Recensie Coco Berry, Hamme 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eisenhower

Newbie
9
18/11/21
3
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/heerlijke-erotische-massage-met-hoogtepunt.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vroeger nog bij Coco op bezoek geweest toen ze elders ontving en meer diensten aanbood. Jammer genoeg biedt ze nu enkel nog massage met manueel hoogtepunt aan.
Je bepaalt zelf wat hoelang bepaalde delen van de massage duren. Ik ging eerst voor een rugmassage alvorens me om te draaien en de intieme massage te starten.
Een aantal keer dichtbij een orgamse gekomen waarbij ze even wat gas terugneemt om je te laten bekomen.
Op het einde een heerlijk manueel hoogtepunt.

Massage wordt topless gegeven op een massagetafel.

Massage zelf was ok en spanningsopbouw ook. Enkel jammer dat ze geen oraal hoogtepunt meer doet, maar verder vind ik het een correcte prijs voor wat ze aanbiedt.
 
Inderdaad heerlijke massage, en spijtig want haar blowjob was een van de betere in de regio.
Werd veel over haar geschreven in vorig forum. correct meisje, super massage, staat op haar rechten, hetgeen haar grootste recht is. ik ken maar een paar plekjes met een heel goede massage en super lingam massage voor 100.
 
Wat op een vroeger forum werd beschreven en ik kan dat bevestigen : op een goede dag is ze erg goed en vriendelijk.
Op een minder goede dag kan ze wel eens slecht gezind zijn van het eerste moment, boos worden en je buitengooien.
Naar eigen zeggen smijt ze zo ongeveer de helft van haar klanten buiten bij momenten.

Er gaan er hier zijn die dat verdedigen. Voor mij valt het gewoon onder 'een steek los'. Of meer dan één.
 
Ik ben ook ooit bij haar geweest, had haar via PM op Hookers gesproken.
Matige date destijds en wat ik me nog het meest herinner was het vieze appartement, kat liep door de kamer, overal haren op bah
Ook "badkamer" was verre van schoon ?
 
Ik moet je gelijk geven. Inderdaad, die kat (ocharme 't beestje). Aan de telefoon een preek over hoe streng ze wel was inzake hygiëne maar in de badkamer (krap als maar zijn kan) stonk het er nogal (rioolgeur). Ze was zelf wel netjes en fris. De boosheid was halve hysterie.

Misschien dat massages geven haar meer bevalt dan wat ze vroeger deed.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger er een paar keer bijgeweest en altijd een leuke tijd gehad. Zelfs nog contact gehad via instagram met haar, tot haar account verdween. Sinds dat ze enkel massages doet er niet meer bijgeweest.
 
Ik heb haar helaas maar een enkele keer bezocht en dat was een van mijn betere ervaringen met DVP's. Wel een echte "professional" en ik had al snel door dat ze met haar preek vooraf probeerde het kaf van het koren te scheiden. In louter massage ben ik niet geïnteresseerd maar ik vond (en vind) haar nog altijd een erg aantrekkelijke verschijning.
 
Dat is toch niet zo abnormaal, misschien mikt zij op een bepaald aantal klanten voor de komende dagen of voor die dag en als de afspraken gemaakt zijn haalt ze haar advertentie waarschijnlijk terug offline. Zijn nog dames die dat doen hoor, die heel beperkt afspreken en vooral bij massages vind je dat nogal.
 
Dat is toch niet zo abnormaal, misschien mikt zij op een bepaald aantal klanten voor de komende dagen of voor die dag en als de afspraken gemaakt zijn haalt ze haar advertentie waarschijnlijk terug offline. Zijn nog dames die dat doen hoor, die heel beperkt afspreken en vooral bij massages vind je dat nogal.
Nee alle begrip voor. Maar ik wou haar vandaag bellen en had vanmorgen gezien dat ze online was maar kon toen niet bellen. En toen ik deze middag kon bellen was ze foetsie en had haar nummer niet opgeslagen deze morgen.
 
Zo heb ik ook al een aantal keer voorgehad, dus mijn tip: schrijf meteen de nummers op zodat je later kan proberen te contacteren. Altijd leuk om proberen een afspraak te regelen wanneer de dvp haar adverentie niet online staat - en geeft voldoening wanneer de date dan ook kan plaatsvinden :p (spel van verleiding via berichten)

Morgen heb ik een date met iemand die haar advertentie ook maar een paar uur online laat staan.
 
Wat op een vroeger forum werd beschreven en ik kan dat bevestigen : op een goede dag is ze erg goed en vriendelijk.
Op een minder goede dag kan ze wel eens slecht gezind zijn van het eerste moment, boos worden en je buitengooien.
Naar eigen zeggen smijt ze zo ongeveer de helft van haar klanten buiten bij momenten.

Er gaan er hier zijn die dat verdedigen. Voor mij valt het gewoon onder 'een steek los'. Of meer dan één.
Tja, en merkwaardig was ook dat ze regelmatig haar 'All-Inn' diensten aanbood aan 'braderie-prijzen', precies om extra cliënteel aan te trekken, om er dan 50 procent - na een eerste screening - wandelen te sturen.

't Ja een steek los, zo had ik het nog niet bekeken, maar is een verdedigbare analyse.
 
Heb er in't verleden steeds heel goede ervaringen mee gehad, ook eens een aanvaring toen ik iets te laat was en dan ook nog per ongeluk op de verkeerde bel duwde ... kon haar reactie wel begrijpen; heb ze toen als compensatie haar toch mijn 100 E gegeven en ben dan doorgegaan, had tenslotte een afspraak. Afspraak is afspraak en ik was te laat, had in mijn haast mijn gsm vergeten en kon haar niet verwittigen dus, juist is juist. Ik ben er sinds Covid nog niet geraakt maar ik ga zeker nog eens een afspraakje maken...
 
Was één van de eerste dames die ik bezocht toen ze nog ontving in Destelbergen. Leuke herinneringen aan.

Ze deed toen soms een happy month waar je voor 100 euro een uurtje bij haar kon blijven. Vond het een knappe dame en ze leverde uitstekende diensten voor dat geld. GFE met één van de beste pijpbeurten die ik al had en het was de eerste keer dat ik een dame anaal nam :)

En ook wel eens gehad dat ze op haar strepen stond. Was erg nerveus want het was één van mijn eerste bezoekjes maar herinner me noch dat ze plots, terwijl ze me bereed, me riep dat ik er niet als een lijk bij moest liggen. Hah.
 
Vandaag voor het eerst bij Coco geweest, lieve sympathieke dame, zowel aan de telefoon als bij de ontvangst. Het is een kwestie van smaak maar ik vind haar zeer aantrekkelijk en sexy, fijne massage, fijn (handmatig) hoogtepunt, begreep dat oraal MC ook kon maar niet voor gekozen. Kortom, een fijn uurtje met een fijne dame
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Ondertussen niet meer online sinds mijn bezoek deze ochtend.
Totale kosten (in euro)
100
Beste wandel vrienden,

Ga mijn ervaring met Coco neerpennen zoals ze mij bevallen is.
Reeds enkele jaren ga ik op geregelde basis (lees gemiddeld 1x/maand) naar een salon of dame die massage aanbieden.
Niets meer, dit voor alle duidelijkheid, ben hier niet naar op zoek, dus kan in sommige salons echt kwaad worden van het pushen...

Vandaag na al vele malen proberen toch aan de lijn geraakt bij Coco uit Hamme, kwam ons niet altijd uit om op hetzelfde moment af te stemmen.
Ook vaak recensies als koel en vuil hielden me wel wat tegen...
Dacht achja, 't is niet ver, ik waag het er eens op. Et voila ...

Ben vandaag bij haar langs geweest, en 't is simpel gezegd geen kat in een zak... Je betaald de afgesproken prijs (in mijn geval 100 euro voor 1 uur massage) en krijgt ook effectief wat ze in haar profiel schrijft. massage van de rug, en manueel hoogtepunt...
Na tijdje de rug te masseren (welke ze overig in tegenstelling tot meeste dames wel met wat kracht doet) vroeg ze of ik wat zin had in body to body...
ZOals ik zei, mijn ervaring, soms wat te veel dezelfde beweging, maar ze waren goed, en krachtig.
Ook de spiegel in de hoek, geeft je mooi zicht, en is wel even ontspannen zoals het moet daar liggen en Coco haar ding laten doen.

Na ongeveer half u a 40 minuten massage mocht ik me omdraaien, en dan geeft ze een penis massage...
Ben in mijn leven nog nooit zo geil geweest als bij deze penis massage...
Ze weet wat ze doet, ze kan de spanning opbouwen, en ze voelt wanneer ze even gas terug moet nemen en de ballen verwennen...

Ze was volledig naakt, en mocht haar zeker respectvol aanraken.
Naar mijn mening heeft ze echt zeer mooi lichaam, de piercings en tattoos zijn wel aangenaam om naar te kijken, je kan wat op ontdekking met je ogen terwijl ze je jonge heer verwend...

Nadien kort gesprekje nog gehad bij het verder afdrogen van mijn jongeman, en vroeg haar wel waarom ze uiteindelijk gestopt was met intiem, want had (hier uiteraard) gelezen dat ze dit wel nog gedaan had...

Coco is 34 a 35 jaar, twijfel nu zelf even, en ze vertelde me dat ze op haar 30 ongeveer gestopt is met intiem (is al actief van 2011), heeft er goed geld mee verdiend, maar had het steeds moeilijker en moeilijker om zich mentaal open te stellen... Iets wat ik wel kan begrijpen, is ook mijn reden dat ik niet op zoek ga naar dvp's die intiem doen, omdat ik het mentaal gewoon niet kan...
Ze doet deze job ook in combinatie met een andere part time job, vandaar niet altijd actief.

Wat betreft hygiëne, u best even opfrissen vooraf is de boodschap, daar opfrissen heb ik niet echt gedaan...
Ze gebruikt een olie die goed intrekt + ze neemt die ook volledig weg met een natte handdoek alvorens je om te draaien. (Als gezegd, is enkel de rug, dus veel kuiswerk of plakken doe je nadien niet)
Na het orgasme heeft ze ook met een verse natte handdoek heel de billen en schaam streek afgekuist, en nadien krijg je nog een nieuwe doek om je op te frissen, dus echt wassen daar doe je niet... Maar voelde me niet vuil nadien in elk geval...

De locatie zelf, verouderd appartement, en hier en daar wel wat stof zichtbaar, denk dat ze niet zo graag een dweiltje slaat, of hier gewoon haar tijd wil insteken. Denk huur appartement , of zelfs gekocht, enkel voor deze hobby/job uit te oefenen...

Voor de prijs van 100 euro, krijg je hier gewoon wat vermeld is.

Ik ben tevreden, merk je vermoedelijk wel aan mijn lange tekst, en ga zeker nog terug!
 
Beste wandel vrienden,

Ga mijn ervaring met Coco neerpennen zoals ze mij bevallen is.
Reeds enkele jaren ga ik op geregelde basis (lees gemiddeld 1x/maand) naar een salon of dame die massage aanbieden.
Niets meer, dit voor alle duidelijkheid, ben hier niet naar op zoek, dus kan in sommige salons echt kwaad worden van het pushen...

Vandaag na al vele malen proberen toch aan de lijn geraakt bij Coco uit Hamme, kwam ons niet altijd uit om op hetzelfde moment af te stemmen.
Ook vaak recensies als koel en vuil hielden me wel wat tegen...
Dacht achja, 't is niet ver, ik waag het er eens op. Et voila ...

Ben vandaag bij haar langs geweest, en 't is simpel gezegd geen kat in een zak... Je betaald de afgesproken prijs (in mijn geval 100 euro voor 1 uur massage) en krijgt ook effectief wat ze in haar profiel schrijft. massage van de rug, en manueel hoogtepunt...
Na tijdje de rug te masseren (welke ze overig in tegenstelling tot meeste dames wel met wat kracht doet) vroeg ze of ik wat zin had in body to body...
ZOals ik zei, mijn ervaring, soms wat te veel dezelfde beweging, maar ze waren goed, en krachtig.
Ook de spiegel in de hoek, geeft je mooi zicht, en is wel even ontspannen zoals het moet daar liggen en Coco haar ding laten doen.

Na ongeveer half u a 40 minuten massage mocht ik me omdraaien, en dan geeft ze een penis massage...
Ben in mijn leven nog nooit zo geil geweest als bij deze penis massage...
Ze weet wat ze doet, ze kan de spanning opbouwen, en ze voelt wanneer ze even gas terug moet nemen en de ballen verwennen...

Ze was volledig naakt, en mocht haar zeker respectvol aanraken.
Naar mijn mening heeft ze echt zeer mooi lichaam, de piercings en tattoos zijn wel aangenaam om naar te kijken, je kan wat op ontdekking met je ogen terwijl ze je jonge heer verwend...

Nadien kort gesprekje nog gehad bij het verder afdrogen van mijn jongeman, en vroeg haar wel waarom ze uiteindelijk gestopt was met intiem, want had (hier uiteraard) gelezen dat ze dit wel nog gedaan had...

Coco is 34 a 35 jaar, twijfel nu zelf even, en ze vertelde me dat ze op haar 30 ongeveer gestopt is met intiem (is al actief van 2011), heeft er goed geld mee verdiend, maar had het steeds moeilijker en moeilijker om zich mentaal open te stellen... Iets wat ik wel kan begrijpen, is ook mijn reden dat ik niet op zoek ga naar dvp's die intiem doen, omdat ik het mentaal gewoon niet kan...
Ze doet deze job ook in combinatie met een andere part time job, vandaar niet altijd actief.

Wat betreft hygiëne, u best even opfrissen vooraf is de boodschap, daar opfrissen heb ik niet echt gedaan...
Ze gebruikt een olie die goed intrekt + ze neemt die ook volledig weg met een natte handdoek alvorens je om te draaien. (Als gezegd, is enkel de rug, dus veel kuiswerk of plakken doe je nadien niet)
Na het orgasme heeft ze ook met een verse natte handdoek heel de billen en schaam streek afgekuist, en nadien krijg je nog een nieuwe doek om je op te frissen, dus echt wassen daar doe je niet... Maar voelde me niet vuil nadien in elk geval...

De locatie zelf, verouderd appartement, en hier en daar wel wat stof zichtbaar, denk dat ze niet zo graag een dweiltje slaat, of hier gewoon haar tijd wil insteken. Denk huur appartement , of zelfs gekocht, enkel voor deze hobby/job uit te oefenen...

Voor de prijs van 100 euro, krijg je hier gewoon wat vermeld is.

Ik ben tevreden, merk je vermoedelijk wel aan mijn lange tekst, en ga zeker nog terug!
In haar advertentie meende ik ook te lezen dat ze beffen toelaat en pijpt met condoom? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan