Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Raar verhaal met die drugs hoor
Dat vind ik ook. In het krantenartikel stond dat 1 persoon een klein beetje drugs bij zich had. Dat daarmee de hele tent maar liefst 3 maanden dicht moet….het is toch onvoorstelbaar. Zo'n harde maatregel kan ook alleen maar bij een seksbedrijf. Ik las ook dat de eigenaar het er niet bij liet zitten. Wat dat evt. betekent weet ik niet, maar voor mij is het wel zeker dat ze niet eerder open gaan. Voor een seksbedrijf heeft in beroep gaan geen enkele zin, die trekken toch altijd aan het kortste eind.
 
Ik heb het artikeltje gelezen. Ik weet natuurlijk niet hoe het precies zit, maar ik vind wel dat over het algemeen sexbedrijven ongenadig hard worden aangepakt als er ook maar ietsje pietsje mis gaat. Terwijl je in de maatschappij de meest groffe overtredingen en misdrijven kunt begaan en er af kan komen met een voorwaardelijke straf of als je het wel heel erg bont hebt gemaakt als taakstraf 40 uurtjes de tuin moet schoffelen, ben je als bordeelhouder zwaar de klos als je op het minste vergrijp wordt betrapt.
Triest dat Stout 3 maanden dicht is. Ik hoop dat ze het overleven, maar ben er bang voor.
Onze overheid (en OM) zijn onbetrouwbaar en hanteren voor verschillende bedrijven of personen totaal andere regels. Net hoe het ze zelf uitkomt.

Ik heb nog geen schip aan de ketting zien liggen voor 3 maanden ondanks dat met regelmaat tot wel enkele tonnen pure coke tegelijk aan boord gevonden worden. Mayfair is de zoveelste erotische club die gesloten wordt nadat er bij een klant een gebruikshoeveelheid drugs zijn aangetroffen.

Hoe verhoudt zich dit dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan