WHEM Coco Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
04/10/23
0
Deze dame integreert me. Lekker goofy en eigenzinnig. Of is dit een gevalletje Never sleep with crazy en vooral wegblijven?
Slechts één review op Kinky, die haar de hemel inprijst. Dus die neem ik met een korrel zout. Wie kan een ongezouten review geven?
 
Bespaar je de moeite. Bij een raammeisje krijg er nog net iets meer voor, lijkt me. Dame is veel ouder dan op de foto. Ze houdt de regie in handen waarbij je zelf bijna niets mag - behalve klaarkomen, dat nog net wel. Wel snel graag.

Spreekt Spaans en komt uit HKG. Hoe zit dat toch met die Chinesen die kennelijk in Spanje wonen en hiernaartoe komen?
 
Bespaar je de moeite. Bij een raammeisje krijg er nog net iets meer voor, lijkt me. Dame is veel ouder dan op de foto. Ze houdt de regie in handen waarbij je zelf bijna niets mag - behalve klaarkomen, dat nog net wel. Wel snel graag.

Spreekt Spaans en komt uit HKG. Hoe zit dat toch met die Chinesen die kennelijk in Spanje wonen en hiernaartoe komen?
Gevalletje "verkeerde topic" Johnny?
 
Ha, deze dame is een oplichtster. Ik had eerder met haar afgesproken. Dat was een leuke date. Hoewel ze wel zo gek als een deur is, goofy, is een goed woord.

De 2e keer zouden we eerst in een cafe afspreken en vroeg ze me het geld daar al over te maken. Omdat de eerste keer leuk was vertrouwde ik haar.

Ik merkte wel bij aankomst dat ze wel echt afgegleden was, haar gedrag was raar, ze maakte rare bewegingen als ze liep. Ergens gingen er al alarmbellen af.

maar ik vertrouwde haar door de eerste dus wel. Geld overgemaakt. En toen werd ze gebeld door "een vriendin". Ze gaf aan dat ze buiten even wilden bellen omdat het rustiger daar was. Uit eindelijk kwam ze niet meer terug. Geld weg! (paar honderd euro)

Een andere reden waarom ik haar vertrouwde was omdat ze haar tas en jas liet staan toen ze ging bellen. Daardoor dacht ik die komt wel terug. Toen ik uiteindelijk in haar tas keek bleek er niks in te zitten. Dat hoorde bij de truc..

mijn vorige bericht is weg gehaald (ik denk doordat ik haar echte naam noemde).

maar ik zou de redactie toch verzoeken om deze te laten staan, ter voorkoming van nog meer mensen die geld kwijtraken aan deze dame> (hoewel ik niet denk dat ze dit elke date doet, omdat mijn eerste date ook niet zo was...)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan