PIJN
Op de 29e van de 7e sloop de twijfel er in waar naartoe te gaan. Er zou een dame in Club Voldemort zijn opgedoken waar ik graag intiem kennis mee wil maken. Maar volgens verslagjes zou Nikki weer terug zijn van verlof.
Ik besloot voor Venus te kiezen. Mede ook omdat de rit minder ver is. De lange auto ritten zijn best wel zwaar aan het worden voor deze fragiele rot. Dus fijn als een club wat dichterbij is.
Enfin, iets na openingstijd 60 euro betaald voor badjas en sleutel. Zimzalabim en omgetoverd tot frisse ijsbeer het jachtveld betreden. Zonder succes, want de enige aanwezigen waren wat kerels. Als we in Theo's zouden zijn, was het een andere situatie, maar in dit establishment is seks toch wel echt bedoeld met het vrouwelijk geslacht.
Bovendien, de enige kerel waar ik interesse voor had was de kale barman die me van heerlijke dorstlessende drankje kon voorzien.
Met een glaasje sap me dan maar begeven naar het restaurantje. De voederbakken waren alweer gevuld met de bekende 2 soorten worst en ditmaal roerbakken. Koud buffet met wat rauwkost en smeersel voor op je brood.
Ik volgde vandaag de tip van een DVP om een keer sildenafil te proberen. Een pilletje kostte er een tientje. En na 2 broodje ingenomen en begon the waiting game. Meestal begint het te werken vanaf een half tot heel uur.
Terug in de bar een poosje wat op m'n mobieltje gezeten.
Tot mijn blije verrassing bleek Nikki al vroeg van de partij. Ze ging op de verhoging zitten en we hadden wat oogcontact. Ik gebaarde of ik erbij kon komen en een knikje later zat ik er naast. We bleken een goeie match, want zoals dementholbear vaak de dames niet herkend of hun namen niet paraat heeft, wist ze zich mij ook niet meer te herinneren. Het was immers ook alweer Pasen dat we elkaar voor het eerst hadden ontmoet. Maar uiteindelijk ging er toch een lichtje in d'r koppie branden. Niet dat ze zich mij herinnerde (mijn seks kunsten blijken niet zo geweldig te zijn als ik mezelf telkens wil doen geloven), maar ze herinnerde zich echter het konijntje dat ze had gekregen. Zijn die prullaria toch nog ergens goed voor...
Enfin, na even gekletst te hebben, moest er ook nodig geketst worden. Dus kamertje op met dit lekker ding. Heerlijk van elkaar genoten van deze kinky GOSC meid. Alleen jammer dat het honing potje niet tot ontploffing kwam.
Het effect van het pilletje was nog actief. En toen Sara zich in de bar vertoonde gevraagd of ze tijd had. Ze vertelde me wat later. Ik weet niet of haar afspraakje niet was komen opdagen of dat ze genoeg uitgerust had, maar even later kwam ze me al ophalen.
Geweldig van elkaar genoten met deze lekkere GOSC meid.
Na me opgefrist te hebben spotte ik Anka op een barkruk bij een collega. Aangezien je het ijzer moet smeden wanneer het nog stijf... ik bedoel heet is, dacht ik haar meteen te vragen. Ze gaf aan even rust te willen. Maar ook nu weer kwam ze me niet veel later alweer ophalen. Wat was dat die dag toch met de dames?
Hoe dan ook, me heerlijk laten verwennen door deze lieve GOSC meid.
Kwa wellness viel er die dag binnen weinig te beleven. De binnen sauna stond uit en de binnen jacuzzi werd in de ochtend gevuld met koud water. In de avond was die pas lauw.
Gelukkig werd de buiten jacuzzi iets later op de middag lekker warm en was de buiten sauna ook goed op temperatuur. Jammer dat die dag de aufguss niet buiten stond, maar binnen. Dus als je wilt kun je het emmertje zelf vullen met een geurtje voor een opgieting.
Ook fijn was dat ik de glazen serre als lokale Mentholcave kon gebruiken voor een hoognodig dutje. Balen alleen dat sommige troela's niet omlopen, maar er dwars doorheen gaan en daarbij de glazen deuren niet goed dichtschuiven. Trillend als een vibrator op de hoogste stand moest ik noodgedwongen opstaan om ze zelf goed dicht te doen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige lome luiaard ben die een rustig warm dutplekje een must vindt voor een saunaclub...
Mijn laatste kamer van de dag was met Sofia. Elkaar al lang niet meer gezien en ik had erg veel trek in haar. Vol ongeduld zat ik al op haar te wachten met een witte vibrator met een rood lichtje, totdat ze gereed was. Dat speeltje heb ik niet eens gebruikt, want alles deed ik met mijn mond en handen bij haar die dag.
Godallemachtig wat zag ze er weer lekker uit en rook ze weer heerlijk. We naderden elkaar dichter terwijl ze me ondeugend aankijkt. M'n pik ging spontaan stijf van staan en ik begon haast te kwijlen om mijn mond in d'r doos te begraven...
Terwijl m'n grijpgrage handjes haar vastpakken nam ik een likje en proefde al wat ziltigs tussen d'r hamflapjes. Wat een geil ding is ze ook, net op de kamer en gelijk al nat. Ik had wat olijfolie meegegraaid en begon d'r ermee in te smeren totdat ze ervan glansde en glimde als een aal. Zo sexy vind ik dat. Doet me denken aan een potje olie worstelen. Nee, niet me van die harige Turkse mannen in spandex. Maar geile sloeries die catfighten om als eerste m'n pik in hun doos te krijgen.
Maar nu had ik er dus maar 1 op de kamer en moest zelf aan de slag. Het tongen sloeg ik deze keer over en begon haar gelijk op te vreten, terwijl ze het uitkreunde van genot. Ik vermoed dat het haar periode was, want m'n mondhoeken waren rood van de tomatensaus. Op het eind liet ik per ongeluk een flinke boer, want Sofia lag nogal zwaar op m'n maag. Ik ga niet klagen, want ze had me heerlijk gesmaakt. En ik spoelde alles weg met een glas apfelschorle.
Ik heb het natuurlijk over pizza Sofia met ham en champignons in de eetkamer

Sorry SFL, maar ranziger als dit gaan mijn kamer details niet worden. Ik hou me aan een belofte om er niet meer over te schrijven.
Enfin, na de smaakvolle pizza en nog wat wellness rondjes tevreden de club verlaten.
Epiloog.
De volgende dag kwam ik normaal door, maar in de avond kreeg ik last van onverklaarbare rug- en spierpijn. Ik werd er meermaals in de nacht door wakker. Op een gegeven ogenblik ging er een lampje branden en kwam ik op het internet er achter dat dit bekende bijwerkingen kunnen zijn van sildenafil. Zelfs de dag erna had ik er nog last.
Lekker hoor dat doorneuken, maar voor mij niet de moeite waard met zoveel pijn erna. Maar tja, ik ben ook maar een mietje op dat gebied...