Recensie Coco Berry, Hamme 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren langs geweest. Heel veel en lang rugmassage. Dan BTB ook eigenlijk veel te lang terwijl je op je buik ligt. Geen BTB als je op je rug ligt. Ik vraag om te pijpen, doet ze niet, beffen mag ik niet, prostaatmassage doet ze niet, nochtans staat dit allemaal in haar advertentie. Goe voor 1 keer. Wel een schoon madam.
 
Ik ben ook al verschillende keren bij haar geweest en ik vind toch ook dat het elke keer minder en minder is. De eerste keer vond ik zeer goed ( is wel al een tweetal jaar geleden). Veel teasen tussen de benen. Echt goeie en stevige massage en een zalig manueel hp. Toen deed ze nog geen body to body, dat doet ze tegenwoordig wel. Al denk ik dat dit gewoon is om wat tijd te rekken want dit duurt veel te lang en is enkel wat geschuif op uw rug dat na een paar minuten al tegensteekt. De massage zelf is de laatste tijd ook niet meer wat het vroeger was, zeer veel dezelfde bewegingen en ook geen "gevoel" meer in de bewegingen. Ook de benen en het teasen is er niet meer bij. Ik denk dat het voor mij nu wel de laatste keer geweest is, spijtig want vroeger vond ik ze zeker wel goed.
 
Niet in centrum zelf.
Kleine appartementsblok waar ik in al die keren dat ik er vroeger ging nooit iemand bdn tegengekomen in de traphal of aan de deur. Redelijk discreet dus.
Parking voor app zelf of gewoon op de baan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan