Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook mijn ervaring dat leuke, slanke jonge dames steeds schaarser worden in de privéhuizen. Het wordt er niet beter op, ik bezoek steeds minder een privéhuis. Niet vanwege het geld, maar zuiver vanwege het slechte aanbod. Een kentering ten goede zie ik er niet van komen, privéontvangst (bijv.via kinky) doe ik niet, dus het is een kwestie van tijd dat het helemaal stopt.

Knappe dames in privéhuizen worden schaars. Vroeger zeg 15 jaar geleden trof ik ze vaak. Nu is het zoeken met een vergrootglas want veel dames in privéhuizen zijn toch wat voller dan de dames achter het raam om het beleefd te zeggen. En bij veel privéhuizen zitten bijna alleen maar 30+ vrouwen terwijl bij de ramen veel twintigers zijn. Maar daar staat tegenover dat dames in privéhuizen vaak minder opgepomt of overdreven opgemaakt zijn of ordinaire tattoos hebben dan aan het raam - er bestaan natuurijk uitzonderingen, vooral bij Diane's Secret maar over het algemeen is dit mijn beeld.
Nou ik ben bij casa cherdar geweest en vond het hele leuke mooie vriendelijke dames.ik kom uit Brabant maar bij RVP in Made ,daar lopen prachtige mooie dames net een huis vol engelen 🥰🥰🥰en ookin Breda bij Huizen Sandra ook mooie en leuke dames
Ik krijg zelf ook de indruk dat de dames in privehuizen minder goede service geven. Wellicht omdat ze minder goed betaald krijgen dan achter de ramen? De kosten van de ramen zijn veel lager dan werken in een privehuis.
Ben het niet eens met je de privé huizen waar ik kom top doen alles wat er afgesproken word . Ik ken maar een huis in zh casa cherda en daar is ook veel mogenlijk

Stout privehuis en casa cherda hebben bij mij toch t imago van dikke dames die >40 zijn, maar dat is dus anders? Vind de websites ook echt rot, snap niet waarom ze niet de structuur overnemen van de grootste uit dh: ds-girls met een duidelijke mobiele website waarbij je de foto ziet van de dame die op de agenda staat en de hele week kan openklikken en sluiten

Terug
Bovenaan Onderaan