roadtrip vakantie...

Het nieuwe gedeelte van de tuin en de overdekte serre is nog niet in gebruik. Het ziet er naar uit dat de laatste hand er aan moet en dan voor de zomer toch wel gereed zal zijn.

Terug de bar in spotte ik al gauw de dame van mijn keuze die ik een lange tijd heb moeten missen. Ella had namelijk een behoorlijke lange pauze gehouden. Ik had daarom een grote welcome back presentje meegenomen waar ze helemaal in d'r nopjes mee was. Die luiaard zou 's nachts weer heerlijk slapen...
Na even wat bijgekletst te hebben gingen we ons terugtrekken op een kamertje voor een hernieuwde intieme kennismaking. Tja, wat kan ik er over zeggen? Zoals voorheen weer geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.

Erna even bijkomen met een glaasje apfel schorle in het zonnetje. DenTukker was er ook weer bij en gezellig buiten weer wat zitten kletsen. Ik hoop dat ie die dag met z'n korte timeframe nog een leuke dame heeft weten te scoren, want erna heb ik em niet meer gezien.

Zelf had ik die dag nog een los afspraakje met Sara. Een rondje door de club en in het rook... ik bedoel gokautomatenhok spotte ik d'r tussen een drietal andere dames. Echter sprong 'bazige' Anka gelijk in of we weer es een kamertje gingen maken. Uhm tja, waarom niet? En hupperdehup ging ze een sleuteltje halen. Sara en ik zouden elkaar dan later treffen.
Haar bossy karakter heeft wel iets leuks. Volgens mij zou ze een prima soft SM meesteres kunnen zijn...
Weer heerlijk van elkaar genoten.

Na dit kamertje gauw de laatste restjes uit de voederbakken opgepeuzeld, voordat het afgeruimd zou worden. Ei en lange worstjes waren al op, maar de hartige worst en wat beleg stonden er gelukkig nog wel voor deze veelvraat.

Met een glaasje prik weer even zitten bijkomen in de bar. Sherry had me al snel gespot en kwam bij me zitten. Eerder op de dag hadden d'r zusje Ella en ik het over haar. Ze had gezegd er vandaag te zijn, maar de afgelopen week had ik wat angstzweet aangezien ze telkens niet op aanwezig stond.
Maar blijkbaar komt het ook wel eens voor dat klapeksters toch toevallig wel eens een keertje hun woord houden ;) en was ze vandaag weer present. Om dat alles te vieren maakten we er een trio met haar zusje erbij van.
De trio van vorige week met de Bulgaarse porno babes Nancy en Natasha was heel anders dan met deze 2 liever dames. Daar werd ik bedolven door lust en geilheid. (Hadden ze dat potje met smeersel van Flipper soms?) Nu werd ik heerlijk door ze verwend. Maar ik weet niet of het komt doordat het zusjes zijn en geen hartsvriendinnen ofzo, maar het ging er iets tammer aan toe. Wel lekker met deze 2 Venus waardige jonge dames, maar ik merk dat ik toch liever 1 op 1 met de dames ga.

Terug de bar in om het verloren vocht weer aan te vullen spotte ik daar een slanke blondine die ik nog niet eerder had gezien. Ze zag er chique uit met d'r gekrulde lokken en ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. De Roemeense blijkt Melissa te heten en te weten dat we elkaar al eens in Acapulco Gold hadden ontmoet. Ze wist te vertellen dat ik er met kameraad Klaus haar eens een presentje hadden gegeven. Dus dat moest wel kloppen. Maar voor zo ver we ons konden herinneren hadden we niet eerder intiem kennis met elkaar gemaakt. Raar, want ze was wel helemaal mijn type. Maar goed, daar konden we mooi gelijk verandering in brengen.
Op de kamer blijft ze het rustige groene dametje en hebben heerlijk van elkaar genoten. Hopelijk dat ze nog eens haar CPR cursus compleet maakt...

Deze luilak was intussen behoorlijk moe geworden na zoveel 'inspanning' en toe aan een schoonheidsslaapje. Echter spotte ik daar Cataleya op d'r zeldzame beschikbare momenten en besloot het ijzer te smeden als het heet is.
Ik zou het echter maar op een kamertje houden, aangezien ik behalve moe ook hongerig was geworden.
Daar nam dit service kanon genoegen mee. Want ipv te lopen zeuren, leek ze alle registers op te zetten en binnen 5 minuten gaf ik toe dat een half uurtje niet genoeg zou zijn. Instemmend ging ze verder en ook nu weer geweldig van elkaar genoten tijdens onze kamergang.

En zul je net zien alsof de duvel ermee spot, kwam erna Sara vrij. Aangezien het voor mijn doen al wat aan de late kant was dacht ik maar gelijk de kamer met haar te doen, ipv dat ze erna weer lang bezet zou zijn. Ze leek die dag goeie zaken te doen, want ik zag d'r maar sporadisch in de bar. Ze zou gelukkig net gaan eten. Dat kwam me prima uit, dan kon ik even bijkomen.
Ik raakte op de bank aan de praat met een andere fraaie slanke BGulgaarse brunette. Alissia blijkt ze te heten en pas 2 weken in het vak te zitten. Haar service was dan ook basaal. In een club als Penelope ofzo waar ik geen favorietjes heb, zou ik toch zijn meegegaan vanwege haar looks. Maar met zoveel favoriete dames aanwezig en na zoveel kamers, besloot ik een nadere kennismaking voor een andere keer te bewaren.

Na een poosje kwam Sara weer terug en in het voorbij lopen stak ze een pakje (e?)sigaretje op en ik knikte dat ik begreep dat ze met een peukie even ging uitbuiken. Kon ik nog lekker even blijven liggen. Toen ze me uiteindelijk kwam ophalen heb ik weer heerlijk van deze GOSC meid genoten, totdat ikzelf aan het werk werd gezet. En ze liet me flink zwoegen en ploegen. Zo een half uur moest ik alle zeilen bijzetten om met vlag en wimpel na een geslaagde kamergang terug op aarde te landen. Na nog wat knuffelen en haar wat ontspanningsoefeningen laten zien zat onze tijd er weer op.

Terug de bar in zat ik even in dubio. Ik had flink wat trek, maar zag ook Mariana zitten. Ze had het wel heel erg rustig gehad die dag en besloot toch nog een kamertje met haar te doen. En dan kan ik dat maar beter voor het eten doen, want erna moet ik altijd een poos uitbuiken. Dus haar een sleuteltje laten halen en op een kamertje ook geweldig van elkaar genoten met deze meid met een groen hartje.

En zo was het al over negen uur voordat ik aan m'n avondmaal begon. Een schnitzel besteld die extra lekker smaakte als normaal. Hoe zou dat nou toch komen...? ;)
Erna m'n eerste saunarondje van de dag gemaakt. En de jacuzzi die ik al in de ochtend warm had laten stoken nu pas in geweest. Foei foei, zo energie onzuinig van me. Hopelijk hebben andere gasten wel van de warme bubbels genoten.
Na ook m'n eerste dutje van de dag moe, doch voldaan de club verlaten om de rit terug te ondernemen.
Deze luiaard was behoorlijk gaar na zo een lange dag en besloot in tegenstelling tot z'n normale slakkengang tempo ditmaals vol gas (dwz max toegestane snelheid) terug te te karren en gauw m'n nest in te duiken.
Ondanks de vermoeidheid lag ik toch nog de laatste nominaties voor de BRVDM doorgestuurd. Daar was ik overdag natuurlijk niet meer aan toegekomen...
 
DESILLUSIE

Op de 19e van de 3e vertrok ik na lange tijd weer eens naar Hamminkeln. Gewapend met een vrijkaartje en een lekker zonnetje in het vooruitzicht kon m'n dag niet meer stuk.

Nog even voordelig tanken bij de Shell om de hoek en iets na elven de parking van Venus opgedraaid, waar al enkele wagens stonden.

Bij binnenkomst gelijk maar even informeren of Ella aanwezig zou zijn. En jawel, sterker nog, ze was zelfs al binnen! Meestal was deze mede luiaard er pas rond 13 uur. Vol met vreugde als ik was ruilde ik gauw 60 euro om om voor een sneeuwwitte badjas en een sleuteltje.
Tijdens het omkleden overwoog ik m'n portmonnee in de klene kluisjes te stoppen, tot ik ineens dacht ho ho, stop the presses... Ik had toch een vrijkaartje? Crap, door de blije vooruitzicht op een samenzijn met Ella helemaal vergeten te verzilveren. Dat komt me slecht uit, want ik heb het sinds de laatste tijd best druk. Alleen maandag lukt nog wat makkelijk om een dagje te gaan relaxen. Argh...
M'n entree was al in de kassa verwerkt en ruilen met een andere bezoeker voor 60 euro gaat niet, aangezien ie dan geen eten erbij heeft.

Enfin, die domper voor Dagobear kon m'n goeie bui niet verstoren en gauw ging ik me opfrissen en omkleden. Lekker broodje ei en een broodje worst genomen om de innerlijke mens aan te sterken.
In het restaurant met de weinig schrijvende ijsbeer Dentukker kennis gemaakt. Zou hij ook zo van een tukkie houden als ik? ;)
Ik verstond even verkeerd dat de jacuzzi wat fris zou zijn (hij bedoelde of zei de sauna) en ik ging de whirlpool gauw van 36,5 naar 38 graden brengen.
Gezellig aansluitend samen even in het heerlijke zonnetje uit te zitten buiken. Het was prachtig weer, ook al was het zo nu en dan bewolkt. De dames liepen er met sexy korte zwarte badjassen met hun naam erop geborduurd rond als ze buiten even een peukie gingen roken. Wat gekletst over het SC landschap en Dentukker had nog wel wat tips voor me nabij Munchen waar er ook een fraaie SC zou zijn. Ik hou ze in m'n achterhoofd als het weer tijd wordt voor een SC roadtrip vakantie...

Het nieuwe gedeelte van de tuin en de overdekte serre is nog niet in gebruik. Het ziet er naar uit dat de laatste hand er aan moet en dan voor de zomer toch wel gereed zal zijn.

Terug de bar in spotte ik al gauw de dame van mijn keuze die ik een lange tijd heb moeten missen. Ella had namelijk een behoorlijke lange pauze gehouden. Ik had daarom een grote welcome back presentje meegenomen waar ze helemaal in d'r nopjes mee was. Die luiaard zou 's nachts weer heerlijk slapen...
Na even wat bijgekletst te hebben gingen we ons terugtrekken op een kamertje voor een hernieuwde intieme kennismaking. Tja, wat kan ik er over zeggen? Zoals voorheen weer geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.

Erna even bijkomen met een glaasje apfel schorle in het zonnetje. DenTukker was er ook weer bij en gezellig buiten weer wat zitten kletsen. Ik hoop dat ie die dag met z'n korte timeframe nog een leuke dame heeft weten te scoren, want erna heb ik em niet meer gezien.

Zelf had ik die dag nog een los afspraakje met Sara. Een rondje door de club en in het rook... ik bedoel gokautomatenhok spotte ik d'r tussen een drietal andere dames. Echter sprong 'bazige' Anka gelijk in of we weer es een kamertje gingen maken. Uhm tja, waarom niet? En hupperdehup ging ze een sleuteltje halen. Sara en ik zouden elkaar dan later treffen.
Haar bossy karakter heeft wel iets leuks. Volgens mij zou ze een prima soft SM meesteres kunnen zijn...
Weer heerlijk van elkaar genoten.

Na dit kamertje gauw de laatste restjes uit de voederbakken opgepeuzeld, voordat het afgeruimd zou worden. Ei en lange worstjes waren al op, maar de hartige worst en wat beleg stonden er gelukkig nog wel voor deze veelvraat.

Met een glaasje prik weer even zitten bijkomen in de bar. Sherry had me al snel gespot en kwam bij me zitten. Eerder op de dag hadden d'r zusje Ella en ik het over haar. Ze had gezegd er vandaag te zijn, maar de afgelopen week had ik wat angstzweet aangezien ze telkens niet op aanwezig stond.
Maar blijkbaar komt het ook wel eens voor dat klapeksters toch toevallig wel eens een keertje hun woord houden ;) en was ze vandaag weer present. Om dat alles te vieren maakten we er een trio met haar zusje erbij van.
De trio van vorige week met de Bulgaarse porno babes Nancy en Natasha was heel anders dan met deze 2 liever dames. Daar werd ik bedolven door lust en geilheid. (Hadden ze dat potje met smeersel van Flipper soms?) Nu werd ik heerlijk door ze verwend. Maar ik weet niet of het komt doordat het zusjes zijn en geen hartsvriendinnen ofzo, maar het ging er iets tammer aan toe. Wel lekker met deze 2 Venus waardige jonge dames, maar ik merk dat ik toch liever 1 op 1 met de dames ga.

Terug de bar in om het verloren vocht weer aan te vullen spotte ik daar een slanke blondine die ik nog niet eerder had gezien. Ze zag er chique uit met d'r gekrulde lokken en ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. De Roemeense blijkt Melissa te heten en te weten dat we elkaar al eens in Acapulco Gold hadden ontmoet. Ze wist te vertellen dat ik er met kameraad Klaus haar eens een presentje hadden gegeven. Dus dat moest wel kloppen. Maar voor zo ver we ons konden herinneren hadden we niet eerder intiem kennis met elkaar gemaakt. Raar, want ze was wel helemaal mijn type. Maar goed, daar konden we mooi gelijk verandering in brengen.
Op de kamer blijft ze het rustige groene dametje en hebben heerlijk van elkaar genoten. Hopelijk dat ze nog eens haar CPR cursus compleet maakt...

Deze luilak was intussen behoorlijk moe geworden na zoveel 'inspanning' en toe aan een schoonheidsslaapje. Echter spotte ik daar Cataleya op d'r zeldzame beschikbare momenten en besloot het ijzer te smeden als het heet is.
Ik zou het echter maar op een kamertje houden, aangezien ik behalve moe ook hongerig was geworden.
Daar nam dit service kanon genoegen mee. Want ipv te lopen zeuren, leek ze alle registers op te zetten en binnen 5 minuten gaf ik toe dat een half uurtje niet genoeg zou zijn. Instemmend ging ze verder en ook nu weer geweldig van elkaar genoten tijdens onze kamergang.

En zul je net zien alsof de duvel ermee spot, kwam erna Sara vrij. Aangezien het voor mijn doen al wat aan de late kant was dacht ik maar gelijk de kamer met haar te doen, ipv dat ze erna weer lang bezet zou zijn. Ze leek die dag goeie zaken te doen, want ik zag d'r maar sporadisch in de bar. Ze zou gelukkig net gaan eten. Dat kwam me prima uit, dan kon ik even bijkomen.
Ik raakte op de bank aan de praat met een andere fraaie slanke BGulgaarse brunette. Alissia blijkt ze te heten en pas 2 weken in het vak te zitten. Haar service was dan ook basaal. In een club als Penelope ofzo waar ik geen favorietjes heb, zou ik toch zijn meegegaan vanwege haar looks. Maar met zoveel favoriete dames aanwezig en na zoveel kamers, besloot ik een nadere kennismaking voor een andere keer te bewaren.

Na een poosje kwam Sara weer terug en in het voorbij lopen stak ze een pakje (e?)sigaretje op en ik knikte dat ik begreep dat ze met een peukie even ging uitbuiken. Kon ik nog lekker even blijven liggen. Toen ze me uiteindelijk kwam ophalen heb ik weer heerlijk van deze GOSC meid genoten, totdat ikzelf aan het werk werd gezet. En ze liet me flink zwoegen en ploegen. Zo een half uur moest ik alle zeilen bijzetten om met vlag en wimpel na een geslaagde kamergang terug op aarde te landen. Na nog wat knuffelen en haar wat ontspanningsoefeningen laten zien zat onze tijd er weer op.

Terug de bar in zat ik even in dubio. Ik had flink wat trek, maar zag ook Mariana zitten. Ze had het wel heel erg rustig gehad die dag en besloot toch nog een kamertje met haar te doen. En dan kan ik dat maar beter voor het eten doen, want erna moet ik altijd een poos uitbuiken. Dus haar een sleuteltje laten halen en op een kamertje ook geweldig van elkaar genoten met deze meid met een groen hartje.

En zo was het al over negen uur voordat ik aan m'n avondmaal begon. Een schnitzel besteld die extra lekker smaakte als normaal. Hoe zou dat nou toch komen...? ;)
Erna m'n eerste saunarondje van de dag gemaakt. En de jacuzzi die ik al in de ochtend warm had laten stoken nu pas in geweest. Foei foei, zo energie onzuinig van me. Hopelijk hebben andere gasten wel van de warme bubbels genoten.
Na ook m'n eerste dutje van de dag moe, doch voldaan de club verlaten om de rit terug te ondernemen.
Deze luiaard was behoorlijk gaar na zo een lange dag en besloot in tegenstelling tot z'n normale slakkengang tempo ditmaals vol gas (dwz max toegestane snelheid) terug te te karren en gauw m'n nest in te duiken.
Ondanks de vermoeidheid lag ik toch nog de laatste nominaties voor de BRVDM doorgestuurd. Daar was ik overdag natuurlijk niet meer aan toegekomen...
Maar wat was nou de desillusie?
 
Maar wat was nou de desillusie?

Wat fijn dat je het vraagt! Door de beperking van 1000 tekens kon ik het nawoord er niet meer aan toevoegen. En ik mag ook niet direct op mijn eigen post reageren.
Gelukkig kan ik wel reageren op jouw vraag. Dus hierbij:

Epiloog

De volgende dag was ik kapot. Uitgeput. Gesloopt.
Ik kwijlde waarschijnlijk tijdens het ontbijt, omdat m'n tong er als een poetslap bij hing. En ik moest bij de bouwmarkt langs voor wat kit om m'n pik er weer aan vast te lijmen.
5 jaar geleden maakte ik dagelijks nog 5 a 6 kamers tijdens het begin van m'n saunaclub sabbatical.
Wat een desillusie dat ik dat niet meer aankan. Deze Dagobear is natuurlijk ook niks meer gewend met z'n 1 kamertje per keer en hooguit een joker kaart.
Maar tja, dat krijg je er van als je zo een lange tijd niet meer bij een club bent geweest met zoveel favorietjes. Je wordt te gulzig. Als een veelvraat in een AYCE restaurant. Je vreet je tot je strot vol, om erna te klagen dat je buik zo overvol zit...
En de gunstige kamerprijzen helpen ook niet om de Dagobear in me op de rem te laten trappen. Volgas ging het van de ene pitstop door na de volgende ronde. En dan de volgende dag kreunen dat de motor kaduk is. Wat een desillusie was dat.
Nee, ben zeker niet meer de jonge god als vroeger. M'n lichaam heeft nog wel een goddelijke vorm, maar zoals een andere ijsbeer wel eens zegt is die god Boedha. Zo een neppe Chinese welteverstaan, want de originele is een stuk slanker...
Deze ervaring doet me ook denken aan wat een andere ijsbeer me vertelde over hoe vervelend het is als je spirit nog wel wilt, maar je lichaam niet meer werkt zoals je zou willen.

En dan heb ik hier nog het ongebruikte vrijkaartje van Venus liggen. Ik hoop dat Dementholbear zich deze wijze les herinnert en dat dit self destructive gedrag zich de volgende keer alsjeblieft niet herhaalt...
 
DESILLUSIE

Op de 19e van de 3e vertrok ik na lange tijd weer eens naar Hamminkeln. Gewapend met een vrijkaartje en een lekker zonnetje in het vooruitzicht kon m'n dag niet meer stuk.

Nog even voordelig tanken bij de Shell om de hoek en iets na elven de parking van Venus opgedraaid, waar al enkele wagens stonden.

Bij binnenkomst gelijk maar even informeren of Ella aanwezig zou zijn. En jawel, sterker nog, ze was zelfs al binnen! Meestal was deze mede luiaard er pas rond 13 uur. Vol met vreugde als ik was ruilde ik gauw 60 euro om om voor een sneeuwwitte badjas en een sleuteltje.
Tijdens het omkleden overwoog ik m'n portmonnee in de klene kluisjes te stoppen, tot ik ineens dacht ho ho, stop the presses... Ik had toch een vrijkaartje? Crap, door de blije vooruitzicht op een samenzijn met Ella helemaal vergeten te verzilveren. Dat komt me slecht uit, want ik heb het sinds de laatste tijd best druk. Alleen maandag lukt nog wat makkelijk om een dagje te gaan relaxen. Argh...
M'n entree was al in de kassa verwerkt en ruilen met een andere bezoeker voor 60 euro gaat niet, aangezien ie dan geen eten erbij heeft.

Enfin, die domper voor Dagobear kon m'n goeie bui niet verstoren en gauw ging ik me opfrissen en omkleden. Lekker broodje ei en een broodje worst genomen om de innerlijke mens aan te sterken.
In het restaurant met de weinig schrijvende ijsbeer Dentukker kennis gemaakt. Zou hij ook zo van een tukkie houden als ik? ;)
Ik verstond even verkeerd dat de jacuzzi wat fris zou zijn (hij bedoelde of zei de sauna) en ik ging de whirlpool gauw van 36,5 naar 38 graden brengen.
Gezellig aansluitend samen even in het heerlijke zonnetje uit te zitten buiken. Het was prachtig weer, ook al was het zo nu en dan bewolkt. De dames liepen er met sexy korte zwarte badjassen met hun naam erop geborduurd rond als ze buiten even een peukie gingen roken. Wat gekletst over het SC landschap en Dentukker had nog wel wat tips voor me nabij Munchen waar er ook een fraaie SC zou zijn. Ik hou ze in m'n achterhoofd als het weer tijd wordt voor een SC roadtrip vakantie...

Het nieuwe gedeelte van de tuin en de overdekte serre is nog niet in gebruik. Het ziet er naar uit dat de laatste hand er aan moet en dan voor de zomer toch wel gereed zal zijn.

Terug de bar in spotte ik al gauw de dame van mijn keuze die ik een lange tijd heb moeten missen. Ella had namelijk een behoorlijke lange pauze gehouden. Ik had daarom een grote welcome back presentje meegenomen waar ze helemaal in d'r nopjes mee was. Die luiaard zou 's nachts weer heerlijk slapen...
Na even wat bijgekletst te hebben gingen we ons terugtrekken op een kamertje voor een hernieuwde intieme kennismaking. Tja, wat kan ik er over zeggen? Zoals voorheen weer geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.

Erna even bijkomen met een glaasje apfel schorle in het zonnetje. DenTukker was er ook weer bij en gezellig buiten weer wat zitten kletsen. Ik hoop dat ie die dag met z'n korte timeframe nog een leuke dame heeft weten te scoren, want erna heb ik em niet meer gezien.

Zelf had ik die dag nog een los afspraakje met Sara. Een rondje door de club en in het rook... ik bedoel gokautomatenhok spotte ik d'r tussen een drietal andere dames. Echter sprong 'bazige' Anka gelijk in of we weer es een kamertje gingen maken. Uhm tja, waarom niet? En hupperdehup ging ze een sleuteltje halen. Sara en ik zouden elkaar dan later treffen.
Haar bossy karakter heeft wel iets leuks. Volgens mij zou ze een prima soft SM meesteres kunnen zijn...
Weer heerlijk van elkaar genoten.

Na dit kamertje gauw de laatste restjes uit de voederbakken opgepeuzeld, voordat het afgeruimd zou worden. Ei en lange worstjes waren al op, maar de hartige worst en wat beleg stonden er gelukkig nog wel voor deze veelvraat.

Met een glaasje prik weer even zitten bijkomen in de bar. Sherry had me al snel gespot en kwam bij me zitten. Eerder op de dag hadden d'r zusje Ella en ik het over haar. Ze had gezegd er vandaag te zijn, maar de afgelopen week had ik wat angstzweet aangezien ze telkens niet op aanwezig stond.
Maar blijkbaar komt het ook wel eens voor dat klapeksters toch toevallig wel eens een keertje hun woord houden ;) en was ze vandaag weer present. Om dat alles te vieren maakten we er een trio met haar zusje erbij van.
De trio van vorige week met de Bulgaarse porno babes Nancy en Natasha was heel anders dan met deze 2 liever dames. Daar werd ik bedolven door lust en geilheid. (Hadden ze dat potje met smeersel van Flipper soms?) Nu werd ik heerlijk door ze verwend. Maar ik weet niet of het komt doordat het zusjes zijn en geen hartsvriendinnen ofzo, maar het ging er iets tammer aan toe. Wel lekker met deze 2 Venus waardige jonge dames, maar ik merk dat ik toch liever 1 op 1 met de dames ga.

Terug de bar in om het verloren vocht weer aan te vullen spotte ik daar een slanke blondine die ik nog niet eerder had gezien. Ze zag er chique uit met d'r gekrulde lokken en ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. De Roemeense blijkt Melissa te heten en te weten dat we elkaar al eens in Acapulco Gold hadden ontmoet. Ze wist te vertellen dat ik er met kameraad Klaus haar eens een presentje hadden gegeven. Dus dat moest wel kloppen. Maar voor zo ver we ons konden herinneren hadden we niet eerder intiem kennis met elkaar gemaakt. Raar, want ze was wel helemaal mijn type. Maar goed, daar konden we mooi gelijk verandering in brengen.
Op de kamer blijft ze het rustige groene dametje en hebben heerlijk van elkaar genoten. Hopelijk dat ze nog eens haar CPR cursus compleet maakt...

Deze luilak was intussen behoorlijk moe geworden na zoveel 'inspanning' en toe aan een schoonheidsslaapje. Echter spotte ik daar Cataleya op d'r zeldzame beschikbare momenten en besloot het ijzer te smeden als het heet is.
Ik zou het echter maar op een kamertje houden, aangezien ik behalve moe ook hongerig was geworden.
Daar nam dit service kanon genoegen mee. Want ipv te lopen zeuren, leek ze alle registers op te zetten en binnen 5 minuten gaf ik toe dat een half uurtje niet genoeg zou zijn. Instemmend ging ze verder en ook nu weer geweldig van elkaar genoten tijdens onze kamergang.

En zul je net zien alsof de duvel ermee spot, kwam erna Sara vrij. Aangezien het voor mijn doen al wat aan de late kant was dacht ik maar gelijk de kamer met haar te doen, ipv dat ze erna weer lang bezet zou zijn. Ze leek die dag goeie zaken te doen, want ik zag d'r maar sporadisch in de bar. Ze zou gelukkig net gaan eten. Dat kwam me prima uit, dan kon ik even bijkomen.
Ik raakte op de bank aan de praat met een andere fraaie slanke BGulgaarse brunette. Alissia blijkt ze te heten en pas 2 weken in het vak te zitten. Haar service was dan ook basaal. In een club als Penelope ofzo waar ik geen favorietjes heb, zou ik toch zijn meegegaan vanwege haar looks. Maar met zoveel favoriete dames aanwezig en na zoveel kamers, besloot ik een nadere kennismaking voor een andere keer te bewaren.

Na een poosje kwam Sara weer terug en in het voorbij lopen stak ze een pakje (e?)sigaretje op en ik knikte dat ik begreep dat ze met een peukie even ging uitbuiken. Kon ik nog lekker even blijven liggen. Toen ze me uiteindelijk kwam ophalen heb ik weer heerlijk van deze GOSC meid genoten, totdat ikzelf aan het werk werd gezet. En ze liet me flink zwoegen en ploegen. Zo een half uur moest ik alle zeilen bijzetten om met vlag en wimpel na een geslaagde kamergang terug op aarde te landen. Na nog wat knuffelen en haar wat ontspanningsoefeningen laten zien zat onze tijd er weer op.

Terug de bar in zat ik even in dubio. Ik had flink wat trek, maar zag ook Mariana zitten. Ze had het wel heel erg rustig gehad die dag en besloot toch nog een kamertje met haar te doen. En dan kan ik dat maar beter voor het eten doen, want erna moet ik altijd een poos uitbuiken. Dus haar een sleuteltje laten halen en op een kamertje ook geweldig van elkaar genoten met deze meid met een groen hartje.

En zo was het al over negen uur voordat ik aan m'n avondmaal begon. Een schnitzel besteld die extra lekker smaakte als normaal. Hoe zou dat nou toch komen...? ;)
Erna m'n eerste saunarondje van de dag gemaakt. En de jacuzzi die ik al in de ochtend warm had laten stoken nu pas in geweest. Foei foei, zo energie onzuinig van me. Hopelijk hebben andere gasten wel van de warme bubbels genoten.
Na ook m'n eerste dutje van de dag moe, doch voldaan de club verlaten om de rit terug te ondernemen.
Deze luiaard was behoorlijk gaar na zo een lange dag en besloot in tegenstelling tot z'n normale slakkengang tempo ditmaals vol gas (dwz max toegestane snelheid) terug te te karren en gauw m'n nest in te duiken.
Ondanks de vermoeidheid lag ik toch nog de laatste nominaties voor de BRVDM doorgestuurd. Daar was ik overdag natuurlijk niet meer aan toegekomen...
Het was mij een genoegen om je tegen te komen in deze club. Fantastisch om te zien hoe Ella op de beer reageerde en als ik me niet vergis speurde ik was jaloezie links en rechts. Ja klopt ik schrijf niet veel,ik zal mijn leven beteren. Na vier uur in de club vertoefd te hebben en na een fantastische kamer met Mariana komt er bij mij onrustig gevoel los. En verlaat ik met opgeheven hoofd de club.
 
Laatst bewerkt:
Christus te Paard!...als je zoveel kamers hebt kunnen maken heb je waarchijnlijk nog steeds conditie van een top-atleet. Respect!
(ik heb al moeite met drie kamers op een dag)

Respect @Mentholbear voor de prestatie.

Oh nee hoor, ik ben zeker geen Duracell konijn en speelde halverwege vals. Ik had zeg maar wat hulp van een blauwe smurf cq ijsberendoping. Maar dat maakte het genot er niet minder om.
Het ging met niet om imago ofzo van aantal kamers, maar wilde alleen de ervaring van een dag vol genot met jullie delen.

Het was mij een genoegen om je tegen te komen in deze club. Fantastisch om te zien hoe Ella op de beer reageerde en als ik me niet vergis speurde ik was jaloezie links en rechts. Ja klopt ik schrijf niet veel,ik zal mijn leven beteren. Na vier uur in de club vertoefd te hebben en na een fantastische kamer met Mariana komt er bij mij onrustig gevoel los. En verlaat ik met opgeheven hoofd de club.
The pleasure was all mine. Jaloezie ben ik niet op uit. Maar vond het ook erg mooi om te zien hoe blij ze met het presentje was. Prachtig vond ik het om te zien hoe ze de knuffel innig omhelsde.
De grootste jaloerse blikken waren dan die van mij. Want heel even wou ik dat ik die knuffel was ;)

Het gaat niet perse om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. En je had al een paar leuke tips gedeeld voor als je in de buurt van München bent en es even wilt chillen in een SC.

Fijn te horen dat je een goeie kamer met Marianna hebt gehad en niet onverrichter zake vertrok.
En veel plezier bij je volgende bezoek ;)
 
Laatst bewerkt:
Op de 4e van de 4e halverwege de middag besloten dat het weer eens hoogtijd was om de venus heuvel te bezoeken.
Even op de online lijst gekeken en zag genoeg mooie namen om de trip vanuit de randstad te gaan maken.

Rond half zes de parking opgedraaid en zag daar een auto of 7 staan dus dat beloofde geen drukke bende, wat later ook zeker waar bleek te zijn.

Ik had nog een mooie vrijkaart van een ander forum en die werd vlot en zonder problemen ingenomen bij de receptie.
Om gekleed en een rondje door de club gewandeld om toen gauw het eerste wellness rondje te starten, want mijn lijf was wel toe aan wat goede droge hitte na alle koude, natte klamme weken van de laatste maand.

De avond was gemoedeljk rustig, met een redelijk gelijk aantal vrouwen en mannen, wat soms resulteerde in een bijna compleet lege bar.
Paar rondjes wellness gedaan, goede hap eten gehad en heerlijk tussen de regenbuien door een frisse neus gehaald in de tuin.

Nadat ik haar begin van de avond al voorbij had zien lopen had ik mijn zinnen gezet voor die avond op prinses Catalea.
Maar ik was niet de enige want ze ging van afspraak naar afspraak, maar ik had de tijd en vond een relaxed avondje niet geheel erg.

Uiteindelijk werd het wachten belooond en kwam ze naar me toe en naa ort even op een bank samen gezeten te hebben naar de kamer vertrokken voor een fijn uurtje.
Voor mij is ze echt het toppertje van deze club, omdat ik erg klik met haar humor en ze een erg fijne service geeft.

Na dit fijne uurtje was het tijd om weer richting de randstad koers te zetten en de club tegen 11 uur weer verlaten.

En zoals altijd smaakte het weer naar meer, dus eens zien of ik binnenkort wederom een keer richting de venus heuvels kan verkassen.
 
Gewacht op het mooie weer en ervoor gekozen om vorig zaterdag nog eens af te zakken. Rond 14:30 aangekomen. Rond dit uur was het behoorlijk druk en weinig keuze aan dames. Dus gebruik gemaakt van de tuin en buiten wellness. Hoe later op de avond hoe meer dames aan de bar, telde 4 beren inclusief mezelf en de sfeer zakte ver weg. Ganse dag maar 1 paaldans act gezien en dat was Melissa. Rond 20u vond ik het wel welletjes en richting huiswaarts getrokken.

Heb alleen gekamerd met Ella en genoten van een pizza salami. Wel jammer dat ik Monica weer heb mis gelopen omdat ze niet aanwezig was, hopelijk volgende keer meer chance.
 
Bezoekje gebracht aan Venus. Ella is dus weer terug en die probeerde vlot een trio voor te stellen, dat doet ze vaak.

Stella is ook weer terug, die is volgens mij een jaar, misschien 1,5 weggeweest. Het leek me alsof ze wat kalmer is geworden.

Ook wat nieuwe dames, 1 uit Roemenië die hiervoor in Zwitserland heeft gewerkt en gisteren is begonnen in Venus. Diana heet ze. En ze spreekt redelijk goed engels.

Rondborstige Emma is al weer vertrokken, ik vernam dat ze (wat ik dacht gezien te hebben) niet lekker in de groep paste. Tsja, kan gebeuren.

Verder is de nieuwe ruimte buiten aan de zijkant nog steeds niet klaar. De stroomdraden voor de lampjes in de hokken bungelt nog sierlijk, de ruimte tussen het bestaande en het nieuwe deel is ook nog niet klaar. Ben benieuwd of ze het klaarhebben met de zomer.

oh, ze hebben nieuwe, heeeeele zachte, badjassen in omloop. Ik zag een paar beren met de (nu) oude. De dames hebben een zwarte variant, als ze die überhaupt dragen.

De buiten jacuzzi was trouwens niet warm/aan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan